Foto'squote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er is nu een oefening gaande in Almelo Verdiept, word wel groot aangepakt
En die staat in de fik of zo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Komen wel
Er staat iig een dm'90 in de tunnelbak die gebruikt word.
Zoiets denk ik, maar ik reed er net langs.quote:
weet je zeker dat het een oefening is?quote:Almelo-Enschede
Oorzaak
werk aan de bovenleiding
Verwachting
zaterdag 11 september
Reisadvies
Maak gebruik van de overige treinen of de bussen:
reis tussen Almelo en Hengelo met de NS-bus in plaats van de trein
reis tussen Hengelo en Enschede met de stoptrein, welke vier keer per uur rijdt
tussen Almelo en Almelo de Riet reist u met een taxibusje
na 23.45 uur rijden ook bussen in plaats van treinen tussen Almelo en Wierden
Yes, omdat er werkzaamheden zijn hebben ze die oefening ingeplandquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een oefening is?
Mja, ze kunnen prima in het ene deel van de bak aan het werk zijn terwijl in het andere deel een oefening gehouden wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een oefening is?
Arnhem heeft straks ene prachte dive-under , alleen moet ie nog uitgegraven worden door walloniers met de schepquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef James1988 het volgende:
Dordrecht richting Breda heeft ook een toffe fly-over, waar ook hard zat voorbij wordt geknald.
DDAR/MDDM wordt toch binnenkort vernieuwd?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:55 schreef Brembo het volgende:
[..]
Arnhem heeft straks ene prachte dive-under , alleen moet ie nog uitgegraven worden door walloniers met de schep.
Gisteren trouwens DDAR in de 3600 , lekker fijn.
Door Walen ja?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:55 schreef Brembo het volgende:
[..]
Arnhem heeft straks ene prachte dive-under , alleen moet ie nog uitgegraven worden door walloniers met de schep.
Nee dat was alleen een van de keerwanden of ondergrondse constructies, die is op een speciale manier door Belgen gebouwd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door Walen ja?Nou dan wordt het wel 2067 eer dat er een meter af is
Volgens mij gaan ze daar volgend jaar mee beginnen. Die DD-AR in de 3600 zal wel komen door een verstoorde omloop eerder die dag. Als een trein uit Roosendaal met +15 in Breda aankomt kun je er donder op zeggen dat er nog wel even problemen zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DDAR/MDDM wordt toch binnenkort vernieuwd?
Er waren toch ook brandweerauto's?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en wat hebben ze nou geoefend? Het fileparkeren met ambulances?
Fly-over Harmelen is volgens mijn info 140.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag op mijn werk wel kijken wat de officiele tekeningen ervan maken.
whehequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en wat hebben ze nou geoefend? Het fileparkeren met ambulances?
Ik zat gister in de DD-AR van Nijmegen naar Zutphen (3600), in Nijmegen stond aan de andere kant ICM/ICMm naar Roosendaal (3600). Das normaal nooitquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze daar volgend jaar mee beginnen. Die DD-AR in de 3600 zal wel komen door een verstoorde omloop eerder die dag. Als een trein uit Roosendaal met +15 in Breda aankomt kun je er donder op zeggen dat er nog wel even problemen zijn.
Hoe laat stond die ICM(m) daarquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik zat gister in de DD-AR van Nijmegen naar Zutphen (3600), in Nijmegen stond aan de andere kant ICM/ICMm naar Roosendaal (3600). Das normaal nooitalleen vIRM en ICRm.
Ik mag geen modelbaan van mijn vriendin Ik heb geen ruimte thuis voor een modelbaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
Treinenliefhebbers die hier interesse in hebben?
[TK] Oude electrische treinenset van Piko
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik mag geen modelbaan van mijn vriendin Ik heb geen ruimte thuis voor een modelbaan.
Vertrok om 12:18 richting Ossquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoe laat stond die ICM(m) daar?
Ach, zo'n drama is dat meestal niet idd. Strikt genomen klopt het niet nee. Nou ja, ze zullen er niet zo gauw moeilijk over doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:43 schreef Fixers het volgende:
't Valt me net op dat ik al een maand rondrijd met een fout stamkaartnummer op mijn maandnetkaart. Ik heb er zelfs GTBV mee geclaimed en gekregen.
Sinds 6 september zit er ook ICM(m) in de 3600-omlopen. Dit i.v.m. ETMET, volgens mij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik zat gister in de DD-AR van Nijmegen naar Zutphen (3600), in Nijmegen stond aan de andere kant ICM/ICMm naar Roosendaal (3600). Das normaal nooitalleen vIRM en ICRm.
Bron: Somdaquote:* Planmatig ICM op de IJssellijn: één dienst dat ma-vr 73615 Nm-Ht/3615/24/41/50/67/76/91 (nvr)/73691 Ah-Nm (nvr) rijdt met III+IV.
Op zaterdag gezamelijk 3623/32/49 en dan de IV solo 3658/75/84.
Op zondag 3620/37 en pikt dan te Rsd de III weer op om 3646/3663/3672/3689 te rijden.
Bedankt voor het opzoeken!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Fly-over Harmelen is volgens mijn info 140.
Zalje net zien, hebben ze brandveiligheid getest, komt er wat anders. Een aanslag of een kaping of zo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)te-spoor-in-orde.ece
Ninja edit?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zag afgelopen dinsdag een Plan V stoppen op Zwijndrecht. Tegenwoordig zijn het MDDm's en SLT's die de stopdiensten doen, maar zo af en toe komt er een veetje langs
Ja er stond teetjequote:
Tussen Blauwkapel en Hilversum bedoel je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben vandaag naar Naarden-Bussum geweest, wat een leuke bogen hebben ze daar boven het spoor
Daar? Of ergens anders, onderweg naar daar?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben vandaag naar Naarden-Bussum geweest, wat een leuke bogen hebben ze daar boven het spoor
CMTA.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar? Of ergens anders, onderweg naar daar?
Op dat traject, in ieder geval tussen Utrecht en Naarden-Bussumquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar? Of ergens anders, onderweg naar daar?
Dat zijn de Gooise Bogen, uniek in Nederland, en officieel monument.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op dat traject, in ieder geval tussen Utrecht en Naarden-Bussum
Cool, ik vond ze leuk. En vandaar dat ik ze nog nooit gezien hadquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zijn de Gooise Bogen, uniek in Nederland, en officieel monument.
Gebouwd in 1942, bij gebrek aan staal, wat nodig was voor de nazi war effort.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zijn de Gooise Bogen, uniek in Nederland, en officieel monument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |