Foto'squote:Op zaterdag 11 september 2010 11:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er is nu een oefening gaande in Almelo Verdiept, word wel groot aangepakt
En die staat in de fik of zo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Komen wel
Er staat iig een dm'90 in de tunnelbak die gebruikt word.
Zoiets denk ik, maar ik reed er net langs.quote:
weet je zeker dat het een oefening is?quote:Almelo-Enschede
Oorzaak
werk aan de bovenleiding
Verwachting
zaterdag 11 september
Reisadvies
Maak gebruik van de overige treinen of de bussen:
reis tussen Almelo en Hengelo met de NS-bus in plaats van de trein
reis tussen Hengelo en Enschede met de stoptrein, welke vier keer per uur rijdt
tussen Almelo en Almelo de Riet reist u met een taxibusje
na 23.45 uur rijden ook bussen in plaats van treinen tussen Almelo en Wierden
Yes, omdat er werkzaamheden zijn hebben ze die oefening ingeplandquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een oefening is?
Mja, ze kunnen prima in het ene deel van de bak aan het werk zijn terwijl in het andere deel een oefening gehouden wordt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een oefening is?
Arnhem heeft straks ene prachte dive-under , alleen moet ie nog uitgegraven worden door walloniers met de schepquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef James1988 het volgende:
Dordrecht richting Breda heeft ook een toffe fly-over, waar ook hard zat voorbij wordt geknald.
DDAR/MDDM wordt toch binnenkort vernieuwd?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:55 schreef Brembo het volgende:
[..]
Arnhem heeft straks ene prachte dive-under , alleen moet ie nog uitgegraven worden door walloniers met de schep.
Gisteren trouwens DDAR in de 3600 , lekker fijn.
Door Walen ja?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:55 schreef Brembo het volgende:
[..]
Arnhem heeft straks ene prachte dive-under , alleen moet ie nog uitgegraven worden door walloniers met de schep.
Nee dat was alleen een van de keerwanden of ondergrondse constructies, die is op een speciale manier door Belgen gebouwd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door Walen ja?Nou dan wordt het wel 2067 eer dat er een meter af is
Volgens mij gaan ze daar volgend jaar mee beginnen. Die DD-AR in de 3600 zal wel komen door een verstoorde omloop eerder die dag. Als een trein uit Roosendaal met +15 in Breda aankomt kun je er donder op zeggen dat er nog wel even problemen zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DDAR/MDDM wordt toch binnenkort vernieuwd?
Er waren toch ook brandweerauto's?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en wat hebben ze nou geoefend? Het fileparkeren met ambulances?
Fly-over Harmelen is volgens mijn info 140.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zal vanmiddag op mijn werk wel kijken wat de officiele tekeningen ervan maken.
whehequote:Op zaterdag 11 september 2010 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
en wat hebben ze nou geoefend? Het fileparkeren met ambulances?
Ik zat gister in de DD-AR van Nijmegen naar Zutphen (3600), in Nijmegen stond aan de andere kant ICM/ICMm naar Roosendaal (3600). Das normaal nooitquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze daar volgend jaar mee beginnen. Die DD-AR in de 3600 zal wel komen door een verstoorde omloop eerder die dag. Als een trein uit Roosendaal met +15 in Breda aankomt kun je er donder op zeggen dat er nog wel even problemen zijn.
Hoe laat stond die ICM(m) daarquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik zat gister in de DD-AR van Nijmegen naar Zutphen (3600), in Nijmegen stond aan de andere kant ICM/ICMm naar Roosendaal (3600). Das normaal nooitalleen vIRM en ICRm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |