Nou in dat geval hoef je nog maar een jaartje en zorg je daarna gewoon dat je op een school terecht komt waar niemand van je vorige zit. En dan gelijk vanaf het begin een baas zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:25 schreef braddofiel het volgende:
dat ben ik dus ook van plan, maar aan de andere kant ben ik gewoon bang dat het erger word
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:42 schreef robr0 het volgende:
jat vermoord haar tas en pleur die haar in de sloot
Dat dus. Mensen worden nooit zomaar (al is het maar om de kleinste reden) gepest.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:23 schreef Baalhaar het volgende:
Het zou helpen door te vertellen vanwege wat ze je pesten, dus wat die bitch zegt...
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:42 schreef robr0 het volgende:
jat haar tasmoeder en pleurneem die in de sloothaar kont
Dit is natuurlijk gewoon een meesterlijk idee.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef Jahr00n het volgende:
Klap degene met de grootste bek tegen je. Het liefst als iedereen staat te kijken.
En ja meisjes mag je ook gewoon slaan.
Ze waren warschijnlijk 3 en 4?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:28 schreef Baalhaar het volgende:
Gewoon laten zien dat je boas bent.
Doe ik ook altijd bijbdat soort irritante wijven.
Zodra ze kinderachtig gaan doen vervalt de 'gentleman regel' en kun je meiden op dezelfde manier behandelen als jongens.
Gewoon dreigen en als ze door gaat der op der smoel slaan.
Edit: niet dat ik dat ooit heb gedaan me reputatie (2 boys in elkaar geslagen) schrikt de meesten al meteen af
Mee eens.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef Jahr00n het volgende:
Klap degene met de grootste bek tegen je. Het liefst als iedereen staat te kijken.
En ja meisjes mag je ook gewoon slaan.
Hou op!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:03 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Mee eens.
Dames mag je niet slaan, maar van die stront snolletjes moeten soms gewoon een klap hebben
Ik zeg, loop naar dr toe en zet een mooie Zinédine Zidane.
Vrouwen willen toch altijd gelijk zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou op!ik vind dit niet fijn
![]()
maar hoe dan ook als je haar slaat krijg je helemaal erge ruzie met je klasgenoten aagezien ze aan haar kant staanen stel je voor dat die sukkel die we uitlachen die chick slaat dan moeten we hem opwachten, dan krijgen we hier op fok volgende week een topic over dat hij is opgewacht.
Ik zou gewoon wat bijdehante reacties op FOK! lezen en die komen goed van pas als je dr dr mond wil snoeren.
nouja het zit wel wat anders in elkaar, ik weet niet of dat meisje respect krijgt voor je als je dr een blauw oog mept o.i.d.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:11 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch altijd gelijk zijn?
Dan stem ik voor gelijke straffen
Als een jongen je elke dag het leven zuur maakt geef je hem na een tijd een klap.
Meestal ben je daarna gewoon goede vrienden ook.
Mijn betere vrienden op school had ik meestal pas na een ruzie. de hele tijd dom tegen elkaar doen tot dat er 1 zo pissig word dat hij die ander een goede klap geeft. Dan weet je elkaars grenzen, heb je wat meer respect.. (ja ik weet dat het raar klinkt, ik ben ook helemaal niet zo'n aso of vechtersbaas, maar zo werkt het wel)
Maar als je exact het zelfde verhaal hebt met een vrouw ben je op eens een zwakke klootzak?
je kijkt teveel tvquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
Of of of, je kan heel hard wegrennen!
Of of of, als ze blij doet pak je haar gewoon op haar bek, tong in haar keel, huppatee! Dan kan ze niks meer zeggenen ook geen klasgenoten roepen
en vervolgens zeg je tegen iedereen dat zij is begonnen
Dan is ze de kneus, en jij de held
Wat heb ik toch goede adviezen
Nee ok, en ook niet echt omdat ze wat zegt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja het zit wel wat anders in elkaar, ik weet niet of dat meisje respect krijgt voor je als je dr een blauw oog mept o.i.d.
als je slaat prima maar de hamvraag is natuurlijk of ze en de rest van de klas respect voor je krijgt omdat je het (populairste) meisje slaat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Nee ok, en ook niet echt omdat ze wat zegt.
Maar je hebt echt bizarre "meisjes" die om zich heen slaan, en het dan zoo bizar vinden dat je een keer terug slaat..
Maar ik zal wel een van de weinigen zijn die zo denken?
In deze situatie was mijn Zinédine Zidane gewoon een fok opmerking hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je slaat prima maar de hamvraag is natuurlijk of ze en de rest van de klas respect voor je krijgt omdat je het (populairste) meisje slaat.
maar daar heeft TS toch niks aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:21 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
In deze situatie was mijn Zinédine Zidane gewoon een fok opmerking hoor
Maar ik vond het wel een interessante discussie.
prima idee, heb je ruzie met een meid pak dr op dr bekquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt... Maar het zou wel leuk zijn
Verder heb ik een gigantische fantasie
vrouwenlogica, dat snappen jullie toch niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef juxtaposition het volgende:
Dan gewoon eens goed vragen wat nou haar probleem is.
Misschien dat daar iets uitkomt waar we hem mee kunnen helpen?![]()
Misschien heeft hij ooit onbewust iets gedaan wat ze hem nooit vergeven heeft, misschien wil ze gewoon stoer doen voor de klas door dom te doen tegen hem. en misschien vind ze hem stiekem gewoon leuk
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt... Maar het zou wel leuk zijn
Verder heb ik een gigantische fantasie
Als ze hem lekker vindt, en dat vindt ze volgens jou theorie, vindt ze het juist leuk als hij dat doet en blijft ze doorgaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:25 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slecht idee
Als ze dan boos is kan je altijd nog zeggen van: ik word helemaal wild van je als je zo bitchy doet!![]()
Dan denk ik dat ze zich voortaan wel inhoud.
Exactlyquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:25 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slecht idee
Als ze dan boos is kan je altijd nog zeggen van: ik word helemaal wild van je als je zo bitchy doet!![]()
Dan denk ik dat ze zich voortaan wel inhoud.
Zie het als een verzoeningquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
prima idee, heb je ruzie met een meid pak dr op dr bek
Ach, heeft ie in elk geval een vriendinquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ze hem lekker vindt, en dat vindt ze volgens jou theorie, vindt ze het juist leuk als hij dat doet en blijft ze doorgaan.
dat bedoel ik nou!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef zquing het volgende:
Mensen die denken dat praten helptDaar zijn pubers vaak te simpel voor. Je moet laten zien wie de baas is, maar als man zijnde mag je natuurlijk geen vrouwen slaan
En van die chick natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
we hebben natuurlijk wel pics van de TS nodig om te beoordelen of hij nou echt zo lekker is als hij zegt. straks is ie spuuglelijk en gaat hij door onze schuld dat meiske zoenen terwijl ze m pest omdat ie lelijk is.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
we hebben natuurlijk wel pics van de TS nodig om te beoordelen of hij nou echt zo lekker is als hij zegt. straks is ie spuuglelijk en gaat hij door onze schuld dat meiske zoenen terwijl ze m pest omdat ie lelijk is.
dat is overbodig maar vooruitquote:
Ja alleen vindt iedereen op school hem da fucking gestoordquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef juxtaposition het volgende:
[..]Dan is hij zeker weten van zn probleem af
top adviezen mag je van FOK!kers niet verwachten, ik zou gewoon mn raybann zonnebril opdoenquote:
Opschepperquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
top adviezen mag je van FOK!kers niet verwachten, ik zou gewoon mn raybann zonnebril opdoen
Ahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik had het tegen TS, ik ben in deze kwestie het meisje snapje.
dus theoretisch gezien zou ts zijn raybann op moeten doen
vandaar dat ze hem pesten, die lucht is niet te hardenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha
Aanslag op tong nog een leuk topic van TS
Dat is wel een beetje lullig, TS kan er ook niks aan doen hoor!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vandaar dat ze hem pesten, die lucht is niet te harden
ik pest hem niet, ik denk in de ogen van de harde kinderen van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje lullig, TS kan er ook niks aan doen hoor!
En dan vind jij het nodig om hem ook te pesten? TS heeft ook gevoelens ja!
Weet ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik pest hem niet, ik denk in de ogen van de harde kinderen van tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef helldeskr het volgende:
Simpel..
Gewoon even 1 op 1 nemen in het fietsen hok
ondanks die tong zou ik m gevenquote:
Is er iets wat je met ons wil delen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ondanks die tong zou ik m geven![]()
jaja kinderen zijn hard..maarja zo is het leven, als je alleen maar geluk hebt vergeet je was het is om ergens moeite voor te doen
wat zou ik moeten delen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is er iets wat je met ons wil delen?
Waar je die o zo wijze post van hierboven hebt geleerd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat zou ik moeten delen?
wijsheid komt met de jarenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar je die o zo wijze post van hierboven hebt geleerd?
Profiel van Chocolate-chick:quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wijsheid komt met de jareneen jongen uit mn oude klas werkt nu bij de c1000
en die voelde zich altijd heel wat
Als 17 jarige denk je meer na voordat je iets doet dan als 15 jarige.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Profiel van Chocolate-chick:
geboortedatum: 10-04-1993... Welke jaren bedoel je?
C1000![]()
Werken bij de C1000
Jongen uit jou klas die bij de C1000 werkt en zich heel wat voelt
Lach hem ff uit voor mij
Hahahaha knaapquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als 17 jarige denk je meer na voordat je iets doet dan als 15 jarige.
C1000![]()
Zal ik doen, ik had altijd ruzie met die knaap
haha ik was niet zo triest. de knaap is niet TS want TS is 15 en die knaap is nu 17quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahahaha knaap![]()
Heb je hem wel eens geslagen? ging je je hele klas tegen hem opzetten als je ruzie met hem had? Was die knaap TS?
Hmm.. Toch zie ik onoverkombare vergelijkingen.. hier klopt iets niet Chocolate-chickquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik was niet zo triest. de knaap is niet TS want TS is 15 en die knaap is nu 17
Wat een vieze wijvenstreekquote:Op donderdag 9 september 2010 18:45 schreef Marie30 het volgende:
Het zal niet in je karakter zitten maar je zal haar toch een keer flink publiekelijk te zeik moeten zetten. Alleen zo gaat ze ermee stoppen, en je houdt dit geen jaar vol.... Bespied haar en probeer een zwakke plek te vinden. Wanneer ze je dan weer te zeik zet: BAM onverwachts en (liefst verbaal, anders krijg je problemen) keihard op haar nummer zetten. Goed voorbereiden je actie, en niet bang zijn. Die meid is vast heel onzeker en veel minder stoer dan ze lijkt, anders deed ze dit niet.
Power to ya!![]()
ik ben geen pestkopquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm.. Toch zie ik onoverkombare vergelijkingen.. hier klopt iets niet Chocolate-chick
maar hoe dan ook TS is een stinkerd en een braddofielquote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Kijk:
ik zit nu @ 4mavo, examenjaar.
Daar zitten geen nette mensen met niveau op...snap je?
Dus ga doorleren op een hoger niveau kom je eerder mensen tegen die weten hoe het hoort en wat het is om wel netjes opgevoed te zijn of worden..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus!
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, komt zo lullig overdank daarvoor
bedankt he ik deed hetzelfde niveau en ik ben niet zo geestelijk labiel dat ik een stinkerd pak, als je een (lekkere) jongen pakt dan heb je karakter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus!
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, komt zo lullig overdank daarvoor
Hey hey, ik zei niks! Zhe-AnGel zei het!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt he ik deed hetzelfde niveau en ik ben niet zo geestelijk labiel dat ik een stinkerd pak, als je een (lekkere) jongen pakt dan heb je karakter.
je zei dit dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey hey, ik zei niks! Zhe-AnGel zei het!
Daar moet 'ie dan wel eerst achter komen hè?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
zeg tegen die meid dat haar kut naar vis stinkt.
Ja dat klopt, ik beaam het ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je zei dit dusJe beaamde het
dan eisen ze om pics anders is het niet geldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Daar moet 'ie dan wel eerst achter komen hè?
Oftewel, voer haar dronken.. neuk met haar, en zegt dat ze een behaarde stinkkut heeft.
Een filmpje is beter, dit kán de nieuwe internethit worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan eisen ze om pics anders is het niet geldig
Nee, ik zeg dat ik het beaamquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus zeg je dat ik geen net persoon met niveau ben
op onze school was een filmpje uitgelekt over een meisje dat zichzelf vingerde voor de cam, toen zat ik in mn examenjaar, en zij in de 1e of 2e geloof ik, was ook een internetsensatiequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Een filmpje is beter, dit kán de nieuwe internethit worden.
dat is maar goed ook want ik ben wel degelijk een net persoon met niveauquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik het beaamverder zeg ik niks
Ik zei dat!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus zeg je dat ik geen net persoon met niveau ben
Kelly Huizen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op onze school was een filmpje uitgelekt over een meisje dat zichzelf vingerde voor de cam, toen zat ik in mn examenjaar, en zij in de 1e of 2e geloof ik, was ook een internetsensatie
tja nou weet ik ook meteen hoe je over me denktquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik zei dat!
![]()
Maar goed op dat soort scholen kun je dat meer verwachten..
Trouwens mep erop klaar
Zeg je...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is maar goed ook want ik ben wel degelijk een net persoon met niveau
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja nou weet ik ook meteen hoe je over me denkt
HAHA, lees jij je vorige posts in dit topic maar even terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou TS niet pesten omdat zijn tong stinkt.
als zijn school uit is en hij er weer een pesterige dag op heeft zitten en dan op FOK! gaat uithuilenquote:
heel zielig, maar als hij nou uitlegt waarom hij gepest wordt zou dat een hoop giswerk schelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:40 schreef PonyLovertje het volgende:
wel sielig voor die gepeste persoon vind ik
vraag het hem gewoonquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heel zielig, maar als hij nou uitlegt waarom hij gepest wordt zou dat een hoop giswerk schelen
\quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:51 schreef broodroostertje180 het volgende:
TS denkt zelf dat het komt omdat hij stil is.
Ik denk dat TS zijn naam niet mee heeft en ook gepest wordt omdat hij uit z'n mond stinkt
Henkquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:52 schreef PonyLovertje het volgende:
[..]
\
hoe heet hij dan??????????
quote:
gewoon je tanden poetsenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
het is in deze maatschappij heel belangrijk dat je niet uit je mond meurt
TS heeft groen spul op zn tong en daarom meurt hij uit zijn mond, tandenpoetsen helpt niet maar ik zou m alsnog geven, het lijkt me een goede knulquote:
Ik meur niet uit mijn mondquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
het is in deze maatschappij heel belangrijk dat je niet uit je mond meurt
dan is het goed.quote:
Hoequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bewijs het maar bij mij dan vertel ik wel of het meurt of niet
wtf...quote:
Echt wtfquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wtf...
maar michhas welke tandpasta gebruik je en rook je, blow je, vreet je veel, flos je wel? krijg je genoeg speeksel binnen van het andere geslacht?
Ge zijt een trolleke!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:12 schreef PonyLovertje het volgende:
neee ik woon in limburg, in het zuiden
1- goedgekeurdquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt wtf
Anyway, ik gebruik Aquafresh Extreme Clean Whitening, ben vorige week zaterdag na 6 jaar gestopt met roken (goed he
), ik blow niet meer, ik vreet nooit, maar eet ook niet veel, en nee ik flos niet.. Flossen haat ik en het lukt me niet..
Verder krijg ik teveel speeksel van vrouwen binnen
Wauw goedgekeurd, u just made my dayquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1- goedgekeurd
2 heel knap van je
3 ook heel goed van je
4 flossen zuigt gewoon
5 speeksel is goed
Hier kan TS goede tips uit halen!
even serieus van wie ben je een kloon?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:23 schreef PonyLovertje het volgende:
wat is een troll dan precies?? doet me denken aan een soort kabouter
Ja, laat ons niet langer in spanningquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
even serieus van wie ben je een kloon?
ik ken jokertje wel ja, vind m wel schattigquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, laat ons niet langer in spanning
Hahahaha nee ik zie er niet zo uitKen je Jokertje niet? Van Oh Oh Cherso?
Alsjeblieft zeg, gelukkig zie ik er niet zo uit
Goh, zou je denken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ponylovertje als je nieuw bent en al zo bijdehand moet je wel een kloon zijn.
ja dat blijft de vraagquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goh, zou je denken?En van wie dan wel
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]in dat geval, blijf je tandenpoetsen knul
Jokertje schattig?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken jokertje wel ja, vind m wel schattig![]()
ponylovertje als je nieuw bent en al zo bijdehand moet je wel een kloon zijn.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jokertje schattig?
Als Hitler zou hebben geleefd jongeh, die gozer had zijn puberteit niet eens gehaald..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Jokertje schattig?
Als Hitler zou hebben geleefd jongeh, die gozer had zijn puberteit niet eens gehaald..
Ahhhh she likes youquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:40 schreef braddofiel het volgende:
goed ben ik weer
en ik zie dat het hele topic volgepost is.
oja dat met die tong zal denk niet het probleem zijn, aangezien ik al sinds groep8 het elke dag goed schoonmaak en alles, en veel kauwgom eet.
en euhmm.
de reden dat dit steeds gebeurd, ehh, misschien omdat ik van mezelf vrij stil ben. en euh.
hier een foto want die werd ook ergens gevraagd, en op hyves kreeg ik veel leuke reacties van meiden =D maar dat even terzijde.
maar ik snap gewoon nooit dat dat mens mij moet hebben, en dat dat mens waar het vooral om gaat hier mensen tegen me opstookt en alles. maar wel zijn er ook genoeeeg mensen die een hekel aan dr hebben, en dat heeft ze echt aan zichzelf te danken. maar dat maakt de problemen er niet minder op, al helemaal omdat dit niet mensen uit mijn eigen klas zijn.. en goed, volgend jaar ga ik naar een andere school toe, om havo te doen, en aangezien ik daar op z'n minst vrienden heb.
maarja dat maakt dit jaar er niet beter op dan dat het nu is.
Waar is Nick?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:40 schreef braddofiel het volgende:
goed ben ik weer
oja dat met die tong zal denk niet het probleem zijn, aangezien ik al sinds groep8 het elke dag goed schoonmaak en alles, en veel kauwgom eet.
en euhmm.
de reden dat dit steeds gebeurd, ehh, misschien omdat ik van mezelf vrij stil ben. en euh.
hier een foto want die werd ook ergens gevraagd, en op hyves kreeg ik veel leuke reacties van meiden =D maar dat even terzijde.
maar ik snap gewoon nooit dat dat mens mij moet hebben, en dat dat mens waar het vooral om gaat hier mensen tegen me opstookt en alles. maar wel zijn er ook genoeeeg mensen die een hekel aan dr hebben, en dat heeft ze echt aan zichzelf te danken. maar dat maakt de problemen er niet minder op, al helemaal omdat dit niet mensen uit mijn eigen klas zijn.. en goed, volgend jaar ga ik naar een andere school toe, om havo te doen, en aangezien ik daar op z'n minst vrienden heb.
OOOOH shit, TS leeftquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:40 schreef braddofiel het volgende:
goed ben ik weer
en euhmm.
nee dit gaat m niet worden, ik vind je nu al niks.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:40 schreef braddofiel het volgende:
goed ben ik weer
en euhmm.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dit gaat m niet worden, ik vind je nu al niks.
nu ga ik vrienden met m wordenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:44 schreef Haarklip het volgende:
BRAD" (253)
Hij heeft wél 253 hyvesvrienden.
Een echte vent gaat dan gewoon naar school.quote:
Je bent bang om griep op te lopen op school?quote:
en waarom kon je niet posten, ik was nerveus omdat ts er niet wasquote:
Ik ook, en ik vraag al mijn vriendinnen ze foto te respectenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu ga ik vrienden met m worden
Geef mij maar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en waarom kon je niet posten, ik was nerveus omdat ts er niet wasen ik wou hem zo graag geven
kan iemand ff link plaatsen naar zn hyves?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:49 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik ook, en ik vraag al mijn vriendinnen ze foto te respecten
Wat een noob ben jij zegquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan iemand ff link plaatsen naar zn hyves?
dat mag toch nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan iemand ff link plaatsen naar zn hyves?
sorry dacht alleen in klb, en ik had geen zin om 4324 pagina's met brad af te gaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:51 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
dat mag toch niet
zoek op 'brad' dan zie je hem op de 2e pagina staan.
zie PM'tje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry dacht alleen in klb, en ik had geen zin om 4324 pagina's met brad af te gaan
Waarom geef je mij nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry dacht alleen in klb, en ik had geen zin om 4324 pagina's met brad af te gaan
Omdat wij niet uit onze bek meuren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:54 schreef ThePianoMan het volgende:
kijk die sukkels hier eens allemaal jaloers zijn
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:54 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat wij niet uit onze bek meuren?
Haha ik denk hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:54 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat wij niet uit onze bek meuren?
HYVESquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef braddofiel het volgende:
goed ik heb al 3 uitnodigingen binnen
alleen door me brakke internet is hyves weer eens sloom en als ik accepteren klik blijft dat dingetje maar ronddraaien
dusik accepteer jullie wel als ie het weer even doet
ik verwijder je gewoon weer zodra je veel respects hebt gekregen h00r.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef braddofiel het volgende:
alleen door me brakke internet is hyves weer eens sloom en als ik accepteren klik blijft dat dingetje maar ronddraaien
het is niet dat we het doen omdat we zo aardig zijn maar ik wil even spotten wat de reden is voor de pesterijenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef braddofiel het volgende:
Thanks for the info ouwe!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef braddofiel het volgende:
ja hoe heet die bitch trouwens?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is niet dat we het doen omdat we zo aardig zijn maar ik wil even spotten wat de reden is voor de pesterijen
quote:
Wat vind je wel fijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nuttig om te weten ja. pest braddie niet zo
![]()
hou op ik vind dit niet fijn
als jij m opent ben je een schatquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Michhas het volgende:
Hahaha dit topic gaat van kwaad naar erger
Ik denk dat hij onderhand wel naar ONZ kan
Dicht bedoel jequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Michhas het volgende:
nee dat is dus gemeen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Michhas het volgende:
Ja stuur ook maar door naar mij..quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Haarklip het volgende:
Hyves van Chocolate-chick in mijn PM-box graag.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:02 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
nee dat is dus gemeen.
we zijn net bezig zijn probleem bij de wortel op te lossen.
liquidatie
whut? hoezoquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:03 schreef braddofiel het volgende:
ik denk alleen niet dat ik de hyves van het monsterlijke geval geef
want dan gaat het pas echt van kwaad tot erger denk ik
Doe maar wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:03 schreef braddofiel het volgende:
neehoor wou alleen ff kijke of ze ergens een 'zwak punt' heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:03 schreef braddofiel het volgende:
heeft ze ook, haar kut stinkt naar vis.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:06 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
neehoor wou alleen ff kijke of ze ergens een 'zwak punt' heeft.
ze weet toch niet dat we je kennenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:03 schreef braddofiel het volgende:
Een van mijn vriendinnen heeft haar op hyves!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is dr zeker weten
die is kwijtgelopen en komt zondag weer terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Michhas het volgende:
Waar blijft die hyves van Chocolate-chick nou?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Michhas het volgende:
Waar blijft die hyves van Chocolate-chick nou?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is kwijtgelopen en komt zondag weer terug
haha ik ga zn hyves even spottenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:12 schreef Baalhaar het volgende:
update: TS is een fotografie nerdje.
sinds wanneer kun je geen anoniem respect meer geven?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik ga zn hyves even spotten
Mag ik hem nu?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is kwijtgelopen en komt zondag weer terug
quote:
Het zijn allemaal smatjes of emo's?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef Baalhaar het volgende:
update: TS ze vriendinnen hebben een aparte kledingkeuze.
wordt hij geraakt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:16 schreef n8n het volgende:
Lach gewoon mee met de grappen, laat niet merken dat je geraakt wordt
gaat richting dat tweede. Beetje lady gaga achtig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het zijn allemaal smatjes of emo's?
Geen idee maar als hij zich er aan stoort zal dat wel opvallen, extra voer om verder te gaan.quote:
hij moet altijd een traantje wegpinkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Geen idee maar als hij zich er aan stoort zal dat wel opvallen, extra voer om verder te gaan.
ik dacht aan socios maar dat is de treinenafdelingquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:19 schreef Baalhaar het volgende:
update: TS heeft site met eigen feuteu's.
Hmmm... daar kan het niet aan liggen? Ik ken zelfs vliegtuigspotters die het nog goed bij de meiden doen.
Is het Laura?quote:
eerlijk gezegd zou ik wel graag met een bezem door je profiel heen willen gaan.quote:
Haar naam was Laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk..quote:
ik wou je geven maar dat wees je af sukkel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef braddofiel het volgende:
ja maar ik dis gewoon keihard terug, en kom over alsof het me geen kut interesseert
maar dat kind blijft gewoon doorgaan
Ja! Anaal, altijd anaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wou je geven maar dat wees je af sukkel.
Neem dr dus anaal
you said wut?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wou je geven maar dat wees je af sukkel.
Neem dr dus anaal
nee. ik ben blind en iemand anders leest alle reacties hardop voor me voor om er vervolgens op te reageren.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
We moeten echt even dat wijf vinden, dan sturen we dit topic naar haar en dan word TS nog meer gepest omdat hij huiltopics maakt op FOK!
print ze het uit en neemt ze het mee naar school.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
We moeten echt even dat wijf vinden, dan sturen we dit topic naar haar en dan word TS nog meer gepest omdat hij huiltopics maakt op FOK!
U're evilquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
jij bent gemeeeenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
Geef mij maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent gemeeeenen je moet natuurlijk niet vergeten dat ik hem wou geven maar dat sloeg hij af
wat wilde je hemt geven? ippa?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent gemeeeenen je moet natuurlijk niet vergeten dat ik hem wou geven maar dat sloeg hij af
Nee, ze is leuk. Ze moet mij geven.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou oke omdar braddie het niet wil
ik niet iig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
stuurde een FOK!ker hem een krabbel?
okee omdat er stond om 15.22 geloof ik alles gaat weg behalve sommige door bradquote:
Je zegt op alles nee, ook al zou het haar wel zijn.quote:
daar zit de kink in de kabelquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je zegt op alles nee, ook al zou het haar wel zijn.
straks is er geen echte en is dit topic uit zn duim gezogenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:39 schreef braddofiel het volgende:
ja maar tot nu toe is de echte niet voorbij gekomen
Doe niet moeilijk en plaats hier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:39 schreef braddofiel het volgende:
ja maar tot nu toe is de echte niet voorbij gekomen
door je reactie kan je het helemaal vergeten dat ik je geef breezersletjequote:
smileyfailquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef braddofiel het volgende:
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
QFTquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
reageer niet zo! jij wordt gepest en je bent wel degelijk het probleem net als je tong.
ga je op andere lopen zeiken dat ze gemeen doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
reageer niet zo! jij wordt gepest en je bent wel degelijk het probleem net als je tong.
sorry liet me een beetje gaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
ga je op andere lopen zeiken dat ze gemeen doen
zie jezelf nou.
jongen wat boeit dat bij mij op school scheppen we juist op over hoe vaak we aftrekken per dag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef braddofiel het volgende:
ze verzint ter plekke dingen over me die niet waar zijn
zo kwam ze met een verhaaltje dat ik me elke dag 8 keer aftrek
en vervolgens word ik dan de hele dag belachelijk gemaakt.
en dat soort dingen
1. wat voor dingen dan, bv dat je een ziekte hebt ofzo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef braddofiel het volgende:
en dat soort dingen
Antwoord: ik heb tenminste een seksleven.. en ik trek me liever 8 keer per dag af dan dat ik ooit mn piemel in jou steek...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef braddofiel het volgende:
en dat soort dingen
cool. wist niet dat meisjes het zo vaak deden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1. wat voor dingen dan, bv dat je een ziekte hebt ofzo?
2. dat is toch niet erg? is heel normaal
3. met wat wordt je dan belachelijk gemaakt
Dat is natuurlijk omdat ze voor geen meter kan pijpenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef braddofiel het volgende:
Dan zeg je ik ben familie van Bert, jij zeker van qtsuluquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef braddofiel het volgende:
ik krijg dan gewoon de hele dag kutopmerkingen enzo
en ik had ooit een. naja. soort van unibrow
er zaten daar een paar haartjes en daar wist ze me altijd mee te pesten, en sinds het weg is verteld ze iedereen dat ik me wenkbrauwen 'scheer' =\
nou nog oefenen op dit soort antwoorden binnen een seconde te verzinnen. Je komt er wel jongen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Antwoord: ik heb tenminste een seksleven.. en ik trek me liever 8 keer per dag af dan dat ik ooit mn piemel in jou steek...
wie heeft het over meisjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
cool. wist niet dat meisjes het zo vaak deden.
Kheb dan wel weer is gehoord van meiden die het onder de les deden, maarja daar ken ik dan ook weer een paar jongens van.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk omdat ze voor geen meter kan pijpen
is lullig als je dichtklaptquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
nou nog oefenen op dit soort antwoorden binnen een seconde te verzinnen. Je komt er wel jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |