U're evilquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
We moeten echt even dat wijf vinden, dan sturen we dit topic naar haar en dan word TS nog meer gepest omdat hij huiltopics maakt op FOK!
jij bent gemeeeenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
We moeten echt even dat wijf vinden, dan sturen we dit topic naar haar en dan word TS nog meer gepest omdat hij huiltopics maakt op FOK!
Geef mij maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent gemeeeenen je moet natuurlijk niet vergeten dat ik hem wou geven maar dat sloeg hij af
wat wilde je hemt geven? ippa?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent gemeeeenen je moet natuurlijk niet vergeten dat ik hem wou geven maar dat sloeg hij af
Nee, ze is leuk. Ze moet mij geven.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou oke omdar braddie het niet wil
ik niet iig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
stuurde een FOK!ker hem een krabbel?
okee omdat er stond om 15.22 geloof ik alles gaat weg behalve sommige door bradquote:
Je zegt op alles nee, ook al zou het haar wel zijn.quote:
daar zit de kink in de kabelquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je zegt op alles nee, ook al zou het haar wel zijn.
straks is er geen echte en is dit topic uit zn duim gezogenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:39 schreef braddofiel het volgende:
ja maar tot nu toe is de echte niet voorbij gekomen
Doe niet moeilijk en plaats hier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:39 schreef braddofiel het volgende:
ja maar tot nu toe is de echte niet voorbij gekomen
door je reactie kan je het helemaal vergeten dat ik je geef breezersletjequote:
smileyfailquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef braddofiel het volgende:
:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
QFTquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
reageer niet zo! jij wordt gepest en je bent wel degelijk het probleem net als je tong.
ga je op andere lopen zeiken dat ze gemeen doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
reageer niet zo! jij wordt gepest en je bent wel degelijk het probleem net als je tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |