Die moet je ook doortrappen om er wat vermogen uit te krijgenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij een 8v werkt dat niet echt.
Loopt Utrecht een uur achter?quote:
Ik was te laat met kijken, dus kijk het nu via internet.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Loopt Utrecht een uur achter?
Wat heb je geflikt?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef -SG- het volgende:
Ohja, en ik denk dat ik binnekort wordt ontslagen.
Érg slim ja.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Romeinen, waar komen die vandaan?
Oh zijn die ook uit Griekenland? Oja natuurlijk!
Niet doorwerken ofzoquote:
Waarom? Teveel posts?quote:
Hoi!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom? Teveel posts?
Ik onthou het echt niet, al die nieuwe mensen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:46 schreef -SG- het volgende:
Weet je wat ook grappig is, om met een aantal FOK!kers van account te wisselen.
quote:
Allerlei redenen, maar niets over teveel posts.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom? Teveel posts?
Ik onthou het echt niet, al die nieuwe mensen.
'En kanovinne, lekker aan het bier'?quote:
Doe mij maar een 14 jarig smatjequote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
'En kanovinne, lekker aan het bier'?
'Bier wtf, nee lust ik niet'.
'WTFBBQ, WIE BEN JIJ'
Bierquote:Op donderdag 9 september 2010 23:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
'En kanovinne, lekker aan het bier'?
'Bier wtf, nee lust ik niet'.
'WTFBBQ, WIE BEN JIJ'
quote:
Ik ga op de harddrugs. Kei breezah.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:57 schreef kanovinnie het volgende:
Op mijn volgende meet ga ik alleen cola/fris drinken denk ik
Whiskey cola hierquote:Op donderdag 9 september 2010 23:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga op de harddrugs. Kei breezah.
Jwtz. Bier = softdrugs
Bacardi cola = harddrugs.
Je kan er gewoon niet mee omgaan!quote:
Wel een beetje sterk trouwens. Zo half half. Maar wat meer cola erbij.quote:
Anderhalve liter voor 20 euro puur drinken omdat het dan ineens lekker wordtquote:
Niet? Op whiskey kan je echt een goeie avond hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:01 schreef Goddelijker het volgende:
Whiskey, nog nooit op.
Op één keer Whiskey Cola na dan.
Van whiskey ga je gekke dingen doen heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet? Op whiskey kan je echt een goeie avond hebben.
Zoals keihard meezingen met tv oranje, om 3 uur 's nachts terwijl de tuindeuren en ramen openstonden zodat de hele buurt kon meegenieten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Van whiskey ga je gekke dingen doen heb ik gehoord.
Wie deed dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoals keihard meezingen met tv oranje, om 3 uur 's nachts terwijl de tuindeuren en ramen openstonden zodat de hele buurt kon meegenieten?
Nah.
Ik. met 3 vrienden.quote:
Gast, ik doe dat serieusquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:09 schreef -SG- het volgende:
Ik zie bart daar al zitten. In een grote leren fauteuil, openhaard aan, whiskey erbij. Met zo'n kekke bril zonder die pootjes, een filosofische boek lezen.
Haha.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik. met 3 vrienden.
Vooral op de plaat van we zijn zo lekker gewoon gebleven.
Heb je wel een hoge zwarte hoed opquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, ik doe dat serieusAlleen dan in m'n leunstoel met een goed boek en zonder openhaard en bril
Ja wie koopt er dan ook zulk bochtquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Anderhalve liter voor 20 euro puur drinken omdat het dan ineens lekker wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |