Je weet genoeg om te weten of ik jaloers ben of nietquote:
Het was ook een retorische vraag.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je weet genoeg om te weten of ik jaloers ben of niet
Daarom was t ook een aardig open antwoordquote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het was ook een retorische vraag.
Kijk, zo komen we ergens.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom was t ook een aardig open antwoord
Er is trouwens nog niksquote:
Ja dat doe ik alquote:Op woensdag 8 september 2010 19:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ga er dan maar van uit dat er ook niks meer komt.
Nee hoor, komt vanzelf wel weer watquote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Moet ik even een troost-meisje voor je zoeken?
Okey.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee hoor, komt vanzelf wel weer wat
En anders komt er nietsquote:
Lekker macsletjes versieren ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan ga ik wel even je wingman worden.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker macsletjes versieren ofzo?![]()
Loopt ook wel spul voor jou tussenquote:
Dan zoek ik er eentje voor mij uit, die een leuke vriendin voor jou heeft.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Loopt ook wel spul voor jou tussen.. We overheersen het topic trouwens.
Lekker neuken in het gras op de boulevard!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zoek ik er eentje voor mij uit, die een leuke vriendin voor jou heeft.
Nee, dan krijg ik jeuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker neuken in het gras op de boulevard!
Niet zeiken maar pompenquote:
Je hebt van die ranzige tevenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of ze moet van plasseks houden.
Stiekem over haar voeten plassen als je samen doucht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Stiekem over haar voeten plassen als je samen doucht.AhahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Stiekem over haar voeten plassen als je samen doucht.Voel je niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
[..]
Stiekem over haar voeten plassen als je samen doucht.Urineren onder de douche is awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Lekker zeikenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Urineren onder de douche is awesome
Vooral als je daarna je zusje gaat douchen en lekker in jouw pies staat te stampen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is allang weggespoelt, of badder jij in een teiltje?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vooral als je daarna je zusje gaat douchen en lekker in jouw pies staat te stampen.
Het gaat om het idee.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is allang weggespoelt, of badder jij in een teiltje?
-1quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vooral als je daarna je zusje gaat douchen en lekker in jouw pies staat te stampen.
Boven de 11quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wordt door haar broer in elkaar geslagen ja.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wordt door haar broer in elkaar geslagen ja.
Even snel naar de supermarkt?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn lamp die het meeste licht geeft van alle lampen in mijn kamer is zojuist stukgegaan en nu is het superdonker hier.
Ja maar ik heb geen flauw idee wat voor lamp erin zit en het is een TL ding dus moet hem dan eerst uit elkaar halen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even snel naar de supermarkt?
Gooienquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Probleem is dus nu dat ik mn telefoon niet meer uit kan zetten
FUCK, LEKKERquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik HAD net chocoladekruidnoten in huis....
Mja daarom zijn ze nu op. Gister ook al. Ik moet echt minder vreten en gewoon gelijk koken als ik thuiskom zodat ik niets ongezonds meer eet want dit is echt niet normaal.quote:
Straks groei je helemaal dicht.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja daarom zijn ze nu op. Gister ook al. Ik moet echt minder vreten en gewoon gelijk koken als ik thuiskom zodat ik niets ongezonds meer eet want dit is echt niet normaal.
JA ECHTquote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Straks groei je helemaal dicht.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
Ik heb echt de meest geniale foto van Maik ooit!![]()
[ afbeelding ]
Pff er lopen hier hotties rond, niet normaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat wordt dan veel seks hebben om op gewicht te blijven.
Jij gaat dit jaar niets tekort komen hoor ik al.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pff er lopen hier hotties rond, niet normaal.Maar ik zit nog nauwelijks in Vertigo en daar zitten al die hotties.
Haha.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk dat dit een uitputtend jaar word.
Gief!quote:
Ze houdt niet van goochelaars.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan ook een truukje
Op je nicht
Hoge hoeden zijn zooo 1800quote:Op woensdag 8 september 2010 22:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ook niet van een phyton in een hoge hoed?
Ja daar wil ik heen (denk ik althansquote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef -SG- het volgende:
Zaterdag gratis techno feessie hier in de buurt. En daarna naar PSV
Fuck you we were from Eindhoven.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daar wil ik heen (denk ik althanser is zo'n techno/electro/minimalfeest ergens hier dan
) maar ik moet naar m'n ouders dit weekend.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een routing! Wel een slechte maar ik moet hem nog even mooi maken. En drie verschillende varianten. En nu slapen, ciao.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk dat dit een uitputtend jaar wordt.
Gastquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 03:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Gastdit had ik nog niet eens gezien.
quote:Op donderdag 9 september 2010 03:31 schreef Bravebart het volgende:
Ja slapen, want ik ben echt dood.
Doegquote:
Noh wel wat eerder.quote:
Dealextreme.com niets voor je?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:32 schreef Stroopwafels het volgende:
Waarom is een accuoplader voor je telefoon verdomme 30 euro.
Bcuz im the man with te brainsssquote:Op donderdag 9 september 2010 17:35 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht!
Mooi,kan je mij mooi compenserenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:41 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik ben nu voor €6,50 klaar.
Begin maar met je arm.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:17 schreef Hyman het volgende:
[..]Je hebt je mond nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Ja klopt, bij onze huwelijksnacht kwam je arm goed te pas.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja daaag, zo zijn we niet getrouwd
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef Aapvis het volgende:
Jongens ff voor een muziek opdrachtje
welk soort dansje/moves zijn nu in?
Zoiets kon ik verwachten op Fokquote:
Ik maakt nooit huiswerkquote:Op donderdag 9 september 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Omdat ik motivatie had vandaag dus heb de hele dag mechanica en calculus gemaakt/gelezen. En nu moet ik nog drie plattegronden gaan tekenen, foto's op m'n laptop gooien (waar de fuck is mijn kabel) en dan kan ik pas gaan slapen maar ik val bijna om echt. En morgen om half fucking acht eerste werkdag.
Broekje.quote:
Ik heb in een Renault Clio geredenquote:
Wauw.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb in een Renault Clio gereden
Renault clio sport wel teverstaanquote:
Pic?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Renault clio sport wel teverstaan
Renault clio sport V6quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Pic?
Ik wist trouwens niet dat jij je rijbewijs had.
Auto's schrijven zo hard afquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Renault clio sport V6
En nee, ik niet. Aanschafprijs 60k, waarde nu ~25k.
Ze zijn al best oud hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Auto's schrijven zo hard af
Kom ik aan... 170 km/u, 1,4 liter V4, 75 pkquote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zijn al best oud hoor.
Maar wat is die auto een besst!
250 km/ uur, 3 liter V6, 252 pk
En in een renault megane sport. Nog sneller en nog betere wegligging.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kom ik aan... 170 km/u, 1,4 liter V4, 75 pk
L4quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kom ik aan... 170 km/u, 1,4 liter V4, 75 pk
Klopt.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En in een renault megane sport. Nog sneller en nog betere wegligging.
Tja je hebt toch echt een lijnmotor hoorquote:
You know what I mean, right?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja je hebt toch echt een lijnmotor hoor
Mn nieuwe is over 2 weken 16 dus dan is t geen pedo meerquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mn nieuwe is over 2 weken 16 dus dan is t geen pedo meer
Waarschijnlijk dat je een 16 kleppert hebt? Ik vergeleek het met de V6 in de post boven jequote:Op donderdag 9 september 2010 22:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
You know what I mean, right?
Volgens mij heb ik een 8 kleppert, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat je een 16 kleppert hebt? Ik vergeleek het met de V6 in de post boven je
Gezien je vermogen kan dat zeer goed kloppen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een 8 kleppert, maar dat weet ik niet zeker.
Ze is lief en ik ken haar al meer als een half jaarquote:
Want de 16v hebben namelijk 90pk, zegt Wikipedia mij.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gezien je vermogen kan dat zeer goed kloppen.
Al gezoend?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze is lief en ik ken haar al meer als een half jaarwe zouden zondag alleen wat gaan doen want dan had ze wel een keer tijd alleen werd ze gister gebeld dat ze moest invallen op t werk
_!
Dus nu wordt t waarschijnlijk 's avonds een keertje
Kan heel goed kloppenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Want de 16v hebben namelijk 90pk, zegt Wikipedia mij.
Vermogen 75 pk / 55 kW ( 5500 tpm)quote:Op donderdag 9 september 2010 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan heel goed kloppen.. Weet niet precies hoe dat bij Peugeot allemaal zit.
Nee, tot nu toe alleen afgesproken met anderen er bij.. :C maar komt wel denk ikquote:
Jup heb het gevonden, 2 kleppen per cylinder.. Dus 8-klepper.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vermogen 75 pk / 55 kW ( 5500 tpm)
Koppel 111 Nm
Bijna net zoveel als de toyota yaris van mijn ma, met 180 op de teller over de snelweg stuiterenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vermogen 75 pk / 55 kW ( 5500 tpm)
Koppel 111 Nm
Volgende keer toch maar een 16v nemen, iets zuiniger.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jup heb het gevonden, 2 kleppen per cylinder.. Dus 8-klepper.
En krachtigerquote:Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar een 16v nemen, iets zuiniger.
Klopt, vooral boven het toerenbereik.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En krachtiger..
Heb een aantal belastingvrije of bijna belastingvrije 740's gevonden... Alleen vragen ze er al gauw 2500 voor
People Planet Profit.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
PPP = Plan Proces Presentatie.
Lekker doorjassenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, vooral boven het toerenbereik.
Die moet je ook doortrappen om er wat vermogen uit te krijgenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij een 8v werkt dat niet echt.
Loopt Utrecht een uur achter?quote:
Ik was te laat met kijken, dus kijk het nu via internet.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Loopt Utrecht een uur achter?
Wat heb je geflikt?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef -SG- het volgende:
Ohja, en ik denk dat ik binnekort wordt ontslagen.
Érg slim ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Romeinen, waar komen die vandaan?
Oh zijn die ook uit Griekenland? Oja natuurlijk!
Niet doorwerken ofzoquote:
Waarom? Teveel posts?quote:
Hoi!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom? Teveel posts?
Ik onthou het echt niet, al die nieuwe mensen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:46 schreef -SG- het volgende:
Weet je wat ook grappig is, om met een aantal FOK!kers van account te wisselen.
quote:
Allerlei redenen, maar niets over teveel posts.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom? Teveel posts?
Ik onthou het echt niet, al die nieuwe mensen.
'En kanovinne, lekker aan het bier'?quote:
Doe mij maar een 14 jarig smatjequote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
'En kanovinne, lekker aan het bier'?
'Bier wtf, nee lust ik niet'.
'WTFBBQ, WIE BEN JIJ'
Bierquote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
'En kanovinne, lekker aan het bier'?
'Bier wtf, nee lust ik niet'.
'WTFBBQ, WIE BEN JIJ'
quote:
Ik ga op de harddrugs. Kei breezah.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
Op mijn volgende meet ga ik alleen cola/fris drinken denk ik
Whiskey cola hierquote:Op donderdag 9 september 2010 23:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga op de harddrugs. Kei breezah.
Jwtz. Bier = softdrugs
Bacardi cola = harddrugs.
Je kan er gewoon niet mee omgaan!quote:
Wel een beetje sterk trouwens. Zo half half. Maar wat meer cola erbij.quote:
Anderhalve liter voor 20 euro puur drinken omdat het dan ineens lekker wordtquote:
Niet? Op whiskey kan je echt een goeie avond hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:01 schreef Goddelijker het volgende:
Whiskey, nog nooit op.
Op één keer Whiskey Cola na dan.
Van whiskey ga je gekke dingen doen heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Op whiskey kan je echt een goeie avond hebben.
Zoals keihard meezingen met tv oranje, om 3 uur 's nachts terwijl de tuindeuren en ramen openstonden zodat de hele buurt kon meegenieten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Van whiskey ga je gekke dingen doen heb ik gehoord.
Wie deed dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoals keihard meezingen met tv oranje, om 3 uur 's nachts terwijl de tuindeuren en ramen openstonden zodat de hele buurt kon meegenieten?
Nah.
Ik. met 3 vrienden.quote:
Gast, ik doe dat serieusquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:09 schreef -SG- het volgende:
Ik zie bart daar al zitten. In een grote leren fauteuil, openhaard aan, whiskey erbij. Met zo'n kekke bril zonder die pootjes, een filosofische boek lezen.
Haha.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik. met 3 vrienden.
Vooral op de plaat van we zijn zo lekker gewoon gebleven.
Heb je wel een hoge zwarte hoed opquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ik doe dat serieusAlleen dan in m'n leunstoel met een goed boek en zonder openhaard en bril
Ja wie koopt er dan ook zulk bochtquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Anderhalve liter voor 20 euro puur drinken omdat het dan ineens lekker wordt
Jeps, zo'n Lincoln hoedquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb je wel een hoge zwarte hoed op?
Een prachtavond missen? Ik heb zelden zo'n legandarische avond meegemaakt. Vooral omdat die ouders boven lagen te slapen, en op het moment dat ze naar beneden kwamen om te vragen of we stiller konden zijn, was er 1 aan het kosten in de wc, met de deur open.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha.
Dat bedoel ik.
Een goede reden om niet aan de whiskey te gaan, ik ben sowieso al snel van de gekke dingen doen als ik wat gedronken heb.
Voor met colaquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wie koopt er dan ook zulk bocht
Pics?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een prachtavond missen? Ik heb zelden zo'n legandarische avond meegemaakt. Vooral omdat die ouders boven lagen te slapen, en op het moment dat ze naar beneden kwamen om te vragen of we stiller konden zijn, was er 1 aan het kosten in de wc, met de deur open.:D
Volgende meet? Neem ik een fles goedkope whiskey mee, zorg jij dan voor de glazen en de cola?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens aan de whiskey gaan.
Mja, daar ben ik tegenwoordig wel klaar meequote:
quote:
Of we maken er een spacemeet van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgende meet? Neem ik een fles goedkope whiskey mee, zorg jij dan voor de glazen en de cola?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of we maken er een spacemeet van.
Van jou met een glas whiskey, een goed boek en een hoge hoed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik tegenwoordig wel klaar mee
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat de vakantie voorbij is, anders had het best bij mij thuis gekund.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:16 schreef -SG- het volgende:
Do, hoelang willen we dat al doen? Gaat toch nooit lukken. Of iemand moet zijn huis vrijwillig afstaan, want om nou in de kou buiten te gaan spacen, is ook niks.
Die zijn er gelukkig nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van jou met een glas whiskey, een goed boek en een hoge hoed.
Dan moet hij het maar is gaan doen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:17 schreef -SG- het volgende:
Mark zou dat nog steeds regelen trouwens![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:16 schreef -SG- het volgende:
Do, hoelang willen we dat al doen? Gaat toch nooit lukken. Of iemand moet zijn huis vrijwillig afstaan, want om nou in de kou buiten te gaan spacen, is ook niks.
Ik zou het wel een keer tof vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:17 schreef -SG- het volgende:
Mark zou dat nog steeds regelen trouwens![]()
Ik heb hier nog wat spacesmarties liggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer dat de vakantie voorbij is, anders had het best bij mij thuis gekund.
Bij een spacemeet (dan denk ik aan wiet/hasj, misschien nog lachgas?) denk ik niet echt aan een disco. Zwaar stoned in een disco/club/kroeg is niet tof.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou het wel een keer tof vinden.
Maar inderdaad is de plek lastig, of je moet gewoon met een paar man een stad induiken en daar een discotheek opzoeken.
Al 500 jaar over datum?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat spacesmarties liggen.
Spacend de discotheek in. Nahhhh. Ja of je moet aan de partydrugs gaan. Maar ik wil liever ergens relaxen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou het wel een keer tof vinden.
Maar inderdaad is de plek lastig, of je moet gewoon met een paar man een stad induiken en daar een discotheek opzoeken.
Datquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een spacemeet (dan denk ik aan wiet/hasj, misschien nog lachgas?) denk ik niet echt aan een disco. Zwaar stoned in een disco/club/kroeg is niet tof.
Ik dacht inderdaad aan andere dingen dan wiet/hasj.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een spacemeet (dan denk ik aan wiet/hasj, misschien nog lachgas?) denk ik niet echt aan een disco. Zwaar stoned in een disco/club/kroeg is niet tof.
Relaxen terwijl dat je aan de partydrugs zit gaat ook wel hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Spacend de discotheek in. Nahhhh. Ja of je moet aan de partydrugs gaan. Maar ik wil liever ergens relaxen.
Volgens mij zit je dan eerder te stuiteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Relaxen terwijl dat je aan de partydrugs zit gaat ook wel hoor
Nee, dat valt best heel erg mee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan eerder te stuiteren.
Verdiend goed denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:26 schreef -SG- het volgende:
Bart heeft in zijn kelder natuurlijk een heel drugslab.
En ondertussen nog whiskey uit de pis van zijn oma maken.
Misschien als je aan de MDMA zit, maar ik vind het persoonlijk een slecht idee om met mensen die ik niet ken drugs te gaan proberen. Zeker niet omdat ik dan ook de kwaliteit niet weet. Dan ga ik liever met een vriend mee die zo ongeveer alles al geprobeerd heeft/doet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Relaxen terwijl dat je aan de partydrugs zit gaat ook wel hoor
Wat ga jij dit weekend doen kanovinnie?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:24 schreef -SG- het volgende:
Mja, ik zit liever ergens binnen te chillen met een groene vrind.
Kwaliteit kan ik wel aan komen, dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien als je aan de MDMA zit, maar ik vind het persoonlijk een slecht idee om met mensen die ik niet ken drugs te gaan proberen. Zeker niet omdat ik dan ook de kwaliteit niet weet. Dan ga ik liever met een vriend mee die zo ongeveer alles al geprobeerd heeft/doet.
Nah..quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
Of buiten roken, binnen chillen.
Zeker de eerste keer. Daar komt bij dat de enige drugs die ik nog wil nemen coke is, de rest vind ik niet zo heel tof eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kwaliteit kan ik wel aan komen, dat is het probleem niet.
Maar je hebt gelijk, beter met iemand die je goed kent.
Bij mij thuis wordt er iig niet binnen gerookt, maar als het mooi weer is, is dat ook geen probleem.quote:
Heb je voor de rest wel eens wat geprobeerd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker de eerste keer. Daar komt bij dat de enige drugs die ik nog wil nemen coke is, de rest vind ik niet zo heel tof eerlijk gezegd.
Afgezien van alle mogelijke manieren van wiet en hasj tot me nemen, en een overdosis lachgas, nee.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je voor de rest wel eens wat geprobeerd?
Dat wordt heeeel lastigquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:26 schreef -SG- het volgende:
Bart heeft in zijn kelder natuurlijk een heel drugslab.
En ondertussen nog whiskey uit de pis van zijn oma maken.
Ja hier wordt ook niet gerookt binnen. Mijn ouders vermoorden mequote:Op vrijdag 10 september 2010 00:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij thuis wordt er iig niet binnen gerookt, maar als het mooi weer is, is dat ook geen probleem.
Lijkt me niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ga jij dit weekend doen kanovinnie?
Spacen op viagra met 6 mannen op een studentenkamer in Delft. Oja, ik ken ze van internet.
Alleen XTC.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Afgezien van alle mogelijke manieren van wiet en hasj tot me nemen, en een overdosis lachgas, nee.
Jij?
Geeft niet jongenquote:
Op een feest, of ergens thuis?quote:
Allebei.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op een feest, of ergens thuis?
Vrienden van me willen wel nog aan de paddo's, maar dat trekt me echt niet.
Hoe kom jij er zo snel bij opeens?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef Merel1808 het volgende:
Ja dus, wanneer ging er gemeet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |