Neuh, niet echt nee. Zo af en toe een nummertje, maar over het algemeen gaat het heel snel vervelen en lijkt het allemaal zo vreselijk veel op elkaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hou je helemaal niet van dat genre dan?
Uitgebreide review straksquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nou ben ik ook benieuwd, nog nooit gedronken en ik hou wel van zure drankjes
Hey dat horen we vakerquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
en lijkt het allemaal zo vreselijk veel op elkaar.
Gaat dit over mary poppins of over kontje beuken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, niet echt nee. Zo af en toe een nummertje, maar over het algemeen gaat het heel snel vervelen en lijkt het allemaal zo vreselijk veel op elkaar.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat dit over mary poppins of over kontje beuken?
Okeejquote:
Bella wisselt nog afquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier geef ik geen antwoord op en ik vind je PI echt kut
OVER GOTHIC MUZIEKquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zero heeft altijd die gemenequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella wisselt nog af, ik kan met die standaard PI's bij de helft hier echt niks uit op maken
METEEN VAN DE STANDAARD PI AFquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee.quote:
Haha ja ze had die irritante van Zero. Dat maakte het net even extra irritantquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella wisselt nog af, ik kan met die standaard PI's bij de helft hier echt niks uit op maken
Hey J. Wat ga je doen?quote:
Ariverderlaquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even de miauws des huizes voeren en naar de AH
Nee JJH, neequote:
Langs het rijtje PI's.quote:
Ik wil alleen maar weten wáár! Ik zeg niet dat ik het doe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een panpizza shoarma besteld
Me neus red ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou toch met je tong je oog kunnen raken
ik niet, ik heb een zielig tongetjequote:
klopt, daar was het ook veel erger nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Problemen op de A2 en A12 las ik?
Ik ging testen, maar red het ook niet meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet, ik heb een zielig tongetje![]()
maar wel heel bruikbaar verder
Aan het oefenen geslagenquote:
Inderdaad......quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop zo dat het beter gaat met Benny's broertje.
quote:
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop zo dat het beter gaat met Benny's broertje.
Hoin.quote:
Wierdenmeet word wel toffffffffquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij weet zelf wel waar hij wanneer behoefte aan heeft.
Myr!
Geen Wierdenmeet voor mij, ik heb het wat te zwaar te pakken met de verkoudheid.
Afgezien van de Mary musical, ga je vaak naar musicals Patrique?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mirandaa!! Heb je mijn verhaaltje gelezen over Mary Poppins?!
Jaaaquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgezien van de Mary musical, ga je vaak naar musicals Patrique?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
Toch een keer een musicalmeet houden, ben nog nooit naar eentje geweest.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wierdenmeet word wel toffffffff
Ja of je het echt leuk vindt, ja dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa, of naja, vaak vaak, wat is vaak?
Heb er al een aantal gezien ja, en zou het liefst wel elke week een zien, maar goed.. Ik moet ook rekeningen, en school, en mn leven betalen
Ik heb stukje gezien van WWRY en het zag er zo fout uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dan wel naar We Will Rock you, of iig iets heterosexuelers dan Mary Poppers
Ik vind die pakjes een beetje vaag, of ik ben niet bekend met de Queen-kledij, dat kan ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wou eigenlijk naar WWRY gaan zondag, maar zag opeens met het bieden dat dat voor dinsdag was ipv zondag.. anders was k nu naar WWRY gegaan,quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
Toch een keer een musicalmeet houden, ben nog nooit naar eentje geweest.
Nee waar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mirandaa!! Heb je mijn verhaaltje gelezen over Mary Poppins?!
Het is me eindelijk gelukt voor aankomende zondag kaartjes te kopen bij vakantieveilingenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee waar?
En musicalmeetZorro
ofzo
Poes Minoes.quote:
Extra gratiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit keer heb ik er ook nog een date bij ook
Hoezo?quote:
quote:
Oh jawel hoor! , en dan vast nog wel een keerquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:53 schreef Myraela het volgende:
Je gaat toch niet weer naar poppins he?
Jouw icon zit vol met pure win.quote:
Dat was mij al bekend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jouw icon zit vol met pure win.
Seriously.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! , en dan vast nog wel een keer
maaar ik ga toch 9 van de 10 keer met (dikke) kortingquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously.![]()
Ik zou dat echt niet kunnen zo vaak he. Helemaal niet voor zoveel geld telkens.
?quote:
Ik ben ook een musical-recidivist.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously.![]()
Ik zou dat echt niet kunnen zo vaak he. Helemaal niet voor zoveel geld telkens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ook een musical-recidivist.![]()
(Even uit 'n ander topic gecopy/paste)Woon je in Londen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Sopze vrouwtjequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga straks in mijn bad liggen en pleurisherrie luisteren en Corona'tjes wegtikken
[..]
(Even uit 'n ander topic gecopy/paste)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
[..]
(Even uit 'n ander topic gecopy/paste)Ohh hoe was Wicked? Ik heb het boek gelezen en was wel altijd benieuwd naar de musicalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
[..]
(Even uit 'n ander topic gecopy/paste)CeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Grote lijst al
Zover ben ik nog lang nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is dat van.quote:
Explosie in Californië.quote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ceee![]()
![]()
Grote lijst al
Zover ben ik nog lang nietAf en toe ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen die in bad gaan én ook nog met een zeepjequote:
Ja ik kan ook wel gewoon alleen in warm water gaan liggen, maar dat ziet er zo schraal uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen die in bad gaan én ook nog met een zeepje![]()
*jealous*quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om lekker lui in te liggen, paar biertjes erbij. MP3 speler aan
Teringjantje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Explosie in Californië.
[..]
Oh.
Ik had deze post al verwacht.quote:
Dan hoef ik zelf niets te bedenken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
Zeroku wat zit je nou de hele tijd te retweeten
Hmm, nog nooit gezien denk ik..quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
BadIdeaBear (naar de ranzige maar schattige beertjes uit Avenue Q).
Kom er ook maar bij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
Whut! Zit die loser nou WEER in bad zonder mij?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan hoef ik zelf niets te bedenken.
quote:
quote:
Een hele haremquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
Whut! Zit die loser nou WEER in bad zonder mij?
quote:
Ja maar normaal hosselt ie de klok rond en nu melden de vrouwtjes zich spontaan aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan nog te bedenken dat ie een relatie heeft ook.
Wat! Waarom hoor ik dat nu pasquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan nog te bedenken dat ie een relatie heeft ook.
Het gaat mij om het bad eigenlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is wel wat teveel eer voor LL hoor.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar normaal hosselt ie de klok rond en nu melden de vrouwtjes zich spontaan aan
Dan gaan wij wel samen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat mij om het bad eigenlijk
quote:
Jullie zijn al samen in bad geweest?quote:
Vaduz?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Niet happen naar de baas ey bitches
Tssk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Nee maar ik had me er helemaal op verheugd. Nieuw badlaken gekocht enzo, fijne sponsjes. Nu dit weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie zijn al samen in bad geweest?
scannen, postenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, we kregen vandaag een jumbo folder is de bus, met een rete slecht gefotoshopte foto
Ja, kan die kerel niet gewoon een media-stop krijgenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Huwelijksnacht Dries Roelvink slap verlopen
Dries.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, kan die kerel niet gewoon een media-stop krijgen
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, kan die kerel niet gewoon een media-stop krijgen
Je krijgt er een duim voor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je niet op ''Achterklap'' klikken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
Waaarom staat dat op Nu.nl
Ik wil dat niet weten
Of ze moeten die mongool gewoon geen aandacht geven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan moet je niet op ''Achterklap'' klikken.
Mensen willen het lezen dus wordt er over geschreven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of ze moeten die mongool gewoon geen aandacht geven.
Sorryquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt leuk om te weten dat Lieke weer vrijgezel isquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ga es in bad!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:15 schreef Loveless85 het volgende:
Waaarom staat dat op Nu.nl
Ik wil dat niet weten
O, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt leuk om te weten dat Lieke weer vrijgezel is
Oh, ik maak weer kansquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
Mij ziet ze toch niet staanquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgespookt hoorde ik?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoek je als goed katholiek op Mary en kontje.. ik bedoel beuken.. VAN DIE BOMEN JAH! via google zit je ineens hier.
Hallon Ballon, why the long face?quote:
Nee, die gast belt gewoon iedere krant op voor zijn nutteloos huwelijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen willen het lezen dus wordt er over geschreven.
Waaromquote:
Beterschap lieffie!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Ik ben ziek, zakte door mijn benen vandaag![]()
Heb een flinke griep
Ow bahhhquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Heb een flinke griep
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Heb een flinke griep
quote:
Bah...quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Heb een flinke griep
Beterschapquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Heb een flinke griep
Klote schat, beterschapquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Heb een flinke griep
Beterschap lieviequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
Heb een flinke griep
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
Beterschap Kal![]()
, nee dit is geen koffie maar een kommetje groentensoep
Ik zakte letterlijk door mijn knieenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klote schat, beterschap
Had het ook afgelopen zondag/maandag
Voor het eerst sinds 5 jaar een dag ziek gemeld
Jamai.quote:
Oh dat ben jij!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahaha, ik zit nu op vakantieveilingen enorm de prijzen op te drijven...
ik zal die fuckers allemaal terugkrijgen Openingsbod van 40 euro enzo, Grrr
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Even wat gitaaaaaaaaarmuziek voor Kally.
Annyyyyyyyyyyyyyyquote:
Hallo,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En straks zit jij met al die dure weekendjes weg en vakanties opgescheept.vquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahaha, ik zit nu op vakantieveilingen enorm de prijzen op te drijven...
ik zal die fuckers allemaal terugkrijgen Openingsbod van 40 euro enzo, Grrr
Neuhquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En straks zit jij met al die dure weekendjes weg en vakanties opgescheept.v
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hallo,
Ik ben nieuw hier.
Zeg Any komt hier al langer dan dat jij je luiers uit hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg Any komt hier al langer dan dat jij je luiers uit hebt
jahwel, maar ik zorg natuurlijk dat ik die niet hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit je er dan niet aan vast als je het hoogstge bod hebt?
Oh, dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jahwel, maar ik zorg natuurlijk dat ik die niet heb
Hey Bos, hoe is het en hoe bevalt je nieuwe huis?quote:
Zo heet ze niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik bied vier peuters en een kleuter! Ze zijn nog amper (mis)(ge)bruikt!![]()
Hahaha, ik eeuwen oud garpje maakt!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo heet ze niet.Ze heet Shaniquea en ze is mijn bitch.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik bied vier peuters en een kleuter! Ze zijn nog amper (mis)(ge)bruikt!![]()
Hahaha, ik eeuwen oud garpje maakt!
[..]
[..]
quote:
En ging ze zingen voor je?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had vandaag een meisje aan de kassa die vorig jaar mee deed en in de theaterrondes afviel
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, ze kocht een kleine bus west shag, met riverside filters, en een pakje jps 5 euro..
Gaat wel goed en huis bevalt erg geod wel. en hoe is het jou, fijne verjaardag gehad?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey Bos, hoe is het en hoe bevalt je nieuwe huis?
Lekker rustig maar wel leuk jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel goed en huis bevalt erg geod wel. en hoe is het jou, fijne verjaardag gehad?
Nieuw?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag een nieuw seizoen Top Gear
Ja, nieuw voor Veronicaquote:
Joahhhhhhhquote:
Landverrader.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Poepstars! Hier gaat Ollandia göt Tälaent aen!
Neequote:
Ga je mond spoelen en heel rap.quote:
Oh jammer zegquote:
Nou nou, ik vraag gewoon watquote:
xDquote:
Ik wit t ok nie, misere.quote:
quote:
Als je nou hetero was dan kon je de smaak van sushi combineren met seks!quote:
quote:
in de zin van kut smaakt naar vis?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je nou hetero was dan kon je de smaak van sushi combineren met seks!
En ik krijg geenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
[..]
Bossie
PI?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn PI is
Maar speciaal voor jou
Dat schijnt! Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
in de zin van kut smaakt naar vis?
you're sickquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je nou hetero was dan kon je de smaak van sushi combineren met seks!
Kan niet jij doet alleen minderjarige jongetjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat schijnt! Hoe moet ik dat nou weten?
tsjah euh, jij bent heteroquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat schijnt! Hoe moet ik dat nou weten?
Personal nogwattes...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PI ja... weet je wat dat is?
Zakdoekjes en jusquote:
Het teken voor je quotequote:
Post.quote:
quote:
Als wat tot boven kruis hoogtekomt is verboden!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan niet jij doet alleen minderjarige jongetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |