Neuh, niet echt nee. Zo af en toe een nummertje, maar over het algemeen gaat het heel snel vervelen en lijkt het allemaal zo vreselijk veel op elkaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hou je helemaal niet van dat genre dan?
Uitgebreide review straksquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nou ben ik ook benieuwd, nog nooit gedronken en ik hou wel van zure drankjes
Hey dat horen we vakerquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
en lijkt het allemaal zo vreselijk veel op elkaar.
Gaat dit over mary poppins of over kontje beuken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, niet echt nee. Zo af en toe een nummertje, maar over het algemeen gaat het heel snel vervelen en lijkt het allemaal zo vreselijk veel op elkaar.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat dit over mary poppins of over kontje beuken?
Okeejquote:
Bella wisselt nog afquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier geef ik geen antwoord op en ik vind je PI echt kut
OVER GOTHIC MUZIEKquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zero heeft altijd die gemenequote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella wisselt nog af, ik kan met die standaard PI's bij de helft hier echt niks uit op maken
METEEN VAN DE STANDAARD PI AFquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee.quote:
Haha ja ze had die irritante van Zero. Dat maakte het net even extra irritantquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella wisselt nog af, ik kan met die standaard PI's bij de helft hier echt niks uit op maken
Hey J. Wat ga je doen?quote:
Ariverderlaquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even de miauws des huizes voeren en naar de AH
Nee JJH, neequote:
Langs het rijtje PI's.quote:
Ik wil alleen maar weten wáár! Ik zeg niet dat ik het doe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb een panpizza shoarma besteld
Me neus red ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zou toch met je tong je oog kunnen raken
ik niet, ik heb een zielig tongetjequote:
klopt, daar was het ook veel erger nogquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Problemen op de A2 en A12 las ik?
Ik ging testen, maar red het ook niet meerquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet, ik heb een zielig tongetje![]()
maar wel heel bruikbaar verder
Aan het oefenen geslagenquote:
Inderdaad......quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop zo dat het beter gaat met Benny's broertje.
quote:
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop zo dat het beter gaat met Benny's broertje.
Hoin.quote:
Wierdenmeet word wel toffffffffquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij weet zelf wel waar hij wanneer behoefte aan heeft.
Myr!
Geen Wierdenmeet voor mij, ik heb het wat te zwaar te pakken met de verkoudheid.
Afgezien van de Mary musical, ga je vaak naar musicals Patrique?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mirandaa!! Heb je mijn verhaaltje gelezen over Mary Poppins?!
Jaaaquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgezien van de Mary musical, ga je vaak naar musicals Patrique?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
Toch een keer een musicalmeet houden, ben nog nooit naar eentje geweest.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wierdenmeet word wel toffffffff
Ja of je het echt leuk vindt, ja dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa, of naja, vaak vaak, wat is vaak?
Heb er al een aantal gezien ja, en zou het liefst wel elke week een zien, maar goed.. Ik moet ook rekeningen, en school, en mn leven betalen
Ik heb stukje gezien van WWRY en het zag er zo fout uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Dan wel naar We Will Rock you, of iig iets heterosexuelers dan Mary Poppers
Ik vind die pakjes een beetje vaag, of ik ben niet bekend met de Queen-kledij, dat kan ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wou eigenlijk naar WWRY gaan zondag, maar zag opeens met het bieden dat dat voor dinsdag was ipv zondag.. anders was k nu naar WWRY gegaan,quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
Toch een keer een musicalmeet houden, ben nog nooit naar eentje geweest.
Nee waar?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Mirandaa!! Heb je mijn verhaaltje gelezen over Mary Poppins?!
Het is me eindelijk gelukt voor aankomende zondag kaartjes te kopen bij vakantieveilingenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee waar?
En musicalmeetZorro
ofzo
Poes Minoes.quote:
Extra gratiesquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:51 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit keer heb ik er ook nog een date bij ook
Hoezo?quote:
quote:
Oh jawel hoor! , en dan vast nog wel een keerquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:53 schreef Myraela het volgende:
Je gaat toch niet weer naar poppins he?
Jouw icon zit vol met pure win.quote:
Dat was mij al bekend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jouw icon zit vol met pure win.
Seriously.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! , en dan vast nog wel een keer
maaar ik ga toch 9 van de 10 keer met (dikke) kortingquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously.![]()
Ik zou dat echt niet kunnen zo vaak he. Helemaal niet voor zoveel geld telkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |