quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan koopt een vrouw online iets van je over, en dan komt de partner mee en dan krijg je zo'n typische eikel van een vent die nog even wat af wil dingen.![]()
("Nee hoor moppie, ik regel wel nog korting, anders gaat het niet mee")
Hey hallo, hebben we een bieder?quote:
Ciaotjes en handjes aan het stuurquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja euhhh moppie, er moet wel wat van de prijs af, anders kom ik hier niet posten hoor.
16uuuuuuuuuuuuuur
Tijd om naar huis te gaan
Afdingen doe je maar voor je het gaat ophalenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
afdingen zou ik niet meer doen, koop het of laat het staan
Mot dah kosteh?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey hallo, hebben we een bieder?
Dat zijn overigens dezelfde kerels waarbij de vrouw moet vragen of ze iets nog mag kopen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
afdingen zou ik niet meer doen, koop het of laat het staan
Jij altijd, na het zien van die foto van gisterquote:
Jij ook in natura? *noteert*quote:
Wat moet je ook met prulletjes he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn overigens dezelfde kerels waarbij de vrouw moet vragen of ze iets nog mag kopen.![]()
En niet iets zoals een stofzuiger of iets voor in huis, nee gewoon een klein prulletje![]()
"Oh dat ziet er heel leuk uit, maar mijn lief zegt nee"
Moet ik teruglezen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij altijd, na het zien van die foto van gister
Nou je hebt vrouwen die met de partner moeten overleggen of ze een nieuw vestje voor hun kind mogen kopen, categorie prulletje noem ik dat, omdat het 4,50 isquote:
Kaartje uit Frankrijkquote:
Natura is het beste bod tot nu toe, dus doe je mee of laat je hem hangen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ik bood nog niets, ik vroeg aan jou om een prijs
Da's wel triest danquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je hebt vrouwen die met de partner moeten overleggen of ze een nieuw vestje voor hun kind mogen kopen, categorie prulletje noem ik dat, omdat het 4,50 is![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natura is het beste bod tot nu toe, dus doe je mee of laat je hem hangen?
oh wat ergerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn overigens dezelfde kerels waarbij de vrouw moet vragen of ze iets nog mag kopen.![]()
En niet iets zoals een stofzuiger of iets voor in huis, nee gewoon een klein prulletje![]()
"Oh dat ziet er heel leuk uit, maar mijn lief zegt nee"
Da's voor zaken die ooit nuttig warenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom het het dan "prullebak"
quote:
Dat is toch niet normaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je hebt vrouwen die met de partner moeten overleggen of ze een nieuw vestje voor hun kind mogen kopen, categorie prulletje noem ik dat, omdat het 4,50 is![]()
Ja of je moet een vrouw hebben die koopziek is en al 2 kasten vol heeft, maar volgens mij is dat niet zo vaak.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh wat ergerlijklaat zo'n vent dan lekker thuis
En als ik natura bied, ben ik dan hoogste bieder?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natura is het beste bod tot nu toe, dus doe je mee of laat je hem hangen?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij altijd, na het zien van die foto van gister
Ik denk dat ze niet zonder hem weg magquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh wat ergerlijklaat zo'n vent dan lekker thuis
Ligt eraan hoe groot je biedquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
En als ik natura bied, ben ik dan hoogste bieder?
Hehe, ja dat zijn denk ik ook de vrouwen die aan een lijntje of in een kooitje zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zonder hem weg mag
quote:
Ik weet niet of je Tombo kunt overtreffen, je foto's kun je bij de PM doorsturenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
En als ik natura bied, ben ik dan hoogste bieder?
Waar vind ik tombo's pics? Dan weet ik of ik of het nog de moeite isquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Tombo kunt overtreffen, je foto's kun je bij de PM doorsturen
Oh gawd, ja die heb je er ook nog tussen zittenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zijn denk ik ook de vrouwen die aan een lijntje of in een kooitje zitten.![]()
Andersom zullen er ook wel vrouwen zijn die zo over de mannen bazen![]()
Handigquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pisces is van alle markten thuis
Neuh ik selecteer (neutraal) puur in het belang van TAL, daar is de SC vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pisces is van alle markten thuis
Die van Tombo zijn is groterquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Tombo kunt overtreffen, je foto's kun je bij de PM doorsturen
dan moet je met een beter bod komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Handig
Maar dat werkt nu ik aan het bieden ben niet in mijn voordeel
Halloquote:
Ja halloquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm komt Popstars nog op tv vanavond?
Yessss!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm komt Popstars nog op tv vanavond?
Waarop?quote:
Staat genoteerdquote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dan haal ik even wijn in huis straks
Nee, maar misschien kun je Benny helpen op een ander vlakquote:
Welk vlak?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kun je Benny helpen op een ander vlak
Wat heeft dat knulletje nu weer verknald?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kun je Benny helpen op een ander vlak
Ik heb Flamin' Chili-extreme Pringlesquote:
Dorstquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Flamin' Chili-extreme Pringles
Niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat heeft dat knulletje nu weer verknald?
Nee zijn echt heel licht pittig, voor mij precies goedquote:
Och er zullen altijd wel klusjes zijnquote:
Geef mij maar gewone paprikachips of naturel ribbelchipsquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zijn echt heel licht pittig, voor mij precies goedwant te heet hou ik niet van
Maar ik ben geen klusjesmanquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och er zullen altijd wel klusjes zijn
Variatiequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geef mij maar gewone paprikachips of naturel ribbelchips
Ribbelchipsquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geef mij maar gewone paprikachips of naturel ribbelchips
Ciaotjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik ga weer![]()
Lang genoeg 8er de pc gezeten voor mijn Nav![]()
Houdoe
Oh god, zijn die heet? Ik heb laatst die Wasabi geprobeerdquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Flamin' Chili-extreme Pringles
Wasabiquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, zijn die heet? Ik heb laatst die Wasabi geprobeerden *foesj* ik stond in de fik! Terwijl ik best tegen heet kan, dacht ik
![]()
Ik heb trouwens gewerkt, op mijn vrije dag
Ik vind ze precies goed, te heet hou ik echt niet vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, zijn die heet? Ik heb laatst die Wasabi geprobeerden *foesj* ik stond in de fik! Terwijl ik best tegen heet kan, dacht ik
![]()
Nee, de echtequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die pringlesversie, vind je die lekker?
Die is echt smerig, de pringles-versie. Die Hot Chili van die Extreme Pringles varianten is dan wel weer lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die pringlesversie, vind je die lekker?
Helleuquote:
Joahquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die Hot Chili van die Extreme Pringles varianten is dan wel weer lekker
Hoeveel?quote:
Wasabi is scherp, niet heet. Dus die Pringlemeneer doet er andere dingen mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens gewerkt, op mijn vrije dag
Misschien ga ik die dan wel proberen maar eigenlijk houd ik niet echt van chipsquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is echt smerig, de pringles-versie. Die Hot Chili van die Extreme Pringles varianten is dan wel weer lekker
Laat ik die nou net gekocht hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien ga ik die dan wel proberen maar eigenlijk houd ik niet echt van chips
Scherp is idd het goede woordquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wasabi is scherp, niet heet. Dus die Pringlemeneer doet er andere dingen mee.
Nog sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laat ik die nou net gekocht hebben![]()
En een sixpack Corona. Waar alleen 1 Corona omgewisseld was voor Desperado, maar dat zag ik thuis pasVanaf 16u vanmiddag is het mijn dag niet meer ofzo, werd op de snelweg nog gesneden door een of andere vadsige sjonnie in z'n ouwe stink Corsa
Zag je m'n tip tijdens het rijden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
haha en Desperado is erg? Ik wil nog wel eens zo'n Strongbow proberen maar dat komt alleen door de reclames. Bier vind ik óók niet lekker eigenlijk...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een sixpack Corona. Waar alleen 1 Corona omgewisseld was voor Desperado, maar dat zag ik thuis pasVanaf 16u vanmiddag is het mijn dag niet meer ofzo, werd op de snelweg nog gesneden door een of andere vadsige sjonnie in z'n ouwe stink Corsa
Nee, ik vind die sowieso best lekker, dus ik koop het regelmatigquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zag je m'n tip tijdens het rijden?
Minder lekker en stukken goedkoperquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha en Desperado is erg? Ik wil nog wel eens zo'n Strongbow proberen maar dat komt alleen door de reclames. Bier vind ik óók niet lekker eigenlijk...
Strongbow is echt fucking zuurquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha en Desperado is erg? Ik wil nog wel eens zo'n Strongbow proberen maar dat komt alleen door de reclames. Bier vind ik óók niet lekker eigenlijk...
quote:
Plekkie op een wachtlijst moet toch minstens wel kunnen iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
56 ipv 50 in de maastunnel rijden is idd een gevaar voor de maatschappij. Dat ze me niet meteen opnemen in een TBS kliniek
Bel jij ze, je hebt er vast wat contacten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plekkie op een wachtlijst moet toch minstens wel kunnen idd
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
56 ipv 50 in de maastunnel rijden is idd een gevaar voor de maatschappij. Dat ze me niet meteen opnemen in een TBS kliniek
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bel jij ze, je hebt er vast wat contacten.
Welke is nog meer lekker van die extreme soorten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ik vind die sowieso best lekker, dus ik koop het regelmatig
Ik vind eigenlijk alleen die hot Chili (of hoe die mag heten, die 'rode') lekker. Er is ook nog een 'paarse', dat is volgens mij een BBQ smaak ofzo. Die is niet vies, maar ook niet echt heel lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke is nog meer lekker van die extreme soorten?
Oh die lijkt me ook niet zo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen die hot Chili (of hoe die mag heten, die 'rode') lekker. Er is ook nog een 'paarse', dat is volgens mij een BBQ smaak ofzo. Die is niet vies, maar ook niet echt heel lekker
Ik kan er niet tegen als er gespot wordt met mensen die psychisch niet sporen.quote:
Kom op asjeblieft... Ik spot alleen met mezelf in dit geval... Waar zeg ik iets over mensen die IN een TBS kliniek zetten of andere mensen met psychische problemen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als er gespot wordt met mensen die psychisch niet sporen.
Okee, dan kwam het verkeerd op me over. My Badquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op asjeblieft... Ik spot alleen met mezelf in dit geval... Waar zeg ik iets over mensen die IN een TBS kliniek zetten of andere mensen met psychische problemen?
Najah ik snap dat het wat gevoelig ligt, maar het was op geen ene wijze lullig bedoelt naar mensen met problemen. Meer een reactie op Dr Flash die net deed alsof ik een zware crimineel was, en die sluiten ze nou meestal in een TBS kliniek opquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan kwam het verkeerd op me over. My Bad
oh ik ga een flesje halenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Strongbow is echt fucking zuur.
Lekker tegendraads en anarchistisch he. Gewoon 13km te hard rijden hihiquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond het wel sexy dat je zo hard durft te rijden Ll.![]()
![]()
Ik heb aan die hand van die foto's van gister zojuist een kratje naar je huisadres laten versturenquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond het wel sexy dat je zo hard durft te rijden Ll.![]()
![]()
quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb aan die hand van die foto's van gister zojuist een kratje naar je huisadres laten versturen
quote:
Dikke vieze lekkere harde kebab met friet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
Wat eten jullie vanaaf? Ll eet een rolletje chips, en de rest?
Haha ja dat zou wel heel erg freaky zijn!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
En je straks gewoon doodschrikken als er echt een kratje bij je in de keuken staat hé
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja dat zou wel heel erg freaky zijn!
Net als in die film met Julia Roberts -titel vergeten-. Dat haar keukenkastjes ineens weer zijn opgeruimd
Hmm is een optie, is een optie....ik heb nog nooit een kapsalon gegeten. Misschien moet ik vanavond een los gaan met een kapsalon en Strongbowquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dikke vieze lekkere harde kebab met friet.
Dat is zeker lekker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm is een optie, is een optie....ik heb nog nooit een kapsalon gegeten. Misschien moet ik vanavond een los gaan met een kapsalon en Strongbow
Ja die! Stranger, nog ietsquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iew die film ja waarin ze ook mishandeld wordt?
Sleeping with the Enemy.quote:
Gehaktballetjes. champignonroerbakmix, krieltjes een een woksausjequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
Wat eten jullie vanaaf? Ll eet een rolletje chips, en de rest?
Klinkt goed. Ik ga voor een schnitzeltje met wat stoomgroenten en pasta ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gehaktballetjes. champignonroerbakmix, krieltjes een een woksausje
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ga voor een schnitzeltje met wat stoomgroenten en pasta ofzo
Oja! die!quote:
Dirrrrrrty girl.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja! die!
'Sleeping with the Stranger' is meer iets wat ík nooit zou doen natuurlijk!
yumzquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gehaktballetjes. champignonroerbakmix, krieltjes een een woksausje
Niet! Niet! Niet!quote:
Ik ben niet gelovig, maar als ik een stroming zou kiezen dan toch katholiek hoor, lekker zuipen en vreten totdat je er neer bij valt. Ik haat Calvinisme.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet! Niet! Niet!
Ik ben protestant en die doen nooit iets voor hun plezier. Ouur functioneel moet het zijn.
Veel snackbarren verkopen toch ook broodjes gezond?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
yumz![]()
Ik ben lui maar wil wel iets gezonds...
Boeddhisme ftw.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar als ik een stroming zou kiezen dan toch katholiek hoor, lekker zuipen en vreten totdat je er neer bij valt. Ik haat Calvinisme.
Ik ben ook niet gelovig maar wel gedoopt. I'm doomedquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, maar als ik een stroming zou kiezen dan toch katholiek hoor, lekker zuipen en vreten totdat je er neer bij valt. Ik haat Calvinisme.
Ik ben gedoopt, heb mijn communie gedaan en mijn vormsel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gelovig maar wel gedoopt. I'm doomed
Hamburgisme.quote:
aquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel snackbarren verkopen toch ook broodjes gezond?
toen begon het alquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben gedoopt, heb mijn communie gedaan en mijn vormsel.Alleen maar om het geld en het feit dat ik kekke kleren kreeg.
Om je afkomst te bevestigen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nu moet ik vanavond weer een bushokje, lantaarnpaal, verkeersbord of stoplicht gaan slopen
het liefst en en en!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nu moet ik vanavond weer een bushokje, lantaarnpaal, verkeersbord of stoplicht gaan slopen
Ik schrijf al mijn tekortkomingen af aan religie.quote:
O, dat vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om mijn donatie aan de maatschappij weer te vereffenen
Warum lache sie fraulein?quote:
Omdat het weer nergens overgaat en ik moest denken aan die lurkers. Oh never mindquote:
quote:
Ja dat is zo leuk aan deze SCquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat het weer nergens overgaat en ik moest denken aan die lurkers. Oh never mind
Ja geweldig!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
En welke ik ook 10.000.000x kan horen;
Wat is patat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ongezond bezig
Patat met kipnuggets hier
Nou ja boeiend ook, je hebt vakantie en dat moet gevierd wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ongezond bezig
Patat met kipnuggets hier
Black Eyed Peas zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
En wie ook gewoon moet kappen met die R'n'B en lekker rockzangeres moet worden;
Coldplay, vooral hun oudere werk.quote:
Jawel, maar ik vind haar hier ook verrassend goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Black Eyed Peas zijn [ afbeelding ]
Hoezo, das toch precies hetzelfde als het nieuwe?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Coldplay, vooral hun oudere werk.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo, das toch precies hetzelfde als het nieuwe?
Van de ene kant wel eigenlijk,quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo, das toch precies hetzelfde als het nieuwe?
quote:
Want dan zou ie te koud om te spelen zijn???????quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou nog geen Coldplay cd willen hebben.
Speelden ze Amsterdam?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
Was wel zwáár teleurgesteld dat ze 'Trouble' niet speelden tijdens hun World Tour
Goedzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou nog geen Coldplay cd willen hebben. Krijg ik die, verloot ik hem hier.
Als je er eentje hebt, heb je ze allemaal. Das wel handigquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
+1.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
O ik bedoelde eigenlijk het liedje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat was in Rotterdam in oktober 2008.
Onder andere. De vorm past ook niet zo goed in mijn mond als ik het te warm heb.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Want dan zou ie te koud om te spelen zijn???????
U2 in dat rijtje durven te zettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maaaaaar goed, das ook zo bij U2, Bon Jovi, Nickelback, etc. etc.
Geef ik ze allemaal weg. Hoe gul.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je er eentje hebt, heb je ze allemaal. Das wel handig
U2 vind ik echt niet leuk de laatste jaren, 80 en 90 waren dan ook fenomenaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maaaaaar goed, das ook zo bij U2, Bon Jovi, Nickelback, etc. etc.
Zeker wel in de 00's. het oude werk is geniaal. De laatste 3 cd's niet meer dan een herhaling van zettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
U2 in dat rijtje durven te zetten.
Die is mooi.quote:
Alleen dat electro-uitstapje van ze was niet zo geslaagd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
U2 vind ik echt niet leuk de laatste jaren, 80 en 90 waren dan ook fenomenaal.
Hahaha ik las er automatisch 'in' bij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik bedoelde eigenlijk het liedje.
Ja, nogal boringquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker wel in de 00's. het oude werk is geniaal. De laatste 3 cd's niet meer dan een herhaling van zetten
Oja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ik las er automatisch 'in' bij.
Nee volgens mij niet, was ze vast afgeraden daar in Rotterdam
omg, ik durf het niet eens aan te klikkenquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omg, ik durf het niet eens aan te klikken
quote:This is a song for the ladies
But fellas listen closely
You don't always have to fuck her hard
In fact sometimes that's not right to do
Sometimes you've got to make some love
And fucking give her some smoochies too
Sometimes ya got to squeeze
Sometimes you've got to say please
Sometime you've got to say hey
I'm gonna Fuck you softly
I'm gonna screw you gently
I'm gonna hump you sweetly
I'm gonna ball you discreetly
And then you say hey I bought you flowers
And then you say wait a minute sally
I think I got somethin in my teeth
Could you get it out for me
That's fucking teamwork
Whats your favorite position?
That's cool with me
Its not my favorite
But I'll do it for you
Whats your favorite dish?
I'm not gonna cook it
But ill order it from Zanzibar
And then I'm gonna love you completely
And then I'll fucking fuck you discreetly
And then I'll fucking bone you completely
But then I'm gonna fuck you hard
Hard
Die P heeft niet eens een transparante achtergrond.quote:
ik lig in bed, zonder tv hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
Coldplay nu op Star Beach op TMF_______________!
Het is inmiddels overgegaan op Party People. Bah meiden met zwart haar onder en blond boven.quote:
Shakira Shakira.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is inmiddels overgegaan op Party People. Bah meiden met zwart haar onder en blond boven.
Dat vond ik alleen leuk toen die ene van de Cardigans het hadquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is inmiddels overgegaan op Party People. Bah meiden met zwart haar onder en blond boven.
Je hebt er wel een handje van de boel nogal te overdrijvenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Dr Flash die net deed alsof ik een zware crimineel was,
Lovefool.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vond ik alleen leuk toen die ene van de Cardigans het had
Dat heb jij goed gezien, doerak!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt er wel een handje van de boel nogal te overdrijven
Ja leuk juistquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt er wel een handje van de boel nogal te overdrijven
Favourite game ookquote:
quote:
PATJEEEEEEEEEEquote:
Goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
PATJEEEEEEEEEE![]()
![]()
Hoe is het met die boi?
+3quote:
Ja, in Favourite game. Wist je dat die clip meerdere 'eindes' heeftquote:
Ja een brave waar ze opstaat en eentje waar ze deaud is toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, in Favourite game. Wist je dat die clip meerdere 'eindes' heeft
Wat fijnquote:
Ja nog eentje geloof ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja een brave waar ze opstaat en eentje waar ze deaud is toch?
Jaaaaaaaaaaaaquote:
Ik de singlequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa
Dat cassettebandje ook nog
Vet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is mij overigens gelukt net om redelijk goedkoop 2 eerste-rang kaarten voor Mary Poppins te bemachtigen
Ik had gehoopt op wat inspiratiequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Op vrijdag kickstart ik de frituurpan, en flip ik wat burgertjes
Nee, ik heb hem niet!quote:
Ah, altijd leuk he, die Mariequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is mij overigens gelukt net om redelijk goedkoop 2 eerste-rang kaarten voor Mary Poppins te bemachtigen
Super! Hoe vaak heb je 'm nu al gezien?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
En dat krijg je niet van mijn post?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op wat inspiratie
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dikke vette 118 euro kortingen ga met die boy heen
Roisinquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem niet!
Maar ik bedoel dat in de clip een cassettebandje zit
Och als U2 allemaal 1 pot nat is, dan is het deze dweilmuziek ook wel hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roisin
Gewoon relaxte muziek. Net als Joss Stone bv.
Relaxte muziekquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roisin
Gewoon relaxte muziek. Net als Joss Stone bv.
Dit word de 3de keerquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Super! Hoe vaak heb je 'm nu al gezien?
Yay wat leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dikke vette 118 euro kortingen ga met die boy heen
Mwah, Joss Stone heeft wel echt heel veel verschillende soorten nummers, van ballads, en laidback nummers als deze, tot echt swingende uptempo nummersquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och als U2 allemaal 1 pot nat is, dan is het deze dweilmuziek ook wel hoor
quote:
Dat heeft U2 ook dus dat scheeltquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, Joss Stone heeft wel echt heel veel verschillende soorten nummers, van ballads, en laidback nummers als deze, tot echt swingende uptempo nummers
Zie, dit is het bewijs. Ze zijn altijd bezet of niet voor vrouwen weggelegdquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jep, en ik betaal, gentlemen he ?
Ja maar dan zou je wel in je kont worden genomen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zie, dit is het bewijs. Ze zijn altijd bezet of niet voor vrouwen weggelegd
Nee dat is ook altijd van hetzelfde laken een pak. Maar ik luister haar muziek dan ook zeldenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heeft U2 ook dus dat scheelt
Elke band of zanger/es is vaak wel in een hokkie te stoppen. Die Gothic chick van jou maakt toch ook geen hiphop nummers?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar dan zou je wel in je kont worden genomen.
Hier geef ik geen antwoord op en ik vind je PI echt kutquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar dan zou je wel in je kont worden genomen.
Heeeeel brede smaak.quote:
Oh nou ben ik ook benieuwd, nog nooit gedronken en ik hou wel van zure drankjesquote:
Oh hou je helemaal niet van dat genre dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat is ook altijd van hetzelfde laken een pak. Maar ik luister haar muziek dan ook zelden
Dat betekent niet dat ie geen attributen gebruikt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
En Patrique was toch geen afbakstokbrood. Dus dat hoeft heul niet Bella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |