top adviezen mag je van FOK!kers niet verwachten, ik zou gewoon mn raybann zonnebril opdoenquote:
Opschepperquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
top adviezen mag je van FOK!kers niet verwachten, ik zou gewoon mn raybann zonnebril opdoen
Ahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik had het tegen TS, ik ben in deze kwestie het meisje snapje.
dus theoretisch gezien zou ts zijn raybann op moeten doen
vandaar dat ze hem pesten, die lucht is niet te hardenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha
Aanslag op tong nog een leuk topic van TS
Dat is wel een beetje lullig, TS kan er ook niks aan doen hoor!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vandaar dat ze hem pesten, die lucht is niet te harden
ik pest hem niet, ik denk in de ogen van de harde kinderen van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje lullig, TS kan er ook niks aan doen hoor!
En dan vind jij het nodig om hem ook te pesten? TS heeft ook gevoelens ja!
Weet ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik pest hem niet, ik denk in de ogen van de harde kinderen van tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef helldeskr het volgende:
Simpel..
Gewoon even 1 op 1 nemen in het fietsen hok
ondanks die tong zou ik m gevenquote:
Is er iets wat je met ons wil delen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ondanks die tong zou ik m geven![]()
jaja kinderen zijn hard..maarja zo is het leven, als je alleen maar geluk hebt vergeet je was het is om ergens moeite voor te doen
wat zou ik moeten delen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is er iets wat je met ons wil delen?
Waar je die o zo wijze post van hierboven hebt geleerd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat zou ik moeten delen?
wijsheid komt met de jarenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar je die o zo wijze post van hierboven hebt geleerd?
Profiel van Chocolate-chick:quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wijsheid komt met de jareneen jongen uit mn oude klas werkt nu bij de c1000
en die voelde zich altijd heel wat
Als 17 jarige denk je meer na voordat je iets doet dan als 15 jarige.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Profiel van Chocolate-chick:
geboortedatum: 10-04-1993... Welke jaren bedoel je?
C1000![]()
Werken bij de C1000
Jongen uit jou klas die bij de C1000 werkt en zich heel wat voelt
Lach hem ff uit voor mij
Hahahaha knaapquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als 17 jarige denk je meer na voordat je iets doet dan als 15 jarige.
C1000![]()
Zal ik doen, ik had altijd ruzie met die knaap
haha ik was niet zo triest. de knaap is niet TS want TS is 15 en die knaap is nu 17quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahahaha knaap![]()
Heb je hem wel eens geslagen? ging je je hele klas tegen hem opzetten als je ruzie met hem had? Was die knaap TS?
Hmm.. Toch zie ik onoverkombare vergelijkingen.. hier klopt iets niet Chocolate-chickquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik was niet zo triest. de knaap is niet TS want TS is 15 en die knaap is nu 17
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |