abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 september 2010 @ 12:00:56 #101
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86455626
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:58 schreef senesta het volgende:
Heb je wel eens op dat jochies naam gegoogled? :D
Moet je eens doen :Y
Eeeh ja, en nu? Zodra Google.nl die FOK-pagina geindexeerd heeft, zal die hoogstwaarschijnlijk in ieder geval bij de eerste 10 resultaten komen.

Bovendien zijn er de laatste dagen meer namen van mensen genoemd waarbij in twijfel werd getrokken of ze dood zijn en of ze uberhaupt bestaan hebben.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 15 september 2010 @ 12:10:20 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86455914
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Eeeh ja, en nu? Zodra Google.nl die FOK-pagina geindexeerd heeft, zal die hoogstwaarschijnlijk in ieder geval bij de eerste 10 resultaten komen.

Bovendien zijn er de laatste dagen meer namen van mensen genoemd waarbij in twijfel werd getrokken of ze dood zijn en of ze uberhaupt bestaan hebben.
Ja.. en in VKZ word Wilders een hitler genoemd, op het drugsforum word openlijk over het gebruik van cocaine besproken, en zo kan ik wel even doorgaan, zijn allemaal zaken die door kleine kinderen gelezen kunnen worden zodra ze google kunnen gebruiken. Misschien wil je daar in de FB topics ook aan de slag, er is nog zoveel werk te doen dan!
The truth was in here.
  woensdag 15 september 2010 @ 12:13:34 #103
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86455991
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:10 schreef Bastard het volgende:
Ja.. en in VKZ word Wilders een hitler genoemd, op het drugsforum word openlijk over het gebruik van cocaine besproken, en zo kan ik wel even doorgaan, zijn allemaal zaken die door kleine kinderen gelezen kunnen worden zodra ze google kunnen gebruiken. Misschien wil je daar in de FB topics ook aan de slag, er is nog zoveel werk te doen dan!
Wilders Hitler noemen vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen, maar verschil met Wilders en een onschuldig slachtoffer van een aanslag, is dat Wilders ervoor kiest om in de media te komen als een prominent figuur.

En er zit ook een heel groot verschil tussen over drugs lezen of dat iemand z'n dood of zelfs z'n bestaan ontkend wordt. Da's totaal geen vergelijking. Heeft gewoon niks met elkaar te maken.
pi_86456245
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wilders Hitler noemen vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen, maar verschil met Wilders en een onschuldig slachtoffer van een aanslag, is dat Wilders ervoor kiest om in de media te komen als een prominent figuur.

En er zit ook een heel groot verschil tussen over drugs lezen of dat iemand z'n dood of zelfs z'n bestaan ontkend wordt. Da's totaal geen vergelijking. Heeft gewoon niks met elkaar te maken.
Al dat gespeculeer over dat meisje dat door die Sander V. om het leven is geholpen, waar was je toen? Of bij het gespeculeer rondom de Love Parade? Waar ben je als men hier over die Robby van der Leeden (HvH rellen) zegt dat ie terecht dood is geschoten en er nog meer slachtoffers hadden moeten vallen? Om maar wat voorbeelden te noemen.
  woensdag 15 september 2010 @ 12:24:41 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86456299
Daarom, case closed, linkjes gebruiken in het vervolg, move on.
The truth was in here.
  woensdag 15 september 2010 @ 12:26:17 #106
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86456352
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Al dat gespeculeer over dat meisje dat door die Sander V. om het leven is geholpen, waar was je toen? Of bij het gespeculeer rondom de Love Parade? Waar ben je als men hier over die Robby van der Leeden (HvH rellen) zegt dat ie terecht dood is geschoten en er nog meer slachtoffers hadden moeten vallen? Om maar wat voorbeelden te noemen.
Eeeh he :D?! Wat is dit nu weer voor gelul en vergelijking? Krijg ik ervoor betaald om op FOK over elk onderwerp mee te gaan zitten posten :D? Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen :D!

In het 9/11-topic doe ik 'toevallig' mee, en daarom vallen die dingen me op en geef ik daar graag mijn mening over.
  woensdag 15 september 2010 @ 13:24:23 #107
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86458279
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:10 schreef Bastard het volgende:
Dat over het condoleanceregister is nu wel klaar mag ik aannemen he :{
:?

Dat van die condoleance-registers is juist een van de belangrijkste argumenten en 'bewijzen' in de 9/11-topics om aan te tonen dat die mensen niet dood zijn of niet bestaan.

Immers: Mensen die geen condoleances in hun condoleance-registers bestaan niet of zijn niet dood (volgens sommige mensen).

Als dan blijkt dat deze overleden mensen wel condoleance-registers vol met reacties hebben, vind ik dat dat best even gemeld mag worden, omdat er dan met andere argumenten gekomen moet worden waarom deze mensen of niet overleden zijn of niet bestaan.

Ik volg deze discussie namelijk al wat langer dan vandaag. Anders komt het in deel 40 wel weer een keer ter sprake:

"O ja, dat klopt, die mensen hebben helemaal geen condoleances in hun condoleance-registers, dus die bestaan inderdaad niet."

Nu kan er tenminste terug worden verwezen dat dat allang ontkracht is en dat men met andere argumenten moet komen om aan te tonen dat die mensen niet bestaan, anders blijft alles zich in alle delen herhalen.
  woensdag 15 september 2010 @ 13:28:26 #108
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86458432
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:24 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat van die condoleance-registers is juist een van de belangrijkste argumenten en 'bewijzen' in de 9/11-topics om aan te tonen dat die mensen niet dood zijn of niet bestaan.

Immers: Mensen die geen condoleances in hun condoleance-registers bestaan niet of zijn niet dood (volgens sommige mensen).

Als dan blijkt dat deze overleden mensen wel condoleance-registers vol met reacties hebben, vind ik dat dat best even gemeld mag worden, omdat er dan met andere argumenten gekomen moet worden waarom deze mensen of niet overleden zijn of niet bestaan.

Ik volg deze discussie namelijk al wat langer dan vandaag. Anders komt het in deel 40 wel weer een keer ter sprake:

"O ja, dat klopt, die mensen hebben helemaal geen condoleances in hun condoleance-registers, dus die bestaan inderdaad niet."

Nu kan er tenminste terug worden verwezen dat dat allang ontkracht is en dat men met andere argumenten moet komen om aan te tonen dat die mensen niet bestaan, anders blijft alles zich in alle delen herhalen.
Maar wat is nou je punt? De mensen? De namen? Of dat er bewering is over registers en dat jij het idee hebt dat dit niet zo is.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_86458826
quote:

[..]

Het is heel knap dat je dat ontkracht hebt en dat mag je wat mij betreft als een persoonlijke overwinning beschouwen. ^O^
  woensdag 15 september 2010 @ 13:45:46 #110
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86459065
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is heel knap dat je dat ontkracht hebt en dat mag je wat mij betreft als een persoonlijke overwinning beschouwen. ^O^
Dat slaat nergens op. Een internetdiscussie is voor mij in ieder geval geen wedstrijd met vijanden.

Maar de (lege) condoleance-registers werden toch (vooral door jou) als belangrijk 'bewijs' genoemd voor het wel of niet bestaan van die mensen, daarom dus :*!
  woensdag 15 september 2010 @ 13:46:54 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86459111
quote:

[..]

Ah ik dacht dat het te maken had met die namen en waarom ze onfatsoenlijk genoemd werden.. maar als het echt een punt bijdraagt om dit mysterie op te lossen, ja dan komen we er niet onderuit he. :)
The truth was in here.
pi_86459240
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. Een internetdiscussie is voor mij in ieder geval geen wedstrijd met vijanden.

Maar de (lege) condoleance-registers werden toch (vooral door jou) als belangrijk 'bewijs' genoemd voor het wel of niet bestaan van die mensen, daarom dus :*!
Als opmerkelijk... niet als bewijs. :*

Bewijs is bijvoorbeeld als je gaat uitzoeken waar iemand heeft gewoond en dan daar in die buurt met een foto op onderzoek uitgaat en aanbelt bij het laatst bekende adres en de buren bijvoorbeeld.. alleen als je die adressen in de SSDI database opzoekt, dan vindt je die adressen praktisch nooit.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:55:12 #113
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86466243
forget it. (edit) w/
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 15 september 2010 @ 18:00:36 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86468305
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:55 schreef Ticker het volgende:
forget it. (edit) w/
;)
The truth was in here.
pi_86483129
Ik wil graag een boekenthread maken, maar wel de gefundeerde bnw-achtige boeken scheiden van de (in mijn mening) extreme ongefundeerde waanzin. Nou is het natuurlijk niet tof wanneer ik dat gedeelte de "extreme ongefundeerde waanzin" noem, noch wanneer ik het de "echte waarheid die je pas ziet wanneer je je schapenhuid afdoet en niet meer mee-blaat met de kudde" noem

Wat is een goede overkoepelende term die geen waardeoordeel er aan hecht, zowel positief noch negatief?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86484361
Ik denk toch dat je dan snel bij het BNW docu topic terecht komt.
Ander zou je het...tja...."Het gematigde BNW-boekentopic" kunnen noemen! ;)
Hmmmzzz....."Het boekentopic met een alternatieve kijk op het dagelijks leven"?
Kweenie.....best lastig om er iets van te maken wat de lading duidelijk dekt.
  donderdag 16 september 2010 @ 06:18:38 #117
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86486368
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:52 schreef oompaloompa het volgende:
Ik wil graag een boekenthread maken, maar wel de gefundeerde bnw-achtige boeken scheiden van de (in mijn mening) extreme ongefundeerde waanzin. Nou is het natuurlijk niet tof wanneer ik dat gedeelte de "extreme ongefundeerde waanzin" noem, noch wanneer ik het de "echte waarheid die je pas ziet wanneer je je schapenhuid afdoet en niet meer mee-blaat met de kudde" noem

Wat is een goede overkoepelende term die geen waardeoordeel er aan hecht, zowel positief noch negatief?
Boeken met een andere kijk op de wereld? Laat je de waarheid in het midden op die manier, en toch zegt het wat het doet?
En wat ToT zegt.
The truth was in here.
  donderdag 16 september 2010 @ 08:40:19 #118
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86487345
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:52 schreef oompaloompa het volgende:

Misschien zou je kunnen denken in vormen als.. meer bewezen en 'bevat meer aanhangers'. O~)
  donderdag 16 september 2010 @ 08:41:53 #119
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86487368
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

Misschien zou je kunnen denken in vormen als.. meer bewezen en 'bevat meer aanhangers'. O~)
Nee dat denk ik niet. Dat geeft onnodig splitsing aan.
The truth was in here.
  donderdag 16 september 2010 @ 08:56:30 #120
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86487632
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet. Dat geeft onnodig splitsing aan.
Het punt is dat oompa, naar mijn weten, totaal geen affiniteit heeft met BNW boeken. Gezien de discussies waar oompa altijd aan de ontvangende kant zit qua BNW informatie.
Om dan te gaan beslissen welke boeken krankjorrem zijn en welke plausible.. vind ik best knap. Want hoe weet oompa dat de theorie dat de aarde hol is, meer aanghangers bevat dan de theorie dat kabouters bestaan? Daar moet wat onderzoek voor gedaan worden.

Door dan te bekijken welke boeken dus meer aanhangers hebben, en de theorieën in grote lijnen uit te schrijven, kan er onderscheid gemaakt worden in boeken welke meer/minder BNW aanhangers hebben als het gaat om geloofwaardigheid.
Misschien is het zo wat duidelijker?
  donderdag 16 september 2010 @ 09:04:53 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86487774
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het punt is dat oompa, naar mijn weten, totaal geen affiniteit heeft met BNW boeken. Gezien de discussies waar oompa altijd aan de ontvangende kant zit qua BNW informatie.
Om dan te gaan beslissen welke boeken krankjorrem zijn en welke plausible.. vind ik best knap. Want hoe weet oompa dat de theorie dat de aarde hol is, meer aanghangers bevat dan de theorie dat kabouters bestaan? Daar moet wat onderzoek voor gedaan worden.

Door dan te bekijken welke boeken dus meer aanhangers hebben, en de theorieën in grote lijnen uit te schrijven, kan er onderscheid gemaakt worden in boeken welke meer/minder BNW aanhangers hebben als het gaat om geloofwaardigheid.
Ik snap je geloof ik.. maar we moeten het ook voor het grote publiek duidelijk houden, de leek waarin ik mijzelf ook schaar.
Stel dat ik een boek wil lezen over een [insert theorie] dan is voor mij niet duidelijk welk boek in 'het wereldje' als goed bestempeld word, en welke niet.
En vlgs mij is in het wereldje zelf, ook veel onenigheid onderling, dat kunnen we hier toch dagelijks wel zien.
Dus ik denk.. dat je toch in een vorm komt van 'voor een theorie' en 'tegen een theorie' , beide kunnen uivoerig beschrijven waarom hun theorie de beste is. Dan zijn er vervolgens misschien sterren toe te kennen aan een boek.. 5 sterren als het inderdaad de bijbel is van een theorie, 2 sterren als het niet veel waardevols heeft bijvoorbeeld.
Check misschien eens het fimtopic in TRU.. daar vond ik de opzet op zich wel goed om een film te beoordelen, is zoiets te doen met boeken denk je?
The truth was in here.
pi_86488689
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ligt er aan. Jullie hebben bnw helemaal toegge-eigend aan lizardmen en de illumnatie, terwijl er volgens de beschrijving ook de wat meer aardsere complotten & manipulaties onder vallen.

Ik zou graag de splitsing "bewezen / gefundeerd / controleerbaar" t.o.v. "out there, speculatief, het zou maar eens kunnen, ik heb ik mijn dromen gezien" aanhouden / aangeven.

Tegelijkertijd gaan ze (natuurlijk) ook vaak over iets andere onderwerpen, dus van voor of tegen is weinig sprake. Noch denk ik van aanhangers. Ik ben geen aanhanger van Naoimi Klein o.i.d. toch vind ik haar boek over hoe 9-11 en andere shocks gebruikt worden om zaken door te drammen waarmee men het normaal nooit eens zou zijn, een goed boek. Duidelijk beargumenteerd, bebrond, en een groot theoretisch kader.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 16 september 2010 @ 09:56:29 #123
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_86488969
Maar dat is dus een beetje zoals gaan uitzoeken wat de meeste bruikbare wetenschappelijke toenaderingen zijn, en dan in het subforum Wetenschap theoriën gaan plaatsen waarvan je, zonder ermee bekend te zijn, een oordeel gaat vellen.
Dat gaat gewoon niet, je zult toch enige vorm van onderzoek gedaan moeten hebben.
Het lijkt er nu op dat er mensen hier zijn die te veel kennis hebben van de zaken, en we meer in de lucht moeten gaan lullen omdat het anders niet te volgen valt.

Tuurlijk iedereen moet gemotiveerd worden om topics te openen en toenadering te zoeken mbt. informatie, maar het besef dat er een informatie gat is, moet bij de TS liggen.
pi_86489321
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:56 schreef Ticker het volgende:
Maar dat is dus een beetje zoals gaan uitzoeken wat de meeste bruikbare wetenschappelijke toenaderingen zijn, en dan in het subforum Wetenschap theoriën gaan plaatsen waarvan je, zonder ermee bekend te zijn, een oordeel gaat vellen.
Dat gaat gewoon niet, je zult toch enige vorm van onderzoek gedaan moeten hebben.
Het lijkt er nu op dat er mensen hier zijn die te veel kennis hebben van de zaken, en we meer in de lucht moeten gaan lullen omdat het anders niet te volgen valt.

Tuurlijk iedereen moet gemotiveerd worden om topics te openen en toenadering te zoeken mbt. informatie, maar het besef dat er een informatie gat is, moet bij de TS liggen.
ik dacht dat het klakkeloos in aliens geloven tru was?

Kijk er zijn gewoon verschillende mensen die de verschillende complot-achtige dingen verschillend aannemelijk vinden.

Ik post hier om te vragen over tips hoe ik die verschillende groepen kan noemen, zonder iemand op zijn tenen te gaan staan. Omdat ik graag beide kanten wil (laten) belichten.

Jouw waarheid is niet de waarheid.
  donderdag 16 september 2010 @ 10:14:37 #125
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86489433
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:10 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Jouw waarheid is niet de waarheid.
Dat is inderdaad een punt wat bij een ieder altijd in het achterhoofd moet zitten wmb. :)
Ik vind ook een hoop zaken, ik ben zeker van een hoop zaken, en de ander zal ten zeerste betwijfelen. Ik ben hier dan niet om mijn gelijk op te leggen, ik laat misschien de weg zien die ik bewandel en hoe ik aan mijn overtuiging ben gekomen, maar wat de ander wil geloven moeten ze helemaal zelf weten.
The truth was in here.
pi_86489483
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een punt wat bij een ieder altijd in het achterhoofd moet zitten wmb. :)
Ik vind ook een hoop zaken, ik ben zeker van een hoop zaken, en de ander zal ten zeerste betwijfelen. Ik ben hier dan niet om mijn gelijk op te leggen, ik laat misschien de weg zien die ik bewandel en hoe ik aan mijn overtuiging ben gekomen, maar wat de ander wil geloven moeten ze helemaal zelf weten.
fijne instelling :)

Maar om dus even helemaal terug te komen. Sommige mensen zien graag een soort van onderbouwing, voor anderen is het gebrek aan onderbouwing misschien juist het teken dat het allemaal bestaat en zo belangrijk was dat men de moeite nam het te verdoezelen, I don't know. Ik zoek eigenlijk gewoon een term om dat onderscheid te maken die geen valentie aan die meningen hangt, that's all.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:31:03 #127
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86494035
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:
Dit vind ik echt heel mooi gezegd :Y en dat zie ik jou inderdaad doen in je posts :).
  donderdag 16 september 2010 @ 12:42:37 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86494377
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dit vind ik echt heel mooi gezegd :Y en dat zie ik jou inderdaad doen in je posts :).
Dat vind ik een compliment :)
The truth was in here.
pi_86494544
waarom mijn posts wissen bastard en waar is Lavender?
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 12:49:09 #130
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86494577
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef mediacurator het volgende:
Lavenderr is op vakantie. Bastard is erbij gekomen als vaste mod op BNW en ik help zolang Lavenderr er niet is :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_86494627
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Lavenderr is op vakantie. Bastard is erbij gekomen als vaste mod op BNW en ik help zolang Lavenderr er niet is :)
ok, en nu nog een antwoord op mijn vraag?
  donderdag 16 september 2010 @ 12:52:15 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86494663
quote:
Omdat die posts niets van doen hadden met het onderwerp.
Hoe jij gelooft.. nee 'stellig schijnt te weten' hoe de wereld in elkaar steekt hoort daar niet.
The truth was in here.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:53:09 #133
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86494689
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:49 schreef senesta het volgende:

[..]

ja hoi *)
The truth was in here.
pi_86494907
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Omdat die posts niets van doen hadden met het onderwerp.
wie bepaald dat? die gast refereerde zelf aan ww2
quote:
Hoe jij gelooft.. nee 'stellig schijnt te weten' hoe de wereld in elkaar steekt hoort daar niet.
dan werk jij voor de zelfde secularisatie maffia?

ik mag dus niet in en God geloven die mij ogen heeft gegeven voor een specifiek doel?

om waarheid van leugens te kunnen onderscheiden

er worden ter wereld overal mensen opgesloten wegens misdaden

daarover hoor ik niemand

maar kom aan de regering Bush, oh wee oh wee, dan zwaait er wat?

wat is dat voor vage onzin?
  donderdag 16 september 2010 @ 13:01:21 #135
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86494946
quote:
Ja Bastard, je hebt mijn post ook gewist en nu moest ik dus weer op 'volg topic' ( :r ) drukken (die de helft van de tijd niet werkt, volgens jou).
pi_86494951
Niemand staat boven God Bastard

Niemand

Er zijn mensen die God willen verbieden om zelf de scepter te kunnen zwaaien

Dat is de duivel in hoogst eigen persoon op de troon des werelds te plaatsen

Any questions?
  donderdag 16 september 2010 @ 13:03:02 #137
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86494998
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef mediacurator het volgende:

Niemand

Nee, niemand staat boven Bastard, ook god niet.
pi_86495006
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef mediacurator het volgende:

[..]

wie bepaald dat?
De topic titel.
Anders had er wel iets anders gestaan.
quote:

ik mag dus niet in en God geloven die mij ogen heeft gegeven voor een specifiek doel

daarover hoor ik niemand

Nee nee, dat zie jij verkeerd....
Ik zou er best verder over door willen bomen, alleen niet in dat topic, het leidt teveel af.
That's it.
Niet iedereen is gelijk een vijand.

Enne jij mag/kan gewoon in God geloven, geen problemen mee.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86495008
quote:

Niemand

Dat is de duivel zelf op de troon des werelds te plaatsen
zonder comma is die eerste zin op twee manieren te interpreteren :D

ik buig voor god Bastard! _O_

maar niet voor god, Bastard!
  donderdag 16 september 2010 @ 13:05:43 #140
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86495085
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef mediacurator het volgende:

Nee.
quote:
ik mag dus niet in en God geloven die mij ogen heeft gegeven voor een specifiek doel?
Jawel
quote:

daarover hoor ik niemand

Geen idee, maar het hoort niet in het 9/11 topic, vandaar de edits. O+
Daarbij viel het mij op dat je door je stelligheid er heel wat users gingen ageren, en dat schept een sfeer die onprettig is om in te posten.
Dus wat mij betreft, mag de toon mits mogelijk, gedimd worden als het kan. :)
The truth was in here.
pi_86495151
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

zonder comma is die eerste zin op twee manieren te interpreteren :D

ik buig voor god Bastard! _O_

maar niet voor god, Bastard!
Dat mag, en als de wereld bijtijds uit de hypnose ontwaakt wil ik wel eens zien hoe jij daar mee gaat pronken.

en je hoeft mij niet te vertellen dat jij niet voor God buigt

daar is het jou allemaal om te doen volgens mij, ik mag de mens daar wel op attenderen

wat jou achterliggende motieven zijn

jij speelt een oorlog met informatie, psy warfare

dat mag, maar het is wel dapper van je om dit te ontkennen

de duivel is een laf beest die mensen alleen in hun slaap durft te overmeesteren

nu jij weer ^O^
  donderdag 16 september 2010 @ 13:08:12 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86495166
quote:
Wel eens gehoord van Chuck Norris?
The truth was in here.
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 13:09:11 #143
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86495189
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dat mag, en als de wereld bijtijds uit de hypnose ontwaakt wil ik wel eens zien hoe jij daar mee gaat pronken.

en je hoeft mij niet te vertellen dat jij niet voor God buigt

daar is het jou allemaal om te doen volgens mij, ik mag de mens daar wel op attenderen

wat jou achterliggende motieven zijn

jij speelt een oorlog met informatie, psy warfare

dat mag, maar het is wel dapper van je om dit te ontkennen

de duivel is een laf beest die mensen alleen in hun slaap durft te overmeesteren

nu jij weer ^O^
Even een hele serieuze vraag: roep jij dit soort dingen ook als jij aan 't werk bent, of in ieder geval, irl (dus niet op internet) tegen mensen om je heen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_86495198
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

BNW ruled by subjectieve atheïsten ^O^
  donderdag 16 september 2010 @ 13:09:54 #145
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86495211
quote:
En Gerard Joling?
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 13:10:06 #146
16180 crew  CoolGuy
pi_86495217
quote:

[..]

Exact! Chuck Norris is Alles.

Chuck Norris doesn't get wet, the water gets Chuck Norris. 8-)
pi_86495242
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Even een hele serieuze vraag: roep jij dit soort dingen ook als jij aan 't werk bent, of in ieder geval, irl (dus niet op internet) tegen mensen om je heen?
dat heet de schoonheid van het internet, wegens anoniem het absolute kwaad te kunnen ontmaskeren ^O^

wordt de prijs voor het vrede niet voor niets uitgereikt aan de uitvinders van het interweb :)

judgement day! = :) vs. })

interweb vs. main stream media (Illuminati)

kranten wordt morgen vis in verpakt, de waarheid leeft voort op memory sticks en CD's/DVD's for ever

Dit grote complot gaat nogal slordig uitpakken voor de misdadigers, just you wait

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 16-09-2010 13:19:53 ]
pi_86495428
Je houdt er een goed-kwaad schema op na om simpel van te worden.
pi_86495461
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef Terecht het volgende:
Je houdt er een goed-kwaad schema op na om simpel van te worden.
the power of simpliciteit ^O^

ik kan het je allemaal haarfijn uitleggen, en je kunt er niet omheen, try me :*
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 13:19:47 #150
16180 crew  CoolGuy
pi_86495512
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef mediacurator het volgende:

[..]

dat heet de schoonheid van het internet, wegens anoniem het absolute kwaad te kunnen ontmaskeren ^O^

wordt de prijs voor het vrede niet voor niets uitgereikt aan de uitvinders van het interweb :)

judgement day! = :) vs. })

interweb vs. main stream media (Illuminati)

kranten wordt morgen vis in verpakt, de waarheid leeft voort op memory sticks en CD's/DVD's for ever

Dit grote complot gaat nogal slordig uitpakken voor de misdadigers
Wat klets je nou..? Ik stel je een serieuze vraag, en als jij serieus wil discussieren dan geef je daar ook een normaal antwoord op.

Doe je dit ook irl of alleen maar op internet? Dat is de vraag, en ik denk te kunnen destilleren uit wat je hierboven brabbelt dat je dit dus alleen op internet doet, en dan neem ik aan dat je dit irl niet doet. Waarom niet? Immers, jij wil toch iedereen de ogen openen? Waarom moet dat anoniem? Waarom roep je dit soort dingen niet op je werk?

Want, je wil dat iedereen opstaat en hier tegen vecht, maar dat wat je predikt doe je zelf dus ook niet, want jij staat in het echt ook niet op, maar wel anoniem en lekker veilig op internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')