Voor de laatste keer, ga naar dat kut topic aub.. Dat ding heb ik zelf ook gehad, wat een tering ding zeg. Als je lekker hard wil gaan drukken(scherm is restive ofzo) en een klote batterij wilt hebben, een lage brightness moest je dit ding kopen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:43 schreef Snaavel het volgende:
Is het mogelijk om geld terug te vragen?
hij zou het product maandag pas sturen.
dus het is nog niet verstuurd... want dan ga ik voor de
http://mp4nation.net/cata(...)6_66&products_id=430
Waarvoor moet je altijd weer mensen een product afraden?quote:Op zondag 12 september 2010 11:51 schreef Berend. het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, ga naar dat kut topic aub.. Dat ding heb ik zelf ook gehad, wat een tering ding zeg. Als je lekker hard wil gaan drukken(scherm is restive ofzo) en een klote batterij wilt hebben, een lage brightness moest je dit ding kopen!
Nee, staat op het verlanglijstje. Ik ga voorlopig even een pauze inlassen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:30 schreef Iemand91 het volgende:
@ monkeybrain
Al zo'n knuppel besteld? Indien ja: welke, al binnen?
Potentiële terrorist, die monkeybrain.quote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, staat op het verlanglijstje. Ik ga voorlopig even een pauze inlassen.
Maar zo te lezen ben jij wel een knuppel omdat het product natuurlijk nooit binnen enkele dagen in Nederland kan zijn![]()
Deze bestel ik er gelijk bijen nog mijn messen lijstje afwerken
![]()
[ afbeelding ]
Heb net de WWM gelezen, nu weet ik zeker welke messen ik kan/mag hebben. Wacht eerst af wat ik voor mijn verjaardag krijg, aan geld dan, en dan ga ik flink bestellenquote:Op zondag 12 september 2010 23:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, staat op het verlanglijstje. Ik ga voorlopig even een pauze inlassen.
Maar zo te lezen ben jij wel een knuppel omdat het product natuurlijk nooit binnen enkele dagen in Nederland kan zijn![]()
Deze bestel ik er gelijk bijen nog mijn messen lijstje afwerken
![]()
[ afbeelding ]
Zowiezo die imi Ipads blijven KUTquote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Waarvoor moet je altijd weer mensen een product afraden?
En die hij wil bestellen is helemaal geen aPad en jij hebt daar dus ook geen ervaring mee....
Youtube video : Is op die manier, Overigens zie ik op youtube video's waar ze zeggen dat je die USB stick zelf ook kunt maken. Blijkbaar bestaan er iso's of iets dergelijks die je op een eigen usb kan zetten.. en dat het dan ook werkt.. maar geen idee of dat echt zo is..quote:Op maandag 13 september 2010 12:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht nog op...
3 dingen voor in m'n pasgekochte eigen auto (BIC & eBay)
2 case fans (BIC)
1 verlengkabeltje (DX)
embleem voor auto (Ebay)
laserpen (Ebay)
nieuwe gsm (die komt dan wel uit Nederland) en toebehoren uit HK.
Ik had dit jaar nog niks gekocht uit hong kong
Zag net dit, werkt dit? Ik hoef het niet maar ik wist niet dat er al zoiets werkends was.
http://www.lightake.com/d(...)de_Driver_V1.0-32359
Honkballen in de gang gaat niet zo makkelijk.quote:Op zondag 12 september 2010 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Potentiële terrorist, die monkeybrain.
Maar die knuppel is trouwens maar 53 cm, had liever iets van 90 o.i.d. Komt bij potentiële inbrekers harder/beter aan. Horloge was trouwens van ebay, review (plus foto's?) komt zodra het binnen is.
EDIT: we blijven trouwens wel vriendelijk hè?![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Honkballen in de gang gaat niet zo makkelijk.
In het huis heb je te maken met een close-combat situatie, dan heb korter werktuig nodig![]()
Je moet er ook een gaatje in boren zodat je een "armbandje" eraan kunt maken, dan valt ie niet uit de hand om vervolgens zelf hout tegen de kop te krijgen
Kan je niet beter een hamer kopen?quote:Op maandag 13 september 2010 12:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Honkballen in de gang gaat niet zo makkelijk.
In het huis heb je te maken met een close-combat situatie, dan heb korter werktuig nodig![]()
Je moet er ook een gaatje in boren zodat je een "armbandje" eraan kunt maken, dan valt ie niet uit de hand om vervolgens zelf hout tegen de kop te krijgen
Ik zou zoiezo even wachten. Stick is nog in de eerste fase.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Youtube video : Is op die manier, Overigens zie ik op youtube video's waar ze zeggen dat je die USB stick zelf ook kunt maken. Blijkbaar bestaan er iso's of iets dergelijks die je op een eigen usb kan zetten.. en dat het dan ook werkt.. maar geen idee of dat echt zo is..
EDIT: op lightake staat:
NOTE:Sony has finally released the Dongle-Blocking v3.42 firmware to all the PS3's around the world!
FOR NOW PLEASE DON'T UPDATE YOUR PS3, IF YOU WISH TO FULLY ENJOY IT!
PS3Break official site: http://www.ps3break.com
Zijn niet voor mij, maar voor mijn moeder. Zelf heb ik iphone oordopjes.quote:Op maandag 13 september 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
Awesome. Koop mijn oordopjes ook altijd in China, omdat zelfs de duurdere niet lang meegaan bij mij
quote:Op maandag 13 september 2010 16:47 schreef bularax het volgende:
[..]
Zijn niet voor mij, maar voor mijn moeder. Zelf heb ik iphone oordopjes.
Ik heb de USB stick gekocht op ombouw eindhoven. die was dan geen 30 euro.. maar 170quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Youtube video : Is op die manier, Overigens zie ik op youtube video's waar ze zeggen dat je die USB stick zelf ook kunt maken. Blijkbaar bestaan er iso's of iets dergelijks die je op een eigen usb kan zetten.. en dat het dan ook werkt.. maar geen idee of dat echt zo is..
EDIT: op lightake staat:
NOTE:Sony has finally released the Dongle-Blocking v3.42 firmware to all the PS3's around the world!
FOR NOW PLEASE DON'T UPDATE YOUR PS3, IF YOU WISH TO FULLY ENJOY IT!
PS3Break official site: http://www.ps3break.com
Ik had ook contact opgenomen met de verkoper op ebay van mijn LED's die 23 augustus verzonden waren. Vanochtend kreeg ik deze mail terug:quote:Op maandag 13 september 2010 12:09 schreef Downstar het volgende:
ik wacht alleen nog op mn tripod van ebay.
16 augustus verzonden., maar eens even contact met gebruiker opnemen..
Van wie had je gekocht?quote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik had ook contact opgenomen met de verkoper op ebay van mijn LED's die 23 augustus verzonden waren. Vanochtend kreeg ik deze mail terug:
Dear buyer,
Thank you for taking your time to write to us.
Really sorry for kept you waiting. International shipping requires more complicated shipping procedures.Maybe there are some unexpected cases leading to the delay of the item. Perhaps your item still wait for custom clearance in your country or is being arranged for distribution in your local post office.
Any force majeure may also lead to the delay,such as local labor strike or horrible climate problem.
Could you please wait for a few days again see if you could receive the item by 2010-09-23 ?
If you still can not receive it then, please concact us,so that we will arrange full refund or arrange a replacement for you.
We appreciate your patience and understanding regarding this matter.
Thank you and have a great day.
Nog anderhalve week en dan kan ik dus vragen of de verkoper het nogmaals wil opsturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |