Leuk maar kort weekend. Jij gaat vanavond niet meer slapenquote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja zag ook mijn post waarin ik melde dat ik net thuis was?
Deze:
[..]
Haha, jij kent mij overduidelijk nietquote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef Editeur het volgende:
[..]
Leuk maar kort weekend. Jij gaat vanavond niet meer slapen
Lange tijd in de Billabong gestaan (muziek was verrassend goed, maar de man-vrouw ratio was echt 5 : 1 ofzo en op de een of andere manier is het dan toch minder leuk).quote:
Van Burenquote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Stefka het volgende:
[..]
Lange tijd in de Billabong gestaan (muziek was verrassend goed, maar de man-vrouw ratio was echt 5 : 1 ofzo en op de een of andere manier is het dan toch minder leuk).
Toen even gekeken waar we anders heen konden gaan, maar om half 3 hadden we weinig zin om nog 3.50 entree neer te leggen voor Van Buren/El Som, dus het werd de Stretto.
Maar wat een ballentent (letterlijk en figuurlijk) is dat zeg. De meisjes die er waren zagen er lang niet verkeerd uit (type hockeysletje, dat wel), maar de ratio was eveneens behoorlijk scheef en de mannen die daar waren verdienen een welgemeendeType sportschool en veel te oud voor die tent en voor hun gedrag.
Nopequote:Op zondag 12 september 2010 18:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Haha, jij kent mij overduidelijk niet
quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Uhh..quote:Op zondag 12 september 2010 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ik heb mn afwas ook weer opgehaald
Oh, die!quote:Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe heet dat nummer nou met al dat gefluit er in? Lekker tempo in dat nummer...
Sommige geintjes zijn leuk, maar bij sommigen zit er ook gewoon echt potentiėle flinke schade bij (die vissers, telefoon in het water ofzo).quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ieuwe_vrienden_.html
Anti Vries?quote:Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef Editeur het volgende:
Morgen op deze mooie maandagochtend, waar ik voor het eerst naar het meest trieste vak moet wat er isAV
Academische Vaardigheden, eerste jaar niet gehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |