Dan halen we 2 letters weg:quote:Op zondag 12 september 2010 12:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het PATATETMET,,,
Zo is ie mooi ja.quote:Op zondag 12 september 2010 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan halen we 2 letters weg:
Plan Alvast Tig Autobussen Tegen Massale Elektrische Treinenuitval
Volgens mij is dat niet te vreten.quote:Op zondag 12 september 2010 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Met Elke Xenofoob In Chipkaart Aanbiddend Nederland Ontstaat Stemmingmakerij, Angst, Terreur. Eurlings, Snel Aftreden. U Stinkt.
Geen politicus die zich daar ooit om bekommerdequote:Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet te vreten.
Leuk! Jammer van die uitgebeten achtergrond, maar goed. Dat spoortje was daar voor de gelegenheid even neergeklatst zie ik?quote:
Ja, dat is de automatische belichting van de TZ10. Ik weet niet of een ander toestel het beter had gedaan, er was nogal een heftige schaduw omdat het treintje achter de Koepelkerk staat... Ze hadden inderdaad voor de gein een spoortje gelegd van Kaasmarkt naar Koemarkt, en daar reed het hele weekend een stoomtreintje op en neer.quote:Op zondag 12 september 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk! Jammer van die uitgebeten achtergrond, maar goed. Dat spoortje was daar voor de gelegenheid even neergeklatst zie ik?
Klopt, ik ging voor het treintje, hoe de Kaasmarkt er uit ziet dat weet ik wel.quote:Op zondag 12 september 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso zijn stoomlocs altijd lastig van dichtbij. Want heel donker. Helemaal als je dan ook nog zon <> schaduw hebt. Meer dan dit zat er gewoon niet in, anders wordt de voorgrond zwart, en dat was natuurlijk niet de bedoeling
Wat is er? Was je op de FOK!-meet in Wierden?quote:
Ja hoor, genoeg. Bij Driebergen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 september 2010 15:11 schreef Pikhoofd het volgende:
Bestaan er spoorwegovergangen waarbij je meer meer dan twee sporen oversteekt?
Nee, valt allemaal best mee.quote:Op zondag 12 september 2010 15:31 schreef Pikhoofd het volgende:
Dank u, ik had er zelf nog nooit een gezien... Die zijn dan praktisch altijd dicht zeker?
"De"?quote:Op zondag 12 september 2010 15:31 schreef Igen het volgende:
De spoorwegovergang in Groningen heeft er ook 3.
In Groningen zelf zijn het er idd 3. Peizerweg, Paterswoldseweg en de hieronder genoemde.quote:Op zondag 12 september 2010 16:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
"De"?We hebben wel meer dan één overweg. En zo uit mijn hoofd zijn dat er minstens drie met drie sporen.
Dat zijn er 2. De eerste ligt in Groningen zelf en de tweede iets ten zuiden van station Haren.quote:Tussen Groningen en Onnen zijn er nog een paar met drie.
quote:Op zondag 12 september 2010 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan we nou alle meer-dan-twee-sporige overwegen in het land opnoemen?
Die vlak links er van mag er ook zijnquote:Op zondag 12 september 2010 15:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, valt allemaal best mee.
Die draaischijf in Köln dan:
http://maps.google.nl/?ie(...)001357,0.004128&z=19
De Enige overgang bij Olstquote:Op zondag 12 september 2010 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan we nou alle meer-dan-twee-sporige overwegen in het land opnoemen?
69.9, 70.3, 71.9, 72.5. Allemaal driesporig tussen Gn en Onn.quote:Op zondag 12 september 2010 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zijn er 2. De eerste ligt in Groningen zelf en de tweede iets ten zuiden van station Haren.
Dat zijn er meer dan ik dacht. En dan heb je die overwegen voor de boeren ook nog.quote:Op zondag 12 september 2010 16:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
69.9, 70.3, 71.9, 72.5. Allemaal driesporig.
Maar het zijn wel Ahob's. Mij maakt het niet uit of er trekkers of Hummers overheen gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan reken je de overpaden voor de boeren ook mee
Ten noordoosten van station Zutphen?quote:Op zondag 12 september 2010 16:12 schreef Socios het volgende:
Ik stel voor een spoorwegovergang die die bij Naarden-Bussum beat. Vroeger regelmatig voor staan wachten.
Lees anders dit stukkie eens: http://nl.wikipedia.org/w(...)ng_en_elektrificatiequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Je kunt bij Deventer het eerste stukje het baanlichaam en de ongebruikte brugdelen nog zien, maar die waren voor de spoorlijn naar Raalte en Ommen, niet voor een dubbelsporig Olst-Deventer. Kun je ook nazoeken op sporenplan.nl.
En ik meen me te herinneren dat op OHIH iemand eens uitlegde dat ze later, na de oorlog, bij de electrificatie alvast maar brede portalen hebben aangelegd en het spoorbed hebben verbreed etc., maar dat het er nooit van gekomen is om ook echt het tweede spoor neer te leggen.
Alleen van 1921 tot 1927 was het echt dubbelspoor, daarvoor en daarna was er geen verbinding tussen de twee lijnen: http://sporenplan.nl/html(...)ijssel/platvoet.htmlquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Lees anders dit stukkie eens: http://nl.wikipedia.org/w(...)ng_en_elektrificatie
En daarmee hebben we alle EBO's in Nederland gehad: Zutphen, Naarden-Bussum en Roermond. Alle andere overwegen hebben minder sporen en mogen automatisch sluiten.quote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ten noordoosten van station Zutphen?
http://maps.google.com/ma(...)66,0.001448&t=h&z=19
Dat zijn 6 of 7 sporen ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |