quote:
heb ik te vaak de laatste tijdquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jeetje zeg wat een long faces
Ik kan je blij makenquote:
zoietsquote:krijg mezelf niet scherp, vaag vandaag
ben helemaal niet bezig, met vandaag vandaag
whatever, het kan me niet boeien
harry houdini, af met die boeien
alles gaat aan de kant, even
niets en niemand is interessant, even
al die drukte is gewicht, ik loos het, even
ik voel dat het werkt ik ben gewichtloos, even...
zweven... beven...
in mijn eigen atsmosfeer
even... niets geven...
terwijl ik aan mezelf spendeer
en ik move geen millimeter
maar me mood is op zoveel kilometer
vandaag ging het voor geen ene meter
dus hier is het even beter
wolken remix - flinke namen
ahhh..arm beestje.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:42 schreef Lastpost het volgende:
Was net aan het wandelen, kom ik een aangereden en inmiddels overleden kat tegen aan de kant van de weg.
Zielige shit, heb hem maar naar de dierenarts gebracht en een foto van z'n koppie uitgeprint en opgehangen in de wijk met info, het zal je beestje maar zijn.
Verder nog steeds snotterig en m'n vriendin heeft zo'n typische vrouwen-bui, die moeten we ook maar ontwijken vandaag denk ik.
ik kook, maar dan gewoon het etenquote:
kwaad zijn vergt idd energie he...quote:
Waar woon je?quote:Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef zwartedoos het volgende:
slecht. wil niet alleen zijn vandaag
je kan hierheen komen? ik kan helaas niet naar jou omadt ik 1e pieperdienst heb..quote:Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef zwartedoos het volgende:
slecht. wil niet alleen zijn vandaag
Maar straks kom ik voor niks naar je toequote:Op zondag 12 september 2010 13:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je kan hierheen komen? ik kan helaas niet naar jou omadt ik 1e pieperdienst heb..
quote:Op zondag 12 september 2010 13:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar straks kom ik voor niks naar je toe
kweet niet..stomme flat... (je weet wel);(quote:Op zondag 12 september 2010 13:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je kan hierheen komen? ik kan helaas niet naar jou omadt ik 1e pieperdienst heb..
Moet toch iets doen om in de hemel te komenquote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee ik laat effe n vreemde komen en mn gejank aan laten horen
ja I know....quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
kweet niet..stomme flat... (je weet wel);(
Ik houd je niet tegen.quote:Op zondag 12 september 2010 17:57 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb zin om mijn josti buurjongen met trommel en al uit het raam te flikkeren
quote:Op zondag 12 september 2010 19:12 schreef black_spade het volgende:
Stuk beter dan normaal. Nieuw inzicht verworven vandaagDat is wel fijn! Gisteravond superavond met mijn dinnetje gehad
![]()
En ik hoorde net dat een van mijn betere vrienden vreemd is gegaan.. met een jongen![]()
Ja er was drank in het spel, cracked me up
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef Verbodsbord het volgende:
KUT! heb het voor mijn gevoel gisteravond verpest bij een meisje dat ik leuk vind.... Zwaar kut dus !![]()
nooit te laat om het goed te makenquote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef Verbodsbord het volgende:
KUT! heb het voor mijn gevoel gisteravond verpest bij een meisje dat ik leuk vind.... Zwaar kut dus !![]()
*geeft Liga. Komt wel goed schatje.quote:Op maandag 13 september 2010 07:55 schreef Apotheose het volgende:
ik had afgelopen week een "rustige" week. Heb me rustig gehouden maar wist dat het weer deze kant op zou gaan.. En ja hoorrrrEn kan t gewoon niet loslaten omdat het allemaal te diep zit en teveel voor me betekent. i don't get myself either
quote:Op maandag 13 september 2010 09:52 schreef DeBassist het volgende:
aardig goed, maar nog steeds een beetje verward van die ruzie van gisteren
sommige vrouwen zal ik nooit begrijpen denk ik...
Je moet ze ook niet willen begrijpen en visa versa, dat zou het leven makkelijker maken.quote:Op maandag 13 september 2010 09:52 schreef DeBassist het volgende:
sommige vrouwen zal ik nooit begrijpen denk ik...
Daar heb ik ook een gebrek aanquote:
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 16:54 schreef Miam het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!!!
Ik voel me wel redelijk oke.
quote:
sterkte ermee. Dat is zwaar klote, heb zelf jaren terug mijn kat verloren.quote:
heb je daar een schilder bij nodig? kinkyquote:Op maandag 13 september 2010 11:37 schreef zwartedoos het volgende:
Die klote schilder moet komen, wil douchen
quote:Op maandag 13 september 2010 17:51 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heb je daar een schilder bij nodig? kinky
quote:
Oh dat is rot ja.. Sterkte!quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:02 schreef vronie het volgende:
Heel verdrietig.
Ik heb vanmiddag,mijn lieve perzische kater Binky in moeten laten slapen.
ook al, het is wat met de poezels vandaagquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:02 schreef vronie het volgende:
Heel verdrietig.
Ik heb vanmiddag,mijn lieve perzische kater Binky in moeten laten slapen.
en dat, ik ga maar is slapen.quote:
Wat naar.quote:
en is dat een positieve roes of...quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:48 schreef Flippiee het volgende:
In een soort van roes. Alles gaat een beetje langs me heen.
Weet ik niet eigenlijk. Ik denk positief, zit de laatste tijd behoorlijk goed in mijn vel en dat heb ik lang niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en is dat een positieve roes of...![]()
OT: ach.. Same as ever.
dat ook een beetje jaquote:
dat heb ik met vrouwenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
Waarom is het bij sommige mensen als puntje bij paaltje komt, gelijk stil
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Jolene22 het volgende:
Ik baal nogal. Halverwege dit jaar hoorde ik dat mn vader kanker had. Chemo geprobeerd, mislukt. Zwaardere chemo geprobeerd, gepaard met overgeven, haaruitval, vent van 1.85 woog nog 51 kilo, en gister dan gehoord dat ook de tweede chemo helemaal voor niets is geweest. Alles voor niets, heeft niks gedaan. Harde conclusie: uitbehandeld. Afgeschreven, wachten tot hij doodgaat, maandje of 2/3 heeft hij nog waarschijnlijk. Net 53 jaar oud. Net een jaartje opa. Het leven is soms keihard.
Sterkte!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Jolene22 het volgende:
Ik baal nogal. Halverwege dit jaar hoorde ik dat mn vader kanker had. Chemo geprobeerd, mislukt. Zwaardere chemo geprobeerd, gepaard met overgeven, haaruitval, vent van 1.85 woog nog 51 kilo, en gister dan gehoord dat ook de tweede chemo helemaal voor niets is geweest. Alles voor niets, heeft niks gedaan. Harde conclusie: uitbehandeld. Afgeschreven, wachten tot hij doodgaat, maandje of 2/3 heeft hij nog waarschijnlijk. Net 53 jaar oud. Net een jaartje opa. Het leven is soms keihard.
heel veel sterkte..quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Jolene22 het volgende:
Het maakt niet uit wat wij hier zeggen, je gevoel zal er niet minder om worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Jolene22 het volgende:
dat is echt balen. Veel sterkte in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Jolene22 het volgende:
zou een goed idee zijn als ik kon kokenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:41 schreef scrub_nurse het volgende:
dan maak je zzelf iets wat je wel lust?
Misschien een nog beter idee om te leren koken danquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef francis998 het volgende:
[..]
zou een goed idee zijn als ik kon koken
en ach, het is alleen de soep die ik niet lust. Het "hoofdgerecht " wel dus maar ff door de zure appel bijten :/
ik ga al wat vooruit. Ik kan al zuurkool makenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Misschien een nog beter idee om te leren koken dan?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Jolene22 het volgende:
Sterkte... Lopen wij een beetje te klagen hier over een dipje...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Jolene22 het volgende:
same here. En dat moe-zijn komt dan weer van het kwaad-zijn. En machteloosheid etc.quote:
Heel veel sterkte gewenst!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Jolene22 het volgende:
Ik meld me ook .quote:
Herfst? Hoewel ik juist dan opbloei.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat een depressies allemaal... Hoe komt dit?
Het is mooi weer... nog wel.... Zal inderdaad de herfst zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Herfst? Hoewel ik juist dan opbloei.Alleen nu even niet.
ga ook werken/leren.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:09 schreef DeBassist het volgende:
frustrerend dat als je je eindelijk een aantal dagen goed voelt je er opeens achter komt dat je geen werk/studie hebt en al je vrienden/vriendin nu op school zitten
oftewel, ik heb geen fuck te doeniemand ideeen ?
Komt wel goed schatje.quote:
Wel goed herkenbaar.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:09 schreef DeBassist het volgende:
frustrerend dat als je je eindelijk een aantal dagen goed voelt je er opeens achter komt dat je geen werk/studie hebt en al je vrienden/vriendin nu op school zitten
oftewel, ik heb geen fuck te doeniemand ideeen ?
Ik wordt juist depressief van de herfst, en sluit me onbewust op in huisquote:Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Herfst? Hoewel ik juist dan opbloei.Alleen nu even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |