Jij bent echt een top mod!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Kotsen! Kotsen! Kotsen! Kotsen! Kotsen! Kotsen! Kotsen! Kotsen! Kotsen! Kotsen!
KANKERLUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLquote:ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP
iets met een kerstboomquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
wat zegt die matsoe matsoe nou allemaal
hahahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een figuurquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Na afloop aftuigen en in de fik steken![]()
quote:
Ik versier een vrouw alsof het een kerstoom is. Slingers erin. Aftuigen en dan in brand steken.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef Thas het volgende:
wat zegt matsoe nou op t laatst? ondertiteling svp
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Ragboer het volgende:
Lekker MATSOE MATSOE! "Vrouwâh in brand stekâh!"
Iets als in: Vrouwen zijn kerstbomen, eerst versier je ze, daarna tuig je ze af en steek je ze in de fikquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
zei die niet;quote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik versier een vrouw alsof het een kerstoom is. Slingers erin. Aftuigen en dan in brand steken.
tegeltjeswijsheidquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Iets als in: Vrouwen zijn kerstbomen, eerst versier je ze, daarna tuig je ze af en steek je ze in de fik
Dit iddquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
Matsoe Matsoe is de baas van deze serie, fuck Jokertje.
Ik zometeen 2 nog maar een keer..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef gers het volgende:
ik ga nog een keer aflevering 1 kijken
Ja, ik zit in de fanfare. Ik zo WTFquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik moest keihard lachen om iets maar was vergeten wat, nu terug gelezen... Joker die trompet speelt, als je iets niet van hem zou denken
Zet een groep Rotterdammers of Utrechters bij elkaar en je moet net zo hard lachen om de manier van uitspreken en hun wijshedenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef -Datdus- het volgende:
Dat taaltje is serieus gewoon onvervalst kankergeniaal.
Ja wellicht een goed ideequote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn Matsoe Matsoe gebruikersafbeelding aanvragen?
Kloptquote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef willemwaus het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen, dit is vergeleken met de jongeren vakanties die ik heb gehad eigenlijk niks
Dat is met elk volk in Nederland wel zoquote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zet een groep Rotterdammers of Utrechters bij elkaar en je moet net zo hard lachen om de manier van uitspreken en hun wijsheden
Ik wilde het typen, maar daarna vertelde ie nog dat ie in de fanfare liep. Ik had het niet meer dus ik besloot maar hahahaha te typenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik moest keihard lachen om iets maar was vergeten wat, nu terug gelezen... Joker die trompet speelt, als je iets niet van hem zou denken
Behalve met Limburgers, die ga je aanbidden.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat is met elk volk in Nederland wel zo
Het is wachten op SBS die een groep Rotterdammers op Salou plant.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zet een groep Rotterdammers of Utrechters bij elkaar en je moet net zo hard lachen om de manier van uitspreken en hun wijsheden
En Utrechters op skivakantiequote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Het is wachten op SBS die een groep Rotterdammers op Salou plant.
Ik was eens in Venlo, en raakte aan de praat met een Limburger. Ik (Gronings) kon hem voor geen meter verstaan en hij mij ook niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Behalve met Limburgers, die ga je aanbidden.
Goed dat je dit in ONZ postquote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Behalve met Limburgers, die ga je aanbidden.
Dat is ook een goede.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En Utrechters op Skivakantie
Met je zoadkop op je snoobord kankekop.
Helmonders in Kathmandu.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En Utrechters op skivakantie
Met je zoadkop op je snoobord kankekop.
Ja, maar dat hoofd gaat alle kanten op. Om maar te zwijgen over die constante smile.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef Leatherneck het volgende:
Onzekerheid spat er wel vanaf bij Jokertje, maar hij probeert zich aardig te redden met z'n sociale masker.
Dat zal vast in een vervolg gebeuren... kan haast neit andersquote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef willemwaus het volgende:
RTL had beter een groep amsterdamse balletjes daar neer kunnen zetten, zijn meer guido dan dit, dat naar die sportschool gaan was ook zo geforceerd lol
En de prachtige volzinnenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoofd gaat alle kanten op. Om maar te zwijgen over die constante smile.
Dan kijk je gewoon niet meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou ik vind het maar een kut programma zeg. Jersey shore is sowieso leuker
chowiechow cherso is tig keer beterquote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou ik vind het maar een kut programma zeg. Jersey shore is sowieso leuker
GeenStijlquote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef Ragboer het volgende:
Poll op GeenStijl! Stem op Matsoe Matsoe! Dit kan toch zo niet!![]()
![]()
![]()
![]()
Ow dit is het topic waar je alleen mag zegen JOKEEERTTTJEEE HEEEEEquote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan kijk je gewoon niet meer.
Oke.
Doei.
ja moar tmf hequote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die beachparty plek zag er trouwens boring as hell uit, ze staan daar een beetje met hun handen omhoog te springen met 10.000 man op elkaar
Autistquote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die beachparty plek zag er trouwens boring as hell uit, ze staan daar een beetje met hun handen omhoog te springen met 10.000 man op elkaar
al maken ze 100 afleveringen das nog steeds te weinigquote:Op donderdag 9 september 2010 22:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat een mooie aflevering was dit! Ik kijk nu al uit naar volgende week!
Btw, hoeveel afleveringen telt deze serie?
Er gebeurt helemaal niks. Mijn eigen vakantie op Kreta was zoveel heftiger dan dit. Er heeft nog niemand gescoord behalve vincent, er is nog niemand helemaal lam geweest en gekotst behalve die tonny een beetje. Er heeft nog niemand ruzie gehad. Nee sorry had er meer van verwacht. Ze roepen heel de dag dat ze allemaal zo gek zijn maar het enige dat ze doen is een beetje rebels in dat zwembadje springen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
chowiechow cherso is tig keer beter
Want ruzie op een vakantie hoort erbij.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niks. Mijn eigen vakantie op Kreta was zoveel heftiger dan dit. Er heeft nog niemand gescoord behalve vincent, er is nog niemand helemaal lam geweest en gekotst behalve die tonny een beetje. Er heeft nog niemand ruzie gehad. Nee sorry had er meer van verwacht. Ze roepen heel de dag dat ze allemaal zo gek zijn maar het enige dat ze doen is een beetje rebels in dat zwembadje springen.
quote:
Te dom om te schijten dat volkquote:Ja uh ik heb een hekel aan Amsterdam, ouwe
Stad-Utregs is helaas zowat uitgestorven, wij (rasechte Utrechters) sterven uit! Allemaal import hier.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tweede aflevering viel me ook wel een beetje tegen, het zijn nog altijd enorme debielen, maar had een stuk meer avonturen verwacht tijdens het uitgaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niks. Mijn eigen vakantie op Kreta was zoveel heftiger dan dit. Er heeft nog niemand gescoord behalve vincent, er is nog niemand helemaal lam geweest en gekotst behalve die tonny een beetje. Er heeft nog niemand ruzie gehad. Nee sorry had er meer van verwacht. Ze roepen heel de dag dat ze allemaal zo gek zijn maar het enige dat ze doen is een beetje rebels in dat zwembadje springen.
Gebeurt wel eens ja. En het is leuke tv.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef Chau het volgende:
[..]
Want ruzie op een vakantie hoort erbij.
ja precies. Het zijn wel allemaal echte clowns maar er gebeurt helemaal niks. Terwijl bij Jersey Shore er nog wel vrouwen versierd worden en geknokt op zn tijd en van die grappige situatiesquote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Tweede aflevering viel me ook wel een beetje tegen, het zijn nog altijd enorme debielen, maar had een stuk meer avonturen verwacht tijdens het uitgaan.
Maar Joker speelt trompet en zit bij de fanfare!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef VinceMega het volgende:
Matsoe Matsoe vind ik opeens een stuk grappiger, hij is de baas van de serie.
Vorige week was dat Joker nog.
Wel veels te kort
Long long time ago..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Maar Joker speelt trompet en zit bij de fanfare!
Hij had waarschijnlijk Band Camp gezien!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Maar Joker speelt trompet en zit bij de fanfare!
Komt vast nog. Ik houd hoop.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
ja precies. Het zijn wel allemaal echte clowns maar er gebeurt helemaal niks. Terwijl bij Jersey Shore er nog wel vrouwen versierd worden en geknokt op zn tijd en van die grappige situaties
en reclamequote:Op donderdag 9 september 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Tyfus RTL gemist met kanker buffer
Vorige week had iemand nog een linkje waarmee je het van de rtl-website kon downloaden.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Tyfus RTL gemist met kanker buffer
True!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef gers het volgende:
[..]
al maken ze 100 afleveringen das nog steeds te weinig
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a2.xmlquote:Op donderdag 9 september 2010 22:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heeft iemand een directe link naar de uitzending? .mp4 was het geloof ik
Die werd vorige week door iemand gepostquote:Op donderdag 9 september 2010 22:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a2.xml
.mp4?
Dit dus. Serieus het zijn allemaal debiele behalve Slimpie die is wel geilquote:Op donderdag 9 september 2010 23:41 schreef Lexis het volgende:
Oke, het was weer geniaal
Tony die in zijn slaap barft
Barbie die een kenkerlelijke dikke kop heeft
Jokertje die Miss Piggy een leuke meid noemt
MatsoeMatsoe die gergelde nummertjes in z'n boxer stopt
Snipertje Vincent die onder de plak zit
Roos die onzeker is
Bibi die naar huis wil
Elize die haar 2e drankje aan Barbie voert
Astublieft http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a2.MiMe.mp4quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die werd vorige week door iemand gepost
Of Amsterdammers... uit Tuindorrup/blauwe zand/Floradorrupquote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Het is wachten op SBS die een groep Rotterdammers op Salou plant.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:11 schreef pietbier het volgende:
Hehe nu snap ik ook dat waggelhoofd van Jokertjeuuhhhh.
Die heeft net achter de grote trom gelopen in de FAMFARE en door al dat gedreun waggelt die harses nog steeds. Ook probeert ie nog steeds over die trombespeler heen te kijken en vandaar dat ie zijn hoofd zo heft.
Matsoe Matsoe: Ja, en knokken is net zoals een tuin maken. Je blijft er maar op rammen. Totdat het klaar is. Ja toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:12 schreef RedGuy het volgende:
Sniper en Sterretje gaan nog knokken denk ik.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:47 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even meer kijkers dan P&W en Expeditie Robinson.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:12 schreef dapluiz het volgende:
En terecht
Lijkt trouwens erop dat als Jokertje moe is dat zijn hoofd dan minder naar achteren trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |