abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86350313
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:12 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nee, als je niet uitcheckt, valt er helemaal geen rit te berekenen.
Instaptarief ben je dan kwijt
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 12 september 2010 @ 18:22:24 #52
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_86350534
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Instaptarief ben je dan kwijt
Nee, er wordt 4 euro borg ingehouden als je incheckt en als je niet uitcheckt ben je die kwijt. Niets meer en niets minder.
pi_86350621
Met als toevoeging dat het bedrag je dat je "kwijt" bent door niet uit te checken natuurlijk moet vergelijken met wat je betaald zou hebben als je wel was uitgecheckt. Als je rit ¤ 2,50 zou kosten maar je door vergeten uit te checken ¤ 4,00 betaalt, ben je dus ¤ 1,50 "kwijt" geraakt door niet uit te checken.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_86350867
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:22 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nee, er wordt 4 euro borg ingehouden als je incheckt en als je niet uitcheckt ben je die kwijt. Niets meer en niets minder.
Uhmz oke ben toch ook wel aardig wat andere bedragen tegengekomen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_86350960
Het instaptarief bij reizen op saldo is bij NS voor:

1. Houders van de persoonlijke OV-chipkaart met Voordeelurenabonnement ¤ 10
2. Houders van de persoonlijke OV-chipkaart zonder abonnement ¤ 20
3. Houders van de anonieme OV-chipkaart ¤ 20

Laad genoeg saldo voor het instaptarief. Voor reizen met de trein adviseren we ¤ 20.

En dat ben je dan kwijt als je niet uitchekt naar mijn weten.
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 12 september 2010 @ 18:51:41 #56
39333 Zelva
pi_86351598
Ja, maar Shmoopy had het over de tram.
pi_86351931
Ohw oke sorry man
Ik zwaai naar dieren.
pi_86352294
http://www.spitsnieuws.nl(...)rttarief_chipka.html
Geen dubbel starttarief chipkaart

Treinreizigers met een ov-chipkaart mogen niet verplicht worden om twee keer een opstaptarief te betalen als ze overstappen van de ene naar de andere treindienst-aanbieder. Dat zei demissionair minister Camiel Eurlings (Verkeer) in een overleg met de Tweede Kamer .

Eurlings lichtte zijn woorden toe met een voorbeeld in Limburg. "Als je daar met de chipkaart zou reizen van Swalmen naar Valkenburg heb je te maken met verschillende regionale treinaanbieders. Het kan niet zo zijn dat je dan steeds weer een opstarttarief moet betalen. Dan laat je Valkenburg misschien links liggen, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn'', aldus de bewindsman die uit die plaats afkomstig is.

De CDA-politicus heeft begrepen dat ook regionale overheden de handen niet op elkaar krijgen voor dubbele opstaptarieven. "Daarom wil ik zo snel mogelijk met hen om de tafel om een oplossing te bedenken'', zei de minister. ,

Probleem is pas 6 jaar bekend maar Eurlings, die weer teruggaat naar Limburg wil zsm praten.....
En waarom moet ik dan wel 2x een starttarief betalen als ik van trein op metro overstapt ?
Dat is toch ook van de ene naar de andere vervoerder overstappen, meneer Eurlings ?

[ Bericht 29% gewijzigd door macca728 op 12-09-2010 19:24:16 ]
pi_86352952
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:00 schreef Geerd het volgende:
Ohw oke sorry man
Nee, hoor, bedankt voor het meedenken. :)

Die ene keer ¤10 kan ik achteraf verklaren, omdat hij maandag heen en terug onder de ¤5 uitkwam, beetje typisch wel dat het exact 24 uur later wordt bijgeboekt op z'n kaart.
Maar 2x ¤10 vink wel raar, dus ik zal eens kijken of ik daar een verklaring voor krijg.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 12 september 2010 @ 19:31:28 #60
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_86353095
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:10 schreef macca728 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rttarief_chipka.html
Geen dubbel starttarief chipkaart

Treinreizigers met een ov-chipkaart mogen niet verplicht worden om twee keer een opstaptarief te betalen als ze overstappen van de ene naar de andere treindienst-aanbieder. Dat zei demissionair minister Camiel Eurlings (Verkeer) in een overleg met de Tweede Kamer .

Eurlings lichtte zijn woorden toe met een voorbeeld in Limburg. "Als je daar met de chipkaart zou reizen van Swalmen naar Valkenburg heb je te maken met verschillende regionale treinaanbieders. Het kan niet zo zijn dat je dan steeds weer een opstarttarief moet betalen. Dan laat je Valkenburg misschien links liggen, en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn'', aldus de bewindsman die uit die plaats afkomstig is.

De CDA-politicus heeft begrepen dat ook regionale overheden de handen niet op elkaar krijgen voor dubbele opstaptarieven. "Daarom wil ik zo snel mogelijk met hen om de tafel om een oplossing te bedenken'', zei de minister. ,

Probleem is pas 6 jaar bekend maar Eurlings, die weer teruggaat naar Limburg wil zsm praten.....
En waarom moet ik dan wel 2x een starttarief betalen als ik van trein op metro overstapt ?
Dat is toch ook van de ene naar de andere vervoerder overstappen, meneer Eurlings ?
Eurlings kreeg deze vragen pas recent gesteld, voorheen was die staatssecretaresse Huizinga er mee bezig. Zij vond dat alles goed was en is nu minister van VROM...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_86354302
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Eurlings kreeg deze vragen pas recent gesteld, voorheen was die staatssecretaresse Huizinga er mee bezig. Zij vond dat alles goed was en is nu minister van VROM...
Eurlings was haar baas toch, die heeft alle stukken heus wel gezien
En dan moet hij ook vragen stellen waarom overstappen van trein naar metro/bus of tram wel een dubbel starttarief moet kosten, dat is in principe hetzelfde
pi_86356556
Ik snap er niets meer van en zit met een probleem met mijn studenten ov-chipkaart.

Ik heb bij DUO aangegeven mijn OV reisproduct te willen laten stoppen. Ik heb dit op internet geregeld halverwege augustus. Ik kreeg van DUO bericht dat ik 6 (of 7) september mijn reisproduct zelf nog van mijn chipkaart moest verwijderen. Dit heb ik gedaan volgens de website van de chipkaart. Ik heb afgelopen maandag dus mijn product van mijn chipkaart afgehaald bij een ophaalpunt. Ik kreeg een bon dat 0 van 4 producten waren afgehaald. Ik deed alles volgens de instructies dus ik dacht dat het dan wel zou kloppen.

Nu stap ik gisteren de bus in en check in met mijn chipkaart omdat daar nog tegoed op stond, ik zou dus moeten betalen in de bus zonder korting oid. Ik stap uit de bus en check dus ook uit. Ik zag toevallig dat dit ritje mij geen euro had gekost. Dus ik vreesde al het ergste. Ik loop vervolgens naar een NS medewerker en hij kon mij vertellen dat er gewoon een reisproduct nog opstond. Ik vreesde dus ook voor de boete van 68 euro per halve maand. Nu bekeek ik gisteren de website van de chipkaart en ik zag dat er technische problemen waren met het erafhalen van je reisproduct. ik moet het na 15 september nogmaals proberen.
( http://www.studentenov-chipkaart.nl/Stopzetten, stap 2)

Mag / kan ik nu nog gewoon gratis reizen doordeweeks? Uiteraard ga ik het na 15 september nog een keer naar een ophaalpunt. Volgens mijn gegeven op www.ov-chipkaart.nl heb ik namelijk nng steeds een reisproduct. Zelfs als ik doordeweeks wil betalen voor de bus, dan is dit theoretisch niet mogelijk met mijn chipkaart. En de conducteur aan wie ik het vroeg vertelde mij dus dat ik nog een geldig reisproduct heb. Ik ga in de periode tot 15 september voordat ik de trein instap inloggen op www.ov-chopkaart.nl om te kijken of ik nog recht heb om te reizen, anders koop ik uiteraard gewoon een kaartje.
pi_86366288
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:48 schreef Rick_ het volgende:
Ik snap er niets meer van en zit met een probleem met mijn studenten ov-chipkaart.

Ik heb bij DUO aangegeven mijn OV reisproduct te willen laten stoppen. Ik heb dit op internet geregeld halverwege augustus. Ik kreeg van DUO bericht dat ik 6 (of 7) september mijn reisproduct zelf nog van mijn chipkaart moest verwijderen. Dit heb ik gedaan volgens de website van de chipkaart. Ik heb afgelopen maandag dus mijn product van mijn chipkaart afgehaald bij een ophaalpunt. Ik kreeg een bon dat 0 van 4 producten waren afgehaald. Ik deed alles volgens de instructies dus ik dacht dat het dan wel zou kloppen.

Nu stap ik gisteren de bus in en check in met mijn chipkaart omdat daar nog tegoed op stond, ik zou dus moeten betalen in de bus zonder korting oid. Ik stap uit de bus en check dus ook uit. Ik zag toevallig dat dit ritje mij geen euro had gekost. Dus ik vreesde al het ergste. Ik loop vervolgens naar een NS medewerker en hij kon mij vertellen dat er gewoon een reisproduct nog opstond. Ik vreesde dus ook voor de boete van 68 euro per halve maand. Nu bekeek ik gisteren de website van de chipkaart en ik zag dat er technische problemen waren met het erafhalen van je reisproduct. ik moet het na 15 september nogmaals proberen.
( http://www.studentenov-chipkaart.nl/Stopzetten, stap 2)

Mag / kan ik nu nog gewoon gratis reizen doordeweeks? Uiteraard ga ik het na 15 september nog een keer naar een ophaalpunt. Volgens mijn gegeven op www.ov-chipkaart.nl heb ik namelijk nng steeds een reisproduct. Zelfs als ik doordeweeks wil betalen voor de bus, dan is dit theoretisch niet mogelijk met mijn chipkaart. En de conducteur aan wie ik het vroeg vertelde mij dus dat ik nog een geldig reisproduct heb. Ik ga in de periode tot 15 september voordat ik de trein instap inloggen op www.ov-chopkaart.nl om te kijken of ik nog recht heb om te reizen, anders koop ik uiteraard gewoon een kaartje.
De openbaar vervoer-bedrijven grijpen elke kans aan om de zakken van hun reizigers leger te maken, ook al als het als gevolg is van hun onvermogen om iets goed te regelen, daar hebben ze geen boodschap aan. Net als dat je gewoon moet dokken als je een defecte studenten OV-chipkaart ontvangt van de IB-Groep.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_86366305
Ik ben mijn studenten-OV 2 weken geleden kwijtgeraakt, vorige week de aanvraagformulier + pasfoto teruggestuurd naar de IB groep. Moet dus zeker nog 1 tot 2 weken wachten tot ik een nieuwe OV-chipkaart binnenkrijg.

Voor de komende 1/2 weken wil ik daarom met een anonieme chipkaart reizen.
Maar kun je daarmee ook met studentenkorting (reductie) reizen of betaal ik hiermee gewoon altijd de volle bak?

En hoe toon ik aan dat ik aanspraak maak op die korting? Want toen ik mijn boete kreeg voor het reizen zonder studenten OV, werd de volledige tarief bovenop de boete gerekend desondanks het tonen van mijn collegekaart.
pi_86366462
Nee je kunt niet met studentenkorting reizen op een anonieme kaart, je pasfoto staat er immers niet op. Ook je collegekaart tonen is zinloos: niet iedereen met een collegekaart heeft recht op een OV-reisproduct.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_86366486
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee je kunt niet met studentenkorting reizen op een anonieme kaart, je pasfoto staat er immers niet op. Ook je collegekaart tonen is zinloos: niet iedereen met een collegekaart heeft recht op een OV-reisproduct.
Wel met een persoonlijke OV-chipkaart?
pi_86366605
En als ik een brief meeneem van de IB-Groep met mijn BSN + IB registratienummer waarop staat dat ik recht heb op studiefinanciëring en derhalve ook recht heb op studenten OV?
pi_86366797
Ze (Duo / IB groep) zet sowieso geen product op een pas behalve die je krijgt van hun..
Ging het maar zo makkelijk }:|

En die brief kan je meenemen, je kan lullen als brugman..
De ene conducteur / chauffeur van welk openbaar vervoer dan ook laat je zitten de ander geeft je een boete.
Helaas.

Zie oa hier: Studenten-OV kapot
en zo nog vele andere topics
pi_86367242
Dus met een anonieme OV-chipkaart kun je per definitie niet met korting reizen?
pi_86367340
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus met een anonieme OV-chipkaart kun je per definitie niet met korting reizen?
nee op geen enkele manier
pi_86367754
Dan neem ik wel een papieren ticket en vraag ik iemand of ik met diegene mee mag reizen op studentenkorting.
pi_86368352
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan neem ik wel een papieren ticket en vraag ik iemand of ik met diegene mee mag reizen op studentenkorting.
Pin gewoon je kaartjes, je kunt een formulier downen om je geld terug te krijgen dit kan je dan bewijzen via je acceptgiro.

niet met geprinte zooi in de trein gaan zitten, zijn collega's zelf ook gedaan, schrijven je een nieuw kaartje plus boete nog meer gezeik.

Ik ben nu soepel tot het opgelost is.
tip
Ik zwaai naar dieren.
pi_86368627
Dank je voor de tip. Al weet ik niet of ik aanspraak ga maken op restitutie, die regeling geldt slechts 1 keer.
pi_86368791
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Dank je voor de tip. Al weet ik niet of ik aanspraak ga maken op restitutie, die regeling geldt slechts 1 keer.
Als jij gewoon recht hebt op studiefinanciering dus vrij reizen moet dat geen probleem zijn
Als je je abbo vergeet dat mag idd wel 1x per kalenderjaar.

Ja sommige 3x :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_86368873
De klantenservice zegt iets heel anders, het verliezen van mijn studenten-OV is nalatigheid van mijzelf, en derhalve moet ik totdat ik mijn nieuwe kaart heb ontvangen, voor eigen rekening reizen. De regeling met de restitutie is enkel bedoeld als je een boete krijgt terwijl je een keer in de trein stapt terwijl je je OV thuis hebt gelaten, mocht je zoiets nog een keer overkomen, dan zeggen ze natuurlijk, ja, maar we hebben je al een keer gerestitueerd en daar mag je op jaarlijkse basis niet vaker dan 1x aanspraak op doen
  maandag 13 september 2010 @ 00:28:00 #76
39333 Zelva
pi_86368952
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor de komende 1/2 weken wil ik daarom met een anonieme chipkaart reizen.
Maar kun je daarmee ook met studentenkorting (reductie) reizen
Nee.

quote:
of betaal ik hiermee gewoon altijd de volle bak?
Ja.

quote:
En hoe toon ik aan dat ik aanspraak maak op die korting?
Niet. Je hebt geen recht op korting als je geen studentenkaart hebt. Je hebt uitsluitend recht op een vergoeding van 68 euro per halve maand als je ov-chipkaart te laat geleverd wordt.
pi_86368961
Nog een tipje mocht je de hc zien loop er ff meteen naar toe dat word vaak gewaardeerd ipv dat je gewoon gaat zitten. ;)
Ik zwaai naar dieren.
pi_86369024
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Asskicker14 het volgende:
De klantenservice zegt iets heel anders, het verliezen van mijn studenten-OV is nalatigheid van mijzelf, en derhalve moet ik totdat ik mijn nieuwe kaart heb ontvangen, voor eigen rekening reizen. De regeling met de restitutie is enkel bedoeld als je een boete krijgt terwijl je een keer in de trein stapt terwijl je je OV thuis hebt gelaten, mocht je zoiets nog een keer overkomen, dan zeggen ze natuurlijk, ja, maar we hebben je al een keer gerestitueerd en daar mag je op jaarlijkse basis niet vaker dan 1x aanspraak op doen
Jup daarvoor moet je bij ibg zijn duo daarom ook pinnen
Ik zwaai naar dieren.
pi_86369069
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:28 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Ja.
[..]

Niet. Je hebt geen recht op korting als je geen studentenkaart hebt. Je hebt uitsluitend recht op een vergoeding van 68 euro per halve maand als je ov-chipkaart te laat geleverd wordt.
Kan ik met een anonieme OV niet een medestudent vragen of ik met hem/haar mee mag reizen, dan geldt die korting toch wel?
pi_86369115
Nope
Ik zwaai naar dieren.
pi_86369148
Dan moet je een kaartje kopen met korting en dan vragen
Maar voor 0900 is korting sowieso niet geldig ;)
Ik zwaai naar dieren.
pi_86369179
Maar wel als ik bij een kaartautomaat via pin een papieren vervoersbewijs koop? :')
Wat is dan in godsnaam de meerwaarde van een anonieme OV-chip, je bent er niet goedkoper mee uit, behalve dan het gemak van niet telkens naar de kaartautomaat te hoeven gaan.
pi_86369268
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:33 schreef Geerd het volgende:
Dan moet je een kaartje kopen met korting en dan vragen
Maar voor 0900 is korting sowieso niet geldig ;)
Lang leve de privatisering. :r
Ik neem mijn kansen morgen wel, in een drukke coupe is de kans toch kleiner dat je gecontroleerd word, en bij een drukke spits gaan ze echt geen spoorwegpolitie bij halen.
  maandag 13 september 2010 @ 00:37:08 #84
39333 Zelva
pi_86369309
Dat kan, maar dan moet je een los kaartje kopen, want de ov-chipkaart kan dat technisch totaal niet aan. Bovendien kun je dan pas vanaf negen uur 's ochtends reizen.
pi_86369317
Waarom zou een anonieme OV-chipkaart goedkoper moeten zijn?

En volgens mij heb je dit ook nog niet door, maar bij de NS moet je nog helemaal niet je studenten-OV-chipkaart inchecken om met korting te reizen, voorlopig moet je nog gewoon een papieren kaartje kopen.
http://ns.nl/cs/Satellite(...)j+ns?p=1190105473060
pi_86369334
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Lang leve de privatisering. :r
Ik neem mijn kansen morgen wel, in een drukke coupe is de kans toch kleiner dat je gecontroleerd word, en bij een drukke spits gaan ze echt geen spoorwegpolitie bij halen.
Als jij gewoon id paspoort of rijbewijs bij je hebt hoeft dat ook niet ;)
Ik zwaai naar dieren.
pi_86369352
No way, dan weet ik zeker dat de boete mijn brievenbus bereikt. :')
pi_86369429
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
No way, dan weet ik zeker dat de boete mijn brievenbus bereikt. :')
Ooit gehoord van gba? ;) Probeer alleen maar wat te helpen maar
Ik zwaai naar dieren.
pi_86369474
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ooit gehoord van gba? ;) Probeer alleen maar wat te helpen maar
Zonder mijn ID-bewijs, kan ik elke naam opgeven die ik wil. ;)
pi_86369524
Jup maar dan word je ook opgevangen door sp of s&v, ben je nog veel duurder uit en tijd kwijt
Ik zwaai naar dieren.
pi_86369599
Ja, maar mijn hele punt is dat die conducteurs er ook tegen op zien om in een drukke ochtendspits de spoorwegpolitie erbij te halen, tenzij je echt van de Gestapo-conducteurs treft die koste wat het kost de regels willen hanteren.
pi_86369683
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, maar mijn hele punt is dat die conducteurs er ook tegen op zien om in een drukke ochtendspits de spoorwegpolitie erbij te halen, tenzij je echt van de Gestapo-conducteurs treft die koste wat het kost de regels willen hanteren.
Hehehe denk je???
Ik zwaai naar dieren.
pi_86369742
Hoe het ook zij, ik hoop jou te treffen op mijn traject, hopelijk gun je me die korting dan wel. Als ik het woord 'Fok you' in mijn mond neem, dan weet je met wie je te maken hebt. :')
pi_86369768
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe het ook zij, ik hoop jou te treffen op mijn traject, hopelijk gun je me die korting dan wel. Als ik het woord 'Fok you' in mijn mond neem, dan weet je met wie je te maken hebt. :')
_O- _O-
Probeer alleen maar te helpen man ^O^
Je begon zelf over gestapo
Zo word ik dan weer liever niet genoemd ;)

Die andere vraag heb ik ook al voor je opgezocht trouwens, wel vaag dat je dat zelf moet betalen :?

[ Bericht 8% gewijzigd door Geerd op 13-09-2010 01:16:34 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_86372674
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

De openbaar vervoer-bedrijven grijpen elke kans aan om de zakken van hun reizigers leger te maken, ook al als het als gevolg is van hun onvermogen om iets goed te regelen, daar hebben ze geen boodschap aan. Net als dat je gewoon moet dokken als je een defecte studenten OV-chipkaart ontvangt van de IB-Groep.
Je quote me heel mooi, maar je bericht geeft geen antwoord op mijn vraag.. :'(

Iemand enig idee?
  maandag 13 september 2010 @ 19:22:02 #96
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_86391897
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:59 schreef Rick_ het volgende:

[..]

Je quote me heel mooi, maar je bericht geeft geen antwoord op mijn vraag.. :'(

Iemand enig idee?
Volgens mij niet: je moet in het bezit zijn van een geldig vervoerbewijs en dat is of een kaartje of de chipkaart (een brief kan iedereen printen)
Maar het verschilt per conducteur of hun ochtendhumeur.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_86457244
al nieuws over het spoeddebat van gisteren ?
pi_86457292
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef shmoopy het volgende:
Iemand hier een idee?
Heb voor mijn oudste een OV-chipkaart aangeschaft met automatich ¤10 opladen als het saldo onder ¤5 uitkomt.
Het beste joch is er welgeteld alleen afgelopen maandag mee naar school geweest en was vanaf dinsdag ziek thuis.
Blijkt nu op mijn online banking dinsdagochtend 2x ¤10 opgeladen te zijn (en dus van mijn rekening).
Gek genoeg ook nog eens op 2 tijdstippen die hij normaal op een tram zou stappen (incl overstappen dus), maar hij lag toch echt ziek in z'n bed.

:?
weet je al waardoor het kwam ?
  woensdag 15 september 2010 @ 17:44:10 #99
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86467840
Is die kamerdebat trouwens al geweest? Begin me nu echt te irriteren aan de joint venture onder de naam Translink Systems. Prutsers dat het zijn. Wacht al bijna 3 weken op een vervangende studentenchipkaart.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 15 september 2010 @ 17:48:23 #100
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_86467958
Er liggen geen bestellingen voor mij klaar. Had verdomme al 1 september volgens DUO recht op de studentenOV.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')