abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86278943
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja.. dat is natuurlijk ook zo, maar ze kwam hier binnen zetten met zo'n vervelende toon, dus ik voelde me niet geroepen om met haar in discussie te treden.
Dat hoeft ook niet hoor, als je dat niet wilt :)
pi_86279026
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:45 schreef Saind het volgende:
Een vliegtuig
Duidelijk dus niet naar mijn geposte filmpje gekeken?
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_86279081
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef Kickstart het volgende:
Was dit al eerder gepost?

De originele nieuwsuitzendingen van die dag?
http://www.archive.org/details/sept_11_tv_archive

Zit nu bij ABC te kijken
de ellende begint in 08:31 op 19:50
2:16 "it sounded like a missile"
[edit]
laat ook maar, dit is kansloos hier
pi_86279118
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:56 schreef Elusive het volgende:

[..]

[edit]
Schei nou ff uit met dat getroll alsjeblieft. ONZ is verderop. :{w
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:12:23 #80
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86279676
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

wat zorgt ervoor dat een gebouw als de twintowers blijft staan? het metalen skelet right? door de brand van het vliegtuig (kerosine) wordt dat staal gewoon gesmolten tot het niet in staat is het gewicht daarboven te houden dat valt naar beneden en komt op het gedeelte dat nog wel in tact is maar dat vallende gedeelte is zo zwaar dat de rest het ook begeeft en dus het gehele gebouw doet instorten.

mystery is over slotje? :{
maar hoe kan staal in zichzelf smelten....

Als staal al dan niet begeeft dan zou het als een wiebelende barbapapa uit elkaar moeten vallen. NIET desintegreren/verpulveren of iets dergelijks.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86279723
quote:

[..]

[edit]
I suppose a 9/11 truth flyer is out of the question?? :@

MistrBrit's 9/11 Flyer Challenge

Double-sided WTC7 flyer (print on two sides of a piece of A4, photocopy, then cut in half):

http://911research.wtc7.net/materials/wtc/b7_1page.pdf
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:15:46 #82
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86279808
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef Kickstart het volgende:
Was dit al eerder gepost?

De originele nieuwsuitzendingen van die dag?
http://www.archive.org/details/sept_11_tv_archive

Zit nu bij ABC te kijken
de ellende begint in 08:31 op 19:50
2:16 "it sounded like a missile"
Aan de hand van deze data is SeptemberClues, 911 Taboo, 911 amateur tot stand gekomen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86279847
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:12 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe bedoel je "in zichzelf smelten"?

quote:
Als staal al dan niet begeeft dan zou het als een wiebelende barbapapa uit elkaar moeten vallen. NIET desintegreren/verpulveren of iets dergelijks.
Waarom zou het als een wiebelende barbapappa uit elkaar moeten vallen?
Bovendien is al meerdere malen aangetoond dat de torens niet zijn gedesintergreerd of verpulverd.
Als je echt gelooft dat dat gebeurd is, dan vind je het neem ik aan ook niet meer dan logisch dat er geen staal is onderzocht na afloop, er was dan immers niks over om te onderzoeken behalve stof.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86279961
laat maar, link is ook bedoeld voor wie het wel wat interesseert

[ Bericht 45% gewijzigd door Kickstart op 10-09-2010 15:31:06 ]
pi_86280214
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:36 schreef Glenn-Micra het volgende:
Iemand enig idee wat nou het Pentagon heeft geraakt?
dat moet ik eerlijk bekennen vind ik ook wel vreemd want het lijkt niet op een vliegtuig van wat ik ervan gezien heb. echter waren de beelden niet mega duidelijk
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_86280282
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik ben universitair geschoold, heb verscheidene gast-colleges gehad van experts op zowel bouwkundige gronden losstaand van 9/11 als een concrete gast college over de financiele winnaars van het gehele mysterie. En jij?
Wordt hier al jaren ondergesneeuwd door allerlei cynische corpsballen omdat ik die 9/11 shit niet geloof... welkom aan board! ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door mediacurator op 10-09-2010 16:06:38 ]
pi_86280430
Als
quote:

[..]

[edit]
Hou eens op met dat kansloze commentaar. Post mee, of post niet mee.
pi_86280536
quote:

[..]

inzichzelf smelten?

Please explain.

Vuur + Staal... extreme hittes... -> Staal smelten :?
pi_86280679
quote:
Een vliegtuig
dat lijkt me sterk, zeker een boing 757 lijkt me uitgesloten. enige dat ik kan verzinnen is een raket die de boing 757 neer moest halen maar ipv het pentagon raakte :?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_86280722
quote:

[..]

heb jij enig idee hoe heet een kerosine brand is? het staal hoeft niet eens geheel te smelten maar genoeg zodat het het gewicht erboven niet meer kan dragen en tada het stort in elkaar
pi_86280876
quote:

[..]

Staal hoeft niet te smelten om een deel van zijn draagkracht te verliezen. ;) Zie het zo, jij kan mij wel op je schouders dragen maar als ik van zeg 20cm hoogte mezelf op je schouders laat vallen wordt het al lastig, en onmogelijk als je met gebogen knieën staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_86281023
Voor de geïnteresseerden hier ook nog een televisie interview met een Deense wetenschapper die met diverse andere geleerden aan heeft weten te tonen dat er in alle puin monsters die men heeft getest, sporen van actieve nano-thermite zijn gevonden:

pi_86281551
quote:
Een vliegtuig
fout antwoord, u gaat niet door naar de volgende ronde :*
pi_86281618
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Voor de geïnteresseerden hier ook nog een televisie interview met een Deense wetenschapper die met diverse andere geleerden aan heeft weten te tonen dat er in alle puin monsters die men heeft getest, sporen van actieve nano-thermite zijn gevonden:

Ik had eerder in dit topic hier al een filmpje over geplaatst.

pi_86281641
Dit is trouwens ook wel een mooie site over flight 77 en het Pentagon: http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm
pi_86281830
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

Wat ik een beetje vreemd vind aan het filmpje:
- Hij spreekt over nano-thermiet, heel fijn vermalen zodat je het nog beter dan 'normaal thermiet' als spring- of smelstof kunt gebruiken. Maar de grootste stukken zijn 1 mm groot en met het blote oog te zien. Lijkt me niet echt 'nano' dus.

- in het begin zegt-ie dat thermiet in feite aluminiumpoeder en roest is. Later in het filmpje spreekt-ie over 'enorm geavanceerde materialen'. Aluminium en roest zijn in mijn ogen niet echt geavanceerd.
Aluminium(poeder) en roest waren me dunkt allebei los van elkaar aanwezig in de toren.

- in het filmpje wordt gezegd dat thermiet ontbrandt met een temperatuur van 2500 graden Celsius, in een vorig topic zei iemand dat staalmonsters uit de WTC aan zouden tonen dat de temperatuur van het staal nooit boven de 250 graden is geweest.
pi_86281905
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:40 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat lijkt me sterk, zeker een boing 757 lijkt me uitgesloten. enige dat ik kan verzinnen is een raket die de boing 757 neer moest halen maar ipv het pentagon raakte :?
Je moet niet iets gaan verzinnen je moet naar de feiten kijken. Alle ooggetuigen hebben een vliegtuig gezien, er is geen enkele ooggetuige die iets anders heeft gezien dan een vliegtuig. Bijv. de schade aan de generator die naast het inslagpunt stond komt ook precies overeen met de motor en een vleugel stabilisator van een 757.

Als je daar ooit eens rondloopt kan je misschien inzien dat je daar niet zomaar een 757 over het hoofd kan zien.
pi_86282236
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Je moet niet iets gaan verzinnen je moet naar de feiten kijken. Alle ooggetuigen hebben een vliegtuig gezien, er is geen enkele ooggetuige die iets anders heeft gezien dan een vliegtuig. Bijv. de schade aan de generator die naast het inslagpunt stond komt ook precies overeen met de motor en een vleugel stabilisator van een 757.

Als je daar ooit eens rondloopt kan je misschien inzien dat je daar niet zomaar een 757 over het hoofd kan zien.
Lees deze site is door zou ik zeggen: http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm
pi_86282954
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:05 schreef Glenn-Micra het volgende:

[..]

Ik had eerder in dit topic hier al een filmpje over geplaatst.

Had ik gezien, maar in dit filmpje worden foto's gebruikt die eigenlijk al gedebunked zijn.

Toch is er wel sprake geweest van extreme hitte, tot zelfs dagen zo niet langer, na het instorten van de gebouwen. Er zijn NASA foto's die hiervoor bewijs kunnen leveren, alsmede dat er vreemde hompen beton zijn gevonden waar een vuurwapen van een agent en andere voorwerpen in waren gesmolten.
pi_86283042
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Had ik gezien, maar in dit filmpje worden foto's gebruikt die eigenlijk al gedebunked zijn.

Toch is er wel sprake geweest van extreme hitte, tot zelfs dagen zo niet langer, na het instorten van de gebouwen. Er zijn NASA foto's die hiervoor bewijs kunnen leveren, alsmede dat er vreemde hompen beton zijn gevonden waar een vuurwapen van een agent en andere voorwerpen in waren gesmolten.
Die voorwerpen kunnen natuurlijk tijdens de bouw al meegestort zijn.
Ook wapens waar iemand (lees: de onderwereld) vanaf wilde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')