Klinkt niet heel bijzonderquote:
Ik weet nog niet zo goed wat het nut hiervan is, maar misschien is het wel opwindend op reinigend ofzo...quote:
quote:Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
volgens mij krijgt elk topic nu dat nummerquote:
werken en BBQ'en bij Rossdalequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
Nog 1 dag werken en dan weer weekendWat zijn jullie plannen voor het weekend?
Plinten in mijn nieuwe appartement leggen, twee feestjes bijwonen en zondag honkballen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
dit vat mijn weekend goed samenquote:
Heb de keus uit 2 evenementen voor zaterdag op zondagquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Nog één dag werken en dan ruim twee weken vakantiequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goedemorgen!
Mensaquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:58 schreef errrbek het volgende:
[..]
Nog één dag werken en dan ruim twee weken vakantieAankomend weekend nieuweledendag van Mensa, met een beetje geluk BBQ bij Rossdale en anders gewoon bier drinken bij Rossdale
Die naamquote:
Te gefocused waardoor altijd dit soort dingen plaats vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:51 schreef GameBabe het volgende:
Lekker snugger weer, ben een kwartier bezig geweest omdat ik dingen toekende aan een object dat daarna out of scope ging. 1 pointertje verkeerd
Veel sterkte alvast gewenst voor zondag en maandag spanky!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitchesssssssssssssssssssssssssssss!!!
Deez' gangster gaat op weg naar Ameland, veel plezante tijden toegewenst flosje en iedereen die daar naartoe gaat! Ik ziet u allen zondag weer! (misschien ga ik op ameland uit opperste verveling nog wat internetten, but don't count on it! Verwacht te stomdronken te zijn om dat te kunnen!)
Have funquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Bitchesssssssssssssssssssssssssssss!!!
Deez' gangster gaat op weg naar Ameland, veel plezante tijden toegewenst flosje en iedereen die daar naartoe gaat! Ik ziet u allen zondag weer! (misschien ga ik op ameland uit opperste verveling nog wat internetten, but don't count on it! Verwacht te stomdronken te zijn om dat te kunnen!)
Klinkt als een mooi concept! Ik haal hem even binnenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:13 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren met wat lieftallige dames deze film gekeken http://www.imdb.com/title/tt1058017/
Hij is best geinigVooral het begin is echt ontzettend hard (niemand kan liegen en vertelt oprecht wat hij/zij denkt)
Laat me raden: Je speelt hem op Nightmarequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef Morthill het volgende:
ben maar weer eens begonnen met Dead Space uitspelenweet nu weer waarom ik vast zat, had een gruwelijk ammo-tekort. Enfin, na vaak proberen toch langs vijanden kunnen komen en nu halverwege de game
5000 credits glitch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Laat me raden: Je speelt hem op Nightmare
(Dat is zo gruwelijk lastig, en je moet nog iets van 2 chapters uitspelen voordat je de 5000credits glitch kunt gebruiken)
Ja. Je hebt ergens in het spel (ik geloof chapter 3 ofzo) een deur die elke keer hard dichtslaat en die je met cryostasis traag laat openen. Daarnaast heb je een deur die je met een fuse open moet maken. In die kamer ligt een chip met 5000 credits. Om de een of andere vage reden sleep je die 5000 credits naar de deur toe, laat die 5000 credits liggen, maakt die deur langzaam open, gaat naar boven naar die savebox en save niet. Daarna pak je die 5000 credits op, weer naar boven, weer niet saven, en daarna ligt er weer 5000 credits op je te wachten. Paar keer herhalen scheelt je een playthrough of 2quote:
Ah, ok, blaat. Cheaten is voor wimpsquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja. Je hebt ergens in het spel (ik geloof chapter 3 ofzo) een deur die elke keer hard dichtslaat en die je met cryostasis traag laat openen. Daarnaast heb je een deur die je met een fuse open moet maken. In die kamer ligt een chip met 5000 credits. Om de een of andere vage reden sleep je die 5000 credits naar de deur toe, laat die 5000 credits liggen, maakt die deur langzaam open, gaat naar boven naar die savebox en save niet. Daarna pak je die 5000 credits op, weer naar boven, weer niet saven, en daarna ligt er weer 5000 credits op je te wachten. Paar keer herhalen scheelt je een playthrough of 2![]()
(aangezien je genoeg geld kunt verzamelen om een hele bak fuses te kopen)
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:57 schreef Nebo het volgende:
De slogan van Pepsi in een wereld waar niemand kan liegen: "Pepsi, when they don't have Coke"
quote:Hi I'm Bob. I'm the spokesperson for the Coca-Cola company. I'm here today to ask you to continue buying Coke. Sure you've been drinking the drink for years and if you still enjoy it well I'd like to remind you to buy it again sometime. It's basically just brown sugar water. We haven't changed the ingredients much lately so there is nothing new I can tell you about that. Changed the can around a little bit though. You can see the colors are different there and we've added a polar bear so the kids like us. Coke's very high in sugar, and like any high calorie soda, it can lead to obesity in children and adults who don't sustain a very healthy diet. And that's it. It's coke. It's very famous. Everyone knows it. I'm Bob and I'm asking you to not stop buying coke. That's all.
Deze blijft gewoon geweldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:57 schreef Nebo het volgende:
De slogan van Pepsi in een wereld waar niemand kan liegen: "Pepsi, when they don't have Coke"
Nietus..quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Heb iig van 30 man nu bevestiging dat ze komen morgen en nog een shitload aan mensen die misschien zouden komen
Gaat iig een goed feestje worden!
Godzijdankquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Nietus..
Spankert en Ik zijn er niet
Faalhazenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Nietus..
Spankert en Ik zijn er niet
Fixed, ik kom nog steeds hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Faalhazen
En dat terwijl ik het feest nogwel speciaal verzet heb voor jou en 1 andere jongen de grote held Pettigrew81 omdat ik het eerst tegelijk met Lowlands wilde houden
Alleen hoe laat gaat dat nou allemaal gebeuren en eten we hapjes mee in de volle zon over een warme bbq, of mischien regenachtig schuilend een pizzatje naar binnen schuivenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl ik het feest nogwel speciaal verzet heb voor jou en 1 andere jongen omdat ik het eerst tegelijk met Lowlands wilde houden
Ahwquote:
Sorry kerelquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Faalhazen
En dat terwijl ik het feest nogwel speciaal verzet heb voor jou en 1 andere jongen omdat ik het eerst tegelijk met Lowlands wilde houden
dat hangt natuurlijk van het weer afquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen hoe laat gaat dat nou allemaal gebeuren en eten we hapjes mee in de volle zon over een warme bbq, of mischien regenachtig schuilend een pizzatje naar binnen schuiven
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Sorry kerelMaar Petti is 2 keer meer man dan ik!
Oh dan had ik toch niet je goeie emailadresquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen hoe laat gaat dat nou allemaal gebeuren en eten we hapjes mee in de volle zon over een warme bbq, of mischien regenachtig schuilend een pizzatje naar binnen schuiven
zeggen ze altijd, maar het is gewoon afwachtenquote:
vanaf 5 uur zijn jullie welkomquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:34 schreef Gamer_V het volgende:
Zo, thema-ding geregeld en ik kan meerijden met disjfaHoe laat wil je je bezoek hebben?
Wow, het lijkt bijna alsof je ook op date met mij wilquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef bioloogje het volgende:
Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Hebben we allemaal al gestemd op mij en anoniem 4? (Lees: Jullie geliefde koei) We hebben nog een stuk of 6 stemmen nodig om bij de top 3 te eindigen...
Schuift dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef bioloogje het volgende:
Hebben we allemaal al gestemd op mij en anoniem 4? (Lees: Jullie geliefde koei) We hebben nog een stuk of 6 stemmen nodig om bij de top 3 te eindigen...
Nu wil ik winnen ook en wat ik tot nu toe van je gezien heb, is overwegend positief. (expeditie Robinson hebben we het nog wel overquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:11 schreef koei het volgende:
[..]
Wow, het lijkt bijna alsof je ook op date met mij wil
Maar je hebt wel een punt! Ik ga ze achter de schermen ook nog even schoppen!
Dan kom je zonder (naakt)foto te PMen in de OP!quote:
Expeditie Robinson een minpunt noemenquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nu wil ik winnen ook en wat ik tot nu toe van je gezien heb, is overwegend positief. (expeditie Robinson hebben we het nog wel over) Dus nu gaan we ons best doen ook...
zeg, vertel trouwens eens wat over jezelf. iedereen is nieuwsgierig hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef bioloogje het volgende:
Beetje chanteren gelijk ook nog.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:23 schreef koei het volgende:
Dan kom je zonder (naakt)foto te PMen in de OP!
Nee hoor, geen chantage. Ik geef je alleen een makkelijke weg richting een zeer gewilde plek in de OP...quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje chanteren gelijk ook nog.
Lekker happig vanavond, alstublieft dan maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef koei het volgende:
Nee hoor, geen chantage. Ik geef je alleen een makkelijke weg richting een zeer gewilde plek in de OP...
Nee, ik kan niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef koei het volgende:
DANKJE RITSE! JE BENT ZEER TOFFIG!
Kom je eigenlijk ook zaterdag?
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker happig vanavond, alstublieft dan maar
Dat noem je geen onderzoek, maar het toepassen van de binomiale verdelingquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Flodder450 het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat er een kans is van 50% dat als je 23 personen hebt, dat er 2 op de zelfde dag jarig zijn
Wat wil je weten? Leraar biologie in opleiding... 24 jaar oud/jong. Kom oorspronkelijk uit Brabant, woon nu in Wageningen. Ben ontzettend leuk, tof, knap, geweldig etc. etc. Ben heel goed in het dansen met mijn linker pols en rechter knie (hoorde gisteren op het feest, dat vrouwen daar op vallen.) Ben lichtelijk sarcastisch ingesteld. Heb veel nutteloze feitenkennis. De rest kun je allemaal van Koei horen als je op ons stemt en we op date zijn geweestquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:39 schreef errrbek het volgende:
[..]
zeg, vertel trouwens eens wat over jezelf. iedereen is nieuwsgierig hier
Wie nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
De rest kun je allemaal van Koei horen als je op ons stemt en we op date zijn geweest
Ja disjfa! Laat je eens van je beste kant zien en stem ook even!quote:
Zijn er dingen waar ik absoluut van tevoren over gewaarschuwd moet worden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef errrbek het volgende:
We hebben het hier over alles behalve games
Wil je nog iets specifieks weten van koei of wacht je liever tot het etentje?
Ik denk trouwens dat het best een goede zet kan zijn om in het stemoverlegtopic te posten dat je graag met anoniem 4 weg wil. Wellicht krijgen we dan ook nog wat onbekende stemmers... En heb je zelf geen FOK!vriendjes om om te kopen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Leraar biologie in opleiding... 24 jaar oud/jong. Kom oorspronkelijk uit Brabant, woon nu in Wageningen. Ben ontzettend leuk, tof, knap, geweldig etc. etc. Ben heel goed in het dansen met mijn linker pols en rechter knie (hoorde gisteren op het feest, dat vrouwen daar op vallen.) Ben lichtelijk sarcastisch ingesteld. Heb veel nutteloze feitenkennis. De rest kun je allemaal van Koei horen als je op ons stemt en we op date zijn geweest
Oja, waarschijnlijk ook wel belangrijk hier. Ik heb een Xbox 360.
ja, dat je galant voor 'r moet zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Zijn er dingen waar ik absoluut van tevoren over gewaarschuwd moet worden?
Iedere keer als er weer een nieuwe user is moet ik aardig doen omdat jij hun leven wilt verpestenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef koei het volgende:
Jongens, ga het nou niet allemaal voor me verpesten... Hij komt er vanzelf wel achter...
disfjaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Iedere keer als er weer een nieuwe user is moet ik aardig doen omdat jij hun leven wilt verpesten
I sense a pattern
Hmmm... Misschien kan ik mijn mede Wageningers wel optrommelen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het best een goede zet kan zijn om in het stemoverlegtopic te posten dat je graag met anoniem 4 weg wil. Wellicht krijgen we dan ook nog wat onbekende stemmers... En heb je zelf geen FOK!vriendjes om om te kopen?
Is hij alvast geestelijk voorbereid, beetje kneden kan toch geen kwaad.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:08 schreef koei het volgende:
Jongens, ga het nou niet allemaal voor me verpesten... Hij komt er vanzelf wel achter...
Galant is my middle-name.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:10 schreef errrbek het volgende:
[..]
ja, dat je galant voor 'r moet zijn
Vele leerlingen hebben het al geprobeerd... Zijn nooit meer teruggevonden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Iedere keer als er weer een nieuwe user is moet ik aardig doen omdat jij hun leven wilt verpesten
I sense a pattern
Koei is gewoon Koei, that's allquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Zijn er dingen waar ik absoluut van tevoren over gewaarschuwd moet worden?
ik ga zeker langs komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben je er morgen ook bij of niet?
Die grap heeft Fliepke van de week ook gebruikt op Facebook. Drie mensen die het spelletje leuk meespeelden en nummer vier trapte erinquote:
quote:
Please make it stopquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:15 schreef Flodder450 het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat er een kans is van 50% dat als je 23 personen hebt, dat er 2 op de zelfde dag jarig zijn
Lok hem naar station met een boxed N64, gooi hem voor de treinquote:
N64quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Lok hem naar station met een boxed N64, gooi hem voor de trein
Dan kom je met een next-gen console! Een dikke vette Sega Dreamcast, of een Sega Saturn!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
N64... Kut ding! Dus dat gaat hem niet worden
Beter wordt ie doof ,blind en verliest ie zijn handen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sega... Ook al zoiets wat ik niet wou hebbennah, beter gaat ze pc kapot
HIHI BBN is funnyquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:53 schreef badboynova het volgende:
Een Starlet is in onderhoud en kosten het goedkoopste, doe eens wat meer info van die auto's posten.
Ik hoor de eerste grappen al "AQ rijd in een starslet
Dat is waar, mijn zusje had er 1.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HIHI BBN is funny![]()
Starlet uit 1993 150k km
Clio uit 1999 118k km
Arosa uit 2001 48k km
Maar die starletjes gaan nooit kapot idd
Me ma heeft er ook 1 en die zijn wel tof ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is waar, mijn zusje had er 1.
Het is een leuke simpele auto om mee te beginnen.
Je moeder.quote:
Als je bij bij die slet gaat kijken, let dan goed op als je roest plekken bij de wielkasten en dorpel ziet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Me ma heeft er ook 1 en die zijn wel tof ja.
Alleen vind ik die seat Arosa wel tof maar misschien is die net iets te klein![]()
Die clio is ook tof maar misschien heeft die te veel KM gelopen of valt dat mee?
En dan zal je net een plafond van 5 meter hoog hebben en het ding de lucht in laten gaanquote:
Als Nectar hier weer komt posten, dan stuur ik een knokploeg op jouw afquote:
damn, die is wel zo godsgruwelijk oudquote:
Hier is langs komen totaal wat anders dan daadwerkelijk binnenkomenquote:
118k is echt niks hoor, daar zou ik me niet druk over maken. Pas als hij op 250k of meer staat zou ik wat meer gaan twijfelen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Me ma heeft er ook 1 en die zijn wel tof ja.
Alleen vind ik die seat Arosa wel tof maar misschien is die net iets te klein![]()
Die clio is ook tof maar misschien heeft die te veel KM gelopen of valt dat mee?
Gelukkig hoef jij de kosten van het onderhoud niet te betalenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
118k is echt niks hoor, daar zou ik me niet druk over maken. Pas als hij op 250k of meer staat zou ik wat meer gaan twijfelen.
Ik rijd in bussen die 700-800k op de teller hebben staanDie hebben veel onderhoud nodig, natuurlijk, maar zelfs die rijden gewoon nog best prima
Ach ik vind het ook niet erg om het te doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:48 schreef koei het volgende:
Ach, ik heb de hele ochtend in een winkelcentrum rondgelopen als piraat en mag vanavond weer een ander pak aan... Overigens ben ik nog wel flink aan het twijfelen of ik dat pak aan ga trekken, want het is nogal slechte kwaliteit en het klitteband op mn rug blijft niet dicht zitten... twijfel twijfel...
Ik denk overigens dat ik wel blijf slapen Ross! Ik neem iig mn slaapspullen mee voor de zekerheid!
Tot vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben deze week al en keer of vijf Micheal Jackson genoemd op straatOf je word uitgemaakt voor een jochie, of een pedo. Weet nou niet helemaal wat beter is, V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Of je word uitgemaakt voor een jochie, of een pedo. Weet nou niet helemaal wat beter is, V.
Geen suzuki Swift?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef AQuila360 het volgende:
Shittttttttttttttt
De auto die ik wou was net een half uurtje eerder verkocht hoe lame![]()
Nu koop ik waarschijnlijk de starlet van me ma over![]()
![]()
Nopequote:
Zelf ben ik voor een nissan primera aan het kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope
Ben ook nog voor seat ibiza wezen kijken maar is me denk ik toch te duur
Renault toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:
\jullie moeten natuurlijk gaan voor de de dacia sandero
[ afbeelding ]
HAHA gezinsbak!quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zelf ben ik voor een nissan primera aan het kijken.
Die is idd tofquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Renault toch?
Dacia is wel van Renault meen ik maar heeft wel een eigen logotje![]()
Men er stond ook een Nissan 370Z die zijn zo bruut
ik denk dat je in de war ben met een andere auto.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HAHA gezinsbak!
Koop je zeker ook nog een labrador of zon golden retriever![]()
![]()
wtfquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war ben met een andere auto.
[ afbeelding ]
Hahaha hoe die kijktquote:
Geen idee, ik weet alleen dat het de favoriete auto van James May isquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Renault toch?
Dacia is wel van Renault meen ik maar heeft wel een eigen logotje![]()
Men er stond ook een Nissan 370Z die zijn zo bruut
Capt. Slowquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat het de favoriete auto van James May is
Haha ach ja, je kunt niet alles hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Of je word uitgemaakt voor een jochie, of een pedo. Weet nou niet helemaal wat beter is, V.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:32 schreef badboynova het volgende:
Het dak kan er al bijna vanaf party people
We vieren dat baas Ross niet meer in een doos hoeft te slapen, en dit allemaal in feest kleding.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:06 schreef bioloogje het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk voor feest zeg. Ik lees hier van alles over pakken...
Aha, housewarming feestje dus. Veel plezier allemaal daar...quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
We vieren dat baas Ross niet meer in een doos hoeft te slapen, en dit allemaal in feest kleding.
Geeft niet!quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ross! Ik ga het niet halen vandaag, komt weer eens vanalles tussen!
Sorry!
Lachen man. Smakeloos figuurquote:
Dat meen je hoop ik niet he? Zielig figuurquote:
Lol die donkeyquote:
MUTHAFUCKINGquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder zakt weer af naar het terror niveau merk ik wel..
Maar ik ben nu weg mzzzl
Wist ik welquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
MOTTERFOKKER
FOKKER WAS een vliegtuig qwist je dat FLODDerrr
Rot eens op man. Je bent echt niet leuk met je geziek en gebagger.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wist ik wel
EN IK HEB DE SC WEER EENS GRUWELIJK OM HET LEVEN GEBRACHT
Als jij er nou eens niet op let he, dan zijn we allemaal gelukkigquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Rot eens op man. Je bent echt niet leuk met je geziek en gebagger.
Is dat een reden om het te doen dan?!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Als jij er nou eens niet op let he, dan zijn we allemaal gelukkig
quote:Op zondag 12 september 2010 00:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat een reden om het te doen dan?!
Slim antwoord is dat! Want nu geef je toch toe dat je bewust aan het trollen bent en dus ook de SC aant verzieken bentquote:
Hij is toch niets aan het verzieken Nickquote:Op zondag 12 september 2010 09:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Slim antwoord is dat! Want nu geef je toch toe dat je bewust aan het trollen bent en dus ook de SC aant verzieken bent
Enkeltje kliko lijkt me een betere oplossingquote:Op zondag 12 september 2010 09:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij is toch niets aan het verzieken Nick![]()
Alleen als men zo tegen hem in gaat wordt die wat lastig dus beste kun je gewoon aardig doen dan blijft het bij een paar lame youtube filmpjes
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 12 september 2010 09:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Enkeltje kliko lijkt me een betere oplossing
echt hequote:Op zondag 12 september 2010 09:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Flodder is nu eenmaal hier en hij gaat ook niet meer weg denk ikDus maak er het beste van!
eigenlijk wel hequote:Op zondag 12 september 2010 10:17 schreef AQuila360 het volgende:
Die gasten zijn allemaal volwassen maar laten zich op de kast jagen door zo'n snotneus
nee, een beetje te verquote:Op zondag 12 september 2010 10:34 schreef AQuila360 het volgende:
Duke Nukem Forever staat op FirstLook
Ga je daar heen FL
Te verquote:
8 of 9.quote:Op zondag 12 september 2010 10:39 schreef AQuila360 het volgende:
Sigmund die comibaties maken bij DR2 hoeveel zijn dat er?
Ik heb maar paar van die combokaartjes ofzo maar je kunt er dus meer :S
Moet dat in 1 playtrough? Of onthoud die welke je al hebt gemaakt?quote:Op zondag 12 september 2010 10:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
8 of 9.
*Beer hat
*Electric Rake
*Chainsaw Paddle
*nail batrill bucket
en nog wat.
Dingen als de electric rake kun je ook gewoon kopen als je Bob van de Pawnshop redt.
Mag gewoon in meerdere playthroughs. Hij onthoud toch welke dingen je in de vorige playthroughs hebt gedaan. Ik heb er exact drie playthroughs over gedaan om 100.000 dollar bij elkaar te krijgen en alles te doen.quote:Op zondag 12 september 2010 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Moet dat in 1 playtrough? Of onthoud die welke je al hebt gemaakt?
Moet denk alleen nog de Beerhat en Chainsaw paddle
En dan nog een biertje zoeken?quote:Op zondag 12 september 2010 10:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mag gewoon in meerdere playthroughs. Hij onthoud toch welke dingen je in de vorige playthroughs hebt gedaan. Ik heb er exact drie playthroughs over gedaan om 100.000 dollar bij elkaar te krijgen en alles te doen.
De peddel ligt recht voor je als je de garage uit komt gelopen, de construction hat ligt ergens op een dak.
Die vind je plenty. Ga eens naar die bar naast Uncle Bill's General Store.quote:
Waarom dat nou weer. Als jij niet aanwezig bent en de colleges zijn niet verplicht, dan kan hij toch nergens maatregelingen laten treffen als hij jouw afwezigheid noteert?quote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef Morthill het volgende:
Heerlijk, docent vindt dat zijn colleges verplicht zijn, ik vind van niet, onderwijs- en examenregeling vindt van niet, maar ik moet naar de examencommissie stappen om mijn gelijk te halen
Aq is gewoon een donders jongquote:Op zondag 12 september 2010 13:10 schreef koei het volgende:
AQuila... Wat ik gisteren allemaal over jou heb gehoord...
En een beetje jammer dat zoveel mensen het last-minute af laten wetenGelukkig hadden we Patty nog...
FOK is toch eigenlijk stiekem een datingservicequote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Gamer_V het volgende:
Hey Heatweave...
De andere FOK!meet was ook van goed niveau zo te zien
Goh.. Het is net CU2quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
FOK is toch eigenlijk stiekem een datingserviceIk heb mijn vriendje voor het eerst gezien op een FOK!meet, heb ik nu ook een FOK!relatie
Ze zijn weer goed geluktquote:
De laatste was iets te dikquote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze werden gaandeweg steeds dikker viel me op
Hoezo dat? Pannenkoeken horen toch 1 cm dik te zijn?quote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze werden gaandeweg steeds dikker viel me op
Wat blijft het toch ook een bagger-product, bouwtechnisch gezien.quote:Op zondag 12 september 2010 16:43 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Nou lekker dan. Twee dagen voor Reach![]()
Daar zal ik de volgende keer aan denkenquote:Op zondag 12 september 2010 16:52 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo dat? Pannenkoeken horen toch 1 cm dik te zijn?
Bedoel je niet dit topic :quote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef koei het volgende:
Overigens kan er nog tot 20:00 uur vanavond gestemd worden op [Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #3
Heb je nog niet gestemd, doe dat dan nog eventjes! Op bioloogje + anoniem 4 en twee willekeurige andere setjes (zoals Cat22 & UIO_AMS en Tombolafan & Anoniem 5). We hebben nog een achterstand van ongeveer 4 stemmen, dus dat is nog in te halen!
ehm, jaquote:Op zondag 12 september 2010 17:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bedoel je niet dit topic :
Ik ging helemaal niets aan poit verkopen.quote:Op zondag 12 september 2010 16:47 schreef koei het volgende:
En dit was de 360 die je aan Poit wilde verkopen Reintji?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 17:01 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik ging helemaal niets aan poit verkopen.Je belooft collega's aan Poit? Toch wel leuke vrouwelijke collega's dan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
NP! Maar deed er nou ook iemand van hier mee?!quote:
Is die opmerking serieus?quote:Op zondag 12 september 2010 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
NP! Maar deed er nou ook iemand van hier mee?!
Yep, anoniem 4quote:Op zondag 12 september 2010 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ik heb nog geen 1x in dat topic gekekenquote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef koei het volgende:
[..]
Is die opmerking serieus?
Ik ben dus anoniem 4Ik ga niet voor iemand anders stemmen ronselen natuurlijk
Gestemd, al helpt het de volgende keer wel als je meteen het goede topic doorlinkt...quote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef koei het volgende:
Overigens kan er nog tot 20:00 uur vanavond gestemd worden opStemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark
Heb je nog niet gestemd, doe dat dan nog eventjes! Op bioloogje + anoniem 4 en twee willekeurige andere setjes (zoals Cat22 & UIO_AMS en Tombolafan & Anoniem 5). We hebben nog een achterstand van ongeveer 4 stemmen, dus dat is nog in te halen!
Ze heeft het hier een paar keer gemeldquote:Op zondag 12 september 2010 17:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm ik heb nog geen 1x in dat topic gekeken. Dus hoe moet ik weten dat jij mee doet? Handig om dat te zeggen dan, als je anoniem 4 bent
Dankjequote:Op zondag 12 september 2010 17:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gestemd, al helpt het de volgende keer wel als je meteen het goede topic doorlinkt...
Wat denk je dat ik opeens in dit topic doe?quote:Op zondag 12 september 2010 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet op geletquote:Op zondag 12 september 2010 17:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ze heeft het hier een paar keer gemeldanders had ik het ook niet geweten
Scherp!quote:Op zondag 12 september 2010 17:02 schreef koei het volgende:
[..]
Je belooft collega's aan Poit? Toch wel leuke vrouwelijke collega's dan he?
Netjesquote:Op zondag 12 september 2010 17:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet op gelet! Maar stem heeft ze wel
Het is een klote periode... en ik ben kieskeurig. Nee dus...quote:Op zondag 12 september 2010 17:14 schreef koei het volgende:
[..]
Dankje
Hoe gaat het met de zoektocht naar een baan? Al wat op het oog?
Scherp, maar wat is je antwoord??quote:
Wel al op gesprek geweest of dat ook nog nergens?quote:Op zondag 12 september 2010 17:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is een klote periode... en ik ben kieskeurig. Nee dus...
ik zie de rook machine niet, kan je wat aan de rook doenquote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
oh en voor eenieder die de rookmachine bij Rossdale gemist heeft gisteren:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 september 2010 18:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik zie de rook machine niet, kan je wat aan de rook doen
Ja, daar achterin zit Ross inderdaad, bij de eettafel.quote:Op zondag 12 september 2010 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wie zie je daar zitten? Ross zelf?
Daar werd toch water en ijs uitgedeeldquote:Op zondag 12 september 2010 19:57 schreef Rossdale het volgende:
Nope, stond toen met wat mensen in de keuken volgens mij
Zal nog een keer op je stemmenquote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, daar achterin zit Ross inderdaad, bij de eettafel.
Ja graag!quote:Op zondag 12 september 2010 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal nog een keer op je stemmen
Ziet er uit als een gezellige boelquote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
oh en voor eenieder die de rookmachine bij Rossdale gemist heeft gisteren:
[ afbeelding ]
Ja achterlijk... In de OP staat dat je tot 23.59 hebt...quote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef badboynova het volgende:
Wil ik net gaan stemmen, is het afgelopen.
Dat betekend dus een afranseling van Koei als ze nu niet op date mag.quote:Op zondag 12 september 2010 20:23 schreef badboynova het volgende:
Wil ik net gaan stemmen, is het afgelopen.
Inderdaad! En zeker als het straks net één stem scheelt...quote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat betekend dus een afranseling van Koei als ze nu niet op date mag.
je kunt natuurlijk alsnog afspreken met 'rquote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja achterlijk... In de OP staat dat je tot 23.59 hebt...
Gelukkig weet ik waar er ijs gehaald kan worden, voor de blauwe plekken die ik nu al voel op komenquote:Op zondag 12 september 2010 20:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat betekend dus een afranseling van Koei als ze nu niet op date mag.
Ja, maar dan moet ik als heer gaan betalen voor het etentjequote:Op zondag 12 september 2010 20:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk alsnog afspreken met 'r
Ja, en na gisteren weet ik je ook te vinden, dus wees maar bang!quote:Op zondag 12 september 2010 20:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik waar er ijs gehaald kan worden, voor de blauwe plekken die ik nu al voel op komen
quote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik als heer gaan betalen voor het etentjeNu was het gratis...
Tja, als het één stem scheelt dan is het natuurlijk ook jouw schuld... Jij hebt op een ander koppel gestemdquote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Euro knallers bij de mac heeft een echte heer nooit teveel gekostquote:Op zondag 12 september 2010 20:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wie ik??quote:Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, als het één stem scheelt dan is het natuurlijk ook jouw schuld... Jij hebt op een ander koppel gestemd
uit eten gaan bij de macquote:Op zondag 12 september 2010 20:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Euro knallers bij de mac heeft een echte heer nooit teveel gekost
Een hamburger met mes en vork ontleden bij kaarslicht (eigen geur kaars van huis mee nemen), is best romantische hoorquote:Op zondag 12 september 2010 20:36 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
uit eten gaan bij de mac
Happymeal is nooit een euroknallerquote:Op zondag 12 september 2010 20:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Euro knallers bij de mac heeft een echte heer nooit teveel gekost
wel origineel jaquote:Op zondag 12 september 2010 20:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
Een hamburger met mes en vork ontleden bij kaarslicht (eigen geur kaars van huis mee nemen), is best romantische hoor
Ooh je ben er zo één, aan het einde van de avond iets terug willen verwachten van de damequote:Op zondag 12 september 2010 20:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Happymeal is nooit een euroknaller
Ja, als ik er voor betaal wil ik wel het speelgoedje uit het happy meal hebben...quote:Op zondag 12 september 2010 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh je ben er zo één, aan het einde van de avond iets terug willen verwachten van de dame
quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja, als ik er voor betaal wil ik wel het speelgoedje uit het happy meal hebben...
Hahaha trutquote:
Ze hebben volgens mij momenteel weel een actionman happy meal, dus dat speelgoedje mag je best hebben!quote:Op zondag 12 september 2010 20:44 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ja, als ik er voor betaal wil ik wel het speelgoedje uit het happy meal hebben...
Nja had hier in het topic nog wel gepost dat ik het niet ging halenquote:Op zondag 12 september 2010 20:54 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waar was jij gisteren eigenlijk?
okquote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja had hier in het topic nog wel gepost dat ik het niet ging halen. Familie omstandigheden :/
quote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij momenteel weel een actionman happy meal, dus dat speelgoedje mag je best hebben!
Het was erg gezellig! Tenminste, totdat ik kwam want daarna ging opeens iedereen wegquote:Op zondag 12 september 2010 20:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja had hier in het topic nog wel gepost dat ik het niet ging halen. Familie omstandigheden :/
Maar hoe was het verder eigenlijk?!
Daar spreekt de kennerquote:Op zondag 12 september 2010 20:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Tweety en batman rotzooi tot 29 september in een happy meal.
In een vuilniszak kan je veel info aan treffen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef koei het volgende:
[..]
[..]
Daar spreekt de kennerMaar Batman en Actionman is voor mij één pot nat.
Ze vond zich in het begin ook echt ontzettend overdressedquote:Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef koei het volgende:
[..]
Het was erg gezellig! Tenminste, totdat ik kwam want daarna ging opeens iedereen wegEn ik was zwaar overdressed in vergelijking met de rest, hoewel met name Poeders vriendin er ook wel tof uit zag
Ja, die was vast heel blij toen ze mij binnen zag komenquote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ze vond zich in het begin ook echt ontzettend overdressed
Dus er is toch een grensquote:Op zondag 12 september 2010 21:23 schreef koei het volgende:
Wow, gewoon een relatie die spaak loopt in Grenzeloos verliefd
Ik wil dat je je hoofd heel hard tegen een muur slaat en in een coma raakt.quote:
heb jij eigenlijk wel eens aan hulp gedacht?quote:Op zondag 12 september 2010 21:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik wil dat je je hoofd heel hard tegen een muur slaat en in een coma raakt.
echt hequote:Op zondag 12 september 2010 21:38 schreef koei het volgende:
Hmm, het is weer een spannende nek aan nek strijd wie er kanslozer is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |