Ja maar ik heb geen flauw idee wat voor lamp erin zit en het is een TL ding dus moet hem dan eerst uit elkaar halen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Even snel naar de supermarkt?
Gooienquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Probleem is dus nu dat ik mn telefoon niet meer uit kan zetten
FUCK, LEKKERquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik HAD net chocoladekruidnoten in huis....
Mja daarom zijn ze nu op. Gister ook al. Ik moet echt minder vreten en gewoon gelijk koken als ik thuiskom zodat ik niets ongezonds meer eet want dit is echt niet normaal.quote:
Straks groei je helemaal dicht.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja daarom zijn ze nu op. Gister ook al. Ik moet echt minder vreten en gewoon gelijk koken als ik thuiskom zodat ik niets ongezonds meer eet want dit is echt niet normaal.
JA ECHTquote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Straks groei je helemaal dicht.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Hyman het volgende:
Ik heb echt de meest geniale foto van Maik ooit!![]()
[ afbeelding ]
Pff er lopen hier hotties rond, niet normaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat wordt dan veel seks hebben om op gewicht te blijven.
Jij gaat dit jaar niets tekort komen hoor ik al.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pff er lopen hier hotties rond, niet normaal.Maar ik zit nog nauwelijks in Vertigo en daar zitten al die hotties.
Haha.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk dat dit een uitputtend jaar word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |