Je kent chinezen? Die stellen het net zo lang uit, totdat je het geld bij paypal niet kan terug claimen.quote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef bergdani het volgende:
Nog anderhalve week en dan kan ik dus vragen of de verkoper het nogmaals wil opsturen.
Ja wat?quote:

geld storten op je paypal rekeningquote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef lon_cocacola het volgende:
Hoi mensen,
Ben nieuw op dit forum.
Via google kwam ik op deze forum terecht en heb eens doorgenomen. Heb ook die site dealextreme bezocht. En ik vind dat ze leuke spullen verkopen. Nu wil ik heel graag een horloge van die website bestellen, maar als ik wil gaan betalen, lukt dat niet. Ik heb een paypal account en ik heb ook al mijn bankrekening aan die paypal account toegevoegd, maar nu zegt paypal als ik dus wil bestellen dat de ontvanger direct betaald wilt worden. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron. Maar ik heb geen creditcard.
Dus nu? Kan ik op een andere manier ook betalen, zodat ik die horloge wel kan bestellen?
Help HELP, het is zo'n mooie horloge en zo goedkoop.
Thanx

Die dingen zijn echt bagger als de pestquote:Op maandag 13 september 2010 17:36 schreef bularax het volgende:
[..]
Je kent chinezen? Die stellen het net zo lang uit, totdat je het geld bij paypal niet kan terug claimen.
[..]
Ja wat?

Daar heb ik nooit besteld. Heb vorig jaar wel een keer bij ledjes een paypalclaim gemaakt en toen kreeg ik m'n geld terug, opnieuw opsturen begon hij niet aan. Denk ook niet dat ze er veel winst op maken met die ebay fees van tegenwoordig...quote:

Sorry hoor, je gaat toch niet met zon ding rondlopen ?quote:Op maandag 13 september 2010 19:04 schreef Iemand91 het volgende:
Dames en heren, Samurai Watch is binnen!
Keurig verpakt:
[ afbeelding ](Jullie begrijpen wel wat en waarom is afgedekt)
Dit zat erin:
[ afbeelding ]
En dit ook:
[ afbeelding ]
En dit:
[ afbeelding ]
ehm...![]()
[ afbeelding ]
aha!![]()
Daar is ie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
^^ Moeilijk shot (en dus wazig)
Maar toen moesten er schakels tussen uit (ik heb geloof ik uitzonderlijk dunne polsen), en dat
wilde voor geen meter. Dus wat ga je dan doen?:
[ afbeelding ]
Nog maar een keer hiermee proberen de pennetje uit de schakels halen:
[ afbeelding ]
En dat ging.
Goed dan nu de review. Ik heb 'm dus op het moment net een uurtje om dus veel kan ik nog niet zeggen. Tijd/datum heb ik ingesteld met behulp van deze site (stond heel duidelijk op):
Linkje
Bovenste knopje indrukken:
1x = actuele tijd
2x = datum
3x = seconden (niet erg nuttig, het blijf maar 2-3 seconden branden)
Onderste knopje gebruik je alleen tijdens de dingen instellen.
Het horloge ziet er prima uit, voelt solide aan, en voor de betaalde ¤8,99 erg goed en betaalbaar.
Aanrader dus!
Ook hebben? Hier vandaan (zo ongeveer het goedkoopst): Ebay linkje
Iemand91 realiseert hoe lang zijn post wordt en ook dat dit zijn langste post op fok is...

Ik moet zeggen op de foto ziet het er wel wat minder uit dan in het echt. En het is ook niet echt serieus, meer een geinig dingetje erbij...quote:Op maandag 13 september 2010 19:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Sorry hoor, je gaat toch niet met zon ding rondlopen ?t ziet er echt niet uit, dat is meer voor die sci-fi mensen die niet beseffen dat ze niet in de film maar op aarde leven.

Vertel mij 1 ding wat bagger is aan de originele apple oordopjes?quote:Op maandag 13 september 2010 18:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt bagger als de pest

Ik denk toch dat een ebayverkoper liever iets voor 2,70 opstuurt dan dat hij negatieve feedback krijgt.quote:Op maandag 13 september 2010 17:36 schreef bularax het volgende:Je kent chinezen? Die stellen het net zo lang uit, totdat je het geld bij paypal niet kan terug claimen.

Niet als ze al 10k positieve hebben.quote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik denk toch dat een ebayverkoper liever iets voor 2,70 opstuurt dan dat hij negatieve feedback krijgt.

Iedereen haat erop, maar toch vind ik ze best fijn. Zelf zal ik ze niet opnieuw kopen als ze kapot zijn, want er zijn fijnere, maar het zijn zeker geen kutdingen.quote:Op maandag 13 september 2010 19:30 schreef bularax het volgende:
[..]
Vertel mij 1 ding wat bagger is aan de originele apple oordopjes?

Nou wees blij dat je je geld terug krijgt. 170 euro whahaquote:Op maandag 13 september 2010 17:09 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik heb de USB stick gekocht op ombouw eindhoven. die was dan geen 30 euro.. maar 170
kreeg vandaag netjes een mailtje:
''Hoi Snaavel,
Vind je het goed als we het geld terugboeken op je rekening?
Ik denk dat je hem beter niet kunt aanschaffen. Er komen iedere dag nieuwe technieken uit om hem te modden. De PSjailbreak is alweer achterhaald. Je kunt hem ondertussen met een boel telefoons ook al modden. Ook met een rekenmachientje. De vooruitgang is erg snel nu.
Er komt dadelijk ongetwijfeld een softmod voor uit.
Met vriendelijke groet,
Ombouweindhoven''
Dus niet aanschaffen die dingen, ik krijg nu netjes mijn geld terug..

Die shirts zijn niet de officiele, dus nep, dus mogen alhier niet besproken wordenquote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef W00fer het volgende:
Downstar, je weet niet waar je het over hebt. Het is geen "gewone usb stick" maar een PCB met Atmel of PIC chip erop en usb controller. Deze emuleert een usb-hub en vervolgens door verschillende usb poorten te voeden met data, krijg je een soort opstopping (buffer overflow) daardoor kun je de PS3 exploiten. Een gewone usb stick werkt dan ook niet.
EDIT: Heeft er iemand ervaring met die voetbalshirtjes van Lightake? Is het een beetje kwaliteit?

Meer info S.V.Pquote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Sdm007 het volgende:
Lol, Ik dacht al van #92 naar #23.
On:
Weer wat bestellingen gedaan bij Kyle.

Ja, het gaat redelijk langzaam ja.. ik had ook nog een wii motion plus besteld.. nog steeds niet binnen..quote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik wacht nog steeds op een levering van 27 augustus...Schiet weer lekker op vanuit China

dat is toch playmobiel, en geen lego?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef W00fer het volgende:
Wat is het mailadres van Kyle? Rachel dacht dat ik een zaklamp wilde hebben toen ik vroeg om glow in the dark letters![]()
Is dat trouwens een zaklampje van CREE Frenker? Die zijn het beste qua ANSI Lumen.
Lego zal trouwens tot in het einde der tijden spijt hebben van het verliezen van het patent:
[ afbeelding ]
$2,79 op Lightake. Kost hier het 5 voudige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |