Mja, true aan de ene kant, aan de andere kant ik ben ook "bijna" jarig en dan kan ik het misschien dan vragen.. Nu heb ik namelijk toch geen idee wat ik anders wil vragenquote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schijt aan, je leeft maar één keer en daar moet je van genieten. Je kunt ook je volgende salaris sparen en nu gewoon al plezier hebben.
Gezamenlijke rekening? Wanneer kunnen we de eerste koters verwachten?quote:Op zondag 12 september 2010 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is niet lenen, hij heeft alleen bijvoorbeeld alle benzine en boodschappen betaald van de afgelopen 3 weken.. En dat wil ik gewoon delen, dus dan betaal ik nu mijn deel terug..
Binnenkort maar eens gaan kijken voor een gezamenlijke rekening want van dat gereken de hele tijd word ik ook gek
Is IB zwanger?quote:
En wies de vader?quote:Op zondag 12 september 2010 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jamaar het is nog heel pril dus we praten er verder eigenlijk liever niet over
Dat verbaasd me eigenlijk niets! Ik had altijd wel gedacht van Mikkie, maar achter IB had ik dat dus niet gezocht (mikkie dus wel letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 12 september 2010 13:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is een beetje onzeker, maar sinds het tuinfeest heb ik eigenlijk het vermoeden dat het Mikkie is
quote:Op zondag 12 september 2010 14:27 schreef Editeur het volgende:
Vind het best gezellig eigenlijk, jammer van het bestuursrecht![]()
Bestuurskunde, 2e jaar. Volgens mij heb ik het überhaupt nooit benoemdquote:
Het is zooooo abstractquote:Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat studeerde jij ook alweer? Bestuurskunde ohja, Bestuursrecht is nooit leuk
wc?quote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik blijf lekker de hele dag in bed liggen denk ik, heb een laptop en tv en eten en drinken.. waarom zou ik opstaan?
LRquote:Op zondag 12 september 2010 15:02 schreef LastRequest het volgende:
Ik blijf lekker de hele dag in bed liggen denk ik, heb een laptop en tv en eten en drinken.. waarom zou ik opstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |