fijne instellingquote:Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een punt wat bij een ieder altijd in het achterhoofd moet zitten wmb.
Ik vind ook een hoop zaken, ik ben zeker van een hoop zaken, en de ander zal ten zeerste betwijfelen. Ik ben hier dan niet om mijn gelijk op te leggen, ik laat misschien de weg zien die ik bewandel en hoe ik aan mijn overtuiging ben gekomen, maar wat de ander wil geloven moeten ze helemaal zelf weten.
Dit vind ik echt heel mooi gezegdquote:Op donderdag 16 september 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:
Dat is inderdaad een punt wat bij een ieder altijd in het achterhoofd moet zitten wmb.
Ik vind ook een hoop zaken, ik ben zeker van een hoop zaken, en de ander zal ten zeerste betwijfelen. Ik ben hier dan niet om mijn gelijk op te leggen, ik laat misschien de weg zien die ik bewandel en hoe ik aan mijn overtuiging ben gekomen, maar wat de ander wil geloven moeten ze helemaal zelf weten.
Dat vind ik een complimentquote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit vind ik echt heel mooi gezegden dat zie ik jou inderdaad doen in je posts
.
Lavenderr is op vakantie. Bastard is erbij gekomen als vaste mod op BNW en ik help zolang Lavenderr er niet isquote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef mediacurator het volgende:
waarom mijn posts wissen bastard en waar is Lavender?
ok, en nu nog een antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Lavenderr is op vakantie. Bastard is erbij gekomen als vaste mod op BNW en ik help zolang Lavenderr er niet is
Omdat die posts niets van doen hadden met het onderwerp.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef mediacurator het volgende:
ja hoiquote:Op donderdag 16 september 2010 12:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Lavenderr is op vakantie. Bastard is erbij gekomen als vaste mod op BNW en ik help zolang Lavenderr er niet is
wie bepaald dat? die gast refereerde zelf aan ww2quote:Op donderdag 16 september 2010 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat die posts niets van doen hadden met het onderwerp.
dan werk jij voor de zelfde secularisatie maffia?quote:Hoe jij gelooft.. nee 'stellig schijnt te weten' hoe de wereld in elkaar steekt hoort daar niet.
Ja Bastard, je hebt mijn post ook gewist en nu moest ik dus weer op 'volg topic' (quote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef mediacurator het volgende:
Nee, niemand staat boven Bastard, ook god niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef mediacurator het volgende:
Niemand staat boven God Bastard
Niemand
Er zijn mensen die God willen verbieden om zelf de scepter te kunnen zwaaien
De topic titel.quote:
Nee nee, dat zie jij verkeerd....quote:dan werk jij voor de zelfde secularisatie maffia?
ik mag dus niet in en God geloven die mij ogen heeft gegeven voor een specifiek doel
om waarheid van leugens te kunnen onderscheiden
er worden ter wereld overal mensen opgesloten wegens misdaden
daarover hoor ik niemand
maar kom aan de regering Bush, oh wee oh wee, dan zwaait er wat?
wat is dat voor vage onzin?
zonder comma is die eerste zin op twee manieren te interpreterenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef mediacurator het volgende:
Niemand
Er zijn mensen die God willen verbieden om zelf de scepter te kunnen zwaaien
Dat is de duivel zelf op de troon des werelds te plaatsen
Nee.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef mediacurator het volgende:
dan werk jij voor de zelfde secularisatie maffia?
Jawelquote:ik mag dus niet in en God geloven die mij ogen heeft gegeven voor een specifiek doel?
om waarheid van leugens te kunnen onderscheiden
Geen idee, maar het hoort niet in het 9/11 topic, vandaar de edits.quote:er worden ter wereld overal mensen opgesloten wegens misdaden
daarover hoor ik niemand
maar kom aan de regering Bush, oh wee oh wee, dan zwaait er wat?
wat is dat voor vage onzin?
Dat mag, en als de wereld bijtijds uit de hypnose ontwaakt wil ik wel eens zien hoe jij daar mee gaat pronken.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
zonder comma is die eerste zin op twee manieren te interpreteren
ik buig voor god Bastard!
maar niet voor god, Bastard!
Wel eens gehoord van Chuck Norris?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:01 schreef mediacurator het volgende:
Even een hele serieuze vraag: roep jij dit soort dingen ook als jij aan 't werk bent, of in ieder geval, irl (dus niet op internet) tegen mensen om je heen?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dat mag, en als de wereld bijtijds uit de hypnose ontwaakt wil ik wel eens zien hoe jij daar mee gaat pronken.
en je hoeft mij niet te vertellen dat jij niet voor God buigt
daar is het jou allemaal om te doen volgens mij, ik mag de mens daar wel op attenderen
wat jou achterliggende motieven zijn
jij speelt een oorlog met informatie, psy warfare
dat mag, maar het is wel dapper van je om dit te ontkennen
de duivel is een laf beest die mensen alleen in hun slaap durft te overmeesteren
nu jij weer
BNW ruled by subjectieve atheïstenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van Chuck Norris?
En Gerard Joling?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:
Exact! Chuck Norris is Alles.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
dat heet de schoonheid van het internet, wegens anoniem het absolute kwaad te kunnen ontmaskerenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Even een hele serieuze vraag: roep jij dit soort dingen ook als jij aan 't werk bent, of in ieder geval, irl (dus niet op internet) tegen mensen om je heen?
the power of simpliciteitquote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef Terecht het volgende:
Je houdt er een goed-kwaad schema op na om simpel van te worden.
Wat klets je nou..? Ik stel je een serieuze vraag, en als jij serieus wil discussieren dan geef je daar ook een normaal antwoord op.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef mediacurator het volgende:
[..]
dat heet de schoonheid van het internet, wegens anoniem het absolute kwaad te kunnen ontmaskeren
wordt de prijs voor het vrede niet voor niets uitgereikt aan de uitvinders van het interweb![]()
judgement day! =vs.
![]()
interweb vs. main stream media (Illuminati)
kranten wordt morgen vis in verpakt, de waarheid leeft voort op memory sticks en CD's/DVD's for ever
Dit grote complot gaat nogal slordig uitpakken voor de misdadigers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |