quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan koopt een vrouw online iets van je over, en dan komt de partner mee en dan krijg je zo'n typische eikel van een vent die nog even wat af wil dingen.![]()
("Nee hoor moppie, ik regel wel nog korting, anders gaat het niet mee")
Hey hallo, hebben we een bieder?quote:
Ciaotjes en handjes aan het stuurquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja euhhh moppie, er moet wel wat van de prijs af, anders kom ik hier niet posten hoor.
16uuuuuuuuuuuuuur
Tijd om naar huis te gaan
Afdingen doe je maar voor je het gaat ophalenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
afdingen zou ik niet meer doen, koop het of laat het staan
Mot dah kosteh?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey hallo, hebben we een bieder?
Dat zijn overigens dezelfde kerels waarbij de vrouw moet vragen of ze iets nog mag kopen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
afdingen zou ik niet meer doen, koop het of laat het staan
Jij altijd, na het zien van die foto van gisterquote:
Jij ook in natura? *noteert*quote:
Wat moet je ook met prulletjes he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn overigens dezelfde kerels waarbij de vrouw moet vragen of ze iets nog mag kopen.![]()
En niet iets zoals een stofzuiger of iets voor in huis, nee gewoon een klein prulletje![]()
"Oh dat ziet er heel leuk uit, maar mijn lief zegt nee"
Moet ik teruglezen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij altijd, na het zien van die foto van gister
Nou je hebt vrouwen die met de partner moeten overleggen of ze een nieuw vestje voor hun kind mogen kopen, categorie prulletje noem ik dat, omdat het 4,50 isquote:
Kaartje uit Frankrijkquote:
Natura is het beste bod tot nu toe, dus doe je mee of laat je hem hangen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ik bood nog niets, ik vroeg aan jou om een prijs
Da's wel triest danquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je hebt vrouwen die met de partner moeten overleggen of ze een nieuw vestje voor hun kind mogen kopen, categorie prulletje noem ik dat, omdat het 4,50 is![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natura is het beste bod tot nu toe, dus doe je mee of laat je hem hangen?
oh wat ergerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn overigens dezelfde kerels waarbij de vrouw moet vragen of ze iets nog mag kopen.![]()
En niet iets zoals een stofzuiger of iets voor in huis, nee gewoon een klein prulletje![]()
"Oh dat ziet er heel leuk uit, maar mijn lief zegt nee"
Da's voor zaken die ooit nuttig warenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom het het dan "prullebak"
quote:
Dat is toch niet normaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je hebt vrouwen die met de partner moeten overleggen of ze een nieuw vestje voor hun kind mogen kopen, categorie prulletje noem ik dat, omdat het 4,50 is![]()
Ja of je moet een vrouw hebben die koopziek is en al 2 kasten vol heeft, maar volgens mij is dat niet zo vaak.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh wat ergerlijklaat zo'n vent dan lekker thuis
En als ik natura bied, ben ik dan hoogste bieder?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natura is het beste bod tot nu toe, dus doe je mee of laat je hem hangen?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij altijd, na het zien van die foto van gister
Ik denk dat ze niet zonder hem weg magquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh wat ergerlijklaat zo'n vent dan lekker thuis
Ligt eraan hoe groot je biedquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
En als ik natura bied, ben ik dan hoogste bieder?
Hehe, ja dat zijn denk ik ook de vrouwen die aan een lijntje of in een kooitje zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zonder hem weg mag
quote:
Ik weet niet of je Tombo kunt overtreffen, je foto's kun je bij de PM doorsturenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
En als ik natura bied, ben ik dan hoogste bieder?
Waar vind ik tombo's pics? Dan weet ik of ik of het nog de moeite isquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Tombo kunt overtreffen, je foto's kun je bij de PM doorsturen
Oh gawd, ja die heb je er ook nog tussen zittenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ja dat zijn denk ik ook de vrouwen die aan een lijntje of in een kooitje zitten.![]()
Andersom zullen er ook wel vrouwen zijn die zo over de mannen bazen![]()
Handigquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pisces is van alle markten thuis
Neuh ik selecteer (neutraal) puur in het belang van TAL, daar is de SC vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pisces is van alle markten thuis
Die van Tombo zijn is groterquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Tombo kunt overtreffen, je foto's kun je bij de PM doorsturen
dan moet je met een beter bod komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Handig
Maar dat werkt nu ik aan het bieden ben niet in mijn voordeel
Halloquote:
Ja halloquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm komt Popstars nog op tv vanavond?
Yessss!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm komt Popstars nog op tv vanavond?
Waarop?quote:
Staat genoteerdquote:
Ohquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Dan haal ik even wijn in huis straks
Nee, maar misschien kun je Benny helpen op een ander vlakquote:
Welk vlak?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kun je Benny helpen op een ander vlak
Wat heeft dat knulletje nu weer verknald?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar misschien kun je Benny helpen op een ander vlak
Ik heb Flamin' Chili-extreme Pringlesquote:
Dorstquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Flamin' Chili-extreme Pringles
Niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat heeft dat knulletje nu weer verknald?
Nee zijn echt heel licht pittig, voor mij precies goedquote:
Och er zullen altijd wel klusjes zijnquote:
Geef mij maar gewone paprikachips of naturel ribbelchipsquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zijn echt heel licht pittig, voor mij precies goedwant te heet hou ik niet van
Maar ik ben geen klusjesmanquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och er zullen altijd wel klusjes zijn
Variatiequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geef mij maar gewone paprikachips of naturel ribbelchips
Ribbelchipsquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geef mij maar gewone paprikachips of naturel ribbelchips
Ciaotjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik ga weer![]()
Lang genoeg 8er de pc gezeten voor mijn Nav![]()
Houdoe
Oh god, zijn die heet? Ik heb laatst die Wasabi geprobeerdquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Flamin' Chili-extreme Pringles
Wasabiquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, zijn die heet? Ik heb laatst die Wasabi geprobeerden *foesj* ik stond in de fik! Terwijl ik best tegen heet kan, dacht ik
![]()
Ik heb trouwens gewerkt, op mijn vrije dag
Ik vind ze precies goed, te heet hou ik echt niet vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, zijn die heet? Ik heb laatst die Wasabi geprobeerden *foesj* ik stond in de fik! Terwijl ik best tegen heet kan, dacht ik
![]()
Nee, de echtequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die pringlesversie, vind je die lekker?
Die is echt smerig, de pringles-versie. Die Hot Chili van die Extreme Pringles varianten is dan wel weer lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die pringlesversie, vind je die lekker?
Helleuquote:
Joahquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Die Hot Chili van die Extreme Pringles varianten is dan wel weer lekker
Hoeveel?quote:
Wasabi is scherp, niet heet. Dus die Pringlemeneer doet er andere dingen mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens gewerkt, op mijn vrije dag
Misschien ga ik die dan wel proberen maar eigenlijk houd ik niet echt van chipsquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is echt smerig, de pringles-versie. Die Hot Chili van die Extreme Pringles varianten is dan wel weer lekker
Laat ik die nou net gekocht hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien ga ik die dan wel proberen maar eigenlijk houd ik niet echt van chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |