ja moar tmf hequote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die beachparty plek zag er trouwens boring as hell uit, ze staan daar een beetje met hun handen omhoog te springen met 10.000 man op elkaar
Autistquote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die beachparty plek zag er trouwens boring as hell uit, ze staan daar een beetje met hun handen omhoog te springen met 10.000 man op elkaar
al maken ze 100 afleveringen das nog steeds te weinigquote:Op donderdag 9 september 2010 22:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Wat een mooie aflevering was dit! Ik kijk nu al uit naar volgende week!
Btw, hoeveel afleveringen telt deze serie?
Er gebeurt helemaal niks. Mijn eigen vakantie op Kreta was zoveel heftiger dan dit. Er heeft nog niemand gescoord behalve vincent, er is nog niemand helemaal lam geweest en gekotst behalve die tonny een beetje. Er heeft nog niemand ruzie gehad. Nee sorry had er meer van verwacht. Ze roepen heel de dag dat ze allemaal zo gek zijn maar het enige dat ze doen is een beetje rebels in dat zwembadje springen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
chowiechow cherso is tig keer beter
Want ruzie op een vakantie hoort erbij.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niks. Mijn eigen vakantie op Kreta was zoveel heftiger dan dit. Er heeft nog niemand gescoord behalve vincent, er is nog niemand helemaal lam geweest en gekotst behalve die tonny een beetje. Er heeft nog niemand ruzie gehad. Nee sorry had er meer van verwacht. Ze roepen heel de dag dat ze allemaal zo gek zijn maar het enige dat ze doen is een beetje rebels in dat zwembadje springen.
quote:
Te dom om te schijten dat volkquote:Ja uh ik heb een hekel aan Amsterdam, ouwe
Stad-Utregs is helaas zowat uitgestorven, wij (rasechte Utrechters) sterven uit! Allemaal import hier.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zet een groep Rotterdammers of Utrechters bij elkaar en je moet net zo hard lachen om de manier van uitspreken en hun wijsheden
Tweede aflevering viel me ook wel een beetje tegen, het zijn nog altijd enorme debielen, maar had een stuk meer avonturen verwacht tijdens het uitgaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niks. Mijn eigen vakantie op Kreta was zoveel heftiger dan dit. Er heeft nog niemand gescoord behalve vincent, er is nog niemand helemaal lam geweest en gekotst behalve die tonny een beetje. Er heeft nog niemand ruzie gehad. Nee sorry had er meer van verwacht. Ze roepen heel de dag dat ze allemaal zo gek zijn maar het enige dat ze doen is een beetje rebels in dat zwembadje springen.
Gebeurt wel eens ja. En het is leuke tv.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef Chau het volgende:
[..]
Want ruzie op een vakantie hoort erbij.
ja precies. Het zijn wel allemaal echte clowns maar er gebeurt helemaal niks. Terwijl bij Jersey Shore er nog wel vrouwen versierd worden en geknokt op zn tijd en van die grappige situatiesquote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Tweede aflevering viel me ook wel een beetje tegen, het zijn nog altijd enorme debielen, maar had een stuk meer avonturen verwacht tijdens het uitgaan.
Maar Joker speelt trompet en zit bij de fanfare!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef VinceMega het volgende:
Matsoe Matsoe vind ik opeens een stuk grappiger, hij is de baas van de serie.
Vorige week was dat Joker nog.
Wel veels te kort
Long long time ago..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Maar Joker speelt trompet en zit bij de fanfare!
Hij had waarschijnlijk Band Camp gezien!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Maar Joker speelt trompet en zit bij de fanfare!
Komt vast nog. Ik houd hoop.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
ja precies. Het zijn wel allemaal echte clowns maar er gebeurt helemaal niks. Terwijl bij Jersey Shore er nog wel vrouwen versierd worden en geknokt op zn tijd en van die grappige situaties
en reclamequote:Op donderdag 9 september 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Tyfus RTL gemist met kanker buffer
Vorige week had iemand nog een linkje waarmee je het van de rtl-website kon downloaden.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Tyfus RTL gemist met kanker buffer
True!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef gers het volgende:
[..]
al maken ze 100 afleveringen das nog steeds te weinig
Heb je gelijk in.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |