KANKERLUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLquote:ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP
iets met een kerstboomquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
wat zegt die matsoe matsoe nou allemaal
hahahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een figuurquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
Na afloop aftuigen en in de fik steken![]()
quote:
Ik versier een vrouw alsof het een kerstoom is. Slingers erin. Aftuigen en dan in brand steken.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef Thas het volgende:
wat zegt matsoe nou op t laatst? ondertiteling svp
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Ragboer het volgende:
Lekker MATSOE MATSOE! "Vrouwâh in brand stekâh!"
Iets als in: Vrouwen zijn kerstbomen, eerst versier je ze, daarna tuig je ze af en steek je ze in de fikquote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Yurithemaster het volgende:
zei die niet;quote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik versier een vrouw alsof het een kerstoom is. Slingers erin. Aftuigen en dan in brand steken.
tegeltjeswijsheidquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Iets als in: Vrouwen zijn kerstbomen, eerst versier je ze, daarna tuig je ze af en steek je ze in de fik
Dit iddquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
Matsoe Matsoe is de baas van deze serie, fuck Jokertje.
Ik zometeen 2 nog maar een keer..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef gers het volgende:
ik ga nog een keer aflevering 1 kijken
Ja, ik zit in de fanfare. Ik zo WTFquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik moest keihard lachen om iets maar was vergeten wat, nu terug gelezen... Joker die trompet speelt, als je iets niet van hem zou denken
Zet een groep Rotterdammers of Utrechters bij elkaar en je moet net zo hard lachen om de manier van uitspreken en hun wijshedenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef -Datdus- het volgende:
Dat taaltje is serieus gewoon onvervalst kankergeniaal.
Ja wellicht een goed ideequote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn Matsoe Matsoe gebruikersafbeelding aanvragen?
Kloptquote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef willemwaus het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen, dit is vergeleken met de jongeren vakanties die ik heb gehad eigenlijk niks
Dat is met elk volk in Nederland wel zoquote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zet een groep Rotterdammers of Utrechters bij elkaar en je moet net zo hard lachen om de manier van uitspreken en hun wijsheden
Ik wilde het typen, maar daarna vertelde ie nog dat ie in de fanfare liep. Ik had het niet meer dus ik besloot maar hahahaha te typenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef Catkiller het volgende:
Ik moest keihard lachen om iets maar was vergeten wat, nu terug gelezen... Joker die trompet speelt, als je iets niet van hem zou denken
Behalve met Limburgers, die ga je aanbidden.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Dat is met elk volk in Nederland wel zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |