Eeeh ja, en nu? Zodra Google.nl die FOK-pagina geindexeerd heeft, zal die hoogstwaarschijnlijk in ieder geval bij de eerste 10 resultaten komen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:58 schreef senesta het volgende:
Heb je wel eens op dat jochies naam gegoogled?
Moet je eens doen
Ja.. en in VKZ word Wilders een hitler genoemd, op het drugsforum word openlijk over het gebruik van cocaine besproken, en zo kan ik wel even doorgaan, zijn allemaal zaken die door kleine kinderen gelezen kunnen worden zodra ze google kunnen gebruiken. Misschien wil je daar in de FB topics ook aan de slag, er is nog zoveel werk te doen dan!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh ja, en nu? Zodra Google.nl die FOK-pagina geindexeerd heeft, zal die hoogstwaarschijnlijk in ieder geval bij de eerste 10 resultaten komen.
Bovendien zijn er de laatste dagen meer namen van mensen genoemd waarbij in twijfel werd getrokken of ze dood zijn en of ze uberhaupt bestaan hebben.
Wilders Hitler noemen vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen, maar verschil met Wilders en een onschuldig slachtoffer van een aanslag, is dat Wilders ervoor kiest om in de media te komen als een prominent figuur.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:10 schreef Bastard het volgende:
Ja.. en in VKZ word Wilders een hitler genoemd, op het drugsforum word openlijk over het gebruik van cocaine besproken, en zo kan ik wel even doorgaan, zijn allemaal zaken die door kleine kinderen gelezen kunnen worden zodra ze google kunnen gebruiken. Misschien wil je daar in de FB topics ook aan de slag, er is nog zoveel werk te doen dan!
Al dat gespeculeer over dat meisje dat door die Sander V. om het leven is geholpen, waar was je toen? Of bij het gespeculeer rondom de Love Parade? Waar ben je als men hier over die Robby van der Leeden (HvH rellen) zegt dat ie terecht dood is geschoten en er nog meer slachtoffers hadden moeten vallen? Om maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wilders Hitler noemen vind ik eerlijk gezegd ook niet kunnen, maar verschil met Wilders en een onschuldig slachtoffer van een aanslag, is dat Wilders ervoor kiest om in de media te komen als een prominent figuur.
En er zit ook een heel groot verschil tussen over drugs lezen of dat iemand z'n dood of zelfs z'n bestaan ontkend wordt. Da's totaal geen vergelijking. Heeft gewoon niks met elkaar te maken.
Eeeh hequote:Op woensdag 15 september 2010 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Al dat gespeculeer over dat meisje dat door die Sander V. om het leven is geholpen, waar was je toen? Of bij het gespeculeer rondom de Love Parade? Waar ben je als men hier over die Robby van der Leeden (HvH rellen) zegt dat ie terecht dood is geschoten en er nog meer slachtoffers hadden moeten vallen? Om maar wat voorbeelden te noemen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:10 schreef Bastard het volgende:
Dat over het condoleanceregister is nu wel klaar mag ik aannemen he
Maar wat is nou je punt? De mensen? De namen? Of dat er bewering is over registers en dat jij het idee hebt dat dit niet zo is.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat van die condoleance-registers is juist een van de belangrijkste argumenten en 'bewijzen' in de 9/11-topics om aan te tonen dat die mensen niet dood zijn of niet bestaan.
Immers: Mensen die geen condoleances in hun condoleance-registers bestaan niet of zijn niet dood (volgens sommige mensen).
Als dan blijkt dat deze overleden mensen wel condoleance-registers vol met reacties hebben, vind ik dat dat best even gemeld mag worden, omdat er dan met andere argumenten gekomen moet worden waarom deze mensen of niet overleden zijn of niet bestaan.
Ik volg deze discussie namelijk al wat langer dan vandaag. Anders komt het in deel 40 wel weer een keer ter sprake:
"O ja, dat klopt, die mensen hebben helemaal geen condoleances in hun condoleance-registers, dus die bestaan inderdaad niet."
Nu kan er tenminste terug worden verwezen dat dat allang ontkracht is en dat men met andere argumenten moet komen om aan te tonen dat die mensen niet bestaan, anders blijft alles zich in alle delen herhalen.
Het is heel knap dat je dat ontkracht hebt en dat mag je wat mij betreft als een persoonlijke overwinning beschouwen.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat van die condoleance-registers is juist een van de belangrijkste argumenten en 'bewijzen' in de 9/11-topics om aan te tonen dat die mensen niet dood zijn of niet bestaan.
Immers: Mensen die geen condoleances in hun condoleance-registers bestaan niet of zijn niet dood (volgens sommige mensen).
Als dan blijkt dat deze overleden mensen wel condoleance-registers vol met reacties hebben, vind ik dat dat best even gemeld mag worden, omdat er dan met andere argumenten gekomen moet worden waarom deze mensen of niet overleden zijn of niet bestaan.
Ik volg deze discussie namelijk al wat langer dan vandaag. Anders komt het in deel 40 wel weer een keer ter sprake:
"O ja, dat klopt, die mensen hebben helemaal geen condoleances in hun condoleance-registers, dus die bestaan inderdaad niet."
Nu kan er tenminste terug worden verwezen dat dat allang ontkracht is en dat men met andere argumenten moet komen om aan te tonen dat die mensen niet bestaan, anders blijft alles zich in alle delen herhalen.
Dat slaat nergens op. Een internetdiscussie is voor mij in ieder geval geen wedstrijd met vijanden.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het is heel knap dat je dat ontkracht hebt en dat mag je wat mij betreft als een persoonlijke overwinning beschouwen.
Ah ik dacht dat het te maken had met die namen en waarom ze onfatsoenlijk genoemd werden.. maar als het echt een punt bijdraagt om dit mysterie op te lossen, ja dan komen we er niet onderuit he.quote:
Als opmerkelijk... niet als bewijs.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Een internetdiscussie is voor mij in ieder geval geen wedstrijd met vijanden.
Maar de (lege) condoleance-registers werden toch (vooral door jou) als belangrijk 'bewijs' genoemd voor het wel of niet bestaan van die mensen, daarom dus!
Boeken met een andere kijk op de wereld? Laat je de waarheid in het midden op die manier, en toch zegt het wat het doet?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:52 schreef oompaloompa het volgende:
Ik wil graag een boekenthread maken, maar wel de gefundeerde bnw-achtige boeken scheiden van de (in mijn mening) extreme ongefundeerde waanzin. Nou is het natuurlijk niet tof wanneer ik dat gedeelte de "extreme ongefundeerde waanzin" noem, noch wanneer ik het de "echte waarheid die je pas ziet wanneer je je schapenhuid afdoet en niet meer mee-blaat met de kudde" noem
Wat is een goede overkoepelende term die geen waardeoordeel er aan hecht, zowel positief noch negatief?
Misschien zou je kunnen denken in vormen als.. meer bewezen en 'bevat meer aanhangers'.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:52 schreef oompaloompa het volgende:
Ik wil graag een boekenthread maken, maar wel de gefundeerde bnw-achtige boeken scheiden van de (in mijn mening) extreme ongefundeerde waanzin. Nou is het natuurlijk niet tof wanneer ik dat gedeelte de "extreme ongefundeerde waanzin" noem, noch wanneer ik het de "echte waarheid die je pas ziet wanneer je je schapenhuid afdoet en niet meer mee-blaat met de kudde" noem
Wat is een goede overkoepelende term die geen waardeoordeel er aan hecht, zowel positief noch negatief?
Nee dat denk ik niet. Dat geeft onnodig splitsing aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
Misschien zou je kunnen denken in vormen als.. meer bewezen en 'bevat meer aanhangers'.
Het punt is dat oompa, naar mijn weten, totaal geen affiniteit heeft met BNW boeken. Gezien de discussies waar oompa altijd aan de ontvangende kant zit qua BNW informatie.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Dat geeft onnodig splitsing aan.
Ik snap je geloof ik.. maar we moeten het ook voor het grote publiek duidelijk houden, de leek waarin ik mijzelf ook schaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het punt is dat oompa, naar mijn weten, totaal geen affiniteit heeft met BNW boeken. Gezien de discussies waar oompa altijd aan de ontvangende kant zit qua BNW informatie.
Om dan te gaan beslissen welke boeken krankjorrem zijn en welke plausible.. vind ik best knap. Want hoe weet oompa dat de theorie dat de aarde hol is, meer aanghangers bevat dan de theorie dat kabouters bestaan? Daar moet wat onderzoek voor gedaan worden.
Door dan te bekijken welke boeken dus meer aanhangers hebben, en de theorieën in grote lijnen uit te schrijven, kan er onderscheid gemaakt worden in boeken welke meer/minder BNW aanhangers hebben als het gaat om geloofwaardigheid.
Misschien is het zo wat duidelijker?
Ligt er aan. Jullie hebben bnw helemaal toegge-eigend aan lizardmen en de illumnatie, terwijl er volgens de beschrijving ook de wat meer aardsere complotten & manipulaties onder vallen.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het punt is dat oompa, naar mijn weten, totaal geen affiniteit heeft met BNW boeken. Gezien de discussies waar oompa altijd aan de ontvangende kant zit qua BNW informatie.
Om dan te gaan beslissen welke boeken krankjorrem zijn en welke plausible.. vind ik best knap. Want hoe weet oompa dat de theorie dat de aarde hol is, meer aanghangers bevat dan de theorie dat kabouters bestaan? Daar moet wat onderzoek voor gedaan worden.
Door dan te bekijken welke boeken dus meer aanhangers hebben, en de theorieën in grote lijnen uit te schrijven, kan er onderscheid gemaakt worden in boeken welke meer/minder BNW aanhangers hebben als het gaat om geloofwaardigheid.
Misschien is het zo wat duidelijker?
ik dacht dat het klakkeloos in aliens geloven tru was?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:56 schreef Ticker het volgende:
Maar dat is dus een beetje zoals gaan uitzoeken wat de meeste bruikbare wetenschappelijke toenaderingen zijn, en dan in het subforum Wetenschap theoriën gaan plaatsen waarvan je, zonder ermee bekend te zijn, een oordeel gaat vellen.
Dat gaat gewoon niet, je zult toch enige vorm van onderzoek gedaan moeten hebben.
Het lijkt er nu op dat er mensen hier zijn die te veel kennis hebben van de zaken, en we meer in de lucht moeten gaan lullen omdat het anders niet te volgen valt.
Tuurlijk iedereen moet gemotiveerd worden om topics te openen en toenadering te zoeken mbt. informatie, maar het besef dat er een informatie gat is, moet bij de TS liggen.
Dat is inderdaad een punt wat bij een ieder altijd in het achterhoofd moet zitten wmb.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jouw waarheid is niet de waarheid.
fijne instellingquote:Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een punt wat bij een ieder altijd in het achterhoofd moet zitten wmb.
Ik vind ook een hoop zaken, ik ben zeker van een hoop zaken, en de ander zal ten zeerste betwijfelen. Ik ben hier dan niet om mijn gelijk op te leggen, ik laat misschien de weg zien die ik bewandel en hoe ik aan mijn overtuiging ben gekomen, maar wat de ander wil geloven moeten ze helemaal zelf weten.
Dit vind ik echt heel mooi gezegdquote:Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:
Dat is inderdaad een punt wat bij een ieder altijd in het achterhoofd moet zitten wmb.
Ik vind ook een hoop zaken, ik ben zeker van een hoop zaken, en de ander zal ten zeerste betwijfelen. Ik ben hier dan niet om mijn gelijk op te leggen, ik laat misschien de weg zien die ik bewandel en hoe ik aan mijn overtuiging ben gekomen, maar wat de ander wil geloven moeten ze helemaal zelf weten.
Dat vind ik een complimentquote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit vind ik echt heel mooi gezegden dat zie ik jou inderdaad doen in je posts
.
Lavenderr is op vakantie. Bastard is erbij gekomen als vaste mod op BNW en ik help zolang Lavenderr er niet isquote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef mediacurator het volgende:
waarom mijn posts wissen bastard en waar is Lavender?
ok, en nu nog een antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Lavenderr is op vakantie. Bastard is erbij gekomen als vaste mod op BNW en ik help zolang Lavenderr er niet is
Omdat die posts niets van doen hadden met het onderwerp.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef mediacurator het volgende:
ja hoiquote:Op donderdag 16 september 2010 12:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Lavenderr is op vakantie. Bastard is erbij gekomen als vaste mod op BNW en ik help zolang Lavenderr er niet is
wie bepaald dat? die gast refereerde zelf aan ww2quote:Op donderdag 16 september 2010 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat die posts niets van doen hadden met het onderwerp.
dan werk jij voor de zelfde secularisatie maffia?quote:Hoe jij gelooft.. nee 'stellig schijnt te weten' hoe de wereld in elkaar steekt hoort daar niet.
Ja Bastard, je hebt mijn post ook gewist en nu moest ik dus weer op 'volg topic' (quote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef mediacurator het volgende:
Nee, niemand staat boven Bastard, ook god niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef mediacurator het volgende:
Niemand staat boven God Bastard
Niemand
Er zijn mensen die God willen verbieden om zelf de scepter te kunnen zwaaien
De topic titel.quote:
Nee nee, dat zie jij verkeerd....quote:dan werk jij voor de zelfde secularisatie maffia?
ik mag dus niet in en God geloven die mij ogen heeft gegeven voor een specifiek doel
om waarheid van leugens te kunnen onderscheiden
er worden ter wereld overal mensen opgesloten wegens misdaden
daarover hoor ik niemand
maar kom aan de regering Bush, oh wee oh wee, dan zwaait er wat?
wat is dat voor vage onzin?
zonder comma is die eerste zin op twee manieren te interpreterenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef mediacurator het volgende:
Niemand
Er zijn mensen die God willen verbieden om zelf de scepter te kunnen zwaaien
Dat is de duivel zelf op de troon des werelds te plaatsen
Nee.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef mediacurator het volgende:
dan werk jij voor de zelfde secularisatie maffia?
Jawelquote:ik mag dus niet in en God geloven die mij ogen heeft gegeven voor een specifiek doel?
om waarheid van leugens te kunnen onderscheiden
Geen idee, maar het hoort niet in het 9/11 topic, vandaar de edits.quote:er worden ter wereld overal mensen opgesloten wegens misdaden
daarover hoor ik niemand
maar kom aan de regering Bush, oh wee oh wee, dan zwaait er wat?
wat is dat voor vage onzin?
Dat mag, en als de wereld bijtijds uit de hypnose ontwaakt wil ik wel eens zien hoe jij daar mee gaat pronken.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zonder comma is die eerste zin op twee manieren te interpreteren
ik buig voor god Bastard!
maar niet voor god, Bastard!
Wel eens gehoord van Chuck Norris?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef mediacurator het volgende:
Even een hele serieuze vraag: roep jij dit soort dingen ook als jij aan 't werk bent, of in ieder geval, irl (dus niet op internet) tegen mensen om je heen?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dat mag, en als de wereld bijtijds uit de hypnose ontwaakt wil ik wel eens zien hoe jij daar mee gaat pronken.
en je hoeft mij niet te vertellen dat jij niet voor God buigt
daar is het jou allemaal om te doen volgens mij, ik mag de mens daar wel op attenderen
wat jou achterliggende motieven zijn
jij speelt een oorlog met informatie, psy warfare
dat mag, maar het is wel dapper van je om dit te ontkennen
de duivel is een laf beest die mensen alleen in hun slaap durft te overmeesteren
nu jij weer
BNW ruled by subjectieve atheïstenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van Chuck Norris?
En Gerard Joling?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:
Exact! Chuck Norris is Alles.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
dat heet de schoonheid van het internet, wegens anoniem het absolute kwaad te kunnen ontmaskerenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Even een hele serieuze vraag: roep jij dit soort dingen ook als jij aan 't werk bent, of in ieder geval, irl (dus niet op internet) tegen mensen om je heen?
the power of simpliciteitquote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef Terecht het volgende:
Je houdt er een goed-kwaad schema op na om simpel van te worden.
Wat klets je nou..? Ik stel je een serieuze vraag, en als jij serieus wil discussieren dan geef je daar ook een normaal antwoord op.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dat heet de schoonheid van het internet, wegens anoniem het absolute kwaad te kunnen ontmaskeren
wordt de prijs voor het vrede niet voor niets uitgereikt aan de uitvinders van het interweb![]()
judgement day! =vs.
![]()
interweb vs. main stream media (Illuminati)
kranten wordt morgen vis in verpakt, de waarheid leeft voort op memory sticks en CD's/DVD's for ever
Dit grote complot gaat nogal slordig uitpakken voor de misdadigers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |