eerlijk gezegd zou ik wel graag met een bezem door je profiel heen willen gaan.quote:
Haar naam was Laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk..quote:
ik wou je geven maar dat wees je af sukkel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef braddofiel het volgende:
ja maar ik dis gewoon keihard terug, en kom over alsof het me geen kut interesseert
maar dat kind blijft gewoon doorgaan
Ja! Anaal, altijd anaalquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wou je geven maar dat wees je af sukkel.
Neem dr dus anaal
you said wut?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wou je geven maar dat wees je af sukkel.
Neem dr dus anaal
nee. ik ben blind en iemand anders leest alle reacties hardop voor me voor om er vervolgens op te reageren.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
We moeten echt even dat wijf vinden, dan sturen we dit topic naar haar en dan word TS nog meer gepest omdat hij huiltopics maakt op FOK!
print ze het uit en neemt ze het mee naar school.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
We moeten echt even dat wijf vinden, dan sturen we dit topic naar haar en dan word TS nog meer gepest omdat hij huiltopics maakt op FOK!
U're evilquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
jij bent gemeeeenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:29 schreef Haarklip het volgende:
Geef mij maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent gemeeeenen je moet natuurlijk niet vergeten dat ik hem wou geven maar dat sloeg hij af
wat wilde je hemt geven? ippa?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent gemeeeenen je moet natuurlijk niet vergeten dat ik hem wou geven maar dat sloeg hij af
Nee, ze is leuk. Ze moet mij geven.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou oke omdar braddie het niet wil
ik niet iig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
stuurde een FOK!ker hem een krabbel?
okee omdat er stond om 15.22 geloof ik alles gaat weg behalve sommige door bradquote:
Je zegt op alles nee, ook al zou het haar wel zijn.quote:
daar zit de kink in de kabelquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je zegt op alles nee, ook al zou het haar wel zijn.
straks is er geen echte en is dit topic uit zn duim gezogenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:39 schreef braddofiel het volgende:
ja maar tot nu toe is de echte niet voorbij gekomen
Doe niet moeilijk en plaats hier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:39 schreef braddofiel het volgende:
ja maar tot nu toe is de echte niet voorbij gekomen
door je reactie kan je het helemaal vergeten dat ik je geef breezersletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |