PZ3.quote:Op zondag 12 september 2010 10:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Verdwaald.
[ link | afbeelding ]
De 950 is een zogenaamde Super-Plan V, wat inhoudt dat het treinstel is aangepast met enkele technische modificaties,
Volgens mij heeft het wel te maken met de proef ja. Ze willen het vertrek van de treinen bespoedigen en daarom telt de klok af van 20 tot 0, waarbij bij 0 het sein op groen gaat en het vertreklicht gaat branden. De Hc kan de deuren dus eerder sluiten, zodat de mcn precies op tijd weg kan rijden.quote:Op zondag 12 september 2010 11:04 schreef Fixers het volgende:
Wat hangen er voor rare seintjes naast het vertrek sein op Geldermalsen. Is nu gedoofd, maar lijkt op iets wat twee cijfers kan weergeven. Iets te maken met de etmet-proef?
Yup, is voor etmet.quote:Op zondag 12 september 2010 11:04 schreef Fixers het volgende:
Wat hangen er voor rare seintjes naast het vertrek sein op Geldermalsen. Is nu gedoofd, maar lijkt op iets wat twee cijfers kan weergeven. Iets te maken met de etmet-proef?
Het is "patat".quote:Op zondag 12 september 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het al een woord geworden ja? Dan maak ik ervan: Fucking Raar Idee: Elke Tien Minuten Een Trein
Tegen Elke Tien Minuten Een Treinfaalquote:Op zondag 12 september 2010 12:42 schreef Duvel het volgende:
Hm, patat... Plan Alvast Tig Autobussen... en verder?
Ja maar dan wordt het PATATETMET,,,quote:Op zondag 12 september 2010 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tegen Elke Tien Minuten Een Treinfaal
zoiets?
Dan halen we 2 letters weg:quote:Op zondag 12 september 2010 12:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het PATATETMET,,,
Zo is ie mooi ja.quote:Op zondag 12 september 2010 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan halen we 2 letters weg:
Plan Alvast Tig Autobussen Tegen Massale Elektrische Treinenuitval
Volgens mij is dat niet te vreten.quote:Op zondag 12 september 2010 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Met Elke Xenofoob In Chipkaart Aanbiddend Nederland Ontstaat Stemmingmakerij, Angst, Terreur. Eurlings, Snel Aftreden. U Stinkt.
Geen politicus die zich daar ooit om bekommerdequote:Op zondag 12 september 2010 13:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet te vreten.
Leuk! Jammer van die uitgebeten achtergrond, maar goed. Dat spoortje was daar voor de gelegenheid even neergeklatst zie ik?quote:
Ja, dat is de automatische belichting van de TZ10. Ik weet niet of een ander toestel het beter had gedaan, er was nogal een heftige schaduw omdat het treintje achter de Koepelkerk staat... Ze hadden inderdaad voor de gein een spoortje gelegd van Kaasmarkt naar Koemarkt, en daar reed het hele weekend een stoomtreintje op en neer.quote:Op zondag 12 september 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk! Jammer van die uitgebeten achtergrond, maar goed. Dat spoortje was daar voor de gelegenheid even neergeklatst zie ik?
Klopt, ik ging voor het treintje, hoe de Kaasmarkt er uit ziet dat weet ik wel.quote:Op zondag 12 september 2010 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso zijn stoomlocs altijd lastig van dichtbij. Want heel donker. Helemaal als je dan ook nog zon <> schaduw hebt. Meer dan dit zat er gewoon niet in, anders wordt de voorgrond zwart, en dat was natuurlijk niet de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |