En volgens mij hebben Charlie en Isabelle dat nog NOOIT gezongen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Liquidist het volgende:
Heel fout die spelfout ja
Tenenkrommend dat liedje op die begrafenis. Werkelijk hoe verzinnen ze het.
Daarom dus, ze was verliefd op Charlie en hierdoor geobsedeerd, later had ze dit ook nog eens bij Ludo Sanders, die haar toen op liet nemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef GSMboy het volgende:
Okay, kan iemand bij uitleggen waarom Isabella Charlie ontvoerd heeft? Wat was de reden daarvan? Dat Isabella knettergek, schizofreeen en in de war is is mij wel duidelijk.... Maar waarom deze ontvoering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qftquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Bing toch een eikel
En wat is Lorena lief somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
Ah, straks gaat ze dood en duikt er ineens een tweelingszuster van Lorena op. Borena gaat vervolgens met Bing en hoe heet die ander naar bed en ze hebben opnieuw ruzie over wie de vader is.
Denk dat ik niet veel ernaast ga zitten...
Hey doos. Volgende keer aub informatie in een spoiler zitten. Als je niet weet hoe dat moet, moet je hier gewoon niet meer posten.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:36 schreef summer29 het volgende:
[..]
je zit heel veel teveel ernaast!
Ik weet wat spoiler is. En zeur nou niet, we zitten nu in nieuwe topic.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hey doos. Volgende keer aub informatie in een spoiler zitten. Als je niet weet hoe dat moet, moet je hier gewoon niet meer posten.
Ik waarschuw je maar even voordat je weer een beetje dom gaat doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik weet wat spoiler is. En zeur nou niet, we zitten nu in nieuwe topic.
Daar had ik dus ook al aan gedachtquote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef Perico het volgende:
Het viel me nog mee dat het vandaag al uitkwam, van de DNA test. Had al verwacht dat Bing de brief zou verbranden en dat Sjors toevallig Martijn ernaar zou vragen, over 2 weken. Of dat Bing hem door een vage gast zou laten vervalsen.
Hallo Jojoortje, heb je niet door dat je geen blauw jasje aan hebt en dat je wel ff kan dimmen?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik waarschuw je maar even voordat je weer een beetje dom gaat doen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje, heb je niet door dat je geen blauw jasje aan hebt en dat je wel ff kan dimmen?Misschien is het een beter idee als jij zelf weggaat uit dit topic want je verpest de sfeer zo wel een beetje met je autoritair gedrag.
Nou jaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje, heb je niet door dat je geen blauw jasje aan hebt en dat je wel ff kan dimmen?Misschien is het een beter idee als jij zelf weggaat uit dit topic want je verpest de sfeer zo wel een beetje met je autoritair gedrag.
Ja maar ik dacht meer aan dat Bing DNA test zou vervalsen maar achteraf kan niet vanwege huidskleur lijkt mij.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef Perico het volgende:
Het viel me nog mee dat het vandaag al uitkwam, van de DNA test. Had al verwacht dat Bing de brief zou verbranden en dat Sjors toevallig Martijn ernaar zou vragen, over 2 weken. Of dat Bing hem door een vage gast zou laten vervalsen.
Dit is jouw eerste post in een GTSTtopic?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zie mijn post er bovenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je had het niet door he en nu voel je je een domme doos he? Geef toe!
En dus? Heb ik geen recht van spreken of zo? Is hier een bepaalde rangorde zonder kleuren? Wie het hardst afbekt is de generaal of zo? Vroeger... in mijn tijd... keken wie het verst kon pissen en dronk ik expres heel veel water. De tijden zijn veranderd he?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit is jouw eerste post in een GTSTtopic?
OMG.... ik heb al gedaan. Bij dezequote:Op donderdag 9 september 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja
Doe effe normaal allemaalals je reageer op een spoiler doe dat dan ook met een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik wist het niet als je daarop wilt reageren ook spoiler moet gebruiken.. Dan hoeft Jojoortje toch niet zo overdrijven reageren en als politie spelen. Iedereen is maar een mens en kan domme fouten maken.
Ok ik zal eens netjes wezen. Dit is jouw eerste post in het GTSTtopic en je zegt meteen tegen iemand dat die beter weg kan blijven. Als je praat over wannabe mod? Summer29 heeft jou er op aangestuurd om te reageren in dit topic (quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dus? Heb ik geen recht van spreken of zo? Is hier een bepaalde rangorde zonder kleuren? Wie het hardst afbekt is de generaal of zo? Vroeger... in mijn tijd... keken wie het verst kon pissen en dronk ik expres heel veel water. De tijden zijn veranderd he?
Zullen we het weer over GTST hebben of dit voortzetten in PM?
En wat voor een PM ik heb gekregenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dus? Heb ik geen recht van spreken of zo? Is hier een bepaalde rangorde zonder kleuren? Wie het hardst afbekt is de generaal of zo? Vroeger... in mijn tijd... keken wie het verst kon pissen en dronk ik expres heel veel water. De tijden zijn veranderd he?
Zullen we het weer over GTST hebben of dit voortzetten in PM?
Voor de goede orde, dat heeft ze niet. Ze was juist heel verbaasd mij hier te zien (zij zit in de woonkamer met laptop en ik in de werkkamer met mijn pc). Ik vind het gewoon niet zo leuk om te zien dat iemand mijn vrouwmens afbekt. Dat mag alleen ik. Dat over topic verlaten, dat schreef je zelf in je 1e post. Vandaar...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok ik zal eens netjes wezen. Dit is jouw eerste post in het GTSTtopic en je zegt meteen tegen iemand dat die beter weg kan blijven. Als je praat over wannabe mod? Summer29 heeft jou er op aangestuurd om te reageren in dit topic (), daarom vind ik het triest. Ik denk dat zij heel goed voor zichzelf kan spreken.
Nee! Een viberator met een E!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef James1988 het volgende:
Wat voor cadeautje gaf Lorena nou eigenlijk? Een vibrator?
Niet alleen wilde hij het heel graag zijn, hij wist ook nog eens zeker dat hij het was en liep al de baas te spelen. Dus ik snap Bing wel, maar gezien dat kan ik niet echt medelijden met hem hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
Bing is idd irritant bezig maar snapt niemand Bing? Zou jij het van de daken afschreeuwen dat je niet de vader bent terwijl je dat wel heel graag had willen zijn?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:16 schreef Starlie het volgende:
Wat is Bing toch een irritant mannetje!! Fijn dat ie ff tijdelijk uit GTST gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me beter in hem verplaatsen dan jij denk ik. Hij wilt te graag, dat maakt hem irritant.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef verleiding het volgende:
[..]
Niet alleen wilde hij het heel graag zijn, hij wist ook nog eens zeker dat hij het was en liep al de baas te spelen. Dus ik snap Bing wel, maar gezien dat kan ik niet echt medelijden met hem hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef PiraatPiet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:20 schreef Berend. het volgende:
[..]Nee hoor geen spoiler was al bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:05 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax, That '70s Show, Arsenal
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef PiraatPiet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb je gelijk in..quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kan me beter in hem verplaatsen dan jij denk ik. Hij wilt te graag, dat maakt hem irritant.
Jack is toch ook maar gewoon een prutser.quote:
Lorena wilde toch geen beveiliging... dat ligt toch niet aan Jackquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jack is toch ook maar gewoon een prutser.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef Maartel het volgende:
[..]Sukkels zelf verzonnen suggesties hoeven niet in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef Starlie het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Sil ook eens een keer een rol krijgt als vervelende etterbak!
En Jef en Rosa dat zou nou eens een leuk koppel zijn!
ludo had toch de koning gekocht omdat jef er na de dood van dorothea geen zin meer in had, en wou m platgooien maar toen kreeg jef spijt en moest 2x zoveel betalen om hem terug te krijgen, was het niet zoiets?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ludo niet blij mee. Jef en hij heeft bontje gehad met elkaar waarover weet ik ff niet meer
Ik denk dat hij bozer was over Dian.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ludo had toch de koning gekocht omdat jef er na de dood van dorothea geen zin meer in had, en wou m platgooien maar toen kreeg jef spijt en moest 2x zoveel betalen om hem terug te krijgen, was het niet zoiets?
o ja, dat was er ook nog.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bozer was over Dian.
Waarmee?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Lucas15 het volgende:
Shortie van maandag bekekenLudo Sanders is weer bezig
Marieke werd verkracht door die gasten van de Heavy haven, en kreeg daardoor een behoorlijk heftige verhaallijn voor haar exit, hoorquote:Op zondag 5 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat was seizoen 13.
Personages als Fatima en Marieke zouden op den duur op geweest zijn inderdaad, Marieke kwam erin als een onzeker meisje met een incestverleden, daarna had ze relaties met Mark en Mickey, maar toen dat klaar was hing ze er maar een beetje bij en was meer een 'supporting character', een rol die Daniël ook langzaamaan kreeg.
Fatima had nog mogelijkheden zat vond ik eigenlijk, ze zat midden in haar relatie met Stan (die uiteindelijk met haar meeging). Maar de boutique van Linda ging failliet in seizoen 5 en toen vonden ze dat de verhaallijnen op waren voor haar. Fatima was de eerste echte vriendin van Linda eigenlijk na Annette.
Ik vind d'r wel schattigquote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sukkels zelf verzonnen suggesties hoeven niet in spoilers
Had ik ook in een ander stuk genoemd. feit is wel dat dat haar laatste lijn werd, vaak zie je dat personages die op zijn wel weer een spannende laatste verhaallijn krijgen voor ze er echt uitgaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:27 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Marieke werd verkracht door die gasten van de Heavy haven, en kreeg daardoor een behoorlijk heftige verhaallijn voor haar exit, hoor
Ja haha en een beetje vriendelijker kan ook wel, er komen hier ook gewoon mensen die nieuw zijn of niet vaak posten, dat zijn we allemaal ooit geweest, in plaats van ze af te zeiken kan het ook gewoon gezegd worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:18 schreef Liquidist het volgende:
[..]
hahaha... precies wat ik dacht. Mensen die zelf bedachte verhaallijnen en hypotheses gaan spoileren
Wat een heerlijke tijden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
Die cliffhanger!
Ach ja, het kon ook niet anders hè?
Ach ja, da's waar ook: het moet allemaal jonger!quote:En een nieuwe leader, het moet natuurlijk nog flitsender allemaal, zal wel een dikke beat onder komen, lekker vlot en hip!
Bing heeft geen vast contract, hij moet er daarom af en toe een tijdje uit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:32 schreef summer29 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat het uit gaat tussen Bing en Sjors?![]()
Ik neem aan dat je het over jezelf hebt? Merkwaardig dat dat opgeblazen ego-complex van je nog steeds voorduurt en zoveel jaren aanhoud na Orginials vertrek, de meeste mensen ontgroeien dit soort gedrag wel naarmate de leeftijd vordert.quote:
Gelijk heb je, maar indien ik me ergens aan stoor hier dan zal ik het blijven zeggen en dat recht heb ik, verder commenteer hierover graag naar mijn PM, dat lijkt me anderzijds inderdaad het beste.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef SolidasRock het volgende:
Ja hallo, gaan we weer op die toer? Ik heb Jojoortje al opnieuw moeten opvoeden in PM met hele lange diepzinnige verhalen waar ze zo goed als sprakeloos van was. Ga toch lekker ergens afspreken en kijken wie het verst kan pissen.![]()
Dan kunnen wij weer ontopic gaan en ouwehoeren over GTST en hoe schattig jojoortje wel niet is.
Och ik denk dat ie alles heeft laten bezinken en als ie terugkomt heeft het zoals ze dat zo tuttig noemen 'een plekje gegeven' en kan ie weer verder met iets anders.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:41 schreef SolidasRock het volgende:
Jojoortje is schattig he?
En wat denken jullie wat de reden zal zijn als Bing weer terug komt in de serie? Zal dat het kind zijn van Sjors of iets anders?
Ik ben niet vaak sprakeloos, maar toen wel iddquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef SolidasRock het volgende:
Ja hallo, gaan we weer op die toer? Ik heb Jojoortje al opnieuw moeten opvoeden in PM met hele lange diepzinnige verhalen waar ze zo goed als sprakeloos van was. Ga toch lekker ergens afspreken en kijken wie het verst kan pissen.![]()
Dan kunnen wij weer ontopic gaan en ouwehoeren over GTST en hoe schattig jojoortje wel niet is.
quote:Op zondag 12 september 2010 11:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak sprakeloos, maar toen wel idd
quote:Op zondag 12 september 2010 15:59 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Na vanaf het begin (1990) trouw gtst kijken ben ik nu officieel gestopt. Ik heb maandag en dinsdag nog gekeken maar vond het nog slechter dan vorig seizoen en heb besloten niet meer te kijken. Ik heb het altijd zo geprogrammeerd staan dat de aflevering automatisch worden opgenomen, maar dat heb ik sinds woensdag verwijders. Goed he!
Heel goedquote:Op zondag 12 september 2010 15:59 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Na vanaf het begin (1990) trouw gtst kijken ben ik nu officieel gestopt. Ik heb maandag en dinsdag nog gekeken maar vond het nog slechter dan vorig seizoen en heb besloten niet meer te kijken. Ik heb het altijd zo geprogrammeerd staan dat de aflevering automatisch worden opgenomen, maar dat heb ik sinds woensdag verwijders. Goed he!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over jezelf hebt? Merkwaardig dat dat opgeblazen ego-complex van je nog steeds voorduurt en zoveel jaren aanhoud na Orginials vertrek, de meeste mensen ontgroeien dit soort gedrag wel naarmate de leeftijd vordert.
Jammer, vond het net zo leuk wordenquote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je opheldering wilt PM je maar, ik wijd er hier niet verder over uit.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 18:05 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Jammer, vond het net zo leuk worden
Ik snap het ook niet. En bovendien stond bij de classics 28 augustus en nu ineens 27 augustus. Hopelijk is er ergens een vergissing gemaakt, want als deze classic is gekozen dan zijn de stemmers echt debiel. Dit is zo recent, dat hebben zoveel mensen ergens opgenomen, dat komt wel eens op youtube, die aflevering uit 1992 is echt classic. Als dit toch de waarheid is, ben ik echt pissig. Elke keer opnieuw erger ik me toch weer door een achterlijke actie van de makers of die recente fans die wat gaan stemmen op dit soort bagger afleveringen.quote:Op maandag 13 september 2010 17:05 schreef Lucas15 het volgende:
Wat een klote zooi. Heeft aflevering 2007 nou gewonnen ? STELLETJE PRUTSERS!!!! 1992 had de meeste stemmen! Ik had nog gecheckt 28 stemmen en die andere hooguit 10!![]()
Ik had nog gescheckt vlak voor dat ik mijn huis uit ging! In de ochtend dus. Ik geloof echt niet dat in die tijd zoveel stemmers zijn gekomen! Ik erger me zo dood aan dit! Had me er zo op verheugt. Zijn ze zo dom dan? Kunnen ze niet tellen ofzo. Idd. Dat viel mij ook op, 28 augustus en nu ineens 27 augustus :S Het lijkt alsof ze op een of ander manier het niet willen vertonen al die Van Houten/Hoogendoorn filmpjes. Ik vind dit echt dom. Hopelijk komt hier verandering in, dat ze idd een groot vergissing hebben gemaakt!quote:Op maandag 13 september 2010 17:12 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. En bovendien stond bij de classics 28 augustus en nu ineens 27 augustus. Hopelijk is er ergens een vergissing gemaakt, want als deze classic is gekozen dan zijn de stemmers echt debiel. Dit is zo recent, dat hebben zoveel mensen ergens opgenomen, dat komt wel eens op youtube, die aflevering uit 1992 is echt classic. Als dit toch de waarheid is, ben ik echt pissig. Elke keer opnieuw erger ik me toch weer door een achterlijke actie van de makers of die recente fans die wat gaan stemmen op dit soort bagger afleveringen.
Ik heb tussendoor ook geregeld even op de aflevering gestemd, omdat ik hem erg graag wilde zien. Ik geloof ook niet dat er zoveel mensen op de aflevering uit 2007 hebben gestemd. En als dat wel het geval is dan zijn het nieuwe kijkers die niet nadenken. Hoe dan ook: of de makers of de stemmers zijn achterlijk. Shitzooi.quote:Op maandag 13 september 2010 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
!@#$%^&**(()(*^%$%$#@@!#%^&***%#@!@$%^&*((*&^%$#@#$%^&*&^%$#@!@#$%^*()*&^@@#$%^!
En nog ben ik niet opgelucht!
Ik heb serieus IEDERE bibliotheek in Dordrecht opgezocht (en dat zijn er 5), bij iedere locatie op iedere computer gestemd op de aflevering van 1992 en NOG WINT EEN KUTAFLEVERING UIT !@#$%$#$%$%%2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog beter: stop met de gehele serie en plaats om acht uur in de avond het Australische origineel. Kun je 780 dagen mee vooruit, ruim 3,5 seizoen dus!quote:Beter stoppen ze met afleveringen verkiezingen als ze er niet aanhouden.
Met uitzondering voor ons danquote:Hoe dan ook: of de makers of de stemmers zijn achterlijk. Shitzooi.
Die zou ik eens willen zien! "The Restless Years"quote:Op maandag 13 september 2010 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog beter: stop met de gehele serie en plaats om acht uur in de avond het Australische origineel. Kun je 780 dagen mee vooruit, ruim 3,5 seizoen dus!
Mee too. Vooral om te vergelijken en hun verhaallijnen na (vooral) afl. 400 te zien.quote:Die zou ik eens willen zien! "The Restless Years"
Heb 'm gelezen. En echt KEIHARD gelachen! Gewoonweg een hele goeie zet!quote:Heb mijn mening op GTST Kanaal geplaatst
Hah. Leuke intro overigens. Ik neem aan dat het slechte kwaliteit door de opname komt. Ik zou het heel graag allemaal willen zien. Vooral personages als Rien, Frits, Herman, Martine, Arnie, Peter etc te vergelijken met GTST. Hopelijk komt het ooit op de markt.quote:Op maandag 13 september 2010 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mee too. Vooral om te vergelijken en hun verhaallijnen na (vooral) afl. 400 te zien.
Dit is overigens de laatste aflevering in Australie geweest. Slechte kwaliteit, I know, maar toch grappig.
Vind het nog steeds onzin dat het vervolg op Cliffhanger Seizoen 2 niet on staat!quote:Op maandag 13 september 2010 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb 'm gelezen. En echt KEIHARD gelachen! Gewoonweg een hele goeie zet!
Binnenkort breek ik in in het archief van Endemol en jat effe alle afleveringen van seizoen 3 t/m 6![]()
Heb deze op mijn computer als MP3, een paar maanden geleden ergens kosteloos gedownload.quote:Hah. Leuke intro overigens. Ik neem aan dat het slechte kwaliteit door de opname komt. Ik zou het heel graag allemaal willen zien. Vooral personages als Rien, Frits, Herman, Martine, Arnie, Peter etc te vergelijken met GTST. Hopelijk komt het ooit op de markt.
Kun je die niet naar mij versturen ?quote:Op maandag 13 september 2010 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb deze op mijn computer als MP3, een paar maanden geleden ergens kosteloos gedownload.
Zou leuk zijn, maar aangezien er in Australie er zelfs nog nooit een herhaling van is geweest op tv, schat ik de kans heel erg klein.
Ik heb het over jou reactie naar hun toe.quote:Vind het nog steeds onzin dat het vervolg op Cliffhanger Seizoen 2 niet on staat!
De 'vrienden' van het eerste uur in de Australische versie:quote:Op maandag 13 september 2010 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mee too. Vooral om te vergelijken en hun verhaallijnen na (vooral) afl. 400 te zien.
Dit is overigens de laatste aflevering in Australie geweest. Slechte kwaliteit, I know, maar toch grappig.
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ligt eraan via welke weg. Hotmail o.i.d.?
Gaan ze er zo nog over uitwijden? Hopelijk is het iemand van achter de schermen, die afgrijselijke schrijvers bijvoorbeeld. Kunnen Rogier Proper en Olga Madsen de boel niet weer voor een jaar of 5 overnemen achter de schermen, de kijkcijfers moeten dan haast wel omhoog schieten.quote:Op maandag 13 september 2010 18:35 schreef roos85 het volgende:
Net bij rtl boulevard, er is iemand bij GTST ontslagen omdat deze te populair zou zijn![]()
wie zo het kunnen zijn?
Erik de Vogelquote:Op maandag 13 september 2010 18:35 schreef roos85 het volgende:
Net bij rtl boulevard, er is iemand bij GTST ontslagen omdat deze te populair zou zijn![]()
wie zo het kunnen zijn?
ja, ze zijn er nog over uitwijden.quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gaan ze er zo nog over uitwijden? Hopelijk is het iemand van achter de schermen, die afgrijselijke schrijvers bijvoorbeeld. Kunnen Rogier Proper en Olga Madsen de boel niet weer voor een jaar of 5 overnemen achter de schermen, de kijkcijfers moeten dan haast wel omhoog schieten.
Die is volgens mij helemaal niet zo populair, wel bij Frey en mij misschien, maar volgens mij niet bij de grote meninte van de huidige kijkers.quote:
Heb je die profielfoto van Jantien van der Meer op haar Facebook-account gezien? Plaatsvervangende schaamte had ik, serieus!quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gaan ze er zo nog over uitwijden? Hopelijk is het iemand van achter de schermen, die afgrijselijke schrijvers bijvoorbeeld. Kunnen Rogier Proper en Olga Madsen de boel niet weer voor een jaar of 5 overnemen achter de schermen, de kijkcijfers moeten dan haast wel omhoog schieten.
toen Ludo tijdelijk uit de serie was,daalde het niveau drastisch.quote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
NEEE!!!!! Gaat Ludo Sanders weg ?
Hmm ik zou het er wel op kunnen, ze is vast de kwaadste niet, ze moet alleen geen soap proberen te schrijvenquote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je die profielfoto van Jantien van der Meer op haar Facebook-account gezien? Plaatsvervangende schaamte had ik, serieus!
Hun zijn véél te goed om dit zinkende schip wat GTST heet te redden van de ondergang.quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet je dit zeker PeterKelder? Of gokte je gewoon wat?quote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
toen Ludo tijdelijk uit de serie was,daalde het niveau drastisch.
geen gtst zonder Ludo!
Ik hoop niet dat je bedoelt wat ik denk dat je bedoeltquote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ik zou het er wel op kunnen, ze is vast de kwaadste niet, ze moet alleen geen soap proberen te schrijven
Maakte een grapje. Zie het al voor me: al die jankende bakvissen van een jaar of 14 die dreigen zelfmoord te plegen omdat hun held/idool Ludo uit de serie stapt!quote:Op maandag 13 september 2010 18:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Weet je dit zeker PeterKelder? Of gokte je gewoon wat?
quote:Op maandag 13 september 2010 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maakte een grapje. Zie het al voor me± al die jankende bakvissen van een jaar of 14 die dreigen zelfmoord te plegen omdat hun held/idool Ludo uit de serie stapt!
Vallen die 14-jarige bakvissen niet meer op hersenloze types zoals Bing of Danny, Ludo is een man van de middelbare leeftijd hèquote:Op maandag 13 september 2010 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maakte een grapje. Zie het al voor me± al die jankende bakvissen van een jaar of 14 die dreigen zelfmoord te plegen omdat hun held/idool Ludo uit de serie stapt!
of meer op Noud of Lucasquote:Op maandag 13 september 2010 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vallen die 14-jarige bakvissen niet meer op hersenloze types zoals Bing of Danny, Ludo is een man van de middelbare leeftijd hè
Noud mag dan blijven. Lucasquote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
of meer op Noud of Lucasis toch meer hun generatie ofzo
volgens mij dat laatste... nou om daar die ophef over te makenquote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik snap er geen bal van wat ze nu zeiden, gaat Everon er nu uit of is het gewoon wat we al wisten: dat ie na een paar maanden weer terug komt?
quote:Op maandag 13 september 2010 18:35 schreef roos85 het volgende:
wie zo het kunnen zijn?
Tja soap he..Ik denk er trouwens precies zo over!quote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef Wittekonijn het volgende:
Die Bing...
Eerst met Sjors naar bed gaan (terwijl Sjors destijds nog een relatie met Danny had)... paar maanden later heel erg achter Sjors aanzitten, die dus al lang en breed zwanger was.... en als dan de baby alsnog van Danny blijkt te zijn, gaan zitten piepen over de liefde voor Sjors, en hoe moeilijk het allemaal is... Eigen schuld....
En Sjors pikt het allemaal maar!
Als dat dus klopt hebben dus echt veel hersenloze fans op die aflevering van twee jaar terug gestemd.... Ik heb nog nooit zo vaak op een classic gestemd. Ik kan me er dus weinig bij voorstellen, maar ze doen maar. Het was overigens veel beter geweest om dit soort frustratie te voorkomen door gewoon elke week een classic uit te zenden, zonder wedstrijd. Dan kan ook niemand weten wat er beter was geweest. Gewoon die uitzending van 1992 alsnog online pleuren en volgende week weer een andere kiezen, uit de gehele geschiedenis.quote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef Lucas15 het volgende:
GTST (11 minuten geleden) @iedereen die niet blij is met de gewonnen classic: we kijken naar het aantal "thumb up" die worden gegeven door de fans, en dan heeft aflevering 1 van seizoen 18 gewonnen. We kijken niet naar hoe vaak een classic-filmpje is bekeken. Vandaar waarschijnlijk de verwarring.
Nog dommer. Wij kijken toch ook niet naar hoevaak de aflevering word bekeken ? :S
Ja maar er staat zelf "Stemmen" dus ik ga ervan uit beoordelen. Want dat is het zelfde als een duimpje omhoog/laag. En dan heeft 1992 dus gewoon gewonnen. Die had de meeste stemmen. Echt raar zijn ze. Zijn ze nou zo dom?quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Als dat dus klopt hebben dus echt veel hersenloze fans op die aflevering van twee jaar terug gestemd.... Ik heb nog nooit zo vaak op een classic gestemd. Ik kan me er dus weinig bij voorstellen, maar ze doen maar. Het was overigens veel beter geweest om dit soort frustratie te voorkomen door gewoon elke week een classic uit te zenden, zonder wedstrijd. Dan kan ook niemand weten wat er beter was geweest. Gewoon die uitzending van 1992 alsnog online pleuren en volgende week weer een andere kiezen, uit de gehele geschiedenis.
En wat is nou ook een classic uit 2007? Dat is meer: "recentelijk en belabberde kwaliteit".
Als je je daar al druk om maakt...quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Lucas15 het volgende:
Me hele dag verkloot had er zo op gehoopt!
Troost je, ooit verschijnen de resterende seizoenen echt wel op DVD, ik geef toe dat het ondertussen inderdaad wel verrekte lang duurt..quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef Lucas15 het volgende:
Me hele dag verkloot had er zo op gehoopt!
Laten we zeggen als Seizoen 3 in 2010 komt en telkens 2 jaar er tussen voor het volgende seizoen ben ik 21 voordat ik Seizoen 6 hebquote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Troost je, ooit verschijnen de resterende seizoenen echt wel op DVD, ik geef toe dat het ondertussen inderdaad wel verrekte lang duurt..
quote:
Krijg nou de hik, Prinses is weg!quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar is Nina nou ookalweer heen?
Met Dex mee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar is Nina nou ookalweer heen?
*hik*quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Krijg nou de hik, Prinses is weg!
Ik hou wel van die evil vrouwen in soapsquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:54 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik was eerst boos op d'r maar eigenlijk is ze gewoon triest..
![]()
Ik bedenk me ineens weer 1 van de laatste gesprekken die ze met Nina had![]()
Geef mij Amber Brantjes maarquote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmm ik zou het er wel op kunnen, ze is vast de kwaadste niet, ze moet alleen geen soap proberen te schrijven
Waarom ben ik niet verbaasd dit te lezen van een vrouw?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hou wel van die evil vrouwen in soaps
Geen idee. Meestal vallen mannen daar juist opquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verbaasd dit te lezen van een vrouw?
Dan moeten die losers van dat account óf het erbij vermelden óf de stemmodule uitschakelen op de 'onafhankelijke' pagina.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:12 schreef Lucas15 het volgende:
GTST jullie stemmen toch wel in de stemmodule op deze pagina? Want daar worden de stemmen geteld, en niet als je de classic buiten de stem-omgeving bekijkt.
Haha, Ik moet elke keer opnieuw lachen
Nou en? Da's toch niet zo oudquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Laten we zeggen als Seizoen 3 in 2010 komt en telkens 2 jaar er tussen voor het volgende seizoen ben ik 21 voordat ik Seizoen 6 heb
Jawelquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou en? Da's toch niet zo oud![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik voel me opeens heel oud..
Wordt trouwens tijd dat Maxime er uit ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live today with no worry about tomorrow
Dadeliijk breekt hij de hand van Maximequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh god, begint Janine weer hoor met d'r "Ludo hou ermee op", wat doet ie nu weer verkeerd? Niets crimineels of illegaals toch? Hij bewandelt gewoon normale wegen van het nederlands recht. Ludo en Janine bij elkaar is leuk, vergis je niet, maar ze moet niet weer zo een klagend en zeikend blok aan z'n been worden.
Het is niet de vraag of Ludo Maxime aankan, maar hoe, dat ie haar aankan weet ik wel zeker, hij heeft mensen als Martine Hafkamp, Roxy, Dian en Bowien eronder kunnen krijgen. Hij moet het deze keer alleen op een manier doen zodat hij zijn zin krijgt èn het respect behoudt van zijn naaste omgeving (Nina, Janine, enz). En dat is voor Ludo een hele klusquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dadeliijk breekt hij de hand van Maxime![]()
Feit is dat hij wel voorzichtig met Maxime moet zijn.. Vervelend mens om te confronteren
Toen ze in paniek wakker werd uit die nachtmerrie, met waarschijnlijk hele hoge hartslag, bleef die hartmonitor gewoon op een heel rustig tempo doorpiepen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:32 schreef bloempje18 het volgende:
Leuk die saturatiemeter bij lorena halverwege haar vinger
PLEASE!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:16 schreef Maincoon het volgende:
Zou Nick nog terugkomen? Hij is hét bewijs dat Maxime je kapot kan maken.
Hmmn zou mij benieuwen.quote:Binnenkort wordt er weer een nieuwe personage geïntroduceerd in Goede Tijden Slechte Tijden. Rinus Dijkstra (39) zal vanaf halverwege oktober te zien zijn in de Nederlands langstlopende soap. Details over zijn personage wilde RTL 4 nog niet geven. Wel is bekend dat het niet gaat om een vaste rol, maar om een gastrol.
Lang is nog zachtjes uitgedrukt. Ik mag hopen dat seizoen 6 voor mijn 70ste op DVD is uitgekomen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:56 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Jawelhah. Oke, het duurt lang!!
Waar komt dat bericht vandaan?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn zou mij benieuwen.
Iemand bekend met Rinus Dijkstra ?
Ja ik weet wel wie het is.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn zou mij benieuwen.
Iemand bekend met Rinus Dijkstra ?
Haha is dat diequote:Op woensdag 15 september 2010 15:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wie het is.
Dat moet dus wel een grap zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
GTST courant:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Vind haar er hier ook wel erg lekker uitzien:quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo die Vicky ziet er lekker uit tijdens de reclame.
BRON: GTSTCourantquote:Feestweek zorgt voor terugblik op 20 jaar soapdrama
Nederlands eerste en langstlopende soapserie GTST viert op vrijdag 1 oktober haar twintigste verjaardag bij RTL 4. De fans worden getrakteerd op een week lang oude en spraakmakende scènes. De feestweek wordt op vrijdag 1 oktober afgesloten met een groot feest in café de Koning, en: een huwelijksaanzoek.
Noud en Lucas organiseren achter Jef's rug om een feest ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan van Café de Koning. De hele week houden Noud en Lucas met iedereen interviews om daar uiteindelijk een mooie film van te maken. Ze gaan op zoek naar verhalen van vroeger. De één na de ander haalt warme herinneringen op uit het verleden en denkt terug aan hun jaren in Meerdijk.
Op vrijdag 1 oktober, de dag dat GTST officieel twintig jaar bestaat, is de nieuwe leader en het nieuwe logo voor het eerst te zien. Dat de serie ook na twintig jaar nog steeds heel populair is, blijkt onder meer uit de vele reacties van de fans op de GTST-redactie en de kijkcijfers die dagelijks boven de miljoen kijkers uitstijgen.
De dader was niet duidelijk in beeld..quote:Op woensdag 15 september 2010 11:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Toen ze in paniek wakker werd uit die nachtmerrie, met waarschijnlijk hele hoge hartslag, bleef die hartmonitor gewoon op een heel rustig tempo doorpiepen...
[..]
PLEASE!!!!![]()
Ik had Nina ook nog niet gemist..![]()
Oh en door wie is Lorena nou eigenlijk neergeschoten, dat stukje heb ik net gemist eigenlijk..
Wie zouden er gaan trouwen? Ludo en Janine voor de zoveelste keer? Of Jef die Rosa vraagt? Of Sjors?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
BRON: GTSTCourant
Klinkt best leuk, hoop dat er nog wat oude bekenden terugkomen.
Ik gok op Sil & Rikkiquote:Op woensdag 15 september 2010 20:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Wie zouden er gaan trouwen? Ludo en Janine voor de zoveelste keer? Of Jef die Rosa vraagt? Of Sjors?
Liever Sjors en Danny, en dat Bing tijdens de huwelijksvoltrekking zwaar gestoord die kerk binnenkomt met een wapen en in het wilde weg begint te schieten:quote:Op woensdag 15 september 2010 21:03 schreef roos85 het volgende:
Ludo & Janine zal ik wel weer leuk vinden, met de terugkeer van Stefano en Nick
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Liever Sjors en Danny, en dat Bing tijdens de huwelijksvoltrekking zwaar gestoord die kerk binnenkomt met een wapen en in het wilde weg begint te schieten:
Cowboy Bing
Ken je dat stuk van Dynasty, met die Moldaviërs die dat huwelijk komen verstoren? Zoiets, alleen dan in GTST.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live today with no worry about tomorrow
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:52 schreef javaansegirl het volgende:
Over huwelijk gesproken, Rick en Charlie![]()
Danny
Is dat een zelfbedachte verhaallijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Het zou mij niet verbazen.... Want je zag toch aan het eind dat hij door begint te draaien...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is dat een zelfbedachte verhaallijn?
Dat hoeft niet in een spoiler. Als je iets in een spoiler doet, wil dat eigenlijk zeggen dat je dat ergens vandaan hebt ofzo, dus dat dat echt waar is.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:58 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen.... Want je zag toch aan het eind dat hij door begint te draaien...
Nick was ook aan het door te draaien en Maxime ervoor heeft gezorgd dat hij naar gekke huis ging.
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet in een spoiler. Als je iets in een spoiler doet, wil dat eigenlijk zeggen dat je dat ergens vandaan hebt ofzo, dus dat dat echt waar is.
Niks, ik raak gewoon in de war maar in ieder geval bedankt voor even uitleg.quote:
Zelfverzonnen verhaallijnen hoeven niet in een spoilerquote:Op woensdag 15 september 2010 22:04 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Niks, ik raak gewoon in de war maar in ieder geval bedankt voor even uitleg.
Jaja ik ken dat, wat zij vroeger noemen is 2005, waarschijnlijkt ligt de focus sowieso op de periode na 2000, de tijd daarvoor vonden de makers de soap maar amateuristisch en slecht zoals ze ooit zelf aangaven. Bovendien weten ze er de helft niet van. Ik verheug me er niet te veel op in ieder gevalquote:Op woensdag 15 september 2010 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
BRON: GTSTCourant
Klinkt best leuk, hoop dat er nog wat oude bekenden terugkomen.
Ze moeten langzamerhand wel weten dat 1990 t/m 1995 de beste GTST jaren waren. De kijkcijfers liegen nietquote:Op woensdag 15 september 2010 23:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jaja ik ken dat, wat zij vroeger noemen is 2005, waarschijnlijkt ligt de focus sowieso op de periode na 2000, de tijd daarvoor vonden de makers de soap maar amateuristisch en slecht zoals ze ooit zelf aangaven. Bovendien weten ze er de helft niet van. Ik verheug me er niet te veel op in ieder geval
Klopt!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het jammere aan Bing is dat ie maar 2 stemmingen heeft en de daarbij behorende 2 gezichten:
1) Hij is blij en het zit hem mee: hij lult door iedereen heen, is ligt manisch, loopt een beetje de 'popie jopie' jongen uit te hangen en lacht steeds als een aap die een banaan krijgt.
2) De zogenoemde 'boze Bing': hij houdt zijn lippen stijf op elkaar, kijkt voortdurend of ie in z'n broek gepoept heeft, is onredelijk, koppig, zo verontwaardigd als een wijf en zit vol zelfmedelijden.
Beiden stemmingen worden naar mijn inzichten zeer nep neergezet, Bing wordt er net als enkele anderen alleen ingehouden voor zijn looks denk ik.
Precies!quote:Op donderdag 16 september 2010 08:45 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ze moeten langzamerhand wel weten dat 1990 t/m 1995 de beste GTST jaren waren. De kijkcijfers liegen niet
Maakt niets uit ze verdienen er genoeg aan om het programma draaiende te houden .quote:
Inderdaad. Merchandise, dat is wat de serie succesvol maakte. Toen ze doorhadden dat de serie vooral succes had bij jonge meiden (vanwege Arnie en Peter), verschenen er meteen vervolgverhalen in de Hitkrant. Fotokaarten, puzzels, video's, portemonnees met portretten van Arnie en Peter, posterboeken, stickerboeken, ga maar door. En nu, met het twintig jarig bestaan?:quote:Op donderdag 16 september 2010 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maakt niets uit ze verdienen er genoeg aan om het programma draaiende te houden .
Ze doen ook al jaren niets meer met fans response .Zo als vroeger wordt het nooit meer.
Bingerellaquote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Wittekonijn het volgende:
Die Bing. Leek Sjors maar iets meer op haar moeder, dan had ze hem allang de bons gegeven!
Mijn gaydar gaat ook steeds vaker af bij Bing.... de manier waarop hij praat en beweegt opeens... valt dat jullie ook op? Misschien is het deel van de verhaallijn, en komt hij straks na 3 maanden terug als Bingerella.
Euh....nee...quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Wittekonijn het volgende:
Mijn gaydar gaat ook steeds vaker af bij Bing.... de manier waarop hij praat en beweegt opeens... valt dat jullie ook op?
quote:Everon Jackson Hooi is 'van de andere kant'
Een van Aalsmeers grootste geheimen is toch wel de seksuele geaardheid van Everon Jackson Hooi. Want hoewel we hem in Goede tijden Slechte tijden de liefde zien bedrijven met Ronja Huygens, een rol die gespeeld wordt door musicalster Alexandra Alphenaar, is Everon in werkelijkheid meer van de mannen..
Zo wordt Everon de laatste tijd regelmatig gesignaleerd in homotenten. Daarnaast weet een insider, die jarenlang de buurvrouw is geweest van Everon, ons te melden dat Everon de afgelopen jaren meerdere vriendjes heeft gehad. Toch bestempelt de buitenlandse acteur zichzelf niet als homoseksueel. In een mailinterview met GTST.nl laat de 26-jarige acteur namelijk doorschermen zowel jongens als meisjes leuk te vinden. Toch rept Everon met geen woord over zijn relaties met jongens in de media. Het ziet er dus naar uit dat Everon liever niet wil dat men op de hoogte is van zijn liefdesleven.. De GTSTCourant
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gast die Bing speelt was toch wel gay ?
[..]
Dat is niet het enige, wij doelen ook op de inhoud van GTST. Vergelijk een aflevering van 1994 eens met een aflevering van nu. Op alle fronten zul je merken dat het toen gewoon beter in elkaar zat, vooral qua verhaal. En dan kunnen mensen wel zeggen "Ja, maar het medialandschap is veranderd", maar ook de inhoud van GTST is erg veranderd. Na seizoen 9 is de serie meer veranderd in een huisvrouwenserie (ik bedoel het niet beledigend), werd de spanning veel minder, werd de Wet van Traagheid herzien (waardoor verhaallijnen nóg langer duren dan daarvoor) en werden de vrouwenrollen veel 'sterker'. De mannen werden steeds meer gezien als 'watjes', terwijl het daarvoor in evenwicht stond. De laatste 10 jaar is dat echter veranderd: de vrouwen staan nu boven de mannen, terwijl dat in evenwicht hoort te zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Van 1990 t/m 1995 was er ook weinig anders op TV.
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is niet het enige, wij doelen ook op de inhoud van GTST. Vergelijk een aflevering van 1994 eens met een aflevering van nu. Op alle fronten zul je merken dat het toen gewoon beter in elkaar zat, vooral qua verhaal. En dan kunnen mensen wel zeggen "Ja, maar het medialandschap is veranderd", maar ook de inhoud van GTST is erg veranderd. Na seizoen 9 is de serie meer veranderd in een huisvrouwenserie (ik bedoel het niet beledigend), werd de spanning veel minder, werd de Wet van Traagheid herzien (waardoor verhaallijnen nóg langer duren dan daarvoor) en werden de vrouwenrollen veel 'sterker'. De mannen werden steeds meer gezien als 'watjes', terwijl het daarvoor in evenwicht stond. De laatste 10 jaar is dat echter veranderd: de vrouwen staan nu boven de mannen, terwijl dat in evenwicht hoort te zijn.
Dit zijn dan wel verhaallijnen ná 2000, maar waren mijn inziens spannender dan wat je nu hebt (en dat is vrij weinig)quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Vroeger waren er tenminste leuke/spannende verhaallijnen
- Vermiste Simon
- Daniel in de put
- Pete Jensen vs Bowien
- Ludo vs Iedereen behalve Janine
Kim, Julien en Oscar Brandts Buys
laura en de sekte
Laura en Tess
Laura en Cleo
Laura en Linda
Jef als zwerver
Ikzelf vindt seizoen 1 t/m 6 meer het hoogtepunt, seizoen 7 t/m 9 zijn leuk, maar karakters van het eerste uur werden steeds saaier en hadden geen 'karakter' meer, waardoor ze gekke dingen gingen doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Frey het volgende:
Hoogtepunt blijft inderdaad seizoen 1 t/m 9 en de eerste weken van seizoen 10 nog. Seizoen 10 t/m 13 was minder, maar nog steeds waren er zeer boeiende verhaallijnen. Ik denk dan vooral aan de lijntjes met Maximiliaan, Riks zogenaamde dood en Tony Fuentes. Seizoen 14 en 15 werden wat langdradiger, maar de strijd tussen Ludo en Martine hield het erg spannend. Daarna raakten ze volledig de weg kwijt. Elk seizoen telt misschien nog maar 1 of 2 goeie verhaallijnen.
Dit is het precies, in mijn ogen had dit ook vooral te maken met het verdwijnen van het personage Arnie Alberts, hierdoor werden zijn ouders eigenlijk overbodig. Roos heeft haar oude glorie ook nooit hervonden. Ook de eeuwige spanning tussen Linda en Roos was weg, sterker nog ze werden een soort van vriendinnen. En ook de spanning tussen Linda en de rest van de Albertsen verdween.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ikzelf vindt seizoen 1 t/m 6 meer het hoogtepunt, seizoen 7 t/m 9 zijn leuk, maar karakters van het eerste uur werden steeds saaier en hadden geen 'karakter' meer, waardoor ze gekke dingen gingen doen.
Ik denk qua aanduiding meer aan Rotterdam, ook omdat bleek dat Reclamebureau Stenders in Rotterdam gehuisvest was (tenminste, als ik de aan het reclamebureau geadresseerde enveloppen moet geloven). Later in seizoen 1 werd het Middendam ("Er is ook altijd wat in Middendam" - Karin Alberts) en rond de eeuwwisseling werd het Meerdijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is het precies, in mijn ogen had dit ook vooral te maken met het verdwijnen van het personage Arnie Alberts, hierdoor werden zijn ouders eigenlijk overbodig. Roos heeft haar oude glorie ook nooit hervonden. Ook de eeuwige spanning tussen Linda en Roos was weg, sterker nog ze werden een soort van vriendinnen. En ook de spanning tussen Linda en de rest van de Albertsen verdween.
Het personage Daniël was zijn wilde haren al verloren na seizoen 4 eigenlijk, daarna werd ie een stuk softer.![]()
Maar de gtst-wereld werd ook steeds kleiner, in de eerste seizoen zat het vol met onderwereldfiguren, belangrijke politici, zakenlui die in feite een belangrijk deel van de verhaallijnen bepaalden. Vergeet niet dat 'de stad', nu Meerdijk, oorspronkelijk op de stad Sydney was gebaseerd. In seizoen 1 zie je dat soms ook nog weleens terug, mensen moeten altijd met de bus, soms zelfs de trein en degene die het kunnen betalen hebben een auto (Arnie, Rien, later Peter voor zijn werk). Een paar keer hebben ze het over de ringweg in seizoen 1, wat erop kan duiden dat 'de stad' eerst Amsterdam moest voorstellen.![]()
Meerdijk van nu lijkt net op een dorp van 2x2 straten, ook de buitenopnamen van toen zien er heel anders uit dan van nu.
In mijn ogen is het GTST van nu eigenlijk een compleet nieuwe soap, je wordt eraan herinnerd dat het al 20 jaar bestaat door enkele karakters (Laura, Jef, Janine, Rik en Ludo)quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Alle bestaande personages eruit flikkeren en helemaal opnieuw beginnen zal de soap geen goed doen ben ik bang, de schrijvers van nu teren gewoon op de erfenis van de oude schrijvers en dat is de reden dat er nog een beetje iets klopt. Die Jantien en consorten kunnen echt geen compleet nieuwe soap opzetten
De laatste maanden voor zijn vertrek wisten ze al helemaal niet wat ze met Daniël aan moesten, die man had gewoon niets meer te beleven. In Duitsland heeft hij er 17 jaar ingezeten. Daar was het ook een allemansvriend, maar had veel meer om handen dan hier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het personage Daniël was zijn wilde haren al verloren na seizoen 4 eigenlijk, daarna werd ie een stuk softer.![]()
Doe dat vooral! SPAMMEN DIE HANDEL!!!! ZE MOETEN WETEN WAT HET ÉCHTE GTST WAS EN IN FEITE IS!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:45 schreef Lucas15 het volgende:
Huh? Het officele "GTST" Kanaal hebben mijn reactie van net verwijderd!!!!!! Stelletje PRUTSERS zijn het ook. Dan maar opnieuw ;p
Ze zullen je wel geblokkeerd hebben. Triest van die mensen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:49 schreef Lucas15 het volgende:
Ha, Ik kan geen reactie plaatsen. Telkens als ik dat doe word mijn reactie verwijderd ? Klik F5 en is ie weg ?
Leuk om dat een keer te zien!quote:
Ja heb hem gekeken, maar alles is van de laatste jaren, het oudste is denk ik de cliffhanger met Bowien...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Heb je het al bekeken? Zoja wat staat erop van "Herman", "Onno", Frits, Martine ?
Ik ben blij dat je dat zegt, niets voor mij dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ja heb hem gekeken, maar alles is van de laatste jaren, het oudste is denk ik de cliffhanger met Bowien...
Voor mij ook niet. Zoals PeterKelder al zei tegen me: "Het heet toch GTST 20 jaar".quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat zegt, niets voor mij dus
Als Lorena al voor de rest van haar leven in een rolstoel zou blijven zitten, gaat ze de serie uit. De Nederlandse soapschrijvers denken namelijk dat een personage met een blijvende handicap niet intressant genoeg is voor de kijkers, en dan kunnen ze ook moeilijker meedoen aan de 'spannende' verhaallijnen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:24 schreef Wittekonijn het volgende:
En weer iemand verlamd, hoe vaak die verhaallijn al wel niet geweest is! Ik hoop dat de makers nu het lef hebben om Lorena de rest van haar leven in een rolstoel te laten zitten,.. en niet weer met een "magische genezing" op de proppen te komen over een paar maanden.
Nee, want in het ECHTE leven bestaan er ook geen mensen met een handicap.quote:Op zondag 19 september 2010 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als Lorena al voor de rest van haar leven in een rolstoel zou blijven zitten, gaat ze de serie uit. De Nederlandse soapschrijvers denken namelijk dat een personage met een blijvende handicap niet intressant genoeg is voor de kijkers, en dan kunnen ze ook moeilijker meedoen aan de 'spannende' verhaallijnen.
Daar werd ook niet meer zo vaak aan gedacht... Vaak genoeg heeft ze die pols gewoon goed gebruikt.quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Wittekonijn het volgende:
Nu ik erover nadenk; Nina loopt (als het goed is) wel nog steeds met een verlamde pols.... maar goed, dat is verder niet zo heel dramatisch geweest...
En Bing is ook de enige allochtoon en die is nu ook al wegquote:Op maandag 20 september 2010 07:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee, want in het ECHTE leven bestaan er ook geen mensen met een handicap.![]()
![]()
![]()
Het zou juist goed zijn om ALLE aspecten uit het dagelijks leven te betrekken in een soap.
Maarja.. Wie ben ik..
Harmsen is nou echt een personage dat in mijn ogen nooit zijn glans heeft verloren. Fantastisch tot het einde.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler voor 1 oktober 2010:hehe oud nieuws, ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, maar dit is ook voor DE aflevering zelf hè. Dat persbericht ging over de gehele week. Overigens lopen de gewone verhaallijnen wel door.quote:
Hij speelt daar praktisch dezelfde rol als in GTST.quote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tom van Beek (Herman Hogendoorn) nu op RTL 7 in Flodder
Echt een prachtig personage iddquote:Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Harmsen is nou echt een personage dat in mijn ogen nooit zijn glans heeft verloren. Fantastisch tot het einde.
Dat vroeg ik ook af...quote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef James1988 het volgende:
Wat deed dat kaartje met "N. Sanders" erop in die loods?
Nee, dat was domweg omdat die overvallers al die maanden terug Nina beroofd hebben en nu nog steeds haar spullen zomaar laten rondslingeren in een loods waar je blijkbaar zo naar binnen kunt.quote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook af...![]()
Ik weet wel iemand die N. Sanders heet...Zou hij terug gekomen zijn dan?
Er zijn 2 die zo heten..quote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook af...![]()
Ik weet wel iemand die N. Sanders heet...Zou hij terug gekomen zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |