quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik denk dat dit een uitputtend jaar wordt.
Gastquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 03:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Gastdit had ik nog niet eens gezien.
quote:Op donderdag 9 september 2010 03:31 schreef Bravebart het volgende:
Ja slapen, want ik ben echt dood.
Doegquote:
Noh wel wat eerder.quote:
Dealextreme.com niets voor je?quote:Op donderdag 9 september 2010 17:32 schreef Stroopwafels het volgende:
Waarom is een accuoplader voor je telefoon verdomme 30 euro.
Bcuz im the man with te brainsssquote:Op donderdag 9 september 2010 17:35 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht!
Mooi,kan je mij mooi compenserenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:41 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik ben nu voor €6,50 klaar.
Begin maar met je arm.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:17 schreef Hyman het volgende:
[..]Je hebt je mond nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Ja klopt, bij onze huwelijksnacht kwam je arm goed te pas.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja daaag, zo zijn we niet getrouwd
quote:Op donderdag 9 september 2010 18:50 schreef Aapvis het volgende:
Jongens ff voor een muziek opdrachtje
welk soort dansje/moves zijn nu in?
Zoiets kon ik verwachten op Fokquote:
Ik maakt nooit huiswerkquote:Op donderdag 9 september 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Omdat ik motivatie had vandaag dus heb de hele dag mechanica en calculus gemaakt/gelezen. En nu moet ik nog drie plattegronden gaan tekenen, foto's op m'n laptop gooien (waar de fuck is mijn kabel) en dan kan ik pas gaan slapen maar ik val bijna om echt. En morgen om half fucking acht eerste werkdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |