Ja heb hem gekeken, maar alles is van de laatste jaren, het oudste is denk ik de cliffhanger met Bowien...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:20 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Heb je het al bekeken? Zoja wat staat erop van "Herman", "Onno", Frits, Martine ?
Ik ben blij dat je dat zegt, niets voor mij dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ja heb hem gekeken, maar alles is van de laatste jaren, het oudste is denk ik de cliffhanger met Bowien...
Voor mij ook niet. Zoals PeterKelder al zei tegen me: "Het heet toch GTST 20 jaar".quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat zegt, niets voor mij dus
Als Lorena al voor de rest van haar leven in een rolstoel zou blijven zitten, gaat ze de serie uit. De Nederlandse soapschrijvers denken namelijk dat een personage met een blijvende handicap niet intressant genoeg is voor de kijkers, en dan kunnen ze ook moeilijker meedoen aan de 'spannende' verhaallijnen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:24 schreef Wittekonijn het volgende:
En weer iemand verlamd, hoe vaak die verhaallijn al wel niet geweest is! Ik hoop dat de makers nu het lef hebben om Lorena de rest van haar leven in een rolstoel te laten zitten,.. en niet weer met een "magische genezing" op de proppen te komen over een paar maanden.
Nee, want in het ECHTE leven bestaan er ook geen mensen met een handicap.quote:Op zondag 19 september 2010 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als Lorena al voor de rest van haar leven in een rolstoel zou blijven zitten, gaat ze de serie uit. De Nederlandse soapschrijvers denken namelijk dat een personage met een blijvende handicap niet intressant genoeg is voor de kijkers, en dan kunnen ze ook moeilijker meedoen aan de 'spannende' verhaallijnen.
Daar werd ook niet meer zo vaak aan gedacht... Vaak genoeg heeft ze die pols gewoon goed gebruikt.quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Wittekonijn het volgende:
Nu ik erover nadenk; Nina loopt (als het goed is) wel nog steeds met een verlamde pols.... maar goed, dat is verder niet zo heel dramatisch geweest...
En Bing is ook de enige allochtoon en die is nu ook al wegquote:Op maandag 20 september 2010 07:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee, want in het ECHTE leven bestaan er ook geen mensen met een handicap.![]()
![]()
![]()
Het zou juist goed zijn om ALLE aspecten uit het dagelijks leven te betrekken in een soap.
Maarja.. Wie ben ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harmsen is nou echt een personage dat in mijn ogen nooit zijn glans heeft verloren. Fantastisch tot het einde.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler voor 1 oktober 2010:hehe oud nieuws, ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, maar dit is ook voor DE aflevering zelf hè. Dat persbericht ging over de gehele week. Overigens lopen de gewone verhaallijnen wel door.quote:
Hij speelt daar praktisch dezelfde rol als in GTST.quote:Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tom van Beek (Herman Hogendoorn) nu op RTL 7 in Flodder
Echt een prachtig personage iddquote:Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Harmsen is nou echt een personage dat in mijn ogen nooit zijn glans heeft verloren. Fantastisch tot het einde.
Dat vroeg ik ook af...quote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef James1988 het volgende:
Wat deed dat kaartje met "N. Sanders" erop in die loods?
Nee, dat was domweg omdat die overvallers al die maanden terug Nina beroofd hebben en nu nog steeds haar spullen zomaar laten rondslingeren in een loods waar je blijkbaar zo naar binnen kunt.quote:Op maandag 20 september 2010 21:23 schreef javaansegirl het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook af...![]()
Ik weet wel iemand die N. Sanders heet...Zou hij terug gekomen zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |