quote:
Hey hunterquote:
Hee hallooooooquote:
Lekker? Jij hebt je scherm afgelikt?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg steeds zo'n honger als ik die lekkere baguette zie in de OP
Die baguette waar die Fransman op zit te rijden?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg steeds zo'n honger als ik die lekkere baguette zie in de OP
Nee, broodje zonder iets eropquote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker? Jij hebt je scherm afgelikt?
Ja dat moet toch om een reden zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Die baguette waar die Fransman op zit te rijden?
hij maakt een gevuld stokbroodjequote:Op donderdag 9 september 2010 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat moet toch om een reden zijn
Nee Benny, neequote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jam op je scherm smeren en het dan aflikken?
Dat is crv toch?quote:
Je moet es weten wat Benny allemaal liktquote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Benny, neeLik jij schermen dan?
Duutzersquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet es weten wat Benny allemaal likt
Ik dacht dat hij hem bij de OP had gezet én hij komt regelmatig met kookmomentjes (en foto's) voorbijquote:
Kookmomentjes spreken jou wel aan?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem bij de OP had gezet én hij komt regelmatig met kookmomentjes (en foto's) voorbij
ehm... soms zitten er wel halve maaltijden op mijn scherm, maar nee.. ik heb mijn scherm nog nooit afgelebbertquote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Benny, neeLik jij schermen dan?
Ja kijk daar issie alquote:
Ja, etenquote:
Ohw godquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet es weten wat Benny allemaal likt
Hij maakt kleine baguette'jes?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Dus dat is 1 baguette en 1 baguette maakt 2
hing ff met de sjef aan de telquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, de crv is de chef-theoriequote:
Bittergarnituurtje ?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Die baguette waar die Fransman op zit te rijden?
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de crv is de chef-theorie
Ehquote:
jullie zittem mij toch nite in de zeik te nemen hequote:Op donderdag 9 september 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de crv is de chef-theorie
Ik heb niks gezegd deze keerquote:
Valt wel mee toch. bovendien zijn mijn kookkunsten beperkt hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem bij de OP had gezet én hij komt regelmatig met kookmomentjes (en foto's) voorbij
Proef maarquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je voelde je blijkbaar wel aangesproken
Nee hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:54 schreef crv het volgende:
[..]
jullie zittem mij toch nite in de zeik te nemen he
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. bovendien zijn mijn kookkunsten beperkt hoor
Wel leuk dat je het apprecieert
traantjes was zacht uitgedrukt, jemig wat was die hotquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, je had laatst een foto met een maaltijd waarvan je traantjes kreeg weet je nog
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
wat druk
Nog vandaag werken tot kwart over 5. En morgen maar 4 uurtjes
Dan vakantie
ik ga vanavond of morgen proberen banananijs te maken voor de 1e keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:06 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga vanavond of morgen proberen banananijs te maken voor de 1e keer
benieuwd of het lukt
LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker C_AGing je naar Tenerife op vakantie?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:06 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga vanavond of morgen proberen banananijs te maken voor de 1e keer
benieuwd of het lukt
Moi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
K U T !quote:
Nee, ik wil wel met je in de private chatquote:Op donderdag 9 september 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe kunnen we dan samen spelen
Of wil je samen met mij in een xbox live party
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel met je in de private chat
Nee, nog niet uitgespeeld indeed.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
pgr... je heb gears nog niet uitgespeeld?
Kunnen we ook een keer coop doen... ik speel het spel nog wel een keer hoor
[..]
das nog maar afwachtenquote:
[..]
[..]
Uhmzzzz.. wanneer jij weer gold hebquote:Op donderdag 9 september 2010 10:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, nog niet uitgespeeld indeed.
Is goed hoor, zeg maar wanneer
*ook maar ff quotequote:Op donderdag 9 september 2010 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik kan ieder moment een gold kaartje krijgen hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz.. wanneer jij weer gold heb
Ohw, jullie kennen elkaar al van het gamen ofzo?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz.. wanneer jij weer gold heb
Het zijn toch allemaal non gamerts hier.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik zeg dat het onschuldig is, dan geloven jullie me niet he
Pheno zou het wel snappen
Ik speel Pacman... telt dat ook?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het zijn toch allemaal non gamerts hier.
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik geloof er niets van neequote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
gratisquote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan ieder moment een gold kaartje krijgen hoor.
Is toch graties
Dus zeg maar wanneer je tijd hebt om in de private chat te gaan
Ja, hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Pheno zou het wel snappen
Nee van fok... Maar hij heeft me laatst toegevoegd op xbox livequote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, jullie kennen elkaar al van het gamen ofzo?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik speel Pacman... telt dat ook?
Alleen Bella en Pheno zouden weten waar we het over hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het zijn toch allemaal non gamerts hier.
Ik weet niet of ik nu moetquote:Op donderdag 9 september 2010 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gratisvertel
Nou.... ik weet niet wanneer ik tijd heb... want ik ga bijna op vakantie...
Maar anders stuur ik wel een berichtje of schreeuw het hier op fok
schijnt niet te tellen hier, ik doe patience. Telt ook niet meequote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ga het niet uitleggen...quote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik geloof er niets van nee
http://www.gratisxboxlive(...)P0-aMCFUYqDgodOneTJAquote:Op donderdag 9 september 2010 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gratisvertel
Nou.... ik weet niet wanneer ik tijd heb... want ik ga bijna op vakantie...
Maar anders stuur ik wel een berichtje of schreeuw het hier op fok
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kwartetquote:Op donderdag 9 september 2010 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen Bella en Pheno zouden weten waar we het over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://www.sexboxlive.nl/(...)P0-aMCFUYqDgodOneTJA
En is goed!
48 uurquote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://www.gratisxboxlive(...)P0-aMCFUYqDgodOneTJA
En is goed!
Denk niet dat ik dat ooit zal doenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga het niet uitleggen...
koop maar een xbox, dan snap je het
Dit dusquote:Op donderdag 9 september 2010 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ooit zal doen
Een PS4 wellicht
Heb ook een PS3 hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ooit zal doen
Een PS4 wellicht
dat doe ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 10:17 schreef crv het volgende:
[..]
schijnt niet te tellen hier, ik doe patience. Telt ook niet mee
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een PS3
alleen geen headset... dus ken ik niet chatten
Ik heb ook een blauwtandhoofddingquote:Op donderdag 9 september 2010 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel een bluetooth headset.
houd je mond danquote:Op donderdag 9 september 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zeg gewoon even helemaal niks
Normaal hossel jij de vrouwtjes LLquote:Op donderdag 9 september 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zeg gewoon even helemaal niks
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal hossel jij de vrouwtjes LL
Precies, maarja als je een PS2/3/4/5/6 en een XboX hebt dan heb je daar natuurlijk geen tijd meer voor. Dus ga je maar zitten chatten met getrouwde vrouwen en die hosselen met Gold cards. Whatever that may bequote:Op donderdag 9 september 2010 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal hossel jij de vrouwtjes LL
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, maarja als je een PS2/3/4/5/6 en een XboX hebt dan heb je daar natuurlijk geen tijd meer voor. Dus ga je maar zitten chatten met getrouwde vrouwen en die hosselen met Gold cards. Whatever that may be
Nee ze probeert zwanger te raken van d'r Xbox inderdaadquote:Op donderdag 9 september 2010 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wist geen eens dat ze getrouwd was
Dat heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
En dat 4 (?) jarig huwelijk waar ze het gister over had was met haar PS2
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, maarja als je een PS2/3/4/5/6 en een XboX hebt dan heb je daar natuurlijk geen tijd meer voor. Dus ga je maar zitten chatten met getrouwde vrouwen en die hosselen met Gold cards. Whatever that may be
(se)XBoxquote:Op donderdag 9 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ze probeert zwanger te raken van d'r Xbox inderdaad
Goedemorgenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds 1 aanschaffenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel een bluetooth headset.
quote:
oftwel Oppasen dus wat je zegt pgrquote:Op donderdag 9 september 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds 1 aanschaffen![]()
[..]
![]()
Ik heb alle game consoles die zijn uitgebrachtIk heb ook een gamingroom, inclusief koelkastje en koud bier
Best kans dat je mijn man ook wel eens tegenkomt, als hij niet hoef te werken
Maakt niet uitquote:Op donderdag 9 september 2010 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds 1 aanschaffen![]()
[..]
![]()
Ik heb alle game consoles die zijn uitgebrachtIk heb ook een gamingroom, inclusief koelkastje en koud bier
Best kans dat je mijn man ook wel eens tegenkomt, als hij niet hoef te werken
zou kunnen, ze moet ongesteld wordenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat?
Moet ik dat ruiken ofzo?
O lord.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
zou kunnen, ze moet ongesteld worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, het is wel een paar keer gezegdquote:Op donderdag 9 september 2010 10:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat?
Moet ik dat ruiken ofzo?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
O lord.Welcome to the clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
maar jij had er ook geen moeite mee om mij ten huwelijk te vragenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het is wel een paar keer gezegd
Dat is niet wat ik bedoeldequote:Op donderdag 9 september 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar jij had er ook geen moeite mee om mij ten huwelijk te vragen
hij duld geen concurentiequote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet Pheno's punchline jatten
quote:
ben net gebeld dat ik een mail krijg met nog wat vragen die nodig zijn voor de aanbiedingquote:
Hallo Miauwquote:
Ik moet nog 5 kaartjes ontvangenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
Weer een postkaartje verstuurt naar USA.
Waarheen?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 kaartjes ontvangen
Zijn al geloof ik 20 dagen onder weg
Vaag........
Waar komen ze vandaan?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 kaartjes ontvangen
Zijn al geloof ik 20 dagen onder weg
Vaag........
Welke aanbieding?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:23 schreef crv het volgende:
[..]
ben net gebeld dat ik een mail krijg met nog wat vragen die nodig zijn voor de aanbieding
Hihiquote:Op donderdag 9 september 2010 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
Ohhh in één van de reclames rechts: "Kattenverjager nu ¤39,95"![]()
Het chinese restaurant doet het gratisquote:Op donderdag 9 september 2010 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
Andere baanquote:
Nouhouquote:Op donderdag 9 september 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het chinese restaurant doet het gratis
blijkbaar werkt het niet, je bent er nog steedsquote:Op donderdag 9 september 2010 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het chinese restaurant doet het gratis
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:35 schreef crv het volgende:
[..]
blijkbaar werkt het niet, je bent er nog steeds
nogal, Alleen gaat het ff sloom op het momentquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
je moet wel eerst zo'n apparaat kopen
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Een van mijn katten had gister de gekke avond ofzo, en had wat nieuwe chill-plekken gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is liefquote:Op donderdag 9 september 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Die eerste foto ook, je ziet er achter/naast gewoon een huge kattenmeubel staan, en dan tóch op mijn stoel gaan liggen
Welke ene? Het zijn dezelfde op die foto's hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
Oh wat zijn ze schattig! Die ene ziet er nog jong uit![]()
Die van mij ligt vaak achterin de boekenkast
Ja, zo zijn ze en dat maakt ze juist zo leuk!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Die eerste foto ook, je ziet er achter/naast gewoon een huge kattenmeubel staan, en dan tóch op mijn stoel gaan liggen
Oh echtquote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke ene? Het zijn dezelfde op die foto's hoor
Ja dat doet mijn andere kat vaak als ik samen met vriendin iets zit te kijken op TV ofzo. Dan staat er een iemand op, gaat die poes er snel liggen, laat zich aaien door de ander, en vervolgens als de persoon dan terug is zo heel onschuldig kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze en dat maakt ze juist zo leuk!
Wat ik wel irritant vind, als je op de bank zit, opstaat en dat die kat daar dan meteen gaat zitten en ej dan aankijkt van 'whut?'
Ai, balen!quote:Op donderdag 9 september 2010 11:52 schreef pgrferrari het volgende:
Ik had een navigatiesysteem op fok van iemand gekocht.
Krijg ik het pakketje net binnen, zit er Linksys troep in
Zeker pakketjes verwisseld ofzo
komt vanwege de lucht warmte die je achterlaatquote:Op donderdag 9 september 2010 11:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze en dat maakt ze juist zo leuk!
Wat ik wel irritant vind, als je op de bank zit, opstaat en dat die kat daar dan meteen gaat zitten en ej dan aankijkt van 'whut?'
Ze ruiken vis?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:56 schreef crv het volgende:
[..]
komt vanwege de lucht warmte die je achterlaat
quote:
Hahahaha ja precies! En dan si er noh te mysterie van de krant...Altijd maar dan ook echt ALTIJD als ik de krant lees, of iets lees meteen de aandacht opeisenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat doet mijn andere kat vaak als ik samen met vriendin iets zit te kijken op TV ofzo. Dan staat er een iemand op, gaat die poes er snel liggen, laat zich aaien door de ander, en vervolgens als de persoon dan terug is zo heel onschuldig kijken
Geen idee, hangt denk ik ook van je browser en/of layout af?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ll, dat weet jij vast wel... wat is ook alweer de toetscombinatie om direct in het reageerveld te komen?
de geur van drukinkt maakt ze geil misschienquote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha ja precies! En dan si er noh te mysterie van de krant...Altijd maar dan ook echt ALTIJD als ik de krant lees, of iets lees meteen de aandacht opeisen
Das normaal gesproken de gestoorde, die haalt echt de meest debiele dingen uit. Die grijs/witte ligt normaal gewoon een beetje te chillen en doet het rustig aanquote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, das een beetje mijn Charlie
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:56 schreef crv het volgende:
[..]
komt vanwege de lucht warmte die je achterlaat
Ik ben niet echt in vorm vandaagquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet echt in vorm vandaag![]()
Maar Ll sorry dat ik heb gezegd dat je een verwijfd type bent met je oogpotlood en je Nissan Micra en je vetkuif.
Nah, dr was zo'n toetsencombinatie echt op FOK!.... net als dat je ctrl+r kunt gebruiken om te resetten, enzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, hangt denk ik ook van je browser en/of layout af?
Haha daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet echt in vorm vandaag![]()
Maar Ll sorry dat ik heb gezegd dat je een verwijfd type bent met je oogpotlood en je Nissan Micra en je vetkuif.
sjongequote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha ja precies! En dan is er nog het mysterie van de krant...Altijd maar dan ook echt ALTIJD als ik de krant lees, of iets lees meteen de aandacht opeisen
probeer je ze toch allemaal ffquote:Op donderdag 9 september 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, dr was zo'n toetsencombinatie echt op FOK!.... net als dat je ctrl+r kunt gebruiken om te resetten, enzo.
de 'sorry' was ook niet echt, niet gemeendquote:Op donderdag 9 september 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?![]()
Het was een droom, en die zijn niet echt
Toch?
Ik zat al te puzzelen, je wil het niet weten.quote:
of die daarop reageert weet ik nietquote:Op donderdag 9 september 2010 12:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij kan ik naar mijn navigatie fluiten.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
de 'sorry' was ook niet echt, niet gemeend
ik moet mijn klauwnagels knippen en minder snel typen geloof ikquote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zat al te puzzelen, je wil het niet weten.
En dan nog dacht ik: het zal wel zo bedoeld zijn.!
Ja, ik denk wel dat ik reactie krijg, weet bijna wel zeker.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:02 schreef crv het volgende:
[..]
of die daarop reageert weet ik niet
Wel kut overigens, weet je niet van wie ?
quote:
Welke Navi is dat dan dat ie op fluiten reageertquote:Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik reactie krijg, weet bijna wel zeker.
Is wel een betrouwbare verkoper.
Maar dat je pakketten verwisselt
Op FOK! gekocht?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat ik reactie krijg, weet bijna wel zeker.
Is wel een betrouwbare verkoper.
Maar dat je pakketten verwisselt
Dan werkt het niet meerquote:
Er staat me ook iets van bij dat het vroegah werkte dmv een FireFox plugin, maar dit al ff niet meer ondersteunt werd en sowieso nooit een officiele FOK! functie was ofzo. Je kon dan idd met toetsencombi ook direct invoeren e.d.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
Welke Navi is dat dan dat ie op fluiten reageert
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op FOK! gekocht?
Mogguh Bella
Ik bedoel... ik heb xze op gestuurd, en ze zijn nog onderweg.quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarheen?
Je hebt toch wel de postcard ID's erop gezet?
Ooooooooohwquote:Op donderdag 9 september 2010 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel... ik heb xze op gestuurd, en ze zijn nog onderweg.
Ik moet nog 5 bevestigingen ontvangen
Ik ga naar de tokoquote:Op donderdag 9 september 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook. In de AH XL, ik hoop dat het lukt
Australia 28 Aug, 2010 15,934 km 11 days Travelingquote:Op donderdag 9 september 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooooooohw
Waar heb je ze naartoe moeten sturen dan?
Togo.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht eerste aan het land Togo, dat AH een Afrikaanse supermarktvariant had verzonnen.
Duurt wel lang danquote:Op donderdag 9 september 2010 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Australia 28 Aug, 2010 15,934 km 11 days Traveling
Finland 19 Aug, 2010 1,595 km 20 days Traveling
Germany 19 Aug, 2010 209 km 20 days Traveling
Russia 19 Aug, 2010 2,213 km 20 days Traveling
U.S.A. 19 Aug, 2010 7,747 km 20 days Traveling
Australie heb ik pas 28-08 gestuurdquote:Op donderdag 9 september 2010 12:31 schreef Bellatrix het volgende:
Finland twintig dagen.
Australie elf dagen.
Rara wat klopt hier niet.
Middagquote:
Geen IDquote:Op donderdag 9 september 2010 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vaaag toch?
Of inactieve users?
Oquote:Op donderdag 9 september 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Australie heb ik pas 28-08 gestuurd
[..]
Middag
Gutenmorgenquote:
Er moeten puntjes op de 'e' bij Australië?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:31 schreef Bellatrix het volgende:
Finland twintig dagen.
Australie elf dagen.
Rara wat klopt hier niet.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er moeten puntjes op de 'e' bij Australië?
Overrated.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er moeten puntjes op de 'e' bij Australië?
Compensatie, jullie hebben niet veel andere dingen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij hebben die zooi tenminste al. Wat natuurlijk nergens op slaat. Maar toch, we hebben het.
Kloptquote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik probeer verhalen op die site over 9/11 te lezen, maar de meeste dingen zijn zo farfetched dat ik in lachen uitbarst.
Wij hebben alles.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Compensatie, jullie hebben niet veel andere dingen.
We hebben alles.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Compensatie, jullie hebben niet veel andere dingen.
Gewoon zeggen dat ie niet bestaat.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:53 schreef JJH het volgende:
En dan mag je aan je kinderen van 6 uitleggen dat het nog ruim 2,5 maand duurt voordat de sint er is.
Ik kreeg 450 keer chlamydia van Rotterdam, dat was echt fantastisch.quote:
Goeden oplossing.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie niet bestaat.
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kreeg 450 keer chlamydia van Rotterdam, dat was echt fantastisch.
[..]
[..]
Klopt inderdaad;quote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze ook zo'n mooi oud stadscentrum hebben.
qft!quote:Op donderdag 9 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Rotterdam is een mooie stad
De mooiste stad is Amsterdam
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Rotterdam is een mooie stad
De mooiste stad is Amsterdam
Maar dat is omdat Ajaxquote:Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Amsterdam helemaal niet mooi
En Rotterdam ook niet
Keer naar t Eindje komen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Amsterdam helemaal niet mooi
En Rotterdam ook niet
Sommige Fokkers zouden zeggen 4 Finnen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie afspiegeling van de Amsterdamse bevolkingsopbouw ook. 3 negers en een fin.
Tjah bij welke voetbalclub is dat niet? Je ziet het juist nog meer bij de wat kleinere clubs tegenwoordig. Die halen voor een paar grijpstuivers zo'n negertje uit Afrika op z'n 17e, en hebben er ff een paar jaar lol van en verdienen er dan paar miljoen aan als hij naar een topclub gaatquote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie afspiegeling van de Amsterdamse bevolkingsopbouw ook. 3 negers en een fin.
Ajax in 1995quote:Op donderdag 9 september 2010 13:01 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom ook!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sommige Fokkers zouden zeggen 4 Finnen.
Bij. De noordelijke clubs lopen veel blanke jongens rond. Alleen komt dat tegenwoordig allemaal uit Scandinavië.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah bij welke voetbalclub is dat niet? Je ziet het juist nog meer bij de wat kleinere clubs tegenwoordig. Die halen voor een paar grijpstuivers zo'n negertje uit Afrika op z'n 17e, en hebben er ff een paar jaar lol van en verdienen er dan paar miljoen aan als hij naar een topclub gaat
Helaas de lateste ker dat ze écht succesvol waren.quote:
Het kan in Almerequote:Op donderdag 9 september 2010 13:05 schreef Bellatrix het volgende:
Naam vriendin beledigend
Mevrouw Kut.
Whehe.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:05 schreef Bellatrix het volgende:
Naam vriendin beledigend
Mevrouw Kut.
3fm.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Woar?![]()
Ik heb gisteravond nog allemaal Duitse muziek zitten luisteren.
Ik ga de AH mailenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga de AH mailen![]()
neej, neej het is nog helemaal geen tijd voor deze lekkere dingen.
oh wacht, ik doe het in dichtvorm
quote:
Lieve AHquote:Op donderdag 9 september 2010 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga de AH mailen![]()
neej, neej het is nog helemaal geen tijd voor deze lekkere dingen.
oh wacht, ik doe het in dichtvorm
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieve AH
Miauw en Bella zaten eens te denken, wat ze jou zouden schenken
Misschien een brief met wat wit poeder, misschien een doodsbedreiging aan je moeder
Een cadeautje voor aan de muur? Of toch een autobom, die zijn niet eens zo duur!
Ik zeg, mailen!quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieve AH
Misschien een brief met wat wit poeder, misschien een doodsbedreiging aan je moeder
Een cadeautje voor aan de muur? Of toch een autobom, die zijn niet eens zo duur!
Omdat thuisquote:Op donderdag 9 september 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
Waarom is niemand hier aan het werk/school.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieve AH
Omdat ik pas vanavond hoef te werken.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
Doenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieve AH
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
Omdat hoeft niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik moest giechelen.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lieve AH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |