Ik gebruik een fijne layout. En toen die uitgebracht is hadden ze die nog nietquote:Op zondag 12 september 2010 00:22 schreef Broertie het volgende:
[..]
Hebben ze knopjes voor tegenwoordig....
Maar ik weet het antwoord nog niet!quote:Op zondag 12 september 2010 12:34 schreef nijnja het volgende:
Ik heb op dit moment niet echt een ruime bestedingsruimte, dus vandaag niet
** Werd gisteren op de meet trouwens door een stuk of 5 man aangesproken waarom ik de stok niet bij me had
Zie de OP:quote:Op zondag 12 september 2010 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik las Hellevoetsluis, toen ik wat aan het zoeken was, kwam ik in dit topic terecht
Ik ben maandag of dinsdag in Hellevoet![]()
Wat is precies de bedoeling
quote:Spelregels
Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's:
1 van de voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
1 van de achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord.
En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland. De FOK!stok moet wel binnen Nederland blijven.
quote:
Jij deed al heul lang meequote:Op dinsdag 14 september 2010 09:37 schreef Crutch het volgende:
Hey wat een leuk topic!
Ik zal ook eens meedoen.
Ongeveer net zolang als ik, dusquote:
Huh? Ik dacht dat jij aal eeuwen meedeed joh!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:57 schreef Broertie het volgende:
* Broertie is een newbie met zijn 10 maandjes ervaring....
Zie mijn ninja-edit, laatste tijd wat tijd over gehad....quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat jij aal eeuwen meedeed joh!
maar wel gepokt en gemazeld onderhandquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:57 schreef Broertie het volgende:
* Broertie is een newbie met zijn 10 maandjes ervaring....
ik weet niet hoe lang je vakantie duurt, maar ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat hij dan al weer weg is....quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga morgen op vakantie
Als hij er na mijn vakantie nog in hellevoet is, doe ik weer een poging
nog gefeli, btwquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:57 schreef Broertie het volgende:
Vanaf volgende week weer minder tijd om te stokken, na 10 maanden WW weer een de slag... Als chauffeur, dat biedt dan wel weer mogelijkheden....![]()
Een NIJNB wel?quote:
Tnx!quote:
Sorryquote:Een NIJNB wel?
ff verbeterdquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:13 schreef boertie het volgende:
* boertie roept modje. Helluup -gt- WIL VALS GAAN SPELEN![]()
Jouw kans is verkeken, boertie en ik hebben hem laatst in Kekerdom neergelegd en toen was je ook niet van de partij........... Ik denk dat ik hem morgen gewoon ouderwets weer in Twente neerschop............. Kom maar op met het commentaar!!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:05 schreef swarmahoer het volgende:
oeh leuk, nijmegen kom je bijna langsik heb alleen geen auto
dus als je m dicht bij de waalbrug neer wil leggen zorg ik dat ik m per mountainbike n dorpje verder schop
ongeveer tijdens mn vakantiequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef Broertie het volgende:
[..]
Jouw kans is verkeken, boertie en ik hebben hem laatst in Kekerdom neergelegd en toen was je ook niet van de partij........... Ik denk dat ik hem morgen gewoon ouderwets weer in Twente neerschop............. Kom maar op met het commentaar!!!!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef Broertie het volgende:
Ik denk dat ik hem morgen gewoon ouderwets weer in Twente neerschop
de vraag is nu dus... al terug?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:51 schreef Broertie het volgende:
Even routebeschrijving bekijken......... Hmmmmm, valt mee, qua kilometers heb wel eens gekker gedaan.... Morgen 9.10 afspraak bij smoelensmid en denk dat ik daarna maar eens een halve tank benzine ga verknallen........
Had je tijd over ofzo? 450 km ^_^quote:Op woensdag 15 september 2010 15:30 schreef Broertie het volgende:
5 uur later en 450 kilometer verder is de stok aanbeland in:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, ligt hij aan de rechter paal en de sleutel ligt in het zone 30 bord.
Achterkant:
[ afbeelding ]
Omgeving 1:
[ afbeelding ]
Omgeving 2:
[ afbeelding ]
Heb het niet te moeilijk gemaakt, maar zo blijft de gang er mooi in!
Valt wel mee, heb wel eens meer km's gemaakt.... En ik niet alleen, sommige users hebben er ook wel een handje van...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:31 schreef Maruna het volgende:
[..]
Had je tijd over ofzo? 450 km ^_^
anders is de kans groot dat ik vrijdag een kijkje ga nemenquote:Op donderdag 16 september 2010 08:53 schreef Richfield het volgende:
Ik denk dat het vandaag wel moet gaan lukken
ik zou em eind van de middag ook in de gaten houdenquote:Op donderdag 16 september 2010 01:57 schreef swollywood het volgende:
Vanaf medio oktober zal ik het stok-topic weer eens in de gaten gaan houden.
Als ie dan weer eens ergens tussen Zwolle en Tilburg ligt, doe ik weer mee!
Ik zal hem voor je laten liggen. Ik wilde hem op gaan halen, maar het is ook wel eens leuk als nijnja (en babybel) niet alles doenquote:Op donderdag 16 september 2010 08:53 schreef Richfield het volgende:
Ik denk dat het vandaag wel moet gaan lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |