Voor de laatste keer, ga naar dat kut topic aub.. Dat ding heb ik zelf ook gehad, wat een tering ding zeg. Als je lekker hard wil gaan drukken(scherm is restive ofzo) en een klote batterij wilt hebben, een lage brightness moest je dit ding kopen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:43 schreef Snaavel het volgende:
Is het mogelijk om geld terug te vragen?
hij zou het product maandag pas sturen.
dus het is nog niet verstuurd... want dan ga ik voor de
http://mp4nation.net/cata(...)6_66&products_id=430
Waarvoor moet je altijd weer mensen een product afraden?quote:Op zondag 12 september 2010 11:51 schreef Berend. het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, ga naar dat kut topic aub.. Dat ding heb ik zelf ook gehad, wat een tering ding zeg. Als je lekker hard wil gaan drukken(scherm is restive ofzo) en een klote batterij wilt hebben, een lage brightness moest je dit ding kopen!
Nee, staat op het verlanglijstje. Ik ga voorlopig even een pauze inlassen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:30 schreef Iemand91 het volgende:
@ monkeybrain
Al zo'n knuppel besteld? Indien ja: welke, al binnen?
Potentiële terrorist, die monkeybrain.quote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, staat op het verlanglijstje. Ik ga voorlopig even een pauze inlassen.
Maar zo te lezen ben jij wel een knuppel omdat het product natuurlijk nooit binnen enkele dagen in Nederland kan zijn![]()
Deze bestel ik er gelijk bijen nog mijn messen lijstje afwerken
![]()
[ afbeelding ]
Heb net de WWM gelezen, nu weet ik zeker welke messen ik kan/mag hebben. Wacht eerst af wat ik voor mijn verjaardag krijg, aan geld dan, en dan ga ik flink bestellenquote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, staat op het verlanglijstje. Ik ga voorlopig even een pauze inlassen.
Maar zo te lezen ben jij wel een knuppel omdat het product natuurlijk nooit binnen enkele dagen in Nederland kan zijn![]()
Deze bestel ik er gelijk bijen nog mijn messen lijstje afwerken
![]()
[ afbeelding ]
Zowiezo die imi Ipads blijven KUTquote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Waarvoor moet je altijd weer mensen een product afraden?
En die hij wil bestellen is helemaal geen aPad en jij hebt daar dus ook geen ervaring mee....
Youtube video : Is op die manier, Overigens zie ik op youtube video's waar ze zeggen dat je die USB stick zelf ook kunt maken. Blijkbaar bestaan er iso's of iets dergelijks die je op een eigen usb kan zetten.. en dat het dan ook werkt.. maar geen idee of dat echt zo is..quote:Op maandag 13 september 2010 12:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht nog op...
3 dingen voor in m'n pasgekochte eigen auto (BIC & eBay)
2 case fans (BIC)
1 verlengkabeltje (DX)
embleem voor auto (Ebay)
laserpen (Ebay)
nieuwe gsm (die komt dan wel uit Nederland) en toebehoren uit HK.
Ik had dit jaar nog niks gekocht uit hong kong
Zag net dit, werkt dit? Ik hoef het niet maar ik wist niet dat er al zoiets werkends was.
http://www.lightake.com/d(...)de_Driver_V1.0-32359
Honkballen in de gang gaat niet zo makkelijk.quote:Op zondag 12 september 2010 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Potentiële terrorist, die monkeybrain.
Maar die knuppel is trouwens maar 53 cm, had liever iets van 90 o.i.d. Komt bij potentiële inbrekers harder/beter aan. Horloge was trouwens van ebay, review (plus foto's?) komt zodra het binnen is.
EDIT: we blijven trouwens wel vriendelijk hè?![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Honkballen in de gang gaat niet zo makkelijk.
In het huis heb je te maken met een close-combat situatie, dan heb korter werktuig nodig![]()
Je moet er ook een gaatje in boren zodat je een "armbandje" eraan kunt maken, dan valt ie niet uit de hand om vervolgens zelf hout tegen de kop te krijgen
Kan je niet beter een hamer kopen?quote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Honkballen in de gang gaat niet zo makkelijk.
In het huis heb je te maken met een close-combat situatie, dan heb korter werktuig nodig![]()
Je moet er ook een gaatje in boren zodat je een "armbandje" eraan kunt maken, dan valt ie niet uit de hand om vervolgens zelf hout tegen de kop te krijgen
Ik zou zoiezo even wachten. Stick is nog in de eerste fase.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Youtube video : Is op die manier, Overigens zie ik op youtube video's waar ze zeggen dat je die USB stick zelf ook kunt maken. Blijkbaar bestaan er iso's of iets dergelijks die je op een eigen usb kan zetten.. en dat het dan ook werkt.. maar geen idee of dat echt zo is..
EDIT: op lightake staat:
NOTE:Sony has finally released the Dongle-Blocking v3.42 firmware to all the PS3's around the world!
FOR NOW PLEASE DON'T UPDATE YOUR PS3, IF YOU WISH TO FULLY ENJOY IT!
PS3Break official site: http://www.ps3break.com
Zijn niet voor mij, maar voor mijn moeder. Zelf heb ik iphone oordopjes.quote:Op maandag 13 september 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
Awesome. Koop mijn oordopjes ook altijd in China, omdat zelfs de duurdere niet lang meegaan bij mij
quote:Op maandag 13 september 2010 16:47 schreef bularax het volgende:
[..]
Zijn niet voor mij, maar voor mijn moeder. Zelf heb ik iphone oordopjes.
Ik heb de USB stick gekocht op ombouw eindhoven. die was dan geen 30 euro.. maar 170quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Youtube video : Is op die manier, Overigens zie ik op youtube video's waar ze zeggen dat je die USB stick zelf ook kunt maken. Blijkbaar bestaan er iso's of iets dergelijks die je op een eigen usb kan zetten.. en dat het dan ook werkt.. maar geen idee of dat echt zo is..
EDIT: op lightake staat:
NOTE:Sony has finally released the Dongle-Blocking v3.42 firmware to all the PS3's around the world!
FOR NOW PLEASE DON'T UPDATE YOUR PS3, IF YOU WISH TO FULLY ENJOY IT!
PS3Break official site: http://www.ps3break.com
Ik had ook contact opgenomen met de verkoper op ebay van mijn LED's die 23 augustus verzonden waren. Vanochtend kreeg ik deze mail terug:quote:Op maandag 13 september 2010 12:09 schreef Downstar het volgende:
ik wacht alleen nog op mn tripod van ebay.
16 augustus verzonden., maar eens even contact met gebruiker opnemen..
Van wie had je gekocht?quote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik had ook contact opgenomen met de verkoper op ebay van mijn LED's die 23 augustus verzonden waren. Vanochtend kreeg ik deze mail terug:
Dear buyer,
Thank you for taking your time to write to us.
Really sorry for kept you waiting. International shipping requires more complicated shipping procedures.Maybe there are some unexpected cases leading to the delay of the item. Perhaps your item still wait for custom clearance in your country or is being arranged for distribution in your local post office.
Any force majeure may also lead to the delay,such as local labor strike or horrible climate problem.
Could you please wait for a few days again see if you could receive the item by 2010-09-23 ?
If you still can not receive it then, please concact us,so that we will arrange full refund or arrange a replacement for you.
We appreciate your patience and understanding regarding this matter.
Thank you and have a great day.
Nog anderhalve week en dan kan ik dus vragen of de verkoper het nogmaals wil opsturen.
Je kent chinezen? Die stellen het net zo lang uit, totdat je het geld bij paypal niet kan terug claimen.quote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef bergdani het volgende:
Nog anderhalve week en dan kan ik dus vragen of de verkoper het nogmaals wil opsturen.
Ja wat?quote:
geld storten op je paypal rekeningquote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef lon_cocacola het volgende:
Hoi mensen,
Ben nieuw op dit forum.
Via google kwam ik op deze forum terecht en heb eens doorgenomen. Heb ook die site dealextreme bezocht. En ik vind dat ze leuke spullen verkopen. Nu wil ik heel graag een horloge van die website bestellen, maar als ik wil gaan betalen, lukt dat niet. Ik heb een paypal account en ik heb ook al mijn bankrekening aan die paypal account toegevoegd, maar nu zegt paypal als ik dus wil bestellen dat de ontvanger direct betaald wilt worden. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron. Maar ik heb geen creditcard.
Dus nu? Kan ik op een andere manier ook betalen, zodat ik die horloge wel kan bestellen?
Help HELP, het is zo'n mooie horloge en zo goedkoop.
Thanx
Die dingen zijn echt bagger als de pestquote:Op maandag 13 september 2010 17:36 schreef bularax het volgende:
[..]
Je kent chinezen? Die stellen het net zo lang uit, totdat je het geld bij paypal niet kan terug claimen.
[..]
Ja wat?
Daar heb ik nooit besteld. Heb vorig jaar wel een keer bij ledjes een paypalclaim gemaakt en toen kreeg ik m'n geld terug, opnieuw opsturen begon hij niet aan. Denk ook niet dat ze er veel winst op maken met die ebay fees van tegenwoordig...quote:
Sorry hoor, je gaat toch niet met zon ding rondlopen ?quote:Op maandag 13 september 2010 19:04 schreef Iemand91 het volgende:
Dames en heren, Samurai Watch is binnen!
Keurig verpakt:
[ afbeelding ](Jullie begrijpen wel wat en waarom is afgedekt)
Dit zat erin:
[ afbeelding ]
En dit ook:
[ afbeelding ]
En dit:
[ afbeelding ]
ehm...![]()
[ afbeelding ]
aha!![]()
Daar is ie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
^^ Moeilijk shot (en dus wazig)
Maar toen moesten er schakels tussen uit (ik heb geloof ik uitzonderlijk dunne polsen), en dat
wilde voor geen meter. Dus wat ga je dan doen?:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer hiermee proberen de pennetje uit de schakels halen:
[ afbeelding ]
En dat ging.
Goed dan nu de review. Ik heb 'm dus op het moment net een uurtje om dus veel kan ik nog niet zeggen. Tijd/datum heb ik ingesteld met behulp van deze site (stond heel duidelijk op):
Linkje
Bovenste knopje indrukken:
1x = actuele tijd
2x = datum
3x = seconden (niet erg nuttig, het blijf maar 2-3 seconden branden)
Onderste knopje gebruik je alleen tijdens de dingen instellen.
Het horloge ziet er prima uit, voelt solide aan, en voor de betaalde ¤8,99 erg goed en betaalbaar.
Aanrader dus!
Ook hebben? Hier vandaan (zo ongeveer het goedkoopst): Ebay linkje
Iemand91 realiseert hoe lang zijn post wordt en ook dat dit zijn langste post op fok is...
Ik moet zeggen op de foto ziet het er wel wat minder uit dan in het echt. En het is ook niet echt serieus, meer een geinig dingetje erbij...quote:Op maandag 13 september 2010 19:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sorry hoor, je gaat toch niet met zon ding rondlopen ?t ziet er echt niet uit, dat is meer voor die sci-fi mensen die niet beseffen dat ze niet in de film maar op aarde leven.
Vertel mij 1 ding wat bagger is aan de originele apple oordopjes?quote:Op maandag 13 september 2010 18:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt bagger als de pest
Ik denk toch dat een ebayverkoper liever iets voor 2,70 opstuurt dan dat hij negatieve feedback krijgt.quote:Op maandag 13 september 2010 17:36 schreef bularax het volgende:Je kent chinezen? Die stellen het net zo lang uit, totdat je het geld bij paypal niet kan terug claimen.
Niet als ze al 10k positieve hebben.quote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik denk toch dat een ebayverkoper liever iets voor 2,70 opstuurt dan dat hij negatieve feedback krijgt.
Iedereen haat erop, maar toch vind ik ze best fijn. Zelf zal ik ze niet opnieuw kopen als ze kapot zijn, want er zijn fijnere, maar het zijn zeker geen kutdingen.quote:Op maandag 13 september 2010 19:30 schreef bularax het volgende:
[..]
Vertel mij 1 ding wat bagger is aan de originele apple oordopjes?
Nou wees blij dat je je geld terug krijgt. 170 euro whahaquote:Op maandag 13 september 2010 17:09 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik heb de USB stick gekocht op ombouw eindhoven. die was dan geen 30 euro.. maar 170
kreeg vandaag netjes een mailtje:
''Hoi Snaavel,
Vind je het goed als we het geld terugboeken op je rekening?
Ik denk dat je hem beter niet kunt aanschaffen. Er komen iedere dag nieuwe technieken uit om hem te modden. De PSjailbreak is alweer achterhaald. Je kunt hem ondertussen met een boel telefoons ook al modden. Ook met een rekenmachientje. De vooruitgang is erg snel nu.
Er komt dadelijk ongetwijfeld een softmod voor uit.
Met vriendelijke groet,
Ombouweindhoven''
Dus niet aanschaffen die dingen, ik krijg nu netjes mijn geld terug..
Die shirts zijn niet de officiele, dus nep, dus mogen alhier niet besproken wordenquote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef W00fer het volgende:
Downstar, je weet niet waar je het over hebt. Het is geen "gewone usb stick" maar een PCB met Atmel of PIC chip erop en usb controller. Deze emuleert een usb-hub en vervolgens door verschillende usb poorten te voeden met data, krijg je een soort opstopping (buffer overflow) daardoor kun je de PS3 exploiten. Een gewone usb stick werkt dan ook niet.
EDIT: Heeft er iemand ervaring met die voetbalshirtjes van Lightake? Is het een beetje kwaliteit?
Meer info S.V.Pquote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Sdm007 het volgende:
Lol, Ik dacht al van #92 naar #23.
On:
Weer wat bestellingen gedaan bij Kyle.
Ja, het gaat redelijk langzaam ja.. ik had ook nog een wii motion plus besteld.. nog steeds niet binnen..quote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik wacht nog steeds op een levering van 27 augustus...Schiet weer lekker op vanuit China
dat is toch playmobiel, en geen lego?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef W00fer het volgende:
Wat is het mailadres van Kyle? Rachel dacht dat ik een zaklamp wilde hebben toen ik vroeg om glow in the dark letters![]()
Is dat trouwens een zaklampje van CREE Frenker? Die zijn het beste qua ANSI Lumen.
Lego zal trouwens tot in het einde der tijden spijt hebben van het verliezen van het patent:
[ afbeelding ]
$2,79 op Lightake. Kost hier het 5 voudige.
Tering ze hebben nog best vette legoquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef W00fer het volgende:
Wat is het mailadres van Kyle? Rachel dacht dat ik een zaklamp wilde hebben toen ik vroeg om glow in the dark letters![]()
Is dat trouwens een zaklampje van CREE Frenker? Die zijn het beste qua ANSI Lumen.
Lego zal trouwens tot in het einde der tijden spijt hebben van het verliezen van het patent:
[ afbeelding ]
Je weet wel dat je een speciale lader nodig hebt voor deze batterijen en geen standaard penlight lader?quote:Op maandag 13 september 2010 23:18 schreef Frenker het volgende:
Ook maar een zaklampje besteld voor tijdens de nachtelijke skateboard-sessies
En een paar batterijen uiteraard.
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer precies wat het was, maar ik weet wél dat die info op Wikipedia niet klopt. Ik heb ooit uren liggen zoeken en het kwam er op neer dat dat wat op Wikipedia stond foute info was. (Welk limiet er nou voor lasers was ben ik helaas vergetenquote:
quote:Mosquitos are highly advanced little critters. They can sense carbon dioxide, movement and heat to track your tasty flesh. You'll need to do more than release a little sound to keep them away.
Still.. it might be a fun lil gift considering the price, and maybe it'll keep the retard mosquitos away. Hey, there's always one in the family.
quote:Maybe the mosquitoes listen to his 'No mosquito can bit me, I'm fully protected with a $2 chinese gadget' thought, so they think themselves 'what a douche...' and avoid him.
Dat heeft hij ook er kunnen ook AA's in maar de 14500 zijn 3.7V en hebben dus een aparte lader nodig en geen standaard 1.5V lader.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:28 schreef wormtrein het volgende:
Je koopt er beter eentje waar AA's of AAA's in kunnen inderdaad, dan kun je er eventueel ook nog een Ultrafire batterij-tje instoppen
Tot 500mw is klasse 3Bquote:Op zondag 12 september 2010 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ofwel harstikke verboden in Nederland. Die foto is van een 200 mW.
Tevens mag je in Nederland wel een 3B hebben, maar je mag er niet in handelen.
Tss, de Nederlandse wet
Ik meen mij te herinneren dat die Enlighten nogal wat kritiek kreeg op een bepaalde pagina omdat er nogal "lugubere" sets tussen zatenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb het voor je na gerekend, maar het klopt gewoon..quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef W00fer het volgende:
Ok ik heb het mailadres van Zarmark gevonden en die Rachel eens gemaild.
Krijg ik het volgende terug:
http://item.taobao.com/item.htm?id=3551142958
Voor dat item rekent ze $7.46 incl shipping incl trackingnumber.
Als ik er tien afneem $31.02. Oftewel bijna de helft.
Is dat niet asociaal duur?
Ik wil niet klagen, maar 6,50 voor een paar glow-in-the-dark plakletters is dusdanig duur dat ik ze voor dat geld ook bij de speelgoedwinkel kan halen.
http://shop.ebay.com/?_fr(...)t=See-All-Categories 80 eurocent voor een heel pakquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef W00fer het volgende:
Ok ik heb het mailadres van Zarmark gevonden en die Rachel eens gemaild.
Krijg ik het volgende terug:
http://item.taobao.com/item.htm?id=3551142958
Voor dat item rekent ze $7.46 incl shipping incl trackingnumber.
Als ik er tien afneem $31.02. Oftewel bijna de helft.
Is dat niet asociaal duur?
Ik wil niet klagen, maar 6,50 voor een paar glow-in-the-dark plakletters is dusdanig duur dat ik ze voor dat geld ook bij de speelgoedwinkel kan halen.
Ik volg je berekening niet, dat ligt aan mij. Ik weet niet hoe je aan die getallen komt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik heb het voor je na gerekend, maar het klopt gewoon..
let op de volgende berekening; ( GELD ALLEEN VOOR DIT ITEM)!
3,5+15+15+5= 38,5 yuan, * 1,05 * 1,25 = 50,53125 / 6,77= $7,463995568685377
snap ook niet dat je voor een paar glow in de dark sterren een taobaoservice opvraagt..
Liggen misschien wel bij de action voor 2-3 euro
en anders; http://www.twenga.nl/dir-(...)Lichtgevende-sterren
![]()
3.5 is product prijs , 15 is ship naar jack , andere is trackingnummer kosten 5 shipping naar jou.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik volg je berekening niet, dat ligt aan mij. Ik weet niet hoe je aan die getallen komt.
Van Taobao zoek ik eigenlijk goedkope Glow in the Dark Letters, maar dat begrepen ze bij Zarmark niet
Het is niet de digitizer, maar het outer glass. Maar als je een digitizer bestelt zit er 9/10 keer een outer glass al aan vastquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:02 schreef bularax het volgende:
Het "glas" van mijn moeders iphone is gebroken. Ze liet 'm vallen. Is een digitizer dat "glas" En is dat makkelijk te vervangen?
link naar artikel op iphoneclub?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef Semmm het volgende:
hèhè, ban zit er eindelijk op![]()
Heb deze besteld om mooie foto's met m'n iphone te maken naar aanleiding van een artikel op iphoneclub.
Als ie binnen is komen er wel wat fotos![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22831
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl/(...)ar-euros-knutseltip/quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef revpolen het volgende:
[..]
link naar artikel op iphoneclub?
kijk namelijk elke dag de site en heb deze nog nooit tegen gekomen
is dit ook weer zo'n zoomlens dan?
weet in iedergeval dat Paipai via Jack gewoon kan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef W00fer het volgende:
Ik heb wat nieuwe sites gevonden via een artikel in de Elsevier over Dealextreme etc.
Dangdang.com is ook een Chinese site
Paipai.com is er ook een.
Maar ik weet niet of er agents voor zijn.
Volgens mij heeft hij zich nu helemaal gericht op Lightakequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef W00fer het volgende:
Is Jack ook te bereiken via service01@Zarmark? Eigenlijk Rachel dus. Of heeft hij een eigen mailadres. Want de chinese info site gaat nog over Dealperfect namelijk. En die is dicht. Ik neem voor het gemak aan dat Zarmark de nieuwe toko van Jack is....
Ik lees niet goed in de OP. Waarom reageert Jack eigenlijk niet meer zelf? Hij deed dat wel, ook hier in de topics.
Waarom iedereen hier ongeveer alleen met zarmark(jack) af kan is omdat hij gewoon bekend staat om goede service en prijzen die van goed tot gewoon realistisch lopen. Kleine goedkope producten moet je gewoonweg niet uit china (taobao) proberen te halen, dan is de shipping gewoon wél echt duur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:23 schreef W00fer het volgende:
Kyle? Ik kreeg een mail terug van Rachel. Ga nu msn support proberen.
Waarom zouden we Zarmark eigenlijk als agent moeten gebruiken? Ik zie op google nog zat andere taobao agents die adverteren met kortingen:
De shipping (zie mijn voorbeeld artikel hierboven) is 35 yuan. Dat is 3 euro 50. Dat is inderdaad duur voor een setje glow in the dark sterren van 35 cent. (Even door de bank genomen gedeeld door 10).quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:54 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Waarom iedereen hier ongeveer alleen met zarmark(jack) af kan is omdat hij gewoon bekend staat om goede service en prijzen die van goed tot gewoon realistisch lopen. Kleine goedkope producten moet je gewoonweg niet uit china (taobao) proberen te halen, dan is de shipping gewoon wél echt duur.
Tevens zijn Jack en Kyle en zijn bedrijf gewoon goede gasten(en Rachel is al lang weg, staat alleen nog in de officiële naam van gmail..)
En Jack reageert zelf niet meer op de mails omdat hij alleen nog lightake doet, en meer management functies.. En hij regageert hier niet meer omdat hij hier niet meer is toegestaan. "reclame makend" ...
Maar als jij een andere agent wil gebruiken mag je dat gerust doen, als je 't goedkoper is horen we 't vanzelf wel
Een of andere nieuweling komt hier, en denkt alles goed te weten. Heel veel mensen bestellen hier al lang bij Jack en zijn erg tevreden. Natuurlijk heeft FOK! gezocht naar de goedkoopste. Als jij een veel goedkopere hebt, met goedkope verzendkosten en snelle support horen we het wel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:23 schreef W00fer het volgende:
Kyle? Ik kreeg een mail terug van Rachel. Ga nu msn support proberen.
Waarom zouden we Zarmark eigenlijk als agent moeten gebruiken? Ik zie op google nog zat andere taobao agents die adverteren met kortingen:
Is deze goedkoper als agent of duurder dan Zarmark
http://cgi.ebay.nl/buy-fr(...)-agent-/370245258486
Taobaospree.com
Taobaofocus.com
Als ik zo de verschillen in shipping fees, commissie, en andere fratsen zie is het nog rendabel om eens te vergelijken.
Overigens vond ik:
Crib Sheet: Useful Phrases
你好,请问这款有现货么?
Hello, do you have this item?
有什么尺码/颜色呢?
What sizes/colors does it come in?
是什么料子的? 是否会缩水?
What material is it? Will it shrink?
如果尺寸不合适,可以调换么?
If this size doesn’t fit me, can I exchange it?
有色差么?
Is there a color discrepancy between the item and its photo?
我收到的产品会不会和照片一模一样?
Will the item(s) you ship be exactly the same as shown in the photo?
已经拍下了,请修改邮费价格。
I have already ordered the items. Please adjust the delivery fee.
(All products are listed with a basic delivery fee. If you purchase two or more items from a single seller, the multiple delivery fees can often be consolidated or readjusted, but you will usually need to ask the seller about it after you have completed the order confirmation.)
请问我多久可以收到产品呢?
How soon will the item(s) arrive?
有没有保修服务?
Do you have a warranty policy?
还有什么需要先确认么?
Is there anything else we need to confirm first?
你好,产品已经收到。尺码不合适, 可以换XXX号么?
Hello, I’ve received the item(s), but the fit isn’t right. Can I exchange it for a XXX size?
Ik zeg inscannen en postenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef W00fer het volgende:
Ik heb wat nieuwe sites gevonden via een artikel in de Elsevier over Dealextreme etc.
Dangdang.com is ook een Chinese site
Paipai.com is er ook een.
Maar ik weet niet of er agents voor zijn.
Had jij het ook met behulp van bovenstaande site geprobeerd? Want die site is wel erg nauwkeurig met elke stap die je moet nemen.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef Skiet het volgende:
En zelf bestellen is moeilijk omdat ze geen Paypal hebben en vaak helemaal geen Engels spreken. Dan kan je wel met een vertaler werken. Maar de kans dat het fout gaat is gewoon een stuk groter.
Ik heb een account op Taobao en heb een paar keer een poging gedaan. Nooit succesvol. Dus het het laten varen. Maar als jij een andere service dan die van Jack kan vinden dan horen we het graag. Ik geloof wel dat we nu teveel betalen.
Als ik een prijsopvraag doe en ik mail terug dat het te duur is dan vliegen de Dollars er af
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dank je, op BIC is het inderdaad veul goedkoper ern staat het er ook bij, heb er daar een besteld
Bij Jack???quote:Op woensdag 15 september 2010 08:39 schreef Scorpie het volgende:
Weet iemand waar je Dreamboxes kan bestellen?
Ik had gister ook een transmitter van BIC binnen, top ding.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Een pakje een pakjeSpannend!
Het was deze:
[..]
Lightake is van Jack :pquote:Op woensdag 15 september 2010 14:39 schreef bularax het volgende:
Waarom kopen mensen via jack bij lightake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |