Deze meeting is een initiatief van een aantal enthousiaste FOK!usersquote:Beste Fok!'ers,
De meeting wordt niet zo groots georganiseerd als ik had gehoopt te kunnen doen. Toch zin om 11 september op de meet in Wierden te komen, om mij in reallife een faalhaas te noemen? Dan ben je van harte welkom op de bierdrink-BBQ! Maar dan American Style.. Bring Your Own!
Ik zorg voor een grote BBQ, plastic bordjes/zooi en een koelkast. Ook voor een schuur, ingericht als ouderwetse woonkamer, als het kutweer is. En ik overdek mijn terras, mocht het nodig zijn. Ik woon 1400 meter van het station, en op de weg van het station naar mijn huis vind je een supermarkt (200 meter van mijn huis), die open is tot laat genoeg. Daar kun je, als je niets van huis meeneemt, even wat fleisch kopen voor op de BBQ. En meteen paar biertjes of fles wijn.
Je wordt verwacht rond uurtje of 1-2. Wil je blijven slapen kan dat in de schuur of in je eigen tentWe steken mooi vroeg al een flink fik aan, biertje erbij, helemaal goed.
Qua kosten; ik zet wel een pot neer, als iedereen daar een paar euro in doet, komt dat ongetwijfeld goed.
Groet,
Oksel
quote:Op maandag 6 september 2010 10:43 schreef Oksel het volgende:
Zaterdag wel aardig veel kans op regen.. ik twijfel nog of ik de grote tent (8x4 meter) wel of niet annuleer. Kost mara 40 euro, dus denk dat het wel slim is. Verder overdek ik mijn terras, en heb ik een schuur, en nog een stal. En nog een schuur. Dus aan de ene kant is het niet echt nodig, maar een tent is wel gezelliger. Dus doe het maar.
Heb aan kosten (die we dus even delen die dag)
- Tent, 40 euro.
- BBQ gas, 10 euro.
- Plastic zooi, 25 euro.
75 euro / 20-30 mensen.. is paar knaken per persoon. Lijkt me prima, toch?
Waar zie jij dat dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat "maak nieuw topic" knopje is echt baas
Plaats dit er ook even bij dan:quote:Op donderdag 9 september 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat "maak nieuw topic" knopje is echt baas
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef swarmahoer het volgende:
Wie komen er nu zeker?
Patje1987
Graseter
Raterslangetje
Symphonic
Lotusss
Sally
omearos
Oksel
Socios
Captain_Fabulous
Boterhamzakje
Burnaboy
Ugjerke
-_Guitarist_-
Myraela
Nikky
Snuitebolletje
Huppelmuts
Remlof
rulerofdeath
baggerbart
JJH
Drizzt_DoUrden
Swarmahoer
Ezechielk
sander
Ezechielk
Nijnja
Flippiee
-Engel-
dit is de totale lijst, OP en oksels post
Als je het topic sluit.quote:
Juicyhil zei net ook dat hij wel kwam..quote:Op donderdag 9 september 2010 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Plaats dit er ook even bij dan:
[..]
Ahh dat is inderdaad wel handig ja!quote:
Ik heb kutbereik thuisquote:Op donderdag 9 september 2010 14:38 schreef Flippiee het volgende:
Ik vond je al snel maar ik had gereageerd. Kwartier terugzal wel weer aan mn mobiel liggen
En in de nieuwe lay outquote:
Ah, ja die heb ik nietquote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb kutbereik thuis
[..]
En in de nieuwe lay out
aah okee. Ben bijna thuis dan zeg ik het op msn wel even ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb kutbereik thuis
[..]
En in de nieuwe lay out
Jeuj, ga ik jou eindelijk meetenquote:
Overdag jaquote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geesten wel tof vond?
Men, wij roepen al een half jaar ofzo dat we moeten meeten. Nu eindelijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:46 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jeuj, ga ik jou eindelijk meeten
Ja inderdaad, werd ook wel eens tijd!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, wij roepen al een half jaar ofzo dat we moeten meeten. Nu eindelijk.
Was jij nou ook naar die utrecht meet geweest? zoja hoe was dat?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Men, wij roepen al een half jaar ofzo dat we moeten meeten. Nu eindelijk.
Dus ik kan mn regenlaarzen thuislaten. Mooi zo.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, werd ook wel eens tijd!
En we hebben er ook nog goed weer bij, zoals het er nu uitziet!
Het wil droog en zonnig worden zeggen ze nu.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus ik kan mn regenlaarzen thuislaten. Mooi zo.
Je moet. Ik voel er weinig voor om in mn eentje erheen te gaanquote:Op donderdag 9 september 2010 14:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
aah okee. Ben bijna thuis dan zeg ik het op msn wel even ofzo.
Wij zijn er ookquote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet. Ik voel er weinig voor om in mn eentje erheen te gaan
Jongeee ik heb me toch een goed verhaal verzonnen. Ik ga zo koffie zetten. Nu naar stadje gebakje halen. Ik slijm me helemaal in. Heb vertrouwen in mn eigen willetje.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar vooral het erheen gaan. Saai alleen in de auto en alleen aankomen.quote:
Kan ik inkomen..quote:Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar vooral het erheen gaan. Saai alleen in de auto en alleen aankomen.
Vind ik niks
En niemand die mee kan bleren op nr 24 snap je probleemquote:Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik niks
Dat is liefquote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Kan ik inkomen..
Wij verzamelen ook eerst bij mijn huis en gaan dan heen.
Als je anders alleen moet , mag je ook eerst wel naar mij komen hoor
Ja dat dus!!quote:Op donderdag 9 september 2010 14:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En niemand die mee kan bleren op nr 24 snap je probleem
Ik woon ook wel redelijk op de route Emmen-Wierden denk ikquote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
[..]
Ja dat dus!!
Waar dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik woon ook wel redelijk op de route Emmen-Wierden denk ik
ik ben hopelijk over uurtje thuis dan fix ik het even. Komt goedquote:Op donderdag 9 september 2010 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is lief![]()
[..]
Ja dat dus!!
Dalfsenquote:
Nee, dan moet ik alleen. Lekker ben jijquote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen - Wierden is minder lang alleen rijden dan van mijn huisquote:Op donderdag 9 september 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik niks
Ja, daar was ik ook. Was tof, maar ik denk dat deze meet nog toffer word. Het is allemaal gewoon relaxt.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was jij nou ook naar die utrecht meet geweest? zoja hoe was dat?
Ach gossie. Beetje gemeen nu moet ik kiezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik alleen. Lekker ben jij
[..]
Emmen - Wierden is minder lang alleen rijden dan van mijn huis
Zo komt het bij mij ook overquote:Op donderdag 9 september 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook. Was tof, maar ik denk dat deze meet nog toffer word. Het is allemaal gewoon relaxt.
Same here, heb ook het gevoel dat iedereen die komt wel relaxt isquote:
Dan rijdt ze toch lekker met jou mee. Blijf ik wel thuis. Whateverquote:Op donderdag 9 september 2010 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik alleen. Lekker ben jij
[..]
Emmen - Wierden is minder lang alleen rijden dan van mijn huis
Ik maak maar een grapje hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan rijdt ze toch lekker met jou mee. Blijf ik wel thuis. Whatever
Ik maak geen ruzie hoorquote:
Wel levend terugkomen hequote:Op donderdag 9 september 2010 16:01 schreef omearos het volgende:
Ratel! ik breng je wel naar het station zaterdagavond
Thnx.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:01 schreef omearos het volgende:
Ratel! ik breng je wel naar het station zaterdagavond
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel levend terugkomen he
ywquote:
Ik loop wel ff heen en weer....met mij erbij zijn die geesten zo wegquote:Op donderdag 9 september 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
Als er niemand echt wegmoet loop ik wel met je mee hoor. No worries.
Ik doe met je mee, ben 29quote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef -Engel- het volgende:
Met mij stijgt het gemiddelde... ik ben 30![]()
[..]
Ik loop wel ff heen en weer....met mij erbij zijn die geesten zo weg![]()
Oja >>>>> Amersfoort-Wierden
Woon je daar ook?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:06 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, ben 29
en kom vanuit Amersfoort zaterdag
Stiekem word ik volgende maand 31 maar op fok ben ik gewoon 18quote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef -Engel- het volgende:
Met mij stijgt het gemiddelde... ik ben 30![]()
[..]
Ik loop wel ff heen en weer....met mij erbij zijn die geesten zo weg![]()
Oja >>>>> Amersfoort-Wierden
Ik word in mei uhm....een jaartje ouder en op FOK! ben ik toevallig net zo oud als Huppel.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem word ik volgende maand 31 maar op fok ben ik gewoon 18
Jij komt gewoon. Gezellig, nog iemand erbijquote:Op donderdag 9 september 2010 19:10 schreef EcktenBaas het volgende:
Wie weet kom ik nog wel even, waar kan ik jouw huis vinden, heb je een straatnaam + huisnummer ofzo?
Ik kom dan misschien 's middags een paar uurtjes, zo'n meet zó dicht in de buurt wil ik eigenlijk niet laten schieten.![]()
Oké maar het punt is dat ik het aan mijn moeder had gevraagd maar ze er nog niet zo'n voorstander van was. Maar misschien dat als ik het nog een keer vraag het wel mag.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij komt gewoon. Gezellig, nog iemand erbij
En stuur Oksel ff een PM voor details.
Je bent 20? Doe rebels en kom gewoon.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Oké maar het punt is dat ik het aan mijn moeder had gevraagd maar ze er nog niet zo'n voorstander van was. Maar misschien dat als ik het nog een keer vraag het wel mag.![]()
En ik zal Oksel even pmen
En dat noemt zich een ecktenbaasquote:Op donderdag 9 september 2010 19:28 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Oké maar het punt is dat ik het aan mijn moeder had gevraagd maar ze er nog niet zo'n voorstander van was. Maar misschien dat als ik het nog een keer vraag het wel mag.![]()
En ik zal Oksel even pmen
We found the fountain of youthquote:Op donderdag 9 september 2010 19:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik word in mei uhm....een jaartje ouder en op FOK! ben ik toevallig net zo oud als Huppel.
Heerlijk he, de eeuwige jeugd hebben.
Fok! houdt je jongquote:Op donderdag 9 september 2010 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We found the fountain of youth
Echte bazen hebben respect voor ouderlijk gezag.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dat noemt zich een ecktenbaas![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 9 september 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echte bazen hebben respect voor ouderlijk gezag.
Zo vind ik hem kloppenderquote:Op donderdag 9 september 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echte bazen hebben respect voor (ouderlijk) gezag.
Oh dus het is niet raar als ik een toilettas vol make up mee neemquote:Op donderdag 9 september 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik hou wel van zo'n fontein met de eeuwige jeugd....
en met voldoende dames kunnen we zaterdag ook gewoon gaan tutten en frutten
Nee... hoor...quote:Op donderdag 9 september 2010 19:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dus het is niet raar als ik een toilettas vol make up mee neem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echte bazen hebben respect voor ouderlijk gezag.
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... hoor...![]()
Voor de heren neem ik ook wel wat meeHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... hoor...![]()
Voor de heren neem ik ook wel wat meeBier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:
OE OE OE OE OE OEquote:Op donderdag 9 september 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn nagels kortgemaakt.Dus we kunnen niet nagellakkeren.
Mag ik dan dat bier dat je voor de heren meeneemt?quote:Op donderdag 9 september 2010 19:58 schreef -Engel- het volgende:
Ik hou wel van zo'n fontein met de eeuwige jeugd....
en met voldoende dames kunnen we zaterdag ook gewoon gaan tutten en frutten
Ik heb vast nog ergens een setje nep liggen....quote:Op donderdag 9 september 2010 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OE OE OE OE OE OE
IK heb nog lange nagels!! LEEF JE UIT!!!
Tuurlijk mag je ook een biertje.... (hmmm misschien moet ik dan eerst ff mijn voorraad aanvullenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik dan dat bier dat je voor de heren meeneemt?
* Huppelmuts houdt niet echt van tutten en frutten
En tetn?quote:
Ik heb nog ruimte in 1 van mn tentenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb vast nog ergens een setje nep liggen....![]()
Oja... de vraag is nog: Waar ga/kan ik slapen?
Ik zal wel wat lakjes meenemen dan.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OE OE OE OE OE OE
IK heb nog lange nagels!! LEEF JE UIT!!!
Het is voor mij krap 3 kwartier rijden, denk dat ik er dus toch wel eerder dan jou benquote:Op donderdag 9 september 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal wel wat lakjes meenemen dan.Moet je wel vroeg komen, want je wil niet dat ik aangeschoten nog ga zitten lakken.
Ik weet nog niet hoelaat ik ga, even symph PM'en. Ik SMS je zaterdag nog wel.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is voor mij krap 3 kwartier rijden, denk dat ik er dus toch wel eerder dan jou ben
Ik weet het nu ook nog niet... maar als ik van niemand meer iets hoor dan ga ik gewoon rond 13:00 er zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoelaat ik ga, even symph PM'en. Ik SMS je zaterdag nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engelquote:
Nee Ductape...quote:Op donderdag 9 september 2010 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
EngelIk dacht dat ik veel kon kletsen maar jij spant echt de kroon.
Voor mensen die niet tegen nonstop kwekkende dames kunnen zijn oordopjes een must.
Jullie zijn dus gewaarschuwd.
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:50 schreef omearos het volgende:
[..]bij ductape loop je het risico dat ze je vasttapen
laat ze maar mooi doppen indoen, kunnen wij kletsen
was niet voor jou....quote:Op donderdag 9 september 2010 20:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan kan ik niet eten en drinken.
Das MIJN ducttape dus waarschijnlijkquote:
Dan vat ik 'm niet. Anyway, ik vind het altijd prachtig als er nog iemand is die heel veel kan kletsen. Ben ik niet de enige ratel in het gezelschap. Ik kan mensen letterlijk koppijn bezorgen.quote:
oooo als ze nu ook nog kittens hebben, word ik heel blij....quote:Op donderdag 9 september 2010 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan vat ik 'm niet. Anyway, ik vind het altijd prachtig als er nog iemand is die heel veel kan kletsen. Ben ik niet de enige ratel in het gezelschap. Ik kan mensen letterlijk koppijn bezorgen.
Oh ja was er niet iemand hier die dacht dat het een relaxte meet zou worden? Forget it.
Je beland in een waar kippenhok op de boerderie.
hoeveel dames komen er?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan vat ik 'm niet. Anyway, ik vind het altijd prachtig als er nog iemand is die heel veel kan kletsen. Ben ik niet de enige ratel in het gezelschap. Ik kan mensen letterlijk koppijn bezorgen.
Oh ja was er niet iemand hier die dacht dat het een relaxte meet zou worden? Forget it.
Je beland in een waar kippenhok op de boerderie.
Zoete witte wijn? Ik neem zelf ook een fles mee.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oooo als ze nu ook nog kittens hebben, word ik heel blij....
btw ik heb nog een fles rode wijn, rozé en volgens mij ook nog wit.... die zal ik ook maar meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |