quote:
Hey hunterquote:
Hee hallooooooquote:
Lekker? Jij hebt je scherm afgelikt?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg steeds zo'n honger als ik die lekkere baguette zie in de OP
Die baguette waar die Fransman op zit te rijden?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg steeds zo'n honger als ik die lekkere baguette zie in de OP
Nee, broodje zonder iets eropquote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker? Jij hebt je scherm afgelikt?
Ja dat moet toch om een reden zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Die baguette waar die Fransman op zit te rijden?
hij maakt een gevuld stokbroodjequote:Op donderdag 9 september 2010 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat moet toch om een reden zijn
Nee Benny, neequote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jam op je scherm smeren en het dan aflikken?
Dat is crv toch?quote:
Je moet es weten wat Benny allemaal liktquote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Benny, neeLik jij schermen dan?
Duutzersquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet es weten wat Benny allemaal likt
Ik dacht dat hij hem bij de OP had gezet én hij komt regelmatig met kookmomentjes (en foto's) voorbijquote:
Kookmomentjes spreken jou wel aan?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem bij de OP had gezet én hij komt regelmatig met kookmomentjes (en foto's) voorbij
ehm... soms zitten er wel halve maaltijden op mijn scherm, maar nee.. ik heb mijn scherm nog nooit afgelebbertquote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Benny, neeLik jij schermen dan?
Ja kijk daar issie alquote:
Ja, etenquote:
Ohw godquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet es weten wat Benny allemaal likt
Hij maakt kleine baguette'jes?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Dus dat is 1 baguette en 1 baguette maakt 2
hing ff met de sjef aan de telquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, de crv is de chef-theoriequote:
Bittergarnituurtje ?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Die baguette waar die Fransman op zit te rijden?
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de crv is de chef-theorie
Ehquote:
jullie zittem mij toch nite in de zeik te nemen hequote:Op donderdag 9 september 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de crv is de chef-theorie
Ik heb niks gezegd deze keerquote:
Valt wel mee toch. bovendien zijn mijn kookkunsten beperkt hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem bij de OP had gezet én hij komt regelmatig met kookmomentjes (en foto's) voorbij
Proef maarquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je voelde je blijkbaar wel aangesproken
Nee hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:54 schreef crv het volgende:
[..]
jullie zittem mij toch nite in de zeik te nemen he
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:57 schreef crv het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. bovendien zijn mijn kookkunsten beperkt hoor
Wel leuk dat je het apprecieert
traantjes was zacht uitgedrukt, jemig wat was die hotquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, je had laatst een foto met een maaltijd waarvan je traantjes kreeg weet je nog
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
wat druk
Nog vandaag werken tot kwart over 5. En morgen maar 4 uurtjes
Dan vakantie
ik ga vanavond of morgen proberen banananijs te maken voor de 1e keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:06 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga vanavond of morgen proberen banananijs te maken voor de 1e keer
benieuwd of het lukt
LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker C_AGing je naar Tenerife op vakantie?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:06 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga vanavond of morgen proberen banananijs te maken voor de 1e keer
benieuwd of het lukt
Moi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
K U T !quote:
Nee, ik wil wel met je in de private chatquote:Op donderdag 9 september 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe kunnen we dan samen spelen
Of wil je samen met mij in een xbox live party
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel met je in de private chat
Nee, nog niet uitgespeeld indeed.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
pgr... je heb gears nog niet uitgespeeld?
Kunnen we ook een keer coop doen... ik speel het spel nog wel een keer hoor
[..]
das nog maar afwachtenquote:
[..]
[..]
Uhmzzzz.. wanneer jij weer gold hebquote:Op donderdag 9 september 2010 10:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, nog niet uitgespeeld indeed.
Is goed hoor, zeg maar wanneer
*ook maar ff quotequote:Op donderdag 9 september 2010 10:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik kan ieder moment een gold kaartje krijgen hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz.. wanneer jij weer gold heb
Ohw, jullie kennen elkaar al van het gamen ofzo?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz.. wanneer jij weer gold heb
Het zijn toch allemaal non gamerts hier.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik zeg dat het onschuldig is, dan geloven jullie me niet he
Pheno zou het wel snappen
Ik speel Pacman... telt dat ook?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het zijn toch allemaal non gamerts hier.
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik geloof er niets van neequote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
gratisquote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan ieder moment een gold kaartje krijgen hoor.
Is toch graties
Dus zeg maar wanneer je tijd hebt om in de private chat te gaan
Ja, hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Pheno zou het wel snappen
Nee van fok... Maar hij heeft me laatst toegevoegd op xbox livequote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, jullie kennen elkaar al van het gamen ofzo?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik speel Pacman... telt dat ook?
Alleen Bella en Pheno zouden weten waar we het over hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het zijn toch allemaal non gamerts hier.
Ik weet niet of ik nu moetquote:Op donderdag 9 september 2010 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gratisvertel
Nou.... ik weet niet wanneer ik tijd heb... want ik ga bijna op vakantie...
Maar anders stuur ik wel een berichtje of schreeuw het hier op fok
schijnt niet te tellen hier, ik doe patience. Telt ook niet meequote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ga het niet uitleggen...quote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik geloof er niets van nee
http://www.gratisxboxlive(...)P0-aMCFUYqDgodOneTJAquote:Op donderdag 9 september 2010 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gratisvertel
Nou.... ik weet niet wanneer ik tijd heb... want ik ga bijna op vakantie...
Maar anders stuur ik wel een berichtje of schreeuw het hier op fok
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kwartetquote:Op donderdag 9 september 2010 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen Bella en Pheno zouden weten waar we het over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://www.sexboxlive.nl/(...)P0-aMCFUYqDgodOneTJA
En is goed!
48 uurquote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://www.gratisxboxlive(...)P0-aMCFUYqDgodOneTJA
En is goed!
Denk niet dat ik dat ooit zal doenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga het niet uitleggen...
koop maar een xbox, dan snap je het
Dit dusquote:Op donderdag 9 september 2010 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ooit zal doen
Een PS4 wellicht
Heb ook een PS3 hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ooit zal doen
Een PS4 wellicht
dat doe ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 10:17 schreef crv het volgende:
[..]
schijnt niet te tellen hier, ik doe patience. Telt ook niet mee
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook een PS3
alleen geen headset... dus ken ik niet chatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |