Je weet genoeg om te weten of ik jaloers ben of nietquote:
Het was ook een retorische vraag.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je weet genoeg om te weten of ik jaloers ben of niet
Daarom was t ook een aardig open antwoordquote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het was ook een retorische vraag.
Kijk, zo komen we ergens.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom was t ook een aardig open antwoord
Er is trouwens nog niksquote:
Ja dat doe ik alquote:Op woensdag 8 september 2010 19:35 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ga er dan maar van uit dat er ook niks meer komt.
Nee hoor, komt vanzelf wel weer watquote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Moet ik even een troost-meisje voor je zoeken?
Okey.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee hoor, komt vanzelf wel weer wat
En anders komt er nietsquote:
Lekker macsletjes versieren ofzo?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan ga ik wel even je wingman worden.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker macsletjes versieren ofzo?![]()
Loopt ook wel spul voor jou tussenquote:
Dan zoek ik er eentje voor mij uit, die een leuke vriendin voor jou heeft.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Loopt ook wel spul voor jou tussen.. We overheersen het topic trouwens.
Lekker neuken in het gras op de boulevard!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zoek ik er eentje voor mij uit, die een leuke vriendin voor jou heeft.
Nee, dan krijg ik jeuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker neuken in het gras op de boulevard!
Niet zeiken maar pompenquote:
Je hebt van die ranzige tevenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of ze moet van plasseks houden.
Stiekem over haar voeten plassen als je samen doucht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Stiekem over haar voeten plassen als je samen doucht.AhahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Stiekem over haar voeten plassen als je samen doucht.Voel je niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
[..]
Stiekem over haar voeten plassen als je samen doucht.Urineren onder de douche is awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Lekker zeikenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Urineren onder de douche is awesome
Vooral als je daarna je zusje gaat douchen en lekker in jouw pies staat te stampen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is allang weggespoelt, of badder jij in een teiltje?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vooral als je daarna je zusje gaat douchen en lekker in jouw pies staat te stampen.
Het gaat om het idee.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is allang weggespoelt, of badder jij in een teiltje?
-1quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vooral als je daarna je zusje gaat douchen en lekker in jouw pies staat te stampen.
Boven de 11quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wordt door haar broer in elkaar geslagen ja.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wordt door haar broer in elkaar geslagen ja.
Even snel naar de supermarkt?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn lamp die het meeste licht geeft van alle lampen in mijn kamer is zojuist stukgegaan en nu is het superdonker hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |