Jeps, zo'n Lincoln hoedquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb je wel een hoge zwarte hoed op?
Een prachtavond missen? Ik heb zelden zo'n legandarische avond meegemaakt. Vooral omdat die ouders boven lagen te slapen, en op het moment dat ze naar beneden kwamen om te vragen of we stiller konden zijn, was er 1 aan het kosten in de wc, met de deur open.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Haha.
Dat bedoel ik.
Een goede reden om niet aan de whiskey te gaan, ik ben sowieso al snel van de gekke dingen doen als ik wat gedronken heb.
Voor met colaquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja wie koopt er dan ook zulk bocht
Pics?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een prachtavond missen? Ik heb zelden zo'n legandarische avond meegemaakt. Vooral omdat die ouders boven lagen te slapen, en op het moment dat ze naar beneden kwamen om te vragen of we stiller konden zijn, was er 1 aan het kosten in de wc, met de deur open.:D
Volgende meet? Neem ik een fles goedkope whiskey mee, zorg jij dan voor de glazen en de cola?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens aan de whiskey gaan.
Mja, daar ben ik tegenwoordig wel klaar meequote:
quote:
Of we maken er een spacemeet van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgende meet? Neem ik een fles goedkope whiskey mee, zorg jij dan voor de glazen en de cola?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of we maken er een spacemeet van.
Van jou met een glas whiskey, een goed boek en een hoge hoed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, daar ben ik tegenwoordig wel klaar mee
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat de vakantie voorbij is, anders had het best bij mij thuis gekund.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:16 schreef -SG- het volgende:
Do, hoelang willen we dat al doen? Gaat toch nooit lukken. Of iemand moet zijn huis vrijwillig afstaan, want om nou in de kou buiten te gaan spacen, is ook niks.
Die zijn er gelukkig nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van jou met een glas whiskey, een goed boek en een hoge hoed.
Dan moet hij het maar is gaan doen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:17 schreef -SG- het volgende:
Mark zou dat nog steeds regelen trouwens![]()
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:16 schreef -SG- het volgende:
Do, hoelang willen we dat al doen? Gaat toch nooit lukken. Of iemand moet zijn huis vrijwillig afstaan, want om nou in de kou buiten te gaan spacen, is ook niks.
Ik zou het wel een keer tof vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:17 schreef -SG- het volgende:
Mark zou dat nog steeds regelen trouwens![]()
Ik heb hier nog wat spacesmarties liggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer dat de vakantie voorbij is, anders had het best bij mij thuis gekund.
Bij een spacemeet (dan denk ik aan wiet/hasj, misschien nog lachgas?) denk ik niet echt aan een disco. Zwaar stoned in een disco/club/kroeg is niet tof.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou het wel een keer tof vinden.
Maar inderdaad is de plek lastig, of je moet gewoon met een paar man een stad induiken en daar een discotheek opzoeken.
Al 500 jaar over datum?quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat spacesmarties liggen.
Spacend de discotheek in. Nahhhh. Ja of je moet aan de partydrugs gaan. Maar ik wil liever ergens relaxen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou het wel een keer tof vinden.
Maar inderdaad is de plek lastig, of je moet gewoon met een paar man een stad induiken en daar een discotheek opzoeken.
Datquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een spacemeet (dan denk ik aan wiet/hasj, misschien nog lachgas?) denk ik niet echt aan een disco. Zwaar stoned in een disco/club/kroeg is niet tof.
Ik dacht inderdaad aan andere dingen dan wiet/hasj.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij een spacemeet (dan denk ik aan wiet/hasj, misschien nog lachgas?) denk ik niet echt aan een disco. Zwaar stoned in een disco/club/kroeg is niet tof.
Relaxen terwijl dat je aan de partydrugs zit gaat ook wel hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Spacend de discotheek in. Nahhhh. Ja of je moet aan de partydrugs gaan. Maar ik wil liever ergens relaxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |