Hoe laat stond die ICM(m) daarquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik zat gister in de DD-AR van Nijmegen naar Zutphen (3600), in Nijmegen stond aan de andere kant ICM/ICMm naar Roosendaal (3600). Das normaal nooitalleen vIRM en ICRm.
Ik mag geen modelbaan van mijn vriendin Ik heb geen ruimte thuis voor een modelbaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:20 schreef pgrferrari het volgende:
Treinenliefhebbers die hier interesse in hebben?
[TK] Oude electrische treinenset van Piko
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik mag geen modelbaan van mijn vriendin Ik heb geen ruimte thuis voor een modelbaan.
Vertrok om 12:18 richting Ossquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoe laat stond die ICM(m) daar?
Ach, zo'n drama is dat meestal niet idd. Strikt genomen klopt het niet nee. Nou ja, ze zullen er niet zo gauw moeilijk over doenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:43 schreef Fixers het volgende:
't Valt me net op dat ik al een maand rondrijd met een fout stamkaartnummer op mijn maandnetkaart. Ik heb er zelfs GTBV mee geclaimed en gekregen.
Sinds 6 september zit er ook ICM(m) in de 3600-omlopen. Dit i.v.m. ETMET, volgens mij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik zat gister in de DD-AR van Nijmegen naar Zutphen (3600), in Nijmegen stond aan de andere kant ICM/ICMm naar Roosendaal (3600). Das normaal nooitalleen vIRM en ICRm.
Bron: Somdaquote:* Planmatig ICM op de IJssellijn: één dienst dat ma-vr 73615 Nm-Ht/3615/24/41/50/67/76/91 (nvr)/73691 Ah-Nm (nvr) rijdt met III+IV.
Op zaterdag gezamelijk 3623/32/49 en dan de IV solo 3658/75/84.
Op zondag 3620/37 en pikt dan te Rsd de III weer op om 3646/3663/3672/3689 te rijden.
Bedankt voor het opzoeken!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Fly-over Harmelen is volgens mijn info 140.
Zalje net zien, hebben ze brandveiligheid getest, komt er wat anders. Een aanslag of een kaping of zo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)te-spoor-in-orde.ece
Ninja edit?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zag afgelopen dinsdag een Plan V stoppen op Zwijndrecht. Tegenwoordig zijn het MDDm's en SLT's die de stopdiensten doen, maar zo af en toe komt er een veetje langs
Ja er stond teetjequote:
Tussen Blauwkapel en Hilversum bedoel je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben vandaag naar Naarden-Bussum geweest, wat een leuke bogen hebben ze daar boven het spoor
Daar? Of ergens anders, onderweg naar daar?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben vandaag naar Naarden-Bussum geweest, wat een leuke bogen hebben ze daar boven het spoor
CMTA.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar? Of ergens anders, onderweg naar daar?
Op dat traject, in ieder geval tussen Utrecht en Naarden-Bussumquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar? Of ergens anders, onderweg naar daar?
Dat zijn de Gooise Bogen, uniek in Nederland, en officieel monument.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Op dat traject, in ieder geval tussen Utrecht en Naarden-Bussum
Cool, ik vond ze leuk. En vandaar dat ik ze nog nooit gezien hadquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zijn de Gooise Bogen, uniek in Nederland, en officieel monument.
Gebouwd in 1942, bij gebrek aan staal, wat nodig was voor de nazi war effort.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zijn de Gooise Bogen, uniek in Nederland, en officieel monument.
Die betonnen dingen staan toch ook op traject Dordrecht Zuid-Moerdijkbrug?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:04 schreef Duvel het volgende:
Dus bedacht een slimme NS ingenieur bovenleidingportalen van beton.
De lol is dat ze sterker bleken te zijn de stalen portalen in die tijd. Daar kwam men achter toen de bezetters de koperen bovenleiding wegknipten.
Nee. Dat zijn anderequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Die betonnen dingen staan toch ook op traject Dordrecht Zuid-Moerdijkbrug?
Ah okequote:
Reverse Engineeringquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:04 schreef Duvel het volgende:
Dus bedacht een slimme NS ingenieur bovenleidingportalen van beton.
De lol is dat ze sterker bleken te zijn de stalen portalen in die tijd. Daar kwam men achter toen de bezetters de koperen bovenleiding wegknipten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |