abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86409383
Ik heb weer wat leuke gadgetsites gevonden

www.thanko.jp (ik ken geen japans, maar de prijzen zijn als je ze omzet wel gunstig) en ze hebben echt bizarre dingen.

www.gadget4all.com Vanallerlei fratsen zoals een muts met een speaker erin en nog meer geinige dingen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_86409550
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef W00fer het volgende:
Wat is het mailadres van Kyle? Rachel dacht dat ik een zaklamp wilde hebben toen ik vroeg om glow in the dark letters :')

Is dat trouwens een zaklampje van CREE Frenker? Die zijn het beste qua ANSI Lumen.

Lego zal trouwens tot in het einde der tijden spijt hebben van het verliezen van het patent:
[ afbeelding ]

$2,79 op Lightake. Kost hier het 5 voudige.
Tering ze hebben nog best vette lego :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 14 september 2010 @ 07:38:16 #153
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_86410773
Zijn wel wat leuke dingen bij gadget4all:

[ Bericht 20% gewijzigd door MagischMannetje op 14-09-2010 07:45:33 ]
pi_86411927
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:18 schreef Frenker het volgende:
Ook maar een zaklampje besteld voor tijdens de nachtelijke skateboard-sessies :)

En een paar batterijen uiteraard.
[ afbeelding ]
Je weet wel dat je een speciale lader nodig hebt voor deze batterijen en geen standaard penlight lader?
pi_86413492
Je koopt er beter eentje waar AA's of AAA's in kunnen inderdaad, dan kun je er eventueel ook nog een Ultrafire batterij-tje instoppen :)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_86413567
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:20 schreef dj-mike het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet meer precies wat het was, maar ik weet wél dat die info op Wikipedia niet klopt. Ik heb ooit uren liggen zoeken en het kwam er op neer dat dat wat op Wikipedia stond foute info was. (Welk limiet er nou voor lasers was ben ik helaas vergeten :P )
pi_86414180
Digital Mosquito Repeller with Armband
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2162

- Dual modes: keeps mosquito and dragon flys away (selectable)
- Drives away female mosquitoes by generating the sound a male mosquito makes while flying. Pregnant (blood sucking) female mosquitoes are highly disturbed by this sound

quote:
Mosquitos are highly advanced little critters. They can sense carbon dioxide, movement and heat to track your tasty flesh. You'll need to do more than release a little sound to keep them away.

Still.. it might be a fun lil gift considering the price, and maybe it'll keep the retard mosquitos away. Hey, there's always one in the family.
quote:
Maybe the mosquitoes listen to his 'No mosquito can bit me, I'm fully protected with a $2 chinese gadget' thought, so they think themselves 'what a douche...' and avoid him.
:')
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_86414471
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:28 schreef wormtrein het volgende:
Je koopt er beter eentje waar AA's of AAA's in kunnen inderdaad, dan kun je er eventueel ook nog een Ultrafire batterij-tje instoppen :)
Dat heeft hij ook er kunnen ook AA's in maar de 14500 zijn 3.7V en hebben dus een aparte lader nodig en geen standaard 1.5V lader.

Waarschijnlijk weet hij dat ook wel maar even voor de zekerheid.
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:49:43 #159
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86415696
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:39 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ofwel harstikke verboden in Nederland. Die foto is van een 200 mW.
Tevens mag je in Nederland wel een 3B hebben, maar je mag er niet in handelen.
Tss, de Nederlandse wet :')
Tot 500mw is klasse 3B ;) En dat is toegestaan volgens die tekst.

Ik dacht ook altijd dat de grens bij 3B lag, maar iemand hierboven zegt dat die tekst niet klopt...
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:06:26 #160
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_86425359
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef W00fer het volgende:
Wat is het mailadres van Kyle? Rachel dacht dat ik een zaklamp wilde hebben toen ik vroeg om glow in the dark letters :')

Is dat trouwens een zaklampje van CREE Frenker? Die zijn het beste qua ANSI Lumen.

Lego zal trouwens tot in het einde der tijden spijt hebben van het verliezen van het patent:
[ afbeelding ]

$2,79 op Lightake. Kost hier het 5 voudige.
Ik meen mij te herinneren dat die Enlighten nogal wat kritiek kreeg op een bepaalde pagina omdat er nogal "lugubere" sets tussen zaten :P

Overigens, Lightake heeft opnieuw een Kanen-koptelefoon opgestuurd... hopen dat ik dit keer het goede pakketje krijg :)
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_86426884
Vandaag dan eindelijk mijn LEDS van eBay binnen gekregen.

Zijn er nog mensen die vandaag iets interessants hebben ontvangen? :)
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:41:12 #162
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86427019
Ik wacht ook al bijna 4 weken op m'n pakjes, de eerste was een kabeltje van DX ergens midden augustus.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  dinsdag 14 september 2010 @ 17:37:15 #163
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_86429470
heerlijk die Chinese maten...
heb in NL XL, ik ken de chinezen maten een beetje dus bestelde XXXL..
komt hij binnen past hij niet/zit echt strak!

ff mailtje gestuurd kijken wat voor oplossing ze hebben :%
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_86431545
Ok ik heb het mailadres van Zarmark gevonden en die Rachel eens gemaild.
Krijg ik het volgende terug:

http://item.taobao.com/item.htm?id=3551142958

Voor dat item rekent ze $7.46 incl shipping incl trackingnumber.

Als ik er tien afneem $31.02. Oftewel bijna de helft.

Is dat niet asociaal duur?
Ik wil niet klagen, maar 6,50 voor een paar glow-in-the-dark plakletters is dusdanig duur dat ik ze voor dat geld ook bij de speelgoedwinkel kan halen.

[ Bericht 24% gewijzigd door W00fer op 14-09-2010 18:38:41 ]
pi_86432232
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef W00fer het volgende:

Ik wil niet klagen, maar 6,50 voor een paar glow-in-the-dark plakletters is dusdanig duur dat ik ze voor dat geld ook bij de speelgoedwinkel kan halen.
ik heb het voor je na gerekend, maar het klopt gewoon..

let op de volgende berekening; ( GELD ALLEEN VOOR DIT ITEM)!

3,5+15+15+5= 38,5 yuan, * 1,05 * 1,25 = 50,53125 / 6,77= $7,463995568685377

snap ook niet dat je voor een paar glow in de dark sterren een taobaoservice opvraagt :P..
Liggen misschien wel bij de action voor 2-3 euro ;)

en anders; http://www.twenga.nl/dir-(...)Lichtgevende-sterren

:*

[ Bericht 10% gewijzigd door Downstar op 14-09-2010 19:29:32 ]
pi_86432865
Het "glas" van mijn moeders iphone is gebroken. Ze liet 'm vallen. Is een digitizer dat "glas" En is dat makkelijk te vervangen?
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:47:17 #167
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86434818
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:30 schreef W00fer het volgende:

http://shop.ebay.com/?_fr(...)t=See-All-Categories 80 eurocent voor een heel pak ;)
pi_86434892
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik heb het voor je na gerekend, maar het klopt gewoon..

let op de volgende berekening; ( GELD ALLEEN VOOR DIT ITEM)!

3,5+15+15+5= 38,5 yuan, * 1,05 * 1,25 = 50,53125 / 6,77= $7,463995568685377

snap ook niet dat je voor een paar glow in de dark sterren een taobaoservice opvraagt :P..
Liggen misschien wel bij de action voor 2-3 euro ;)

en anders; http://www.twenga.nl/dir-(...)Lichtgevende-sterren

:*
Ik volg je berekening niet, dat ligt aan mij. Ik weet niet hoe je aan die getallen komt.
Van Taobao zoek ik eigenlijk goedkope Glow in the Dark Letters, maar dat begrepen ze bij Zarmark niet :')
pi_86435660
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:49 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik volg je berekening niet, dat ligt aan mij. Ik weet niet hoe je aan die getallen komt.
Van Taobao zoek ik eigenlijk goedkope Glow in the Dark Letters, maar dat begrepen ze bij Zarmark niet :')
3.5 is product prijs , 15 is ship naar jack , andere is trackingnummer kosten 5 shipping naar jou.
1.05 is Paypal fee en 1.25 is winstmarge van jack :)..

nog onduidelijk ik weet t :P. maar zo is het wel..

enne zoals hierboven al gemeld werd, gewoon van ebay halen..
of ergens in de lokale winkel voor een paar euro!
pi_86436445
Voor een item van 3.5 Yuan ben ik dus uiteindelijk 50 Yuan kwijt.
Dat is wel een beetje onzin als je het zo bekijkt.
Maar hartelijk dank voor de uitleg.
Nu is het zo dat men bij de eerste order meer rekent, dan bij latere orders. Dat heb ik hier op Fok! al vaker voorbij zien komen.
pi_86437196
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:02 schreef bularax het volgende:
Het "glas" van mijn moeders iphone is gebroken. Ze liet 'm vallen. Is een digitizer dat "glas" En is dat makkelijk te vervangen?
Het is niet de digitizer, maar het outer glass. Maar als je een digitizer bestelt zit er 9/10 keer een outer glass al aan vast ;)

Net trouwens zelf een nieuw LCD scherm in m'n iPhone gezet!
Wat een kleine kabeltjes en schroefjes! Maar het is uiteindelijk gelukt.

pi_86437405
hèhè, ban zit er eindelijk op ^O^

Heb deze besteld om mooie foto's met m'n iphone te maken naar aanleiding van een artikel op iphoneclub.
Als ie binnen is komen er wel wat fotos :)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22831
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:43:53 #173
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_86437568
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef Semmm het volgende:
hèhè, ban zit er eindelijk op ^O^

Heb deze besteld om mooie foto's met m'n iphone te maken naar aanleiding van een artikel op iphoneclub.
Als ie binnen is komen er wel wat fotos :)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22831
[ afbeelding ]
link naar artikel op iphoneclub?
kijk namelijk elke dag de site en heb deze nog nooit tegen gekomen :X

is dit ook weer zo'n zoomlens dan?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_86437730
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef revpolen het volgende:

[..]

link naar artikel op iphoneclub?
kijk namelijk elke dag de site en heb deze nog nooit tegen gekomen :X

is dit ook weer zo'n zoomlens dan?
http://www.iphoneclub.nl/(...)ar-euros-knutseltip/

Is een zoomlens ja ;)
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_86441490
Ik heb wat nieuwe sites gevonden via een artikel in de Elsevier over Dealextreme etc.

Dangdang.com is ook een Chinese site
Paipai.com is er ook een.

Maar ik weet niet of er agents voor zijn.
pi_86441903
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef W00fer het volgende:
Ik heb wat nieuwe sites gevonden via een artikel in de Elsevier over Dealextreme etc.

weet in iedergeval dat Paipai via Jack gewoon kan.
overigens is Taobao altijd nog de grootste
pi_86443438
Is Jack ook te bereiken via service01@Zarmark? Eigenlijk Rachel dus. Of heeft hij een eigen mailadres. Want de chinese info site gaat nog over Dealperfect namelijk. En die is dicht. Ik neem voor het gemak aan dat Zarmark de nieuwe toko van Jack is....

Ik lees niet goed in de OP. Waarom reageert Jack eigenlijk niet meer zelf? Hij deed dat wel, ook hier in de topics.

[ Bericht 13% gewijzigd door W00fer op 14-09-2010 22:42:40 ]
  dinsdag 14 september 2010 @ 22:43:52 #178
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_86443949
Ik wacht nog steeds op mijn
- Wii motion plus (Ebay)
- *Verboden ding (Jack)
- Apad met Android 2.2 (Ebay)
pi_86443954
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef W00fer het volgende:
Is Jack ook te bereiken via service01@Zarmark? Eigenlijk Rachel dus. Of heeft hij een eigen mailadres. Want de chinese info site gaat nog over Dealperfect namelijk. En die is dicht. Ik neem voor het gemak aan dat Zarmark de nieuwe toko van Jack is....

Ik lees niet goed in de OP. Waarom reageert Jack eigenlijk niet meer zelf? Hij deed dat wel, ook hier in de topics.
Volgens mij heeft hij zich nu helemaal gericht op Lightake ;) En laat hij Zarmark meer aan Kyle over!
pi_86445617
Kyle? Ik kreeg een mail terug van Rachel. Ga nu msn support proberen.

Waarom zouden we Zarmark eigenlijk als agent moeten gebruiken? Ik zie op google nog zat andere taobao agents die adverteren met kortingen:

Is deze goedkoper als agent of duurder dan Zarmark
http://cgi.ebay.nl/buy-fr(...)-agent-/370245258486

Taobaospree.com
Taobaofocus.com

Als ik zo de verschillen in shipping fees, commissie, en andere fratsen zie is het nog rendabel om eens te vergelijken.

Overigens vond ik:

Crib Sheet: Useful Phrases

你好,请问这款有现货么?
Hello, do you have this item?

有什么尺码/颜色呢?
What sizes/colors does it come in?

是什么料子的? 是否会缩水?
What material is it? Will it shrink?

如果尺寸不合适,可以调换么?
If this size doesn’t fit me, can I exchange it?

有色差么?
Is there a color discrepancy between the item and its photo?

我收到的产品会不会和照片一模一样?
Will the item(s) you ship be exactly the same as shown in the photo?

已经拍下了,请修改邮费价格。
I have already ordered the items. Please adjust the delivery fee.
(All products are listed with a basic delivery fee. If you purchase two or more items from a single seller, the multiple delivery fees can often be consolidated or readjusted, but you will usually need to ask the seller about it after you have completed the order confirmation.)

请问我多久可以收到产品呢?
How soon will the item(s) arrive?

有没有保修服务?
Do you have a warranty policy?

还有什么需要先确认么?
Is there anything else we need to confirm first?

你好,产品已经收到。尺码不合适, 可以换XXX号么?
Hello, I’ve received the item(s), but the fit isn’t right. Can I exchange it for a XXX size?
  dinsdag 14 september 2010 @ 23:54:07 #181
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_86446703
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:23 schreef W00fer het volgende:

Waarom zouden we Zarmark eigenlijk als agent moeten gebruiken? Ik zie op google nog zat andere taobao agents die adverteren met kortingen:

Waarom iedereen hier ongeveer alleen met zarmark(jack) af kan is omdat hij gewoon bekend staat om goede service en prijzen die van goed tot gewoon realistisch lopen. Kleine goedkope producten moet je gewoonweg niet uit china (taobao) proberen te halen, dan is de shipping gewoon wél echt duur.
Tevens zijn Jack en Kyle en zijn bedrijf gewoon goede gasten ^O^ (en Rachel is al lang weg, staat alleen nog in de officiële naam van gmail..)
En Jack reageert zelf niet meer op de mails omdat hij alleen nog lightake doet, en meer management functies.. En hij regageert hier niet meer omdat hij hier niet meer is toegestaan. "reclame makend" ...

Maar als jij een andere agent wil gebruiken mag je dat gerust doen, als je 't goedkoper is horen we 't vanzelf wel *O*
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_86447984
Zit hier met een kapotte ultrafire 501 zaklamp en heb na ruim 2 weken nog geen respons van DX op mijn bericht. Slechte service hoor, heb nu maar een led lenser m7 gekocht die werkt tenminste wel 8)7
pi_86448358
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:54 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Waarom iedereen hier ongeveer alleen met zarmark(jack) af kan is omdat hij gewoon bekend staat om goede service en prijzen die van goed tot gewoon realistisch lopen. Kleine goedkope producten moet je gewoonweg niet uit china (taobao) proberen te halen, dan is de shipping gewoon wél echt duur.
Tevens zijn Jack en Kyle en zijn bedrijf gewoon goede gasten ^O^ (en Rachel is al lang weg, staat alleen nog in de officiële naam van gmail..)
En Jack reageert zelf niet meer op de mails omdat hij alleen nog lightake doet, en meer management functies.. En hij regageert hier niet meer omdat hij hier niet meer is toegestaan. "reclame makend" ...

Maar als jij een andere agent wil gebruiken mag je dat gerust doen, als je 't goedkoper is horen we 't vanzelf wel *O*
De shipping (zie mijn voorbeeld artikel hierboven) is 35 yuan. Dat is 3 euro 50. Dat is inderdaad duur voor een setje glow in the dark sterren van 35 cent. (Even door de bank genomen gedeeld door 10).

Ik ga er dan vanuit dat de fee voor Zarmark 25% is van het orderbedrag (zoals Downstar rekende). Ik zag bij de andere agents 10% fee staan. Dat is toch wel een verschil.

Trouwens nog meer sites a la Taobao gevonden:

http://www.360buy.com/
http://www.m18.com/
http://www.redbaby.com.cn/

Op www.taobaofieldguide.com staat trouwens ook het hele process beschreven hoe je kunt bestellen zonder tussenpersoon (met EMS) via Alipay. Niet dat ik dat ga doen als onervaren Taobao koper, maar je kunt onderhandelen via een chatvenster zeggen ze. Bovendien staan er op die site nog meer tutorials die soms een verouderde Taobao layout laten zien, maar wel heel nuttig zijn.
pi_86448402
Is iemand nog een 4 of 8GB-USBstickje tegengekomen ergens voor weinig? Voorwaarde is wel dat ie wel daadwerkelijk 4 of 8GB moet zijn ;-) Vlotte schrijfbaarheid zou ook fijn zijn.
pi_86449878
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 23:23 schreef W00fer het volgende:

Is deze goedkoper als agent of duurder dan Zarmark
http://cgi.ebay.nl/buy-fr(...)-agent-/370245258486

Taobaospree.com
Taobaofocus.com

Als ik zo de verschillen in shipping fees, commissie, en andere fratsen zie is het nog rendabel om eens te vergelijken.

Overigens vond ik:

Crib Sheet: Useful Phrases

你好,请问这款有现货么?
Hello, do you have this item?

有什么尺码/颜色呢?
What sizes/colors does it come in?

是什么料子的? 是否会缩水?
What material is it? Will it shrink?

如果尺寸不合适,可以调换么?
If this size doesn’t fit me, can I exchange it?

有色差么?
Is there a color discrepancy between the item and its photo?

我收到的产品会不会和照片一模一样?
Will the item(s) you ship be exactly the same as shown in the photo?

已经拍下了,请修改邮费价格。
I have already ordered the items. Please adjust the delivery fee.
(All products are listed with a basic delivery fee. If you purchase two or more items from a single seller, the multiple delivery fees can often be consolidated or readjusted, but you will usually need to ask the seller about it after you have completed the order confirmation.)

请问我多久可以收到产品呢?
How soon will the item(s) arrive?

有没有保修服务?
Do you have a warranty policy?

还有什么需要先确认么?
Is there anything else we need to confirm first?

你好,产品已经收到。尺码不合适, 可以换XXX号么?
Hello, I’ve received the item(s), but the fit isn’t right. Can I exchange it for a XXX size?

Een of andere nieuweling komt hier, en denkt alles goed te weten. Heel veel mensen bestellen hier al lang bij Jack en zijn erg tevreden. Natuurlijk heeft FOK! gezocht naar de goedkoopste. Als jij een veel goedkopere hebt, met goedkope verzendkosten en snelle support horen we het wel.
pi_86449999
Zelf bestellen zonder tussenpersoon loont verder ook niet omdat je dan EMS transport moet gebruiken wat dus veel duurder is dan de Hong Kong Post van Jack.
pi_86450661
Weet iemand waar je Dreamboxes kan bestellen?
pi_86450755
En zelf bestellen is moeilijk omdat ze geen Paypal hebben en vaak helemaal geen Engels spreken. Dan kan je wel met een vertaler werken. Maar de kans dat het fout gaat is gewoon een stuk groter.

Ik heb een account op Taobao en heb een paar keer een poging gedaan. Nooit succesvol. Dus het het laten varen. Maar als jij een andere service dan die van Jack kan vinden dan horen we het graag. Ik geloof wel dat we nu teveel betalen.

Als ik een prijsopvraag doe en ik mail terug dat het te duur is dan vliegen de Dollars er af
pi_86450846
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef W00fer het volgende:

Ik zeg inscannen en posten
pi_86450939
Jup, dan gaat er meestal nog wat af.

Per mail 3 t-shirtjes bestellen is ook ontiegelijk duur. Sowieso rekenen ze teveel gewicht en bovendien zijn de kortingen wanneer je voor meerdere dingen mailt zo klein dat het niet erg loont. Heb zelf daarom maar een poging gewaagt om te kijken of ik via de site goedkoper uit ben dan per mail.
pi_86450987
Nadeel van andere diensten is dat je de verzendkosten pas later krijgt te horen nadat je al betaald hebt voor het product. Ze weten het product namelijk en berekenen dan de verzendkosten. Jack schat het gewicht. Soms in je voordeel, soms in je nadeel.
pi_86453173
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:45 schreef Skiet het volgende:
En zelf bestellen is moeilijk omdat ze geen Paypal hebben en vaak helemaal geen Engels spreken. Dan kan je wel met een vertaler werken. Maar de kans dat het fout gaat is gewoon een stuk groter.

Ik heb een account op Taobao en heb een paar keer een poging gedaan. Nooit succesvol. Dus het het laten varen. Maar als jij een andere service dan die van Jack kan vinden dan horen we het graag. Ik geloof wel dat we nu teveel betalen.

Als ik een prijsopvraag doe en ik mail terug dat het te duur is dan vliegen de Dollars er af
Had jij het ook met behulp van bovenstaande site geprobeerd? Want die site is wel erg nauwkeurig met elke stap die je moet nemen.
pi_86454475
Een pakje een pakje :o Spannend!

Het was deze:

quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Dank je, op BIC is het inderdaad veul goedkoper ern staat het er ook bij, heb er daar een besteld
pi_86457295
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:39 schreef Scorpie het volgende:
Weet iemand waar je Dreamboxes kan bestellen?
Bij Jack???
pi_86459353
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Een pakje een pakje :o Spannend!

Het was deze:
[..]

Ik had gister ook een transmitter van BIC binnen, top ding.
pi_86459855
Oeh en nog een :o Een 11-in-1 folding knive! Het schaartje kan bíjna papier knippen :')

Zo ff in m'n auto leggen en gelijk die transmitter uitproberen :P
pi_86461166
Waarom kopen mensen via jack bij lightake?
pi_86461255
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:54 schreef EdVe het volgende:

[..]

Bij Jack???
Thanks, helemaal overheen gekeken. Gelijk besteld _O_
  woensdag 15 september 2010 @ 14:55:56 #199
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_86461720
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:39 schreef bularax het volgende:
Waarom kopen mensen via jack bij lightake?
Lightake is van Jack :p
pi_86462976
Ik heb een andere Taobao agent gevonden, maar hij kan niet verzenden via Hong Kong Post. Alleen via DHL. Volgens mij is dat iets duurder, maarja.
EMS gaat niet zei hij erbij. Dat las ik ook al op de Chinese webshops site.

Wat ik jammer vind is dat Zarmark langzaam reageert. Het is niet dat ik mega haast heb, maar eens in de 18 uur een mail terug is wel langzaam. MSN support is wat dat betreft beter. Het duurt toch al zo lang voordat een item binnen is. En Linnar haalde er niks van de prijs af toen ik dat vroeg bij die Glow in the Dark sterren.

EDIT: DHL is duur. De Chinees is niet erg snugger. Hij gaf me deze link voor het berekenen van de shipping costs (die er ineens niet bij zaten)
http://www.yw56.com.cn/index.asp. Dan is DHL wel duur ja.

EDIT2: Nu heb ik een invoice van hem. Ik snap nu de kosten. Maar hoe kunnen jullie alles zo goedkoop krijgen? Ik bedoel die eastpak tas was maar ongeveer 27 dollar. Ik moet al 22 dollar afrekenen voor een dingetje van 55 RMB.

[ Bericht 12% gewijzigd door W00fer op 15-09-2010 16:50:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')