Het is wachten op SBS die een groep Rotterdammers op Salou plant.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zet een groep Rotterdammers of Utrechters bij elkaar en je moet net zo hard lachen om de manier van uitspreken en hun wijsheden
En Utrechters op skivakantiequote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Het is wachten op SBS die een groep Rotterdammers op Salou plant.
Ik was eens in Venlo, en raakte aan de praat met een Limburger. Ik (Gronings) kon hem voor geen meter verstaan en hij mij ook niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Behalve met Limburgers, die ga je aanbidden.
Goed dat je dit in ONZ postquote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Behalve met Limburgers, die ga je aanbidden.
Dat is ook een goede.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En Utrechters op Skivakantie
Met je zoadkop op je snoobord kankekop.
Helmonders in Kathmandu.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En Utrechters op skivakantie
Met je zoadkop op je snoobord kankekop.
Ja, maar dat hoofd gaat alle kanten op. Om maar te zwijgen over die constante smile.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef Leatherneck het volgende:
Onzekerheid spat er wel vanaf bij Jokertje, maar hij probeert zich aardig te redden met z'n sociale masker.
Dat zal vast in een vervolg gebeuren... kan haast neit andersquote:Op donderdag 9 september 2010 22:17 schreef willemwaus het volgende:
RTL had beter een groep amsterdamse balletjes daar neer kunnen zetten, zijn meer guido dan dit, dat naar die sportschool gaan was ook zo geforceerd lol
En de prachtige volzinnenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoofd gaat alle kanten op. Om maar te zwijgen over die constante smile.
Dan kijk je gewoon niet meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou ik vind het maar een kut programma zeg. Jersey shore is sowieso leuker
chowiechow cherso is tig keer beterquote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Nou ik vind het maar een kut programma zeg. Jersey shore is sowieso leuker
GeenStijlquote:Op donderdag 9 september 2010 22:24 schreef Ragboer het volgende:
Poll op GeenStijl! Stem op Matsoe Matsoe! Dit kan toch zo niet!![]()
![]()
![]()
![]()
Ow dit is het topic waar je alleen mag zegen JOKEEERTTTJEEE HEEEEEquote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan kijk je gewoon niet meer.
Oke.
Doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |