Ja! Hij heeft een aantal jaar in Tanzania gewoond/gewerkt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, een tropentheoloog dus? Veldwerk gedaan in Afrika en zulks?
O, dat vind ik uitermate boeiend wat die negers doen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja! Hij heeft een aantal jaar in Tanzania gewoond/gewerkt.
Ik heb aan hem gevraagd of hij ook akkoord gaat met ¤350,- euroquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
300, dan nog onderhandelen, kom je op 250. Zhe fack, 50% afschrijven!Prima als het een oud baggerding is hoor, maar je moet het wel leuk houden. Nadeel is wel dat je doelgroep niet heel groot is. Ik zou proberen uit te onderhandelen met je bod van 320. Beetje pingelen en klungelen.
Vier reacties? Dan was er meer uit te halenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb aan hem gevraagd of hij ook akkoord gaat met ¤350,- euro. Heb nu binnen één dag vier reacties gehad. Valt me nog best mee.
Hou op!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier reacties? Dan was er meer uit te halen.
Economy man to ze rescuequote:Op dinsdag 14 september 2010 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier reacties? Dan was er meer uit te halen.
Nee dat snap ik. Dubbeltje-eerste rang enzo. Maar goed, als je tevreden bent met 350 is het toch goed?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hou op!Maar twee reacties waren van beginnende pianospelers die niet meer dan ¤200,- willen uitgeven. Geen optie voor mij.
quote:
Is ook helemaal jouw ding, kan ik me voorstellen. Mij zou het me niet boeien als ik van mijn zooi af zou moeten. Maar goed dat is dan ook niet echt van toepassing omdat ik nooit zooi verkoopquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Dubbeltje-eerste rang enzo. Maar goed, als je tevreden bent met 350 is het toch goed?
[..]. Ik zou er gewoon een sport van maken om er een goede prijs uit te halen. Niet voor het geld want van die tientjes moet je het niet hebben, maar gewoon omdat het kan
. Ligt er maar net aan wat je positie is. Mijn auto is bijvoorbeeld voor minder dan mogelijk van de hand gegaan, puur omdat ik er vanaf moest en het ding me in de weg stond. Bovendien wilde ik geen gezeik en gedoe met turken, vage kopers e.d. Dan schik je sneller in en investeer je minder dan wanneer je geen haast hebt en meer wil vangen.
Als Rituals tevreden is met 350, moet ze dat bod aannemen en het geld in d'r zak steken. Scheelt een hoop gedoe met heen-en-weer gemail. Kan ze binnenkort weer vertellen dat ze naar de stad gaat.
quote:
daar heb je t alquote:
Wat doet ie nu dan weer?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:35 schreef Rituals het volgende:
Nee! Mijn computer doet het weer niet. Precies hetzelfde als de vorige keer..
Toch maar een laptop kopen? Hoe kan dit nou?! Hij deed het zo goed..
aai.gifquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:35 schreef Rituals het volgende:
Niets dus. De 'aanknop' werkt niet meer. Precies hetzelfde als de vorige keer. Toen bleek het de voeding te zijn.quote:
En als je hem een tijdje inhoudt? Valt ie dan wel uit? Eerst alles opslaan dan pas testen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Niets dus. De 'aanknop' werkt niet meer. Precies hetzelfde als de vorige keer. Toen bleek het de voeding te zijn.
Hij gaat niet aan, slimmerik, dan valt er weinig op te slaan denk ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je hem een tijdje inhoudt? Valt ie dan wel uit? Eerst alles opslaan dan pas testen!
Hij gaat inderdaad gewoon niet aan, dus hij kan ook niet uitvallenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En als je hem een tijdje inhoudt? Valt ie dan wel uit? Eerst alles opslaan dan pas testen!
Ga je m ook nu kijken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:54 schreef Yashaaaaa het volgende:Nieuwsgroepen
Gossip girl is al binnen
Als het weer je voeding is, zou ik toch eens kijken naar hoe hij staat/of je stopcontacten wel geaard zijn enzo. Lijkt me toch dat zo'n ding niet iedere keer door mag brandenquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad gewoon niet aan, dus hij kan ook niet uitvallen. De aanknop geeft geen reactie, hoe lang ik hem ook indruk.
Vraag maar aan IB!quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad gewoon niet aan, dus hij kan ook niet uitvallen. De aanknop geeft geen reactie, hoe lang ik hem ook indruk.
Schoolquote:Op dinsdag 14 september 2010 07:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, want ik moet naar school, maar nu kan ik hem na school wel kijken
Ik heb straks ook school!quote:
quote:06:58:10 14-09-10 Melding : LMAZ Q23A RIPS BURG.VAN DE WILDENBERGLAAN ABZ-HELI-22
Regio : [LL3] Landelijk - Traumaheli / Mobiel Medisch Team (Gelderland Zuid)
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [0923993] Traumaheli Lifeliner 3 Nijmegen
en je post nu dus met ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:35 schreef Rituals het volgende:
Volgens mij wel, we hebben al heen en weder gesmstquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben benieuwd of IB nog aan Sander zijn Ipad gedacht heeft
Ik zeg doen. Er zit geen code op en de rest is niet bijzonder prive. Hooguit mail, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en Yashaaaa heeft er even aan geroken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, en Yashaaaa heeft er even aan geroken
Nee we hebben hem niet aangehad, vond ik niet echt kunnen, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar dat spel, mijn schoonzusje was er helemaal lyrisch overquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Er zit geen code op en de rest is niet bijzonder prive. Hooguit mail, maar dat komt wel goed.
Had je de batterij leeggesleurd met Angry Birds, ik had het je niet verweten
Het IS dan ook extreem leuk. (kansloos eigenlijk, maargoed)quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee we hebben hem niet aangehad, vond ik niet echt kunnen, alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar dat spel, mijn schoonzusje was er helemaal lyrisch over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |