quote:
heb ik te vaak de laatste tijdquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Jeetje zeg wat een long faces
Ik kan je blij makenquote:
zoietsquote:krijg mezelf niet scherp, vaag vandaag
ben helemaal niet bezig, met vandaag vandaag
whatever, het kan me niet boeien
harry houdini, af met die boeien
alles gaat aan de kant, even
niets en niemand is interessant, even
al die drukte is gewicht, ik loos het, even
ik voel dat het werkt ik ben gewichtloos, even...
zweven... beven...
in mijn eigen atsmosfeer
even... niets geven...
terwijl ik aan mezelf spendeer
en ik move geen millimeter
maar me mood is op zoveel kilometer
vandaag ging het voor geen ene meter
dus hier is het even beter
wolken remix - flinke namen
ahhh..arm beestje.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:42 schreef Lastpost het volgende:
Was net aan het wandelen, kom ik een aangereden en inmiddels overleden kat tegen aan de kant van de weg.
Zielige shit, heb hem maar naar de dierenarts gebracht en een foto van z'n koppie uitgeprint en opgehangen in de wijk met info, het zal je beestje maar zijn.
Verder nog steeds snotterig en m'n vriendin heeft zo'n typische vrouwen-bui, die moeten we ook maar ontwijken vandaag denk ik.
ik kook, maar dan gewoon het etenquote:
kwaad zijn vergt idd energie he...quote:
Waar woon je?quote:Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef zwartedoos het volgende:
slecht. wil niet alleen zijn vandaag
je kan hierheen komen? ik kan helaas niet naar jou omadt ik 1e pieperdienst heb..quote:Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef zwartedoos het volgende:
slecht. wil niet alleen zijn vandaag
Maar straks kom ik voor niks naar je toequote:Op zondag 12 september 2010 13:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je kan hierheen komen? ik kan helaas niet naar jou omadt ik 1e pieperdienst heb..
quote:Op zondag 12 september 2010 13:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar straks kom ik voor niks naar je toe
kweet niet..stomme flat... (je weet wel);(quote:Op zondag 12 september 2010 13:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je kan hierheen komen? ik kan helaas niet naar jou omadt ik 1e pieperdienst heb..
Moet toch iets doen om in de hemel te komenquote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee ik laat effe n vreemde komen en mn gejank aan laten horen
ja I know....quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
kweet niet..stomme flat... (je weet wel);(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |