Wat een vieze wijvenstreekquote:Op donderdag 9 september 2010 18:45 schreef Marie30 het volgende:
Het zal niet in je karakter zitten maar je zal haar toch een keer flink publiekelijk te zeik moeten zetten. Alleen zo gaat ze ermee stoppen, en je houdt dit geen jaar vol.... Bespied haar en probeer een zwakke plek te vinden. Wanneer ze je dan weer te zeik zet: BAM onverwachts en (liefst verbaal, anders krijg je problemen) keihard op haar nummer zetten. Goed voorbereiden je actie, en niet bang zijn. Die meid is vast heel onzeker en veel minder stoer dan ze lijkt, anders deed ze dit niet.
Power to ya!![]()
ik ben geen pestkopquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm.. Toch zie ik onoverkombare vergelijkingen.. hier klopt iets niet Chocolate-chick
maar hoe dan ook TS is een stinkerd en een braddofielquote:
Dit dus!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Kijk:
ik zit nu @ 4mavo, examenjaar.
Daar zitten geen nette mensen met niveau op...snap je?
Dus ga doorleren op een hoger niveau kom je eerder mensen tegen die weten hoe het hoort en wat het is om wel netjes opgevoed te zijn of worden..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus!
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, komt zo lullig overdank daarvoor
bedankt he ik deed hetzelfde niveau en ik ben niet zo geestelijk labiel dat ik een stinkerd pak, als je een (lekkere) jongen pakt dan heb je karakter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus!
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen, komt zo lullig overdank daarvoor
Hey hey, ik zei niks! Zhe-AnGel zei het!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bedankt he ik deed hetzelfde niveau en ik ben niet zo geestelijk labiel dat ik een stinkerd pak, als je een (lekkere) jongen pakt dan heb je karakter.
je zei dit dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey hey, ik zei niks! Zhe-AnGel zei het!
Daar moet 'ie dan wel eerst achter komen hè?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:09 schreef zoalshetis het volgende:
zeg tegen die meid dat haar kut naar vis stinkt.
Ja dat klopt, ik beaam het ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je zei dit dusJe beaamde het
dan eisen ze om pics anders is het niet geldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:12 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Daar moet 'ie dan wel eerst achter komen hè?
Oftewel, voer haar dronken.. neuk met haar, en zegt dat ze een behaarde stinkkut heeft.
Een filmpje is beter, dit kán de nieuwe internethit worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan eisen ze om pics anders is het niet geldig
Nee, ik zeg dat ik het beaamquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus zeg je dat ik geen net persoon met niveau ben
op onze school was een filmpje uitgelekt over een meisje dat zichzelf vingerde voor de cam, toen zat ik in mn examenjaar, en zij in de 1e of 2e geloof ik, was ook een internetsensatiequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Een filmpje is beter, dit kán de nieuwe internethit worden.
dat is maar goed ook want ik ben wel degelijk een net persoon met niveauquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik het beaamverder zeg ik niks
Ik zei dat!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus zeg je dat ik geen net persoon met niveau ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |