Deze meeting is een initiatief van een aantal enthousiaste FOK!usersquote:Beste Fok!'ers,
De meeting wordt niet zo groots georganiseerd als ik had gehoopt te kunnen doen. Toch zin om 11 september op de meet in Wierden te komen, om mij in reallife een faalhaas te noemen? Dan ben je van harte welkom op de bierdrink-BBQ! Maar dan American Style.. Bring Your Own!
Ik zorg voor een grote BBQ, plastic bordjes/zooi en een koelkast. Ook voor een schuur, ingericht als ouderwetse woonkamer, als het kutweer is. En ik overdek mijn terras, mocht het nodig zijn. Ik woon 1400 meter van het station, en op de weg van het station naar mijn huis vind je een supermarkt (200 meter van mijn huis), die open is tot laat genoeg. Daar kun je, als je niets van huis meeneemt, even wat fleisch kopen voor op de BBQ. En meteen paar biertjes of fles wijn.
Je wordt verwacht rond uurtje of 1-2. Wil je blijven slapen kan dat in de schuur of in je eigen tentWe steken mooi vroeg al een flink fik aan, biertje erbij, helemaal goed.
Qua kosten; ik zet wel een pot neer, als iedereen daar een paar euro in doet, komt dat ongetwijfeld goed.
Groet,
Oksel
quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
Zaterdag wel aardig veel kans op regen.. ik twijfel nog of ik de grote tent (8x4 meter) wel of niet annuleer. Kost mara 40 euro, dus denk dat het wel slim is. Verder overdek ik mijn terras, en heb ik een schuur, en nog een stal. En nog een schuur. Dus aan de ene kant is het niet echt nodig, maar een tent is wel gezelliger. Dus doe het maar.
Heb aan kosten (die we dus even delen die dag)
- Tent, 40 euro.
- BBQ gas, 10 euro.
- Plastic zooi, 25 euro.
75 euro / 20-30 mensen.. is paar knaken per persoon. Lijkt me prima, toch?
Waar zie jij dat dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat "maak nieuw topic" knopje is echt baas
Plaats dit er ook even bij dan:quote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat "maak nieuw topic" knopje is echt baas
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
Wie komen er nu zeker?
Patje1987
Graseter
Raterslangetje
Symphonic
Lotusss
Sally
omearos
Oksel
Socios
Captain_Fabulous
Boterhamzakje
Burnaboy
Ugjerke
-_Guitarist_-
Myraela
Nikky
Snuitebolletje
Huppelmuts
Remlof
rulerofdeath
baggerbart
JJH
Drizzt_DoUrden
Swarmahoer
Ezechielk
sander
Ezechielk
Nijnja
Flippiee
-Engel-
dit is de totale lijst, OP en oksels post
Als je het topic sluit.quote:
Juicyhil zei net ook dat hij wel kwam..quote:Op donderdag 9 september 2010 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Plaats dit er ook even bij dan:
[..]
Ahh dat is inderdaad wel handig ja!quote:
Ik heb kutbereik thuisquote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik vond je al snel maar ik had gereageerd. Kwartier terugzal wel weer aan mn mobiel liggen
En in de nieuwe lay outquote:
Ah, ja die heb ik nietquote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb kutbereik thuis
[..]
En in de nieuwe lay out
aah okee. Ben bijna thuis dan zeg ik het op msn wel even ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb kutbereik thuis
[..]
En in de nieuwe lay out
Jeuj, ga ik jou eindelijk meetenquote:
Overdag jaquote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geesten wel tof vond?
Men, wij roepen al een half jaar ofzo dat we moeten meeten. Nu eindelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jeuj, ga ik jou eindelijk meeten
Ja inderdaad, werd ook wel eens tijd!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, wij roepen al een half jaar ofzo dat we moeten meeten. Nu eindelijk.
Was jij nou ook naar die utrecht meet geweest? zoja hoe was dat?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, wij roepen al een half jaar ofzo dat we moeten meeten. Nu eindelijk.
Dus ik kan mn regenlaarzen thuislaten. Mooi zo.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, werd ook wel eens tijd!
En we hebben er ook nog goed weer bij, zoals het er nu uitziet!
Het wil droog en zonnig worden zeggen ze nu.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus ik kan mn regenlaarzen thuislaten. Mooi zo.
Je moet. Ik voel er weinig voor om in mn eentje erheen te gaanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
aah okee. Ben bijna thuis dan zeg ik het op msn wel even ofzo.
Wij zijn er ookquote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet. Ik voel er weinig voor om in mn eentje erheen te gaan
Jongeee ik heb me toch een goed verhaal verzonnen. Ik ga zo koffie zetten. Nu naar stadje gebakje halen. Ik slijm me helemaal in. Heb vertrouwen in mn eigen willetje.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet. Ik voel er weinig voor om in mn eentje erheen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |