En volgens mij hebben Charlie en Isabelle dat nog NOOIT gezongen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:16 schreef Liquidist het volgende:
Heel fout die spelfout ja
Tenenkrommend dat liedje op die begrafenis. Werkelijk hoe verzinnen ze het.
Daarom dus, ze was verliefd op Charlie en hierdoor geobsedeerd, later had ze dit ook nog eens bij Ludo Sanders, die haar toen op liet nemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:45 schreef GSMboy het volgende:
Okay, kan iemand bij uitleggen waarom Isabella Charlie ontvoerd heeft? Wat was de reden daarvan? Dat Isabella knettergek, schizofreeen en in de war is is mij wel duidelijk.... Maar waarom deze ontvoering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
qftquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Bing toch een eikel
En wat is Lorena lief somsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op donderdag 9 september 2010 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
Ah, straks gaat ze dood en duikt er ineens een tweelingszuster van Lorena op. Borena gaat vervolgens met Bing en hoe heet die ander naar bed en ze hebben opnieuw ruzie over wie de vader is.
Denk dat ik niet veel ernaast ga zitten...
Hey doos. Volgende keer aub informatie in een spoiler zitten. Als je niet weet hoe dat moet, moet je hier gewoon niet meer posten.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:36 schreef summer29 het volgende:
[..]
je zit heel veel teveel ernaast!
Ik weet wat spoiler is. En zeur nou niet, we zitten nu in nieuwe topic.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hey doos. Volgende keer aub informatie in een spoiler zitten. Als je niet weet hoe dat moet, moet je hier gewoon niet meer posten.
Ik waarschuw je maar even voordat je weer een beetje dom gaat doen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik weet wat spoiler is. En zeur nou niet, we zitten nu in nieuwe topic.
Daar had ik dus ook al aan gedachtquote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef Perico het volgende:
Het viel me nog mee dat het vandaag al uitkwam, van de DNA test. Had al verwacht dat Bing de brief zou verbranden en dat Sjors toevallig Martijn ernaar zou vragen, over 2 weken. Of dat Bing hem door een vage gast zou laten vervalsen.
Hallo Jojoortje, heb je niet door dat je geen blauw jasje aan hebt en dat je wel ff kan dimmen?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik waarschuw je maar even voordat je weer een beetje dom gaat doen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje, heb je niet door dat je geen blauw jasje aan hebt en dat je wel ff kan dimmen?Misschien is het een beter idee als jij zelf weggaat uit dit topic want je verpest de sfeer zo wel een beetje met je autoritair gedrag.
Nou jaquote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje, heb je niet door dat je geen blauw jasje aan hebt en dat je wel ff kan dimmen?Misschien is het een beter idee als jij zelf weggaat uit dit topic want je verpest de sfeer zo wel een beetje met je autoritair gedrag.
Ja maar ik dacht meer aan dat Bing DNA test zou vervalsen maar achteraf kan niet vanwege huidskleur lijkt mij.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef Perico het volgende:
Het viel me nog mee dat het vandaag al uitkwam, van de DNA test. Had al verwacht dat Bing de brief zou verbranden en dat Sjors toevallig Martijn ernaar zou vragen, over 2 weken. Of dat Bing hem door een vage gast zou laten vervalsen.
Dit is jouw eerste post in een GTSTtopic?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zie mijn post er bovenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je had het niet door he en nu voel je je een domme doos he? Geef toe!
En dus? Heb ik geen recht van spreken of zo? Is hier een bepaalde rangorde zonder kleuren? Wie het hardst afbekt is de generaal of zo? Vroeger... in mijn tijd... keken wie het verst kon pissen en dronk ik expres heel veel water. De tijden zijn veranderd he?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit is jouw eerste post in een GTSTtopic?
OMG.... ik heb al gedaan. Bij dezequote:Op donderdag 9 september 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja
Doe effe normaal allemaalals je reageer op een spoiler doe dat dan ook met een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ik wist het niet als je daarop wilt reageren ook spoiler moet gebruiken.. Dan hoeft Jojoortje toch niet zo overdrijven reageren en als politie spelen. Iedereen is maar een mens en kan domme fouten maken.
Ok ik zal eens netjes wezen. Dit is jouw eerste post in het GTSTtopic en je zegt meteen tegen iemand dat die beter weg kan blijven. Als je praat over wannabe mod? Summer29 heeft jou er op aangestuurd om te reageren in dit topic (quote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dus? Heb ik geen recht van spreken of zo? Is hier een bepaalde rangorde zonder kleuren? Wie het hardst afbekt is de generaal of zo? Vroeger... in mijn tijd... keken wie het verst kon pissen en dronk ik expres heel veel water. De tijden zijn veranderd he?
Zullen we het weer over GTST hebben of dit voortzetten in PM?
En wat voor een PM ik heb gekregenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dus? Heb ik geen recht van spreken of zo? Is hier een bepaalde rangorde zonder kleuren? Wie het hardst afbekt is de generaal of zo? Vroeger... in mijn tijd... keken wie het verst kon pissen en dronk ik expres heel veel water. De tijden zijn veranderd he?
Zullen we het weer over GTST hebben of dit voortzetten in PM?
Voor de goede orde, dat heeft ze niet. Ze was juist heel verbaasd mij hier te zien (zij zit in de woonkamer met laptop en ik in de werkkamer met mijn pc). Ik vind het gewoon niet zo leuk om te zien dat iemand mijn vrouwmens afbekt. Dat mag alleen ik. Dat over topic verlaten, dat schreef je zelf in je 1e post. Vandaar...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ok ik zal eens netjes wezen. Dit is jouw eerste post in het GTSTtopic en je zegt meteen tegen iemand dat die beter weg kan blijven. Als je praat over wannabe mod? Summer29 heeft jou er op aangestuurd om te reageren in dit topic (), daarom vind ik het triest. Ik denk dat zij heel goed voor zichzelf kan spreken.
Nee! Een viberator met een E!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:21 schreef James1988 het volgende:
Wat voor cadeautje gaf Lorena nou eigenlijk? Een vibrator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |