abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85606902

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).

pi_85606972
HalloHallo.
pi_85607022
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dude, heeft koekiemonster aan je piemeltje gezeten of zo?
Nee, wel aan die van jou?

OT:
Mijn pakketje is verzonden!! Na 2 weken :')
pi_85607098
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:20 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Nee, wel aan die van jou?

OT:
Mijn pakketje is verzonden!! Na 2 weken :')
pi_85607171
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
plaatjes jatter }:|
pi_85608039
Wie wilde er ook alweer oplaadbare batterijen hebben?

MyMemory heeft een mooie actie!
http://www.mymemory.co.uk(...)ies---4-x-AA-2700mAh
  Boks-Chick maandag 23 augustus 2010 @ 14:45:41 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85608090
Hoi heren O+
kunnen we stoppen met elkaars pikkie vergelijken welke groter is een weer gewoon vrolijk posten over onzinnige gadgets? :+
lolwut
  Boks-Chick maandag 23 augustus 2010 @ 14:50:18 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85608329
ligt het aan mij of doen alle plaatjes in de OP het niet :o
lolwut
pi_85608378
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef BrandX het volgende:
ligt niet aan jou, ik zat ook al te kijken...
pi_85611853
Iemand enige ervaring met www.taobao-hunter.com. Lijkt mij handiger, hoef je niet heen en weer te mailen.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_85612626
Uit het vorige topic:

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zoek RGB-Leds die van kleur wisselen, maar niet flitsen tussen de kleuren. Dus echt de regenboog afgaan en niet wisselend rood groen en blauw flitsen. Ik weet daar de zoekterm niet voor dus ik kan niet echt wat vinden, ik heb rainbow led, rgb led, fading led, geprobeerd, maar daarmee krijg ik niet wat ik zoek.

Weet iemand waar ik die kan vinden of hoe ze echt heten? :P

Zulke bedoel ik.. Ik heb ze wel op LEDsbuy.nl gevonden, maar daar kosten ze meer dan een euro per stuk.
RGB leds met 4 pootjes kunnen dat ground - rood - groen - blauw

deze dingen

http://cgi.ebay.com/5PCS-(...)t=LH_DefaultDomain_0
pi_85612886
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef BrandX het volgende:
Hoi heren O+
kunnen we stoppen met elkaars pikkie vergelijken welke groter is een weer gewoon vrolijk posten over onzinnige gadgets? :+
Ok meneer met het grootste pikkie van allemaal :)
pi_85612969
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef bularax het volgende:
Iemand enige ervaring met www.taobao-hunter.com. Lijkt mij handiger, hoef je niet heen en weer te mailen.
A PHP Error was encountered
Severity: Notice

Filename: controllers/home.php

Line Number: 537

A PHP Error was encountered
Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/fpsnet1/public_html/taobao-hunter/taobao/libraries/Exceptions.php:166)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 662

Allerlei vage errors hier. En lastig inschatten zo te zien wat de uiteindelijke kosten worden door tweede betaling van verzendkosten. Moet je weer gaan schatten en kan het toch hoger uitkomen.
pi_85614240
Dat is inderdaad het lastigst van die andere taobao agents, die kut verzendkosten

Nog even over de tv met computer, ik stream inderdaad naar me xbox films. Maar soms vind ik het ook wel nice om uitzendiggemist te kijken, weet iemand hoe ik dit op de xbox kan laten verschijnen? (op de xbox 1 met XBMC was daar gewoon programma voor oO< )
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:08:45 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85614308
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef BrandX het volgende:
De host: http://didid.nl/ ligt dr ook uit.. zal wel storing zijn ofzo.
Anders moet dr andere host komen,, iemand?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_85614310
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:06 schreef jopiede het volgende:
Dat is inderdaad het lastigst van die andere taobao agents, die kut verzendkosten

Nog even over de tv met computer, ik stream inderdaad naar me xbox films. Maar soms vind ik het ook wel nice om uitzendiggemist te kijken, weet iemand hoe ik dit op de xbox kan laten verschijnen? (op de xbox 1 met XBMC was daar gewoon programma voor oO< )
http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php?topic=3411.0
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:12:53 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85614456
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef bularax het volgende:
Volgends mij verzenden die via EMS/DHL, dus stuk hogere verzendkosten dan wat we gewend zijn van Jack... :|W
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_85614572
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:12 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Volgends mij verzenden die via EMS/DHL, dus stuk hogere verzendkosten dan wat we gewend zijn van Jack... :|W
Ook via de HongKong dienst.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:28:45 #19
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_85615127
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:08 schreef tokko1 het volgende:

[..]

De host: http://didid.nl/ ligt dr ook uit.. zal wel storing zijn ofzo.
Anders moet dr andere host komen,, iemand?
Dit zegt mijn host:
quote:
space1.nl

Talk|Active hosts: web10, starthotel, space1, scanhost

All hosts are currently offline

På grund af et kabelbrud på netværket er serverne desværre utilgængelige.
Vi forventer at være oppe igen inden længe.

På grund av en trasig nätverkskabel någonstans utanför våra lokaler kan våra servrar inte nås.
Vi räknar med att vara online snart igen.

Due to a broken network cable somewhere outside our premises our servers cannot be reached.
We expect to be online again soon.
Zal het binnenkort wel weer doen :p
Niks aan te doen verder..
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 17:30:27 #20
240917 Mula
pi_85615193
Ik heb Jack vandaag een mail gestuurd met een pricerequest. Iemand een idee hoelang het gemiddeld duurt voordat je een reactie krijgt?
pi_85615427
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:30 schreef Mula het volgende:
Ik heb Jack vandaag een mail gestuurd met een pricerequest. Iemand een idee hoelang het gemiddeld duurt voordat je een reactie krijgt?
Reken op 2 dagen. Soms wat langer, soms wat korter.
pi_85616945
Vanmiddag via Kyle een bestelling op msn geregeld.
Prima service via msn en had binnen no-time de bestelling kunnen betalen.
De manier via msn is dus ook wel aan te raden.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:10:43 #23
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_85618666
OP pix doen het weer! *O*
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_85620078
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:22 schreef Joene94 het volgende:
Vanmiddag via Kyle een bestelling op msn geregeld.
Prima service via msn en had binnen no-time de bestelling kunnen betalen.
De manier via msn is dus ook wel aan te raden.
Welk email adres? Gewoon service01@zarmark.com?
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 19:52:35 #25
240917 Mula
pi_85620611
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

Reken op 2 dagen. Soms wat langer, soms wat korter.
Ah dankje! Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat kosten, dus ik zit met smart op de email te wachten! :D

Hoe zit het trouwens met het bestellen van meerdere artikelen? Is het goedkoper om meerdere dingen tegelijk te bestellen of betaal je gewoon per produkt en maakt het dus niet uit?
pi_85621467
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef Mula het volgende:

[..]

Ah dankje! Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat kosten, dus ik zit met smart op de email te wachten! :D

Hoe zit het trouwens met het bestellen van meerdere artikelen? Is het goedkoper om meerdere dingen tegelijk te bestellen of betaal je gewoon per produkt en maakt het dus niet uit?
Je betaalt per product en krijgt per product de prijs te horen. Als ik veel requests had dan zeiden ze soms van als je het allemaal bestelt dan krijg je 2 euro per kledingstuk korting, maar meer dan dat ook niet.

Een vest van 120 (100+20 verzending) yuan (13 euro) op Taobao is inclusief verzenden 25 euro, en een t-shirt van 80 (70+10 verzenden) yuan (9 euro) is ongeveer 17 euro. De prijzen die ik te horen kreeg dan. :P
pi_85621771
Ligt het aan mij, of was Jack vroeger veel goedkoper met zijn Taobao-orders?
pi_85622275
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:18 schreef dj-mike het volgende:
Ligt het aan mij, of was Jack vroeger veel goedkoper met zijn Taobao-orders?
Het is inderdaad fucking duur...
  Boks-Chick maandag 23 augustus 2010 @ 20:53:29 #29
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85623200
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef neo2000 het volgende:
OP pix doen het weer! *O*
*O*
lolwut
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 21:02:19 #30
240917 Mula
pi_85623561
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef tomz00r het volgende:

[..]

Je betaalt per product en krijgt per product de prijs te horen. Als ik veel requests had dan zeiden ze soms van als je het allemaal bestelt dan krijg je 2 euro per kledingstuk korting, maar meer dan dat ook niet.

Een vest van 120 (100+20 verzending) yuan (13 euro) op Taobao is inclusief verzenden 25 euro, en een t-shirt van 80 (70+10 verzenden) yuan (9 euro) is ongeveer 17 euro. De prijzen die ik te horen kreeg dan. :P
Ik wil graag muurstickers bestellen. Ik heb dpcalc gedownload maar dan moet je schatten om hoeveel gewicht het gaat. Muurstickers wegen niets, maar het kan zijn dat er karton ofzo bijzit. Muursticker is 35 yen, verzending is max 15 yen (=duurste optie). Als er dan eenzelfde bedrag overheen komt als bij een tshirt (dus 8 euro) dan ben ik tevreden. :)
pi_85625219
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik wil graag muurstickers bestellen. Ik heb dpcalc gedownload maar dan moet je schatten om hoeveel gewicht het gaat. Muurstickers wegen niets, maar het kan zijn dat er karton ofzo bijzit. Muursticker is 35 yen, verzending is max 15 yen (=duurste optie). Als er dan eenzelfde bedrag overheen komt als bij een tshirt (dus 8 euro) dan ben ik tevreden. :)
Raadpleeg Kyl even.
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 21:46:13 #32
240917 Mula
pi_85625315
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef bularax het volgende:

[..]

Raadpleeg Kyl even.
Ik heb vanochtend al gemaild naar dat 01-emailadres. Maar dat duurt even voordat er antwoord komt he? Ik ben gewoon nieuwsgierig en vraag me onderhand af of ik niet iets heel erg over het hoofd zie en het toch ineens 5x duurder blijkt te zijn. :')
pi_85626712
Laat ook even hierweten, ben ook wel benieuwd naar die muurstickers. Geeft opzich wel een gaaf effect
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:41:21 #34
48067 neo2000
pi_85627949
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend al gemaild naar dat 01-emailadres. Maar dat duurt even voordat er antwoord komt he? Ik ben gewoon nieuwsgierig en vraag me onderhand af of ik niet iets heel erg over het hoofd zie en het toch ineens 5x duurder blijkt te zijn. :')
Om te beginnen wil het al eens helpen om met de goede valuta te rekenen. Laatste keer dat ik checkte China != Japan. Verre van.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 22:47:21 #35
240917 Mula
pi_85628221
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:41 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Om te beginnen wil het al eens helpen om met de goede valuta te rekenen. Laatste keer dat ik checkte China != Japan. Verre van.
Er is er eentje wakker zie ik. ;)

Had het alleen hier verkeerd neergezet, wel goed gerekend. :P
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 22:52:00 #36
240917 Mula
pi_85628455
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef jopiede het volgende:
Laat ook even hierweten, ben ook wel benieuwd naar die muurstickers. Geeft opzich wel een gaaf effect
Zal ik doen. Ik heb ooit een soort van inkoopactie op een ander forum gezien voor taobao-muurstickers en daar waren mensen geloof ik wel tevreden. Ik ben erg benieuwd. Ik vind de designs erg gaaf en ze kosten helemaal niks als je het vergelijkt met de prijzen in Nederland.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:01:41 #37
240917 Mula
pi_85637624
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef jopiede het volgende:
Ik heb een reactie van Kyle gehad.

Deze: http://item.taobao.com/item.htm?id=5409540830 in formaat medium (is me alleen niet helemaal duidelijk hoe groot dat precies is. :D ) kost $21.32 inclusief shipping en tracking number. Volgens dpcalc zou hij $18.32 gaan kosten.

Deze: http://item.taobao.com/item.htm?id=1641142950 in het grootste formaat (180x 155) is $22.29 inclusief shipping en tracking number. Volgens dpcalc zou hij $19.26 gaan kosten.

Beide stickers werden geschat op 500 gram. Als ik beide zou kopen, zou de prijs $38.77 worden.

Ik ga denk ik voor de eerste. :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:19:27 #38
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85638131
quote:
GEbruik anders kyle zijn MSN gaat sneller en anders duurt het normaal 1 dag.
Kylezhou1988(at)hotmail.com
pi_85638417
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:41 schreef tomz00r het volgende:

[..]

Welk email adres? Gewoon service01@zarmark.com?
kylezhou1988 (apestaartje) hotmail.com
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:30:30 #40
48067 neo2000
pi_85640178
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb een reactie van Kyle gehad.
<snip>
Die zijn inderdaad vrij dikjes. ;)

Ik zat er ook aan te denken voor in het nog aan te kopen huis.. Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen m.b.t. degelijkheid en uhm.. Het aanbrengen van de stickers op een muur. :)

Enige waar je, vrees ik, niet aan ontkomt is als je ze na verloop van tijd misschien gaat verwijderen van je muur. Je muur zal op die plekken minder "verkleurd" zijn schat ik zo in. Dat, en het is rubber/plastic spul uit China, dus je hebt kans dat je het ding eerst een daar dagen buiten moet luchten omdat het zo meurt voordat je het op je muren kan kletsen.. :P
pi_85640475
BIC code is leuk, maar beter gebruik je gewoon 10%off2010
pi_85641717
M'n uiltje is binnen, heb hem gelijk meegenomen naar Lowlands zodat ik nog een soort van tijdsbesef had, en hij heeft het helemaal overleefd ^O^ . Goede vervanger van een horloge dus ;)
Tap tap tap
pi_85644289
Wie weet een goede iPhone transmitter?
pi_85647158
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef Berend. het volgende:
Wie weet een goede iPhone transmitter?
Wat wil je transmitten? Voor in de auto je muziek van je Iphone? Hoe is de situatie in de auto?
pi_85653970
Naam begunstigde *naam*
IBAN van de ontvanger DE*NUMMER*
BIC-code WIREDEMM
Naam van de bank Wirecard Bank
Reden voor overschrijving (Wirecard analyseert dit veld niet)

Wat is nou hun rekening nummer? (wirecard)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:39:02 #46
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_85658553
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef Berend. het volgende:
Naam begunstigde *naam*
IBAN van de ontvanger DE*NUMMER*
BIC-code WIREDEMM
Naam van de bank Wirecard Bank
Reden voor overschrijving (Wirecard analyseert dit veld niet)

Wat is nou hun rekening nummer? (wirecard)
IBAN
pi_85658611
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:39 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

IBAN
Dat is echt een heel lang nummer..
pi_85658837
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:40 schreef Berend. het volgende:

[..]

Dat is echt een heel lang nummer..
Ja dat is hun nummer.

http://nl.wikipedia.org/wiki/International_Bank_Account_Number
pi_85659380
quote:
Hij past geen eens in het boxje van het nummer..
pi_85659464
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hij past geen eens in het boxje van het nummer..
Je moet ook een internationale overboeking doen.
pi_85666462
quote:
dat topic ook :')

`Just what I need for my fishing trip to the Chernobyl disaster site next week... `
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:05:37 #54
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_85678823
Ik zoek eigenlijk iets van een kinder-TV-afstandbediening. Een robuust geval met een paar knoppen.
Zoiets dergelijks:

Lijkt me dat er wel goedkopere chinese versies moeten zijn :Y

Dealextreme niet, iemand een andere suggestie?!?
I follow you......but not on Twitter
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:05:30 #55
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85680788
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik zoek eigenlijk iets van een kinder-TV-afstandbediening. Een robuust geval met een paar knoppen.
Zoiets dergelijks:
[ afbeelding ]

Anders kan je ook zon kleintje doen zon univerial ding
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:14:28 #56
49558 1-of-6Billion
pi_85681083
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:05 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Anders kan je ook zon kleintje doen zon univerial ding
Jij hebt geen kinderen hè ;)
Peuters en kleuters laten per definitie alles rondslingeren. Kleine dingetjes gaan dan onherroepelijk kwijt :Y
pi_85681793
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:05 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zoiets dergelijks:
[ afbeelding ]

http://item.taobao.com/item.htm?id=6904265930

Maar ik denk dat je kind geen chinees kan?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:49:46 #58
49558 1-of-6Billion
pi_85682411
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:34 schreef dj-mike het volgende:

[..]

http://item.taobao.com/item.htm?id=6904265930

Maar ik denk dat je kind geen chinees kan?
Nou, ze kunnen ook geen van beide lezen (3 & 5), dus dat maakt niet veel uit ;)
Het is meer een probleem dat ik geen chinees kan en dus geen wijs kan op die site :D

Ondertussen zie ik op eBay ook vanalles :Y
pi_85684047
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Nou, ze kunnen ook geen van beide lezen (3 & 5), dus dat maakt niet veel uit ;)
Het is meer een probleem dat ik geen chinees kan en dus geen wijs kan op die site :D

Ondertussen zie ik op eBay ook vanalles :Y
Je bedoelt zoiets:

Nee hoor..just kidding...

Maar is dit niet iets? Eigenlijk voor bejaarden, maar zo groot dat de kids er makkelijk mee uit de voeten kunnen. Evt zou je op stickers de zenders kunnen printen en erop kunnen plakken.
No one gets remembered
For the things they didn't do
pi_85685002
Ik ben op zoek naar een autohouder voor de HTC Desire. Deze heb ik al gevonden: http://www.focalprice.com/detail_MX357B.html

Heeft iemand nog leuke alternatieven voor <$20
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:14:01 #61
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85685612
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben op zoek naar een autohouder voor de HTC Desire. Deze heb ik al gevonden: http://www.focalprice.com/detail_MX357B.html

Heeft iemand nog leuke alternatieven voor <$20
http://www.buyincoins.com(...)g5-product-2113.html
pi_85686105
quote:
Dat is precies dezelfde?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:24:08 #63
49558 1-of-6Billion
pi_85686109
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Dr.Dragonfly het volgende:

[..]

Je bedoelt zoiets:

[ afbeelding ]
:o :o :o :o :o
Nee hoor..just kidding...

Maar is dit niet iets? Eigenlijk voor bejaarden, maar zo groot dat de kids er makkelijk mee uit de voeten kunnen. Evt zou je op stickers de zenders kunnen printen en erop kunnen plakken.
Jah, zoiets. :Y
Maar denk dat het zoiets wordt:

voor weinig op eBay :P
pi_85688656
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Dat is precies dezelfde?
Ja.
Als je iets tegen een wiebelarm hebt kan je nog altijd deze erbij kopen:
http://www.suntekstore.com/gps-car-air-vent-mount.html
jaja, en azo...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:37:27 #65
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85698469
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Dat is precies dezelfde?
Maar wel goedkoper
pi_85700096
net een 'chinees' scherm op mn iphone gezet..
Reageert zelfs beter dan de orginelen :D
pi_85702695
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:23 schreef Stickvis het volgende:
maar voor hoelang?
pi_85702900
inderdaad ;) we zullen zien
pi_85703119
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

maar voor hoelang?
Die originele komen uit Taiwan o.i.d. Zoveel verschil zal er wel niet tussen zitten...
pi_85703917
Tja deze werd ook via de uk verzonden, maar al die schermen komen toch uit een china achtig land
pi_85705443
Iemand eigenlijk ook ervaring met het bestellen van een nieuwe behuizing voor een iPhone 3G? Er wordt veel aangeboden maar dat is volgens mij allemaal rommel.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_85705847
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:32 schreef Dionysius85 het volgende:
Iemand eigenlijk ook ervaring met het bestellen van een nieuwe behuizing voor een iPhone 3G? Er wordt veel aangeboden maar dat is volgens mij allemaal rommel.
Koop gewoon een genuine, is soms ook te vinden in chinese shops, en heb je meestal geen troep.

BTW
Ga zeker vaker bestellen bij Lightake. Binnen 1 dag verpakken ze het en versturen ze het. Ook buyincoins is erg goed, vooral de foto's van het pakket is zeker een pluspuntje! ^O^
pi_85711583
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef bularax het volgende:

[..]
Ook buyincoins is erg goed, vooral de foto's van het pakket is zeker een pluspuntje! ^O^
Was beter geweest als ze van de inhoud een foto gemaakt hadden voordat ze het opstuurde. Weet je in ieder geval zeker of de kleur en dergelijke goed zijn. Wat heb je aan een foto van de buitenkant van het pakketje? :X
pi_85712364
Wie heeft er zin om alle kortingscodes te indexeren voor alles sites? :)
pi_85712619
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:52 schreef Skiet het volgende:
Wie heeft er zin om alle kortingscodes te indexeren voor alles sites? :)
Google.
Zoekopdracht is: coupon (je chinese webshop). Eerste link
pi_85713559
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef bularax het volgende:

[..]

Google.
Zoekopdracht is: coupon (je chinese webshop). Eerste link
Snap ik ook wel. Maar ik moet nu steeds voor elke shop naar retailmenot.com gaan. Een kort overzicht is veel makkelijker. Nu hebben we speciale FOK codes, maar BIC heeft al een betere code met meer korting. Misschien ga ik het morgen wel even doen als het rustig is op het werk.
pi_85717517
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:29 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

maar voor hoelang?
Heb inmiddels bijna een jaar geleden mn Iphone LCd scherm vervangen voor een chineese, hij werkt nog perfect. geen dode pixels o.i.d. ^O^
pi_85718922
Weet iemand ook waar ik zo'n ding kan krijgen voor de ipod touch 2g/3g? Het is een volledig hoesje emt screen protector, niet zo'n sticker. Je klikt de voor en achterkant gewoon op elkaar.

Alleen dan de achterkant niet doorzichtig maar matzwart ofzo.

Ik was even op BIC aan het kijken en ik zie nu dat mijn hele order wat ik besteld heb bij dealextreme daar ook te vinden is en nog goedkoper ook :(

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2010 09:25:34 ]
pi_85721019
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 07:28 schreef kareltje10 het volgende:

[..]

Heb inmiddels bijna een jaar geleden mn Iphone LCd scherm vervangen voor een chineese, hij werkt nog perfect. geen dode pixels o.i.d. ^O^
Waar had je die besteld? Op eBay? Want mijn LCD scherm is ook aan vervanging toe, maar als ik via eBay het LCD scherm + digitizer uit de US laat komen voor $40. Ik weet niet hoeveel jij er voor betaald heb?
pi_85721840
Oja en weet iemand of er een goedkope chinese webshop is die Mirror screen protectors heeft voor de ipod touch, ik kan alleen maar voor de iphone vinden. Of voor 15 dollar voor een echt merk....

Zoiets:

pi_85722187
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef ElmoFan het volgende:
Oja en weet iemand of er een goedkope chinese webshop is die Mirror screen protectors heeft voor de ipod touch, ik kan alleen maar voor de iphone vinden. Of voor 15 dollar voor een echt merk....

Zoiets:

[ afbeelding ]
http://shop.ebay.com/i.ht(...)trksid=p3286.c0.m283
Alsjeblieft :)
pi_85722294
quote:
Ik zal eens kijken, maar ik ben niet echt fan van ebay...
pi_85722335
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken, maar ik ben niet echt fan van ebay...
Ik had laatst ook 3 mirror protectors voor de iPhone 3G besteld voor $0,33 + free shipping, komt gewoon binnen hoor :)
pi_85722879
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:11 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Ik had laatst ook 3 mirror protectors voor de iPhone 3G besteld voor $0,33 + free shipping, komt gewoon binnen hoor :)
Zou dit een goeie zijn?

http://cgi.ebay.nl/3X-IPO(...)uches#ht_3262wt_1155

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2010 11:34:15 ]
pi_85723377
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Zou dit een goeie zijn?

http://cgi.ebay.nl/3X-IPO(...)uches#ht_3262wt_1155
Ik zou voor deze gaan, hooge feedback en free shipping; http://cgi.ebay.nl/3X-Mir(...)bilePhoneAccessories

Die van de iPod Touch 2G zijn even groot als voor de 3G ;)
pi_85723504
Ik zit eraan te denken om deze te bestellen, voor-het-geval-dat, maar het lijkt me ook wel zo onhandig, zo'n ding onder je iPhone :D
Tap tap tap
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:15:17 #87
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85727126
Ik heb mn holographic red dot sight voor op mn buks :D
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85727206
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Hyman het volgende:
nu willen we pics he :D
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:17:29 #89
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85727224
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

nu willen we pics he :D
Ik moet em nog monteren :P.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:57:45 #90
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85729145
Helaas wel voor de 2e keer op rij dat ik een item mis in mn pakketje. dit keer een micro sim adapter/omvormer.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85729507
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:34 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Waar had je die besteld? Op eBay? Want mijn LCD scherm is ook aan vervanging toe, maar als ik via eBay het LCD scherm + digitizer uit de US laat komen voor $40. Ik weet niet hoeveel jij er voor betaald heb?
Ik weet niet meer wat ik er precies voor betaald heb, bij bij was het puur het LCD scherm dat defect was(dus dat gene achter het glas) en volgens mij heb ik er destijds iets van $18 voor betaald bij focalprice.

Laatst zag ik op een site het glas van de iphone 3G voor minder dan $10, ik dacht dat het bij BIC was.. Maar weet dat niet 100% zeker meer.
pi_85730416
quote:
quote:
Awesome! A Little pocket on the front so I can stuff all my bait in and then it's right there under my nose ready for action! When I get bored of fishing I can be a aqua ninja instantly!

BTW - It is Shredder!

Macallagh - Maybe people who are photosensitive should choose another hobby instead of fishing.. Like being inside.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85730486
Hallo,

Tijdje niet meer in dit topic geweest,

Maar wie is op dit moment de beste/snelste TaoBao agent?

w/
Goein dag eem'n
pi_85730744
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Hyman het volgende:
Ik ook, maar je hebt zo'n rail nodig en die heb ik niet :'( Weet ook niet 1, 2, 3 waar ik die kan halen. Heb 'm maar op m'n airsoft gezet :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85731637
Hoe werkt dat eigenlijk met die "coins" op BIC? Ik snap er niks van :')
pi_85732210
Ik bij Buyincoins een siliconen case gekocht voor me ipad voor 1,92. Krijg ik me geld terug, denk omdat hij nu duurder is , niet netjes. :(
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:44:05 #97
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85733592
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ook, maar je hebt zo'n rail nodig en die heb ik niet :'( Weet ook niet 1, 2, 3 waar ik die kan halen. Heb 'm maar op m'n airsoft gezet :P
Ik heb wel zo'n railing :P. Anders moet je even langs de wapenwinkel, die hebben er vast wel een.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85733795
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef Hyman het volgende:

[..]

Ik heb wel zo'n railing :P. Anders moet je even langs de wapenwinkel, die hebben er vast wel een.
Ja maar ik weet niet waar die zitten. Anders bestel ik er wel een, da's geen probleem :P

Net trouwens 2 neppe zonnebrillen besteld, die ouwe was kapot omdat ik erop ging zitten in de auto :') Maar nu er geen hoesjes meer bij zitten zijn ze goedkoper geworden :D ^O^
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:11:22 #99
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85734652
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja maar ik weet niet waar die zitten. Anders bestel ik er wel een, da's geen probleem :P

Net trouwens 2 neppe zonnebrillen besteld, die ouwe was kapot omdat ik erop ging zitten in de auto :') Maar nu er geen hoesjes meer bij zitten zijn ze goedkoper geworden :D ^O^
Hier in Harderwijk zit er iig een.
http://www.graziani.nl/
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85734884
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:11 schreef Hyman het volgende:

[..]

Hier in Harderwijk zit er iig een.
http://www.graziani.nl/
Ik ga eens op onderzoek uit. Anders hou ik het bij mijn richtkijker hoor :P
pi_85736230
Heb me iPhone 4 houder binnen, prima ding. Helaas komt de iPhone pas later deze week.
pi_85736286
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef Berend. het volgende:
Heb me iPhone 4 houder binnen, prima ding. Helaas komt de iPhone pas later deze week.
Jij bent echt een apple-fanboy he? :')
pi_85736626
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Ik zou voor deze gaan, hooge feedback en free shipping; http://cgi.ebay.nl/3X-Mir(...)bilePhoneAccessories

Die van de iPod Touch 2G zijn even groot als voor de 3G ;)
Deze heb ik besteld, belachelijk goedkoop trouwens: 1,18 voor 3 screenprotectors :')
pi_85736730
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Jij bent echt een apple-fanboy he? :')
Yeah, problemen mee? :*
pi_85736846
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:09 schreef Berend. het volgende:

[..]

Yeah, problemen mee? :*
Die UI change :')
pi_85737177
Voor mij vandaag weer wat nieuw spul (deels door ervaringen hier) van Dealextreme binnen, werkt allemaal ook nog eens perfect voor de verandering! Maar dat mag ook wel voor die 40 euro die ik heb uitgegeven haha... Lekker snel gegaan, 18 augustus besteld en vandaag binnen.

WiFi USB stick
Bluetooth stick
Batterijlader
Keukentimer
Keukenweegschaal
en odor remover geval.
pi_85738038
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5847

Past deze niet op je buks?
pi_85739331
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef dj-mike het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5847

Past deze niet op je buks?
Helaas niet. Ik moet zo'n ding hebben die je er aan 2 kanten op kan schroeven, in kan klemmen dus :)
pi_85742123
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Helaas niet. Ik moet zo'n ding hebben die je er aan 2 kanten op kan schroeven, in kan klemmen dus :)
Zoiets moet je hebben http://cgi.ebay.com/Dovet(...)t=LH_DefaultDomain_0 is vast nog wel ergens goedkoper te krijgen, heb zelf een tijdje geleden een lagere versie gekocht voor een dollar of 7, maar kan hem niet meer vinden.
pi_85742539
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Zoiets moet je hebben http://cgi.ebay.com/Dovet(...)t=LH_DefaultDomain_0 is vast nog wel ergens goedkoper te krijgen, heb zelf een tijdje geleden een lagere versie gekocht voor een dollar of 7, maar kan hem niet meer vinden.
Ik heb 'm besteld hoor. Verzenden is toch gratis en een tientje heb ik nog wel :)
pi_85745076
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb 'm besteld hoor. Verzenden is toch gratis en een tientje heb ik nog wel :)
Wat voor luchtbuks heb je?
pi_85745543
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:52 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Wat voor luchtbuks heb je?
Norica Massimo.

pi_85766304
Dit kan niet waar zijn, de postbode stond net voor de deur. Mijn pakketje was de avond van 25 augustus verzonden en ik heb hem nu net binnen, dat is in 2 dagen!!!!! _O_ :7

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2010 12:07:39 ]
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:11:05 #114
240917 Mula
pi_85766447
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:07 schreef ElmoFan het volgende:
Dit kan niet waar zijn, de postbode stond net voor de deur. Mijn pakketje was de avond van 25 augustus verzonden en ik heb hem nu net binnen, dat is in 2 dagen!!!!! _O_ :7
Wow! Dat is snel! :o

Ik heb net mijn muursticker-order betaald. Afwachten dus nu! *O*
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:13:11 #115
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85766530
Ik heb net mijn bestelling (flash kaartje voor de nintendo dsi) binnen, op 19 augustus besteld, vanochtend aangekomen). Het was een aangetekend pakketje (lees dikke envelop) zelfs 8)7

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:07 schreef ElmoFan het volgende:
welke shop was dat? Daar kan de tpg post nog wat van leren zeg.

En nu ik toch post, welke shop heeft nu het beste sextoys assortiment? Ik wil wat nieuw materiaal bestellen en zoek een goede site, maar ik heb wat shops uit de openingspost bekeken, maar daar mis ik toch veel spul wat in Nederlandse shops wel ligt? Of zijn er niet echt goede sextoys shops in China?

[ Bericht 31% gewijzigd door kahlanamnell op 27-08-2010 12:32:00 ]
I intend to be formidably armed
pi_85766592
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:13 schreef kahlanamnell het volgende:
Ik heb net mijn bestelling (flash kaartje voor de nintendo dsi) binnen, op 19 augustus besteld, vanochtend aangekomen). Het was een aangetekend pakketje (lees dikke envelop) zelfs 8)7
[..]

welke shop was dat? Daar kan de tpg post nog wat van leren zeg.
Dealextreme, mnaar dat maakt niet uit, ligt aan hong kong post
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:20:27 #117
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85766807
Mijn railing van mijn buks is ook te smal idd. eens bellen straks of ze bij die winkel nog een railing hebben
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85768587
ik wacht al 12 dagen op een bestelling van BIC, is normaal maar ben het niet gewend zo sloom, misschien is het gejat want een paar dagen geleden is er uit onze brievenbus post gejat (loonstrookjes etc) en die vond een of andere vent bij een prullenbak opengescheurd) misschien hebben ze mijn pakketje ook wel meegenomen
pi_85770688
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef mtchel112 het volgende:
ik wacht al 12 dagen op een bestelling van BIC, is normaal maar ben het niet gewend zo sloom, misschien is het gejat want een paar dagen geleden is er uit onze brievenbus post gejat (loonstrookjes etc) en die vond een of andere vent bij een prullenbak opengescheurd) misschien hebben ze mijn pakketje ook wel meegenomen
Lange zin.
pi_85771812
Kan best zijn. De postbode deed mijn pakketje van BIC gewoon half in de bus. Iedereen kon hem er zo uitpakken, heel raar.
pi_85773404
Ik heb 15 augustus een houder besteld, ik hoop dat ik hem vandaag binnen heb! :O
pi_85776598
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:20 schreef Hyman het volgende:
Mijn railing van mijn buks is ook te smal idd. eens bellen straks of ze bij die winkel nog een railing hebben
Dan heb je dus ook zo'n railing waar je 'm in moet klemmen :D

Ik heb nog wat pakjes tegoed (veel te veel :'( ) en heb de helft binnen, zelfde dag verstuurd. Hopelijk zijn de rest niet gejat.
pi_85776798
zeg, verkoopt DX niet meer van die flashkaartjes voor de nintendo ds?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85777574
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef Mirjam het volgende:
zeg, verkoopt DX niet meer van die flashkaartjes voor de nintendo ds?
Nee, moet je even bij buyincoins of focalprice kijken.
pi_85777592
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:14 schreef bularax het volgende:

[..]

Nee, moet je even bij buyincoins of focalprice kijken.
ok dan, ik ga ff kijken, thanks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:15:01 #126
48067 neo2000
pi_85777596
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Berend. het volgende:
Kan best zijn. De postbode deed mijn pakketje van BIC gewoon half in de bus. Iedereen kon hem er zo uitpakken, heel raar.
Goed he, die postmarkt open..!
Gewoon lekker lonen onder druk zetten van postbezorgers en de vaste wegpesten en vervangen door scholieren die het geen tering interesseert. ^O^
pi_85777665
Ik heb net nieuwe spulletjes van Light take binnen. 6 dagen na bestelling maar ^O^

Dit was het:

http://lightake.com/detail.do/sku.Original_Earphone_Headphone_for_i_Pod_iPhone_Nano_Touch-21462
http://lightake.com/detail.do/sku.Smart_Stand_Support_for_iPod_iPhone_Digital_Camera_(Assorted_Color)-31680

Die Stand is voor als ik in bed zit te fokken op iphone :9 .
pi_85777704
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok dan, ik ga ff kijken, thanks
Sorry, FP heeft ze volgens mij niet. Ik zou bij Lightake bestellen. Lekker goedkoop en snel binnen.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:45:57 #129
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85778490
Mijn buks staat bij de wapenzaak, morgen komt er een specialist die er naar gaat kijken
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85778536
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Lange zin.
donder toch op ;)
pi_85780699
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:45 schreef Hyman het volgende:
Mijn buks staat bij de wapenzaak, morgen komt er een specialist die er naar gaat kijken
Welke heb je?
pi_85780777
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:47 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

donder toch op ;)
Ik heb je gepm'd en ook nog in het topic gevraagt of je een korte review wilde plaatsen over de dr. dre earphones. Is dat teveel gevraagt ofzo? Je reageerd niet eens...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:10:22 #133
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85780906
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Welke heb je?

Gamo hunter 890
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85780960
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik heb je gepm'd en ook nog in het topic gevraagt of je een korte review wilde plaatsen over de dr. dre earphones. Is dat teveel gevraagt ofzo? Je reageerd niet eens...
als je is wist hoeveel ik te doen heb ik mn vakantie, allemaal leuke dingen die gaan voor fok forum ^O^

ik zal vanavond 1tje maken voor je
pi_85780978
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:10 schreef Hyman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gamo hunter 890
Oeh nice. Ik verwacht elk moment een vizier van DX die wel past :D
pi_85781039
ik zoek nep Tag Heuer hij moet 1 op 1 zijn
dezen vind ik wel wat: http://item.taobao.com/item.htm?id=6974601949
maar is die 1 op 1?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:18:41 #137
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85781126
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:15 schreef ferrariking het volgende:
maar is die 1 op 1?
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
En als je wilt weten of hij 1 op 1 is vraag je het aan kyle of google je en vergelijk je zelf.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:31:04 #138
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85781460
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Berend. het volgende:
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Goed he, die postmarkt open..!
Gewoon lekker lonen onder druk zetten van postbezorgers en de vaste wegpesten en vervangen door scholieren die het geen tering interesseert. ^O^
De bezorger las op het pakketje dat het BIG was, dus maar geen poging ondernomen om hem door de brievenbus te duwen :P

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:15 schreef ferrariking het volgende:
maar is die 1 op 1?
Je kiest ook meteen zo'n ranzig model uit :')
Wie denk je nu te kunnen foppen met zo'n prul :|W
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:30:40 #139
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85783685
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:17 schreef bularax het volgende:
Die Stand is voor als ik in bed zit te fokken op iphone :9 .
In bed moet je aan je vriendin haar knopjes zitten en niet aan die van je iphone...
pi_85783723
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:30 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

In bed moet je aan je vriendin haar knopjes zitten en niet aan die van je iphone...
Gast, ik heb geen vriendin en ben 15 :@
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:39:14 #141
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85784046
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef bularax het volgende:
Gast, ik heb geen vriendin en ben 15 :@
dan kan je beter porno kijken op je iphone dan op fok te zitten :P

heeft iemand al stickers binnen? Ik heb er ook naar zitten kijken, meen dat hier iemand dat besteld had?
pi_85784060
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 20:39 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

dan kan je beter porno kijken op je iphone dan op fok te zitten :P
Ja maar fappen gaat niet goed op je zijkant.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:08:55 #143
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_85787836
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_85788134
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:08 schreef Dionysiou het volgende:
[TK] Real Sword Type 56

Take that. :P
Take that not, is illegaal.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:15:42 #145
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_85788195
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:14 schreef bularax het volgende:

[..]

Take that not, is illegaal.
Gewoon in België schieten. :P
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_85790185
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:15 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Gewoon in België schieten. :P
Of je flikkert op :D
Je V&A topic is al gesloten.
pi_85792256
Iemand nog ergens een goedkope navigatie gevonden? Het is namelijk voor mijn zus die net haar rijbewijs heeft.
pi_85793783
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:08 schreef Dionysiou het volgende:
[TK] Real Sword Type 56

Take that. :P
Super vet ding! Jammer dat ze hier niet legaal zijn.. Maar ook begrijpelijk. :{
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:33:25 #149
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85799602
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef bularax het volgende:
Iemand nog ergens een goedkope navigatie gevonden? Het is namelijk voor mijn zus die net haar rijbewijs heeft.
2e hands tomtom go 700 nemen van marktplaats en voorzien via de tomtomclub van een nieuwe update (gratis ;) ) met nieuwste kaarten. Kan ze als je er een microfoontje op aansluit ook nog tegen de tomtom praten en er handsfree met bluetooth mee bellen.

Voor pakweg 60 euro heb je die 2e hands inclusief hoesje en afstandsbediening en zien er vaak nog als nieuw uit.
pi_85801209
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef bularax het volgende:
Wat voor navigatiesysteem ?
een ingebouwde of gewoon een standaard tomtom,
ik denk dat je een standaard tomtom ook beter in NL kan kopen i.v.m. kaarten en updates.

WIl je een ingebouwde met dvd,gps,radio dan loont het zeker wel om voor een chinees exemplaar te gaan kijken reken op een prijs van +- ¤200

de portable navigatiesystemen op chinese sites kosten zo rond de ¤50/¤60. wil je er toch een nieuwe kan je misschien kijken naar deze http://www.chinavasion.co(...)ayer-43-inch-screen/

Helaas is het bij bovenstaande exemplaar wel rommelen met benelux kaarten. Als je handig bent met telefoon software enz en je in die navigatie wilt verdiepen is het meestal wel te doen,

maar ingebouwde kijk op chinavasion
standaard simpel ding > tomtom uit NL

[ Bericht 7% gewijzigd door faf op 28-08-2010 11:16:25 ]
pi_85803341
kreeg eerst de pakketjes bezorger van tnt aan de deur, een trainingsbroek en shirt (die met 3 strepen)
en 5 minuten later mijn pakketje van BIC, de bezorger kreeg m niet door de brievenbus
pi_85803805
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef mtchel112 het volgende:
kreeg eerst de pakketjes bezorger van tnt aan de deur, een trainingsbroek en shirt (die met 3 strepen)
en 5 minuten later mijn pakketje van BIC, de bezorger kreeg m niet door de brievenbus
Wat heb je allemaal dan?

EDIT:
Heeft iemand ervaring met Navigatie op een Ipaq?
pi_85803998
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:59 schreef bularax het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal dan?

EDIT:
TomTom Navigator 6/7 er op pleuren ;D
pi_85805070
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:59 schreef bularax het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal dan?

EDIT:
ik zeg tg traininsbroek en t-shirt, nog wt spulletjes voor mn mobiel ;)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:05:21 #155
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85808318
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:46 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ik zeg tg traininsbroek en t-shirt, nog wt spulletjes voor mn mobiel ;)
Ik dacht ook dat je een Kampsjaak bezorger met sportbroek bedoelde _O-

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Berend. het volgende:

[..]

Super vet ding! Jammer dat ze hier niet legaal zijn.. Maar ook begrijpelijk. :{
Hoezo begrijpelijk? Zo'n ding zou je gewoon op een afgesloten terrein moeten kunnen gebruiken. Net zoals een keukenmes waarmee je niet op straat gaat rondzwaaien. Met dank aan alle broekpoepers in dit land w/
pi_85808380
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat je een Kampsjaak bezorger met sportbroek bedoelde _O-
[..]

Hoezo begrijpelijk? Zo'n ding zou je gewoon op een afgesloten terrein moeten kunnen gebruiken. Net zoals een keukenmes waarmee je niet op straat gaat rondzwaaien. Met dank aan alle broekpoepers in dit land w/
quote:
Een scheet is vliegende poep
pi_85808981
Zojuist mijn iPhone houder voor ¤ 2,12 overhandigd gekregen. Prima ding. Hij gaat wel wiebelen in de auto denk ik. Maandag eens even testen.
pi_85809010
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:37 schreef rub3n het volgende:
Zojuist mijn iPhone houder voor ¤ 2,12 overhandigd gekregen. Prima ding. Hij gaat wel wiebelen in de auto denk ik. Maandag eens even testen.
door wie kreeg je hem overhandigd, de koningin?
pi_85811266
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:39 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

door wie kreeg je hem overhandigd, de koningin?
Moet jij geen vakantie dingen doen o|O

Haha ben benieuwd naar je review,

*Jopiede baalt dat die weer een week naar school is geweest*
pi_85811463
Lightake offline -O-

WEER ONLINE *O*

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2010 20:25:36 ]
pi_85825480
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:23 schreef Stickvis het volgende:
Waar had jij deze besteld?
pi_85825899
Ebay..
7pond incl verzenden to uk en tools

Gewoon digitizer zoekenw
pi_85826024
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:00 schreef Stickvis het volgende:
Ebay..
7pond incl verzenden to uk en tools

Gewoon digitizer zoekenw
Ooh, een digitizer, ik dacht een LCD scherm ;)

Heb net zelf een digitizer besteld bij BIC voor ¤2,27 door de coupons :)
pi_85826069
ja ik wilde hem zo snel mogelijk hebben dus dan moet je kiezen...
pi_85828048
http://cgi.ebay.com/LED-W(...)26f05#ht_2698wt_1137

deze gekocht.

lijkt me handig voor vakantie/kamperen en zo.

als het ding me bevalt koop ik wel een watervaste/dure voor echt kampeerwerk
pi_85829199
Weet iemand waar ik goedkoop een lcd schermpje kan krijgen voor een Gameboy Advanced SP?
Heb op wat webshops gekeken maar nog geen suc6 gehad.
I nearly live in hong-kong. - Cheapo
pi_85830343
Ik denk dat het niet veel scheelt als je gewoon een 2ehands Advance koopt voor een tientje.
pi_85832657
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef Cheapo het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een lcd schermpje kan krijgen voor een Gameboy Advanced SP?
Heb op wat webshops gekeken maar nog geen suc6 gehad.
goedkoop zal moeilijk worden:
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=gameboy+sp+lcd
jaja, en azo...
pi_85837465
Ben al een tijdje niet meer online geweest.

Worden taobao bestellingen nog steeds via jack geregeld ? Of iemand anders daar meen ik namelijk iets over gelezen te hebben iemand die goedkoper zou zijn ?
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:32:59 #170
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85841167
O
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Robin-e30 het volgende:
Ben al een tijdje niet meer online geweest.

Worden taobao bestellingen nog steeds via jack geregeld ? Of iemand anders daar meen ik namelijk iets over gelezen te hebben iemand die goedkoper zou zijn ?
Nog via jacks b edrijf alleen heet het anders: zarmark mail: service01(at)zarmark.com en hij heeft ook nog msn staat volgens mij paar paginas tetug.
pi_85848115
Net ff een Taobao price-request naar Jack gestuurd, eens kijken of hij of Kyle weer met een belachelijke prijs komt, anders ga ik maar eens serieus kijken bij taobao-hunter.com!
pi_85848176
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef dj-mike het volgende:
Net ff een Taobao price-request naar Jack gestuurd, eens kijken of hij of Kyle weer met een belachelijke prijs komt, anders ga ik maar eens serieus kijken bij taobao-hunter.com!
Ik hoor graag je ervaring.
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:15:17 #173
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85848399
Dit is wel echt vet _O-

hoe bladeren jullie eigenlijk op die taobao site, met google translate?
pi_85848774
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef kahlanamnell het volgende:
Dit is wel echt vet _O-

[ afbeelding ]

Met de Google Toolbar idd, ik vertaal het trouwens wel naar Engels, dan komen er nog een beetje zinnige vertalingen tevoorschijn.
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:23:00 #175
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85848891
Weet iemand wat dit is?

google zegt dit: most innovative mobile tide 手镯式概念手机Fluid
Dinard da Mata 设计的手镯式概念手机Fluid

het stond bij baby spullen? Beetje vreemd, maar is dit een soort opvouwbare tv of computer?
Kan je dit kopen? Het is wat vaag allemaal. Ik zie nergens een prijs staan of meer info.
pi_85849385
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef kahlanamnell het volgende:
Weet iemand wat dit is?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

google zegt dit: most innovative mobile tide 手镯式概念手机Fluid
Dinard da Mata 设计的手镯式概念手机Fluid

het stond bij baby spullen? Beetje vreemd, maar is dit een soort opvouwbare tv of computer?
Kan je dit kopen? Het is wat vaag allemaal. Ik zie nergens een prijs staan of meer info.
Met de komst van flexibele OLED-schermen gaat op technologiegebied in de toekomst een hoop mogelijk worden. De Braziliaanse designer Dinard da Mata onderzocht voor Philips een aantal opties en kwam met de Philips Fluid smartphone op de proppen. Door ‘m uit te klappen heb je de beschikking over een groot scherm, maar je kunt het concept ook gewoon om je pols dragen. Wat mij betreft mogen de producenten van mobiele telefoons hier heel snel mee aan de slag gaan, want het ziet er indrukwekkend uit.

Bron: http://freshgadgets.nl/philips-fluid-smartphone-concept
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:33:37 #177
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85849599
die is dus nog niet te koop? Ik ga nu naar bed omdat ik er heel vroeg uitmoet, maar morgen toch eens zoeken, dat is wel een ding wat ik ga kopen als ik een buy knopje kan vinden :9

Ik keek bij baby dingen, maar misschien heeft die translate van google wel van het woord nieuw in het chinees baby gemaakt? Dat is nog wel enigzins logisch...
pi_85849712
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:15 schreef kahlanamnell het volgende:
Dit is wel echt vet _O-

[ afbeelding ]

Die heb ik maar dan met 100 euro biljetten :P
pi_85850485
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef kahlanamnell het volgende:
Weet iemand wat dit is?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Laatse pic lijkt op een psp besturingsysteem.
pi_85851416
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:33 schreef kahlanamnell het volgende:
die is dus nog niet te koop? Ik ga nu naar bed omdat ik er heel vroeg uitmoet, maar morgen toch eens zoeken, dat is wel een ding wat ik ga kopen als ik een buy knopje kan vinden :9

Ik keek bij baby dingen, maar misschien heeft die translate van google wel van het woord nieuw in het chinees baby gemaakt? Dat is nog wel enigzins logisch...
Baby betekend meestal advertentie. :P
pi_85851649
Hallo; is het nou zo dat je per sé een creditcard aan je PP moet toevoegen voordat je kunt bestellen bij DX? Of is er een manier om dat te omzeilen? Excuses als dit al in de OP staat.
pi_85851822
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:04 schreef julian6 het volgende:
Hallo; is het nou zo dat je per sé een creditcard aan je PP moet toevoegen voordat je kunt bestellen bij DX? Of is er een manier om dat te omzeilen? Excuses als dit al in de OP staat.
Je kan ook gewoon je bankrekening koppelen ;)
pi_85852006
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:07 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon je bankrekening koppelen ;)
Dat heb ik gedaan, maar ik krijg de melding:

quote:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
pi_85852544
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:10 schreef julian6 het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan, maar ik krijg de melding:
[..]

Oo dat heb ik ook soms. Dan moet je wat geld overmaken van je bank naar je pp account (duurt 1 dag) en dan kan je betalen.
pi_85854607
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:18 schreef Sdm007 het volgende:

[..]

Oo dat heb ik ook soms. Dan moet je wat geld overmaken van je bank naar je pp account (duurt 1 dag) en dan kan je betalen.
Ik zal eraan denken, heb nu maar bij focalprice besteld.

0.001g digital scale. Hoop dat ie goed is ^O^
pi_85855232
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef julian6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Voor het wegen van de handel? o|O
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_85856455
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:05 schreef Dionysius85 het volgende:

[..]

Voor het wegen van de handel? o|O
Handel doe ik niet aan. Wel aan verstandig gebruik :o
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:57:23 #188
128384 mcwops
gat in je glas
pi_85859029
tvp. lang niet meer hier geweest.
heb Jack een price-req gedaan voor kuchlaarzen op taobao. in maart liep het goed . ben benieuwd.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_85860514
Word tijd dat ik weer wat ga bestellen. :')
pi_85860750
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef julian6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit kan niet anders dan voor drugs bedoeld zijn. :P
Haha, hoe duur was die? Misschien neem ik er ook wel 1. 8-)
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:30:22 #191
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85864073
Wat is nou de beste spy camera. Eerst was het die md-80 maar welke is nu de beste? Ik zoek er namelijk een om op een helm te zetten.
pi_85864199
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:30 schreef MagischMannetje het volgende:
Wat is nou de beste spy camera. Eerst was het die md-80 maar welke is nu de beste? Ik zoek er namelijk een om op een helm te zetten.
Die keychain dingen zijn wel goed volgens mij: http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1311.html
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:49:57 #193
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85864541
Als ze versie 3 zijn.

"De beste" is natuurlijk relatief. Deze batterij gaat maar 50 minuten mee, de md-80 2 uur.
De bediening is ook nogal raar, je weet nooit zeker of ie echt AAN staat :P

http://www.chucklohr.com/808/#Overview

De beste = een duurdere :P
pi_85864592
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef monkeybrain het volgende:
Als ze versie 3 zijn.

"De beste" is natuurlijk relatief. Deze batterij gaat maar 50 minuten mee, de md-80 2 uur.

Maar 2uur, dat is weinig voor zo'n vliegtuig :P

edit: http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1310.html

Een md-80 namaak :D

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2010 10:54:34 ]
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:56:43 #195
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85864709
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:49 schreef monkeybrain het volgende:
Als ze versie 3 zijn.

En hoe zat het ook al weer met die classes van micro SD kaartjes? Welke class heb ik nodig? En is er wel een cam waar je zeker kan zien of hij aan is?
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:07:51 #196
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85865066
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:01 schreef Joene94 het volgende:
Baby betekend meestal advertentie. :P
ik zag grappige fopspenen voor baby's, maar bij nader inzien kan ik misschien beter geen baby producten uit China bestellen.... moest net aan de melkpoeder denken :')
pi_85870005
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 03:52 schreef tomz00r het volgende:

[..]

Dit kan niet anders dan voor drugs bedoeld zijn. :P
Haha, hoe duur was die? Misschien neem ik er ook wel 1. 8-)
zo'n 20 euro.. niet zo duur :P In nederland betaal je al gauw 100 euro voor zo'n scale.
pi_85870492
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:34 schreef julian6 het volgende:

[..]

zo'n 20 euro.. niet zo duur :P In nederland betaal je al gauw 100 euro voor zo'n scale.
maar dan weet je wel zeker dat t kwaliteit is.
als ik denk dat het is waarin je handelt, kan zon slechte scale je heel wat euros kosten als je begrijpt wat ik bedoel O-)
pi_85870551
quote:
24 hours (In Sunday I do not reply)
pi_85870712
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:48 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

maar dan weet je wel zeker dat t kwaliteit is.
als ik denk dat het is waarin je handelt, kan zon slechte scale je heel wat euros kosten als je begrijpt wat ik bedoel O-)
Ik handel nergens in :P Ik moet nu echter op het oog doseren en dat is niet zo verstandig dan wanneer je precies weet hoeveel je neemt. En je kan dat ding ook calibreren met bijgeleverde gewichjes dus volgens mij zit het wel snor.

als ik in coke zou dealen zou ik wel genoeg euros hebben om een professionele te kopen hoor :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:56:24 #201
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_85870762
geen babyspul uit china bestellen, er zitten allemaal schadelijke weekmakers in het plastic/rubber!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:04:37 #202
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85871088
Damn, Heb ik nu een Wii motion plus gekocht op ebay voor 10 euro.. kan ik hem op buy in coins kopen voor 6 dollar.. en 50 cent.. plus 7% korting wat dus ongeveer 4,75 is.. DAMN!!!! :'( :'( :'(
pi_85871780
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef Snaavel het volgende:
Damn, Heb ik nu een Wii motion plus gekocht op ebay voor 10 euro.. kan ik hem op buy in coins kopen voor 6 dollar.. en 50 cent.. plus 7% korting wat dus ongeveer 4,75 is.. DAMN!!!! :'( :'( :'(
probeer je order te cancellen
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:26:06 #204
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85871883
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

ik zag grappige fopspenen voor baby's, maar bij nader inzien kan ik misschien beter geen baby producten uit China bestellen.... moest net aan de melkpoeder denken :')
Je moet sowieso geen plastic spul in zo'n mondje stoppen, ook niet uit Nederland. Ik vind het apart dat er nog geen groot schandaal is ontstaan omdat plastic vrouwelijke hormonen naboots door het bestanddeel bisphenol-A. Vrouwelijke jongetjes, super vrouwelijke meisjes, borstkanker, mannenborsten etc :r

Weg met die kut spenen }:|
Je moet een baby ook aan je tepel hangen, anders moet je maar geen moeder worden ^O^

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:51 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Maar 2uur, dat is weinig voor zo'n vliegtuig :P

[ afbeelding ]

edit: http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1310.html

Een md-80 namaak :D
De md-80 is de namaak ;)

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:56 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

En hoe zat het ook al weer met die classes van micro SD kaartjes? Welke class heb ik nodig? En is er wel een cam waar je zeker kan zien of hij aan is?
Je hebt 2 knoppen. Je drukt knop 1 in, een lampje gaat branden. Je drukt knop 2 in en het lampje gaat knipperen en gaat uit. Dan is ie aan het opnemen.

Anders gewoon de md-80 halen of meer geld uitgeven. De md-80 heeft een knipper lampje tijdens het filmen en een power lampje.
pi_85872734
een feitje
spenen werken niet mee aan het bevorderen van de spraak bij een baby.
vandaar dat het beter is om een speen zo min mogelijk te gebruiken.
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:12:25 #206
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85873520
Heb net voor 11 euro een nunchuck + wii controller gekocht..
ik zou toch gek zijn om 50 euro te betalen voor een officiële, als deze net zo goed werkt..
pi_85873655
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:12 schreef Snaavel het volgende:
Heb net voor 11 euro een nunchuck + wii controller gekocht..
ik zou toch gek zijn om 50 euro te betalen voor een officiële, als deze net zo goed werkt..
tja, voor 11 euro kun je een gok wagen het is niks, en ze zullen vast ook gewoon goed werken
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:35:42 #208
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85874277
Fietsen in China :')

Anti-pollution City Cycling Mask Mouth-Muffle Dust Mask

maandag 30 augustus 2010 @ 15:40:40 #209
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85874480
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:35 schreef monkeybrain het volgende:
Fietsen in China :')

Anti-pollution City Cycling Mask Mouth-Muffle Dust Mask

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kyle *O*.
WTF?
pi_85878426
Wat is Kyle een held. 8-)
Hij helpt echt supergoed, en het is niet alleen zakelijk maar hij maakt soms ook nog een leuke opmerking tussendoor. Hij zegt het gewoon eerlijk als een product bagger is en dat hij het me dan afraadt te kopen, en het is gewoon echt superchill om bij hem te bestellen! Je kan alles gewoon vragen, en hij handelt het meestal meteen af. Hij is ook nog eens supervaak online. (van heel vroeg in de ochtend tot laat in de middag).

Kyle! *O* *O*
pi_85878519
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef tomz00r het volgende:
Hij helpt echt supergoed, en het is niet alleen zakelijk maar hij maakt soms ook nog een leuke opmerking tussendoor. Hij zegt het gewoon eerlijk als een product bagger is en dat hij het me dan afraadt te kopen, en het is gewoon echt superchill om bij hem te bestellen! Je kan alles gewoon vragen, en hij handelt het meestal meteen af. Hij is ook nog eens supervaak online. (van heel vroeg in de ochtend tot laat in de middag).

Kyle! *O* *O*
Verliefd? :')
pi_85879743
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:35 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
Is dat Kyle ? :') :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:52:22 #213
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85879776
Een paar maandjes terug toen stond in dit topic ook een website waar je kleding kon kopen...
welke website is dat nou?
pi_85879839
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:52 schreef Snaavel het volgende:
Een paar maandjes terug toen stond in dit topic ook een website waar je kleding kon kopen...
welke website is dat nou?
www.xcfashion.com of via Jack/Kyle bij www.taobao.com ;)
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:56:36 #215
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85879917
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:54 schreef dj-mike het volgende:

[..]

www.xcfashion.com of via Jack/Kyle bij www.taobao.com ;)
En wat is die email van kyle/jack?
pi_85880505
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:56 schreef Snaavel het volgende:

[..]

En wat is die email van kyle/jack?
service01@zarmark.com
of
MSN: kylezhou1988@hotmail.com
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:35:39 #217
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85881039
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:17 schreef dj-mike het volgende:

[..]

service01@zarmark.com
of
MSN: kylezhou1988@hotmail.com
Ok, En die broeken op taobao, zijn rond de 30 euro?
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:54:39 #218
48067 neo2000
pi_85881652
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Oh, en jouw leesvermogen en eigen initiatief, zijn die ook stuk?
pi_85881679
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Ja, ik had laatst deze naar Kyle gestuurd voor een request; http://item.taobao.com/item.htm?id=5928700057

Kwam uit op $41 ;)
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:55:45 #220
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85881688
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:54 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Oh, en jouw leesvermogen en eigen initiatief, zijn die ook stuk?
Ja, Moet nog binnen komen, heb het 2 dagen besteld op Ebay en moet ook nog van uit china komen.
pi_85881808
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Ja, ik had laatst deze naar Kyle gestuurd voor een request; http://item.taobao.com/item.htm?id=5928700057

Kwam uit op $41 ;)
Dat zijn heul wel vette jeans :D
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:11:02 #222
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85882186
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:12 schreef tomz00r het volgende:

Kyle! *O* *O*
pi_85882258
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') Dude!
  maandag 30 augustus 2010 @ 19:23:56 #224
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85882652
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:26 schreef monkeybrain het volgende:
Weg met die kut spenen }:|
Als je geen kinderen hebt kan je beter geen oordeel over het gebruik van bijvoorbeeld spenen hebben, dat komt nogal dom , nee heeeeeel dom over.

Print je rectie maar uit en lees hem nog maar maar als je ook een kleine hebt.
pi_85882654
quote:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_85883329
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Als je geen kinderen hebt kan je beter geen oordeel over het gebruik van bijvoorbeeld spenen hebben, dat komt nogal dom , nee heeeeeel dom over.

Maar als je ze te vaak gebruikt werkt het andersom dan stoppen ze niet tot ze dat ding in de mond hebben..
En dan heb je straks een 2 jarige die de hele tijd met zoiets in de mond loopt.
pi_85883363
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:41 schreef Stickvis het volgende:

[..]

Maar als je ze te vaak gebruikt werkt het andersom dan stoppen ze niet tot ze dat ding in de mond hebben..
En dan heb je straks een 2 jarige die de hele tijd met zoiets in de mond loopt.
die later een enorme overbeet krijgt
pi_85883488
en niet fatsoenlijk kan praten
pi_85884118
heb weer even 2 aankopen bij kyle gedaan (dingen die hier niet besproken mogen worden O-) )

kyle is wel een aardige gast, en is inderdaad vaak online.
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:08:30 #230
48067 neo2000
pi_85884381
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:44 schreef Stickvis het volgende:
en niet fatsoenlijk kan praten
En gewend is overal aan te zuigen dus waarschijnlijk de gay escortservice in gaat.
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef Snaavel het volgende:

[..]

Ja, Moet nog binnen komen, heb het 2 dagen besteld op Ebay en moet ook nog van uit china komen.
Helaas.. Out of stock.
pi_85885120
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oh mijn god :') Zo bedoelde ik het natuurlijk niet :')
pi_85885335
Net via eBay een LCD scherm voor m'n iphone op de kop getikt voor ¤17,40 :D
pi_85885537
netjes hoor..

chineese verkoper?
pi_85885666
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef Stickvis het volgende:
netjes hoor..

chineese verkoper?
Jep :Y

Nu maar even genoeg YT video's gaan kijken hoe ik dat ding en m'n digitizer erin krijg! :+
pi_85885805
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Jep :Y

Nu aar meven genoeg YT video's gaan kijken hoe ik dat ding en m'n digitizer erin krijg! :+
http://www.howcast.com/vi(...)-3G-Broken-Glass-DIY

Die heb ik gebruikt
let er ook op dat je het rubber aan de zijkant er niet aftrekt..
perongelijk bij een klein stukje gedaan en nu komt er 'avonds een klein beetje licht door :+
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:50:05 #236
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85885896
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:23 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Dan moet je nogmaals lezen wat ik schrijf. Het gaat me niet om de speen maar de giftige olieproducten waarvan de speen gemaakt is. Jij hebt alle vertrouwen in een Nederlandse speen, daarom vertel ik over bisphenol-A dat ons al tig jaar loopt te vergiftigen.

Je moet geen onnatuurlijke zaken in je kind stoppen. Ik word knettergek als ik lees over melkformules, chemische spenen en prakjes uit een potje die prima zijn voor kindjes :X

Tepels, duimen, moedermelk en verse prakjes ^O^
Maja, daar kunnen ze geen geld mee verdienen :W
pi_85886127
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:47 schreef Stickvis het volgende:

[..]

http://www.howcast.com/vi(...)-3G-Broken-Glass-DIY

Die heb ik gebruikt
let er ook op dat je het rubber aan de zijkant er niet aftrekt..
perongelijk bij een klein stukje gedaan en nu komt er 'avonds een klein beetje licht door :+
Bedankt! Hier heb ik wat aan ;)
pi_85886184
Elk gerenommeerd merk heeft in zijn baby producten geen bisphenol of Phthalates meer zitten/verwerkt. Maar laten we het weer op gadgets houden.

Iemand een betere code dan 5% van pandawill? pandawillgift werkt niet meer
pi_85893089
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:55 schreef dj-mike het volgende:

[..]

Kwam uit op $41 ;)
Ook maar even bestellen, ziet er goed uit.
pi_85894663
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:10 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Ook maar even bestellen, ziet er goed uit.
Durven jullie broeken aan? Grote kans dat ze niet passen, lijkt me. Als ik een broek in de winkel kies moet ik minimaal 2 keer passen. De maten in China zijn ook anders dan in NL. In NL draag ik altijd M met mijn 1 meter 80, en in China moet ik XL nemen en die past dan net.

Vraag in ieder geval niet dezelfde maat als in Nederland en zet in de mail hoe lang en zwaar je bent. [/mogelijke informatie waar je misschien allang achter bent]
pi_85894881
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef tomz00r het volgende:

[..]

Durven jullie broeken aan? Grote kans dat ze niet passen, lijkt me. Als ik een broek in de winkel kies moet ik minimaal 2 keer passen. De maten in China zijn ook anders dan in NL. In NL draag ik altijd M met mijn 1 meter 80, en in China moet ik XL nemen en die past dan net.

Vraag in ieder geval niet dezelfde maat als in Nederland en zet in de mail hoe lang en zwaar je bent. [/mogelijke informatie waar je misschien allang achter bent]
Ik heb altijd 32/32, passen altijd.
Is dus 32" omtrek en 32" lang
pi_85900822
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef tomz00r het volgende:

[..]

Ik heb maat 29 in Nederland, en wilde het ook een keertje proberen. Heb gewoon een broek maat 29 gekocht en ik pas hem perfect. Ben er erg blij mee. Heb inmiddels een tweede broek besteld.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:14:10 #243
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85901000
Weer even wat nieuws gekocht van m'n favoriete shop.. buyincoins _O_

Nogsteeds briljant dat je fototje krijgt van je pakketje ^O^
pi_85907239
Voor broeken heb ik 34waist en 38 lengte dus gaat hem niet worden voor mij in China lol
pi_85908391
Wisten jullie dat Buyincoins een kleine new arrival heeft? http://www.buyincoins.com/index.php?main_page=account

Onder..
pi_85908722
Iemand al eens een Nudie van taobao gehaald? Meer benieuwd dan interesse. Dit hoeft btw niet over een nepper te gaan, er zijn ook van 100e op taobao.
pi_85909533
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:36 schreef Berend. het volgende:
Iemand al eens een Nudie van taobao gehaald? Meer benieuwd dan interesse. Dit hoeft btw niet over een nepper te gaan, er zijn ook van 100e op taobao.
Waarom zou je een broek van 100 ekkies plus verzendkosten op TaoBao kopen?
pi_85909937
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:59 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Waarom zou je een broek van 100 ekkies plus verzendkosten op TaoBao kopen?
Nee maar even zodat ik het wel hier kan vragen haha. Ik ben alleen benieuwd. Ik koop gewoon Nudie's in NL hoor :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:35:43 #250
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85910892
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef mtchel112 het volgende:
heb weer even 2 aankopen bij kyle gedaan (dingen die hier niet besproken mogen worden O-) )

Gister tot 4 uur was toen 10u daar dat heb ik rachel nooit zien doen.
pi_85911851
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:01 schreef mtchel112 het volgende:

Is Kyle de nieuwe Jack (ik heb deze reeks al een tijdje niet meer gevolgd) :)
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:31:04 #252
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85912848
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:41 schreef Stickvis het volgende:
goh, misschien gebruiken mijn kids hem alleen tijdens het in slaap vallen? Zou kunnen toch, maar aannames maken is veel leuker niet?

nouja, on topic maar weer }:|
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:55:37 #253
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85913639
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:01 schreef mvc het volgende:

[..]

Is Kyle de nieuwe Jack (ik heb deze reeks al een tijdje niet meer gevolgd) :)
Nee hij regelt alle taobao order voor hetzelfde bedrijf als Jack alleen kyle zei dat jack nu alles voor lightake op zich heeft.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:13:46 #254
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_85914263
`Maar ik kan nog wel gewoon via dat email adres bestellen toch?'
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:22:52 #255
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85914698
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:13 schreef Snaavel het volgende:
`Maar ik kan nog wel gewoon via dat email adres bestellen toch?'
Jup gewoon zoals vroeger alleen nieuwe email adres (zie OP).
Emailen, antwoord krijgen > bestellen :)
pi_85917674
Gisteravond op eBay iphone LCD scherm besteld en is nu al verzonden :D
En m'n digitizer bij BIC is ook verzonden :)

Ook nog die MONSTERgoede oortjes (Ja die met die rode kabel ;$) besteld bij Focalprice, en ook vandaag al verzonden.
pi_85918418
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:31 schreef dj-mike het volgende:
Gisteravond op eBay iphone LCD scherm besteld en is nu al verzonden :D
En m'n digitizer bij BIC is ook verzonden :)

Ook nog die MONSTERgoede oortjes (Ja die met die rode kabel ;$) besteld bij Focalprice, en ook vandaag al verzonden.
Nep monster oortjes. :')
pi_85918562
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:51 schreef Berend. het volgende:

[..]

Nep monster oortjes. :')
Zijn niet voor mezelf hoor :')
pi_85924954
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:27 schreef Berend. het volgende:
Wisten jullie dat Buyincoins een kleine new arrival heeft? http://www.buyincoins.com/index.php?main_page=account

Onder..
En wacht dat je HIER van? Hier staan ook de nieuwe items.
pi_85925200
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:36 schreef Berend. het volgende:
Ik heb laatst bij de fashion outlet in leiden 2 nieuwe nudies gekocht voor 30,- de stuk, afgeprijsd van 129... 8)7 Ik vroeg of ze er nog meer hadden, maar ik zou dan naar haarlem moeten. Want daar hadden ze een veel grotere vestiging, moet je anders maar eens bellen!
pi_85925982
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:49 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik heb laatst bij de fashion outlet in leiden 2 nieuwe nudies gekocht voor 30,- de stuk, afgeprijsd van 129... 8)7 Ik vroeg of ze er nog meer hadden, maar ik zou dan naar haarlem moeten. Want daar hadden ze een veel grotere vestiging, moet je anders maar eens bellen!
Heb je misschien de naam/adres van die outlet store? :P

Edit: van dat filiaal in Haarlem dan.
pi_85926563
Ben nu een half jaartje bezig met spullen uit china bestellen en heb nu al aardig wat spullen besteld moet alleen nog Taobao via Jack./Kyle een keer proberen. Ook krijg ik steeds vaker vragen:
zij: Wat heb je ervoor betaald.
ik : Het bedrag
zij: :D :D hoe kan dat
ik: China

Ik zit er daarom aan te denken een site/forum te maken (hetzelfde als dit topic alleen dat net even iets groter met ook meerdere onderwerpen), om ervaringen uit te wisselen en kennisen in te lichten. Helaas zie ik hier ook dat er niet over nep artikelen gesproken mag worden, zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden met zo'n site/forum.

ZIe nu bijvoorbeeld met bepaalde spullen die ik bestel zoals racefiets spullen dat het als een lopend vuurtje wordt doorverteld.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:22:57 #263
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85926639
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef faf het volgende:
Ben nu een half jaartje bezig met spullen uit china bestellen en heb nu al aardig wat spullen besteld moet alleen nog Taobao via Jack./Kyle een keer proberen. Ook krijg ik steeds vaker vragen:

Ik zit er daarom aan te denken een site/forum te maken (hetzelfde als dit topic alleen dat net even iets groter met ook meerdere onderwerpen), om ervaringen uit te wisselen en kennisen in te lichten. Helaas zie ik hier ook dat er niet over nep artikelen gesproken mag worden, zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden met zo'n site/forum.

ZIe nu bijvoorbeeld met bepaalde spullen die ik bestel zoals racefiets spullen dat het als een lopend vuurtje wordt doorverteld.
Dr was dr al 1, zoek maar op google
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85926801
iemand al iets met succes besteld van www.xcfashion.com ? en zoja wat heb je besteld en hoelang duurde het etc.
pi_85926904
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:22 schreef Hyman het volgende:

[..]

Dr was dr al 1, zoek maar op google
Ik hab er al wel een stuk of 2/3 gevonden alleen die zijn wel erg basis opgezet en bijna geen productreviews of volle discussieforums (oke dat laatste is ook wel heeeel moeilijk op te bouwen).
pi_85926996
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef faf het volgende:

[..]

Ik hab er al wel een stuk of 2/3 gevonden alleen die zijn wel erg basis opgezet en bijna geen productreviews of volle discussieforums (oke dat laatste is ook wel heeeel moeilijk op te bouwen).
Dan maak je een topic aan.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:31:26 #267
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85927016
quote:

[..]

Nee, maar als jij er een opzet heb je aan het begin net zo min gebruikers.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:32:08 #268
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85927050
Iemand een idee waar ik goedkoop een digitizer en een glazen frontje kan halen voor de iphone 2g?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85927140
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef faf het volgende:

Volgens mij ben jij zo'n gangster die zo'n gesprek voert:
Jij: Ik heb allemaal goedkope kleren uit china gekocht, super chil!!
Zij: Waar, kan ik dat ook?
Jij: Nee dat kan niet, ik wil het wel voor je doen??
:')
pi_85928674
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:07 schreef bergdani het volgende:

[..]

Heb je misschien de naam/adres van die outlet store? :P

Edit: van dat filiaal in Haarlem dan.
Heb eff voor je gezocht:

The Fashion Port' Scheveningen
Adres: Dr. Lelykade 36
2583 CM Scheveningen Haven
Telefoon: +31 (0) 70 30 62 927
Fax: +31 (0) 71 54 22 433

Laat eff weten of ze daar nog waist 32 hebben, dan is het misschien wel de moeit waard om weer een keertje naar scheveningen te gaan ^O^
pi_85928869
quote:

[..]

Er is er toch echt 1, alleen mag niet over gesproken worden van forumbeheer :X
pi_85929075
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:32 schreef Hyman het volgende:
Iemand een idee waar ik goedkoop een digitizer en een glazen frontje kan halen voor de iphone 2g?
ebay..
dacht dat bic ze nu ook verkocht
pi_85930009
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef jopiede het volgende:

[..]

Heb eff voor je gezocht:

The Fashion Port' Scheveningen
Adres: Dr. Lelykade 36
2583 CM Scheveningen Haven
Telefoon: +31 (0) 70 30 62 927
Fax: +31 (0) 71 54 22 433

Laat eff weten of ze daar nog waist 32 hebben, dan is het misschien wel de moeit waard om weer een keertje naar scheveningen te gaan ^O^
Ik dacht dat je Haarlem zei. Dat adres wat je geeft is namelijk in Scheveningen. :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:58:32 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_85931616
Mijn eerste aankoop gedaan bij DX:

100 batterijtjes voor 2,50 ongeveer :')
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.61

Goedkoper dan 1 batterij in de winkel hier _O-

edit: fuck :{ http://cgi.ebay.com/100-A(...)&hash=item3cb0608b28

[ Bericht 26% gewijzigd door leolinedance op 31-08-2010 23:09:19 ]
pi_85932508
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef leolinedance het volgende:
Mijn eerste aankoop gedaan bij DX:

100 batterijtjes voor 2,50 ongeveer :')
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.61

Goedkoper dan 1 batterij in de winkel hier _O-

edit: fuck :{ http://cgi.ebay.com/100-A(...)&hash=item3cb0608b28
+ nog een euro verzendkosten. Om 50cent gaan zeiken. :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:28:14 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_85932895
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:18 schreef Berend. het volgende:

[..]

+ nog een euro verzendkosten. Om 50cent gaan zeiken. :')
Die had ik er al bij gerekend ;) En ik zeik niet hoor, vind het wel vreemd dat het nóg goedkoper kan.

Hoe kun je nou in godsnaam 100 batterijtjes produceren, transporteren, opslaan, afhandelen bij verkoop, versturen en dan ook nog winst maken voor iets van Eur 1,50 :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:49:09 #277
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85933664
Ik begrijp dat je de helft kunt weggooien van die knoopcellen. Je kunt beter per stuk verpakte strips halen, dan krijg je er maar 50 ofzo :')
pi_85934616
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:05 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ik heb maat 29 in Nederland, en wilde het ook een keertje proberen. Heb gewoon een broek maat 29 gekocht en ik pas hem perfect. Ben er erg blij mee. Heb inmiddels een tweede broek besteld.
Heb de tweede broek binnen: past ook perfect!
Zal er verder niet veel over vertellen aangezien dit niet mag.
  woensdag 1 september 2010 @ 00:52:25 #279
131319 mickeyD
pi_85935820
ja, er is een webshopsforum, en nee, dat .nl adres mag niet genoemd worden hier.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_85936033
Zojuist een SKU14472 gekocht voor m'n telefoon. Geweldige dingen, kosten geen drol :+
pi_85939914
Na een zeer langdurig en vermoeiend mailcontact met de klantenservice van Pandawill ga ik hier even mijn gal spugen. (ik link het ook even terug naar ze)

In juni een neopreen strap besteld voor mijn 400D, ik wilde graag de strap van Matin omdat deze er veel beter uitzag dan de strap van Photon waar ook nog eens "for Canon" op stond. Dus ik bestel http://www.pandawill.com/(...)ip-black_p34926.html voor $13,49 en krijg de volgende dag een mailtje dat deze niet op voorraad is en wat ik met de order wil doen.
Ik mail terug dat ze hem dan mogen cancellen en hoor verder niks meer. Iets meer dan een week later krijg ik deze strap geleverd: http://www.pandawill.com/(...)ip-black_p35823.html van $4,99 juist dus degene die ik absoluut niet wilde en ik had sowieso de order gecancelled.

Ik mail dat naar ze en ik krijg als antwoord dat ik niet heb gereageerd op hun mail en ze daarom de laatstgenoemde hebben geleverd als "service".
Ik geef aan dat ik deze niet wilde en de order heb gecancelled en krijg daarop terug of ik een refund van $2 accepteer. Vervolgens worden er foto's gevraagd, wordt weer beweerd dat ik niet heb geantwoord, nog een keer foto's, weer dat aanbod van de veel te lage refund, nog een keer foto's en vervolgens vraag ik dan maar om het verschil van $8,49 als refund terug te storten zodat ik de goede strap elders kan bestellen.
Ik krijg heel snel een refund van $2 en geef weer aan dat dit niet klopt. :X

Nu komt het mooie, weer beweren ze dat ik niet heb geantwoord op hun mail, vervolgens beweren ze dat de geleverde strap volgens de fabriek hetzelfde is als de bestelde en als laatste antwoord krijg ik dat de geleverde strap $11,49 kost.............. En dat ik dat na kan kijken op hun website. (zie bovenstaande link)
Ik weet dat het met chinezen nogal moeizaam communiceren is maar dit vind ik echt beneden alle peil... :{ Foutjes maken is niet erg maar jezelf zo tegenspreken en zeggen dat de klant liegt gaat me toch wel erg ver. 8)7
pi_85940005
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:30 schreef bergdani het volgende:

[..]

Ik dacht dat je Haarlem zei. Dat adres wat je geeft is namelijk in Scheveningen. :P
Haha, i'm sorry.. Die kerel zei tegen mij dat ik naar Haarlem zou moeten als ik nog meer nudie's wou. Dus ik zo, uhh ok.. Maar toen ging het dus gister opzoeken, zocht ik fashion outlet leiden. Kwam ik op die site(zelfde logo) en toen lag de winkel opeens in Scheveningen, misschien had hij wel den haag gezegd 8)7 in iedergeval geen scheveningen...
pi_85942102
Ik heb via Buyincoins een bestelling gedaan. Bij mijn bestelling staat wel een foto maar geen tracking nummer (staat wel een nummer op de foto, maar kan ik niet lezen).

Mijn bestelling de 26ste "Dispatched", maar krijg ik pas een tracking nummer als het verzonden is?
pi_85945229
Heb deze binnen:
http://www.pandawill.com/(...)es-black_p35174.html

Verzending was aardig snel, denk maar iets van 1 week.
De telefoon zelf is aardig, het is een leuk ding alleen heeft hij geen Nederlandse taal.
Touchscreen is wennen, maar reageert aardig. Gebruik van stylus jammer genoeg toch wel aanbevolen (je kunt wel de telefoon snel opnemen zonder dat je de stylus nodig hebt).
Al met al, aardige aankoop voor ¤55,-. Ben er best wel blij mee, maar ik zal hem verder niet aanraden te kopen.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:06:30 #285
131319 mickeyD
pi_85945875
heb er 2 verkocht op mn werk, 1 3GS en een model 4, de 3GS was stuk (kon niet bellen, maar wel gebeld worden) en de model 4 doet het nog, maar voor hoelang weet niemand.
iemand een ipod kopen waar je op gebeld kunt worden? LOL
pi_85949506
Die nieuwe collega van Jack, Linnar, is wel slecht zeg.
Ik had dingen besteld die niet op voorraad waren, dus ik vraag een refund. Moet ik 2 dagen wachten op een antwoord krijg ik een vervangend product. Zeg ik dat ik een refund wil, zegt ze: Ok we will refund the two products. HEt waren 4 producten uit verschillende orders, dus ik had die even op een rijtje gezet met ordernummers en zo er bij, krijg ik 3 dagen later toch maar van 2 items mijn geld terug :'(
  woensdag 1 september 2010 @ 15:33:22 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85951346
quote:
Op woensdag 1 september 2010 09:59 schreef g0dz0r het volgende:
Na een zeer langdurig en vermoeiend mailcontact met de klantenservice van Pandawill ga ik hier even mijn gal spugen. (ik link het ook even terug naar ze)

Daar zitten inderdaad enkele troela's waardoor je 5 keer moet mailen :Y
Maar dit verhaal klinkt wel heel erg ghehe :P
pi_85953424
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:40 schreef tomz00r het volgende:
Die nieuwe collega van Jack, Linnar, is wel slecht zeg.
Ik had dingen besteld die niet op voorraad waren, dus ik vraag een refund. Moet ik 2 dagen wachten op een antwoord krijg ik een vervangend product. Zeg ik dat ik een refund wil, zegt ze: Ok we will refund the two products. HEt waren 4 producten uit verschillende orders, dus ik had die even op een rijtje gezet met ordernummers en zo er bij, krijg ik 3 dagen later toch maar van 2 items mijn geld terug :'(
Vraag aan Kyle om het op te lossen. Dat zal beter gaan denk ik. Ik had ook wat dingetjes die niet op voorraad waren en kreeg ook een mail van Linnar. Heb toen de mail doorgestuurd naar Kyle en gevraagd of ik een nieuwe order kon maken met het tegoed van de niet te leveren dingen. Was no problem. :)
  woensdag 1 september 2010 @ 18:35:26 #289
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85957142
Die foto's _O_

Toch een leuke service :P
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85957224
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Hyman het volgende:
Die foto's _O_
[ afbeelding ]
Verkapte "'stuur mij pakketjes" post. :')
  woensdag 1 september 2010 @ 18:40:51 #291
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85957287
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef Berend. het volgende:

[..]

Verkapte "'stuur mij pakketjes" post. :')
Verkapte kom-op-de-thee post Tevens heb ik mijn buks met de holographic sight weer terug, zo even een foto maken
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85957532
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Daar zitten inderdaad enkele troela's waardoor je 5 keer moet mailen :Y
Maar dit verhaal klinkt wel heel erg ghehe :P
Maak daar maar 15 van. :')
Ik bestel al jaren bij chinese shops en natuurlijk gaat er weleens wat mis, is de communicatie wat moeizaam maar "opgelicht" ben ik nog nooit en dit voelt toch wel zo. :X
pi_85958274
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:35 schreef Hyman het volgende:
Die foto's _O_
[ afbeelding ]
Zoow die heeft lange nagels.
pi_85959431
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:14 schreef tokko1 het volgende:
Weer even wat nieuws gekocht van m'n favoriete shop.. buyincoins _O_
[ afbeelding ]
Nogsteeds briljant dat je fototje krijgt van je pakketje ^O^
Linkje?
  woensdag 1 september 2010 @ 19:56:46 #295
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85960324
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:36 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Linkje?
Muizen uit China zijn niet aan te raden, heb ook 2 van dit soort dingen gehad en het was dikke ellende. Kut onvangst, batterij snel leeg, scrolwheel kapot, slechte afwerking.

Je kunt beter deze halen...
Geen flauw idee waarom ze zo goedkoop zijn geworden maar ik vind het een top muis.

https://dixons.nl/artikel/7111949/LOGITECH_V550_Nano_lasermuis
  woensdag 1 september 2010 @ 20:04:35 #296
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85960643
http://www.focalprice.com(...)Modulator_Black.html

Moet ik dan de frequentie opzoeken op de radio of zo? Er zitten toch geen speakers ingebouwd? Ik heb alleen een FM radio en cassettespeler, geen ruimte voor stekkertjes of zo.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_85961065
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.focalprice.com(...)Modulator_Black.html

Moet ik dan de frequentie opzoeken op de radio of zo? Er zitten toch geen speakers ingebouwd? Ik heb alleen een FM radio en cassettespeler, geen ruimte voor stekkertjes of zo.
Je kan op die transmitter instellen op welke Frequentie je 'm wilt laten draaien. Dan ga je naar je Auto radio en tune je naar die frequentie. Tadaa je hebt geluid. Op Buyincoins zijn ze wel een stuk goedkoper.
pi_85961167
Hallo allen,

Ik heb een vraagje:
Ik ben op zoek naar een simpel draadloos cameraatje om eens te kijken wat onze katten uitspoken als wij weg zijn. Ze slopen nog wel eens wat in hun kamer, vandaar :+

Nu zag ik deze op dealextreme:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44177

Echter, volgens de comments zou de batterijduur niet veel langer zijn dan 1,5 / 2 uur. Zijn er vergelijkbare apparaatjes te vinden? Graag jullie tips _O_
  woensdag 1 september 2010 @ 20:19:57 #299
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85961308
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef bularax het volgende:

[..]

Je kan op die transmitter instellen op welke Frequentie je 'm wilt laten draaien. Dan ga je naar je Auto radio en tune je naar die frequentie. Tadaa je hebt geluid. Op Buyincoins zijn ze wel een stuk goedkoper.
Dank je, op BIC is het inderdaad veul goedkoper ern staat het er ook bij, heb er daar een besteld
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_85961340
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:16 schreef Damzkie het volgende:
Hallo allen,

Ik heb een vraagje:
Ik ben op zoek naar een simpel draadloos cameraatje om eens te kijken wat onze katten uitspoken als wij weg zijn. Ze slopen nog wel eens wat in hun kamer, vandaar :+

Nu zag ik deze op dealextreme:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44177

Echter, volgens de comments zou de batterijduur niet veel langer zijn dan 1,5 / 2 uur. Zijn er vergelijkbare apparaatjes te vinden? Graag jullie tips _O_
Webcam kopen en je computer met scherm uitzetten? Misschien is dat een optie. Anders zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24394
pi_85961756
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef bularax het volgende:

[..]

Webcam kopen en je computer met scherm uitzetten? Misschien is dat een optie. Anders zoiets?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24394
Webcam heb ik, maar het is zwaar onhandig om daar de computer naartoe te slepen, plus dat ik hem liever niet aan laat als er niemand thuis is. Jouw optie is een mooi ding, maar heeft ook power van een PC nodig? Plus hij is best prijzig :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')