damn, die is wel zo godsgruwelijk oudquote:
Hier is langs komen totaal wat anders dan daadwerkelijk binnenkomenquote:
118k is echt niks hoor, daar zou ik me niet druk over maken. Pas als hij op 250k of meer staat zou ik wat meer gaan twijfelen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Me ma heeft er ook 1 en die zijn wel tof ja.
Alleen vind ik die seat Arosa wel tof maar misschien is die net iets te klein![]()
Die clio is ook tof maar misschien heeft die te veel KM gelopen of valt dat mee?
Gelukkig hoef jij de kosten van het onderhoud niet te betalenquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
118k is echt niks hoor, daar zou ik me niet druk over maken. Pas als hij op 250k of meer staat zou ik wat meer gaan twijfelen.
Ik rijd in bussen die 700-800k op de teller hebben staanDie hebben veel onderhoud nodig, natuurlijk, maar zelfs die rijden gewoon nog best prima
Ach ik vind het ook niet erg om het te doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:48 schreef koei het volgende:
Ach, ik heb de hele ochtend in een winkelcentrum rondgelopen als piraat en mag vanavond weer een ander pak aan... Overigens ben ik nog wel flink aan het twijfelen of ik dat pak aan ga trekken, want het is nogal slechte kwaliteit en het klitteband op mn rug blijft niet dicht zitten... twijfel twijfel...
Ik denk overigens dat ik wel blijf slapen Ross! Ik neem iig mn slaapspullen mee voor de zekerheid!
Tot vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ben deze week al en keer of vijf Micheal Jackson genoemd op straatOf je word uitgemaakt voor een jochie, of een pedo. Weet nou niet helemaal wat beter is, V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Of je word uitgemaakt voor een jochie, of een pedo. Weet nou niet helemaal wat beter is, V.
Geen suzuki Swift?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef AQuila360 het volgende:
Shittttttttttttttt
De auto die ik wou was net een half uurtje eerder verkocht hoe lame![]()
Nu koop ik waarschijnlijk de starlet van me ma over![]()
![]()
Nopequote:
Zelf ben ik voor een nissan primera aan het kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope
Ben ook nog voor seat ibiza wezen kijken maar is me denk ik toch te duur
Renault toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:07 schreef Gamer_V het volgende:
\jullie moeten natuurlijk gaan voor de de dacia sandero
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |