quote:
Hey hunterquote:
Hee hallooooooquote:
Lekker? Jij hebt je scherm afgelikt?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg steeds zo'n honger als ik die lekkere baguette zie in de OP
Die baguette waar die Fransman op zit te rijden?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg steeds zo'n honger als ik die lekkere baguette zie in de OP
Nee, broodje zonder iets eropquote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker? Jij hebt je scherm afgelikt?
Ja dat moet toch om een reden zijnquote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Die baguette waar die Fransman op zit te rijden?
hij maakt een gevuld stokbroodjequote:Op donderdag 9 september 2010 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat moet toch om een reden zijn
Nee Benny, neequote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jam op je scherm smeren en het dan aflikken?
Dat is crv toch?quote:
Je moet es weten wat Benny allemaal liktquote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Benny, neeLik jij schermen dan?
Duutzersquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet es weten wat Benny allemaal likt
Ik dacht dat hij hem bij de OP had gezet én hij komt regelmatig met kookmomentjes (en foto's) voorbijquote:
Kookmomentjes spreken jou wel aan?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem bij de OP had gezet én hij komt regelmatig met kookmomentjes (en foto's) voorbij
ehm... soms zitten er wel halve maaltijden op mijn scherm, maar nee.. ik heb mijn scherm nog nooit afgelebbertquote:Op donderdag 9 september 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Benny, neeLik jij schermen dan?
Ja kijk daar issie alquote:
Ja, etenquote:
Ohw godquote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet es weten wat Benny allemaal likt
Hij maakt kleine baguette'jes?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
Dus dat is 1 baguette en 1 baguette maakt 2
hing ff met de sjef aan de telquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, de crv is de chef-theoriequote:
Bittergarnituurtje ?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Die baguette waar die Fransman op zit te rijden?
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de crv is de chef-theorie
Ehquote:
jullie zittem mij toch nite in de zeik te nemen hequote:Op donderdag 9 september 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, de crv is de chef-theorie
Ik heb niks gezegd deze keerquote:
Valt wel mee toch. bovendien zijn mijn kookkunsten beperkt hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem bij de OP had gezet én hij komt regelmatig met kookmomentjes (en foto's) voorbij
Proef maarquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je voelde je blijkbaar wel aangesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |