Neuh, niet echt nee. Zo af en toe een nummertje, maar over het algemeen gaat het heel snel vervelen en lijkt het allemaal zo vreselijk veel op elkaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hou je helemaal niet van dat genre dan?
Uitgebreide review straksquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nou ben ik ook benieuwd, nog nooit gedronken en ik hou wel van zure drankjes
Hey dat horen we vakerquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
en lijkt het allemaal zo vreselijk veel op elkaar.
Gaat dit over mary poppins of over kontje beuken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, niet echt nee. Zo af en toe een nummertje, maar over het algemeen gaat het heel snel vervelen en lijkt het allemaal zo vreselijk veel op elkaar.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat dit over mary poppins of over kontje beuken?
Okeejquote:
Bella wisselt nog afquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier geef ik geen antwoord op en ik vind je PI echt kut
OVER GOTHIC MUZIEKquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zero heeft altijd die gemenequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella wisselt nog af, ik kan met die standaard PI's bij de helft hier echt niks uit op maken
METEEN VAN DE STANDAARD PI AFquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee.quote:
Haha ja ze had die irritante van Zero. Dat maakte het net even extra irritantquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella wisselt nog af, ik kan met die standaard PI's bij de helft hier echt niks uit op maken
Hey J. Wat ga je doen?quote:
Ariverderlaquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even de miauws des huizes voeren en naar de AH
Nee JJH, neequote:
Langs het rijtje PI's.quote:
Ik wil alleen maar weten wáár! Ik zeg niet dat ik het doe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een panpizza shoarma besteld
Me neus red ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou toch met je tong je oog kunnen raken
ik niet, ik heb een zielig tongetjequote:
klopt, daar was het ook veel erger nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Problemen op de A2 en A12 las ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |